میهن ارز دیجیتال
mihanarz.wikibix.ir

پیشنهاد کار تولیدی

نویسنده : سحر | زمان انتشار : 20 دی 1399 ساعت 11:04

سلام ماهانی عزیز

امروز میخایم با همدیگه در مورد کسب و کارهای جدید پر سود کنیم . میخام بهتون یه سری راهکار و ایده بدم که باهاش بتونید کسب و کار خودتون رو مدیریت کنید . تو این مقاله که براتون آماده کردم قراره سرفصلای زیر رو بخونید :

  • آشنایی با کسب و کار جدید پر سود
  • معرفی کسب و کار جدید پر سود
  • معرفی کسب و کار جدید پر سود با سرمایه ی کم
  • معرفی کسب و کار جدید پر سود در حوزه ی خوراک
  • معرفی کسب و کار جدید در حوزه ی پوشاک
  • معرفی کسب و کار جدید در حوزه ی سفر و سرگرمی
  • کلید طلایی موفقیت در کسب و کار
  • کسب و کار تولیدی چیست؟
  • کار تولیدی رو از کجا شروع کنیم؟
  • ایده ی کار تولیدی با سرمایه ی کم در ایران
  • ایده ی کسب و کار تولیدی در اینترنت
  • ایده ی کسب و کار تولیدی پوشاک با سرمایه ی کم
  • ایده ی کسب و کار کشاورزی با سرمایه ی کم

آشنایی با کسب و کار جدید پر سود

دنیای کسب و کار هر روز متحول می شه و هر روز کسب و کارهای جدیدی بر اساس نیاز مردم معرفی می شن و این میان کسی می تواند به ثروت از طریق راه اندازی کسب و کار برسد که تنها یه اصل رو سر لوحه ی کارش قرار بده : شکار فرصت ها . خیلی ها فکر می کنند که بازار کسب و کار در ایران به شدت راکد شده است و دیگر نمی توان یه کسب و کار جدید پر سود راه انداخت و مثل قبل ، به ثروت های بسیار هنگفت رسید .

اوضاع رو به بهبود در کسب و کار ایران

اما باید بگوییم که اصلا اینطور نیست . کسب و کار در ایران ، هر روز اوضاع بهتری رو تجربه می کنه ، اما شاید این اوضاع بهتر توسط همه ی مردم دیده نشه ، چرا که فقط عده ای اندک هستند که با استفاده از قدرت تفکر و با استفاده از اصل اولی که به شما گفتیم ، یعنی شکار فرصت ها ، توانسته اند یه کسب و کار جدید راه بندازند و این اتفاق باعث شده است که بسیاری از مردم همچنان در باورهای سنتی خودشان نسبت به کسب و کار باقی بمانند و طبیعتا هم این مسئله باعث می شه که فرصتی برای شکار فرصت های جدید برای کسب و کارهای جدید پر سود ، به دست نیاورند.

جوانان و کسب و کار

با این حال ، از آنجایی که علاقمندان این حوزه بسیارند و ما میلیون ها جوان در ایران داریم که به دنبال کسب و کار جدید پر سود هستند ، تصمیم گرفتیم که یه مقاله جامع در باب کسب و کار های جدید پر سود براتون آماده کنیم تا که ذهن شما نسبت به کسب و کارهایی که شاید هر روز دیده اید ، اما توجه خاصی به آن نکرده اید ، بازتر شه .

این نکته رو هم فراموش نکنید که بی نهایت کسب و کار جدید پر سود وجود داره که ما فقط برترین ها و آن هایی که بعبارتی همه گیر شده اند رو به شما معرفی می کنیم و امیدواریم که شما هم به ما کمک کنید و در کامنت ها ، به ما از کسب و کار جدید پر سودی که راه انداخته اید بگویید تا همه ی همراهان تیم آموزشی ماهان تیموری از پیشنهاد های یهدیگر استفاده کنند.

معرفی کسب و کارهای جدید پر سود

برای معرفی کسب و کارهای جدید پر سود ، ما نیاز داریم که این کسب و کارها رو به بخش های مختلف تقسیم کنیم . اول از همه به سراغ سه نیاز اصلی انسان در زندگی می رویم و کسب و کارهای جدید پر سود رو در سه حوزه ی خوراک ، پوشاک و مسکن بررسی می کنیم .

معرفی کسب و کار جدید پر سود در حوزه ی خوراک

  1. تهیه غذای محلی

شاید باور کردنی نباشه ، اما بیش از ده ها رستوران و تهیه  غذای محلی در نقاط مختلف کشور سراغ داریم که با سرمایه ای معادل یه هزارم تاسیس یه رستوران در تهران تاسیس شده اند ، اما درآمدی معادل سه تا چهار برابر همان رستوران های با کلاس پایتخت رو دارند . به جرئت می توانیم بگوییم که فرقی نمی کنه که در کجای ایران باشید ، چه در پایتخت ، چه در هر شهری که زندگی می کنید ، تهیه ی غذای محلی ، یکی از کسب و کار های جدید پر سود است .

البته پیش از این هم این کسب و کار وجود داشت ، اما اینکه مردم با یه ظاهر جدید و مدرن ، غذاهای محلی رو سرو کنند ، اتفاقی نو است . شما کافیست یه تهیه ی غذای محلی افتتاح کنید . کمی رنگ و لعاب ظرف و ظروف و دکوراسیون خودتان رو به سمت همان جغرافیای محلی بودن پیش ببرید و بعد آماده باشید که هر روز انسان های زیادی بر سر سفره ی شان غذای شما رو بگذارند.

  1. چیپس میوه

قبلا بارها در مورد چیپس های خانگی با هم صحبت کرده ایم و حتی یه بار هم در مورد تولید چیپس میوه و برند چیپس میوه به شما ایده هایی رو ارائه کرده ایم ، اما امروز می خواهیم یه مقدار گسترده تر در این مورد با هم صحبت کنیم . پیش از این هر چیپس میوه ای که در بازار دیده ایم ، یه سری میوه های خشک شده ای بوده اند که بعضی هاشان هم به شدت بی کیفیت و بی مزه اند و اگر یه مقدار هم دقت کنید ، حقیقتا چیپس میوه ، مزه ی خاصی رو به شما انتقال نمی بده . اما اگر کمی هوشیار باشید و فرصت های جدید رو شکار کنید ، کسب و کار جدید پر سود ی در چیپس های میوه وجود داره و آن طعم دار کردن میوه ها و تولید چیپس میوه است .

تا حالا به این فکر کرده اید که چیپس سیب فلفلی چه  طعمی داره؟ یا چیپس زردآلو سرکه نمکی ، چه مزه ای می بده ؟ هیجان انگیز است . مطمئن باشید اگر درست و حرفه ای این کار رو انجام دهید ، در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از معتبر ترین برندهای تولید مواد غذایی در ایران می شوید.

معرفی کسب و کار جدید پر سود در حوزه ی پوشاک

  1. لباس کودک

تا همین چند سال پیش ، اکثر لباس های کودکی که در ایران فروخته می شدند ، لباس های وارداتی ای بودند که از چین و سایر کشورها به ایران می آمدند و تن بچه ها می شدند . اما امروزه دیگر این طور نیست . امروزه ما کارگاه های تولیدی لباس کودک داریم و چند سالی هم هست که این کار تبدیل به یکی از همان کسب و کارهای جدید پر سود شده است و بسیار طرفدار داره.

طراحی و تولید لباس کودک ، آن هم متناسب با سلیقه ی خانواده های ایرانی ، می تواند شما رو تبدیل به یه برند مشهور در این حوزه کنه . اما باید به چند نکته فکر کنید و آن نکات رو حتما رعایت کنید . یه اینکه نیازها رو بشناسید . چرا می گوییم نیازها رو بشناسید؟ چون اکثر کارگاه های تولیدی لباس کودک ، تنها مشغول تولید لباس های منزل و راحتی کودکان هستند .

اما طبیعتا یه کودک همیشه در منزل نیست و اتفاقا اکثر اوقات در حال بازی در کوچه و مهد کودک و باشگاه و سایر مکان هاست . پس شما باید یه سری از لباس های ورزشی و بازی کودکان نیز تولید کنید .

یا از این ایده ، پولساز تر اینه که به تولید لباس های مجلسی کودکان مشغول شوید . این نوع نگاه متفاوت می تواند شما رو به یه کسب و کار جدید پر سود برساند. یه نکته ی دیگر هم از تیم آموزشی ماهان تیموری داشته باشید و آن شناخت فرصت هاست . تولید لباس کودک ، نه تنها بازار داخلی رو برای شما تامین می کنه ، بلکه می تواند بازارهای کشور های همسایه رو هم از آن شما کنه . پس به رویاهای بزرگ تر فکر کنید.

  1. اکسسوری های مدرن

واژه ی اکسسوری ، شاید برای شما غریبه باشه . اما اکسسوری ها همان لوازم جانبی دنیای مد و فشن هستند . لوازمی مثل ساعت ، پیکسل ، دست بند و … که باعث می شن لباس ها زیباتر دیده شن و خودشان بخشی از دنیای مد و فشن هستند . اما نکته اینجاست که خیلی ها فکر می کنند : ” هرگز نمی شه در این حوزه کسب و کار جدید پر سود راه انداخت ، چون که برند های معتبری در این حوزه هستند. ” .

اما تیم آموزشی ماهان تیموری به شما می گه که : ” اگر ایده ی درست رو به همراه تفکر مدرن ، ترکیب کنید ، درآمدی بیشتر از هر کدام از برندهای تولید اکسسوری خواهید داشت. ”  . چطور؟ بخش عظیمی از اکسسوری هایی که مردم خریداری می کنند ، از طرح های کلاسیکه برندهاست و تقریبا تنوع کمی دارند و این روزها دیگر تقریبا تکراری به نظر می رسند .

اما فرض کنید که شما یه پیکسل جدید با طرحی از یه سریال خارجی که بین مردم طرفدار بسیار داره ، تولید کنه . یا ساعتی رو تولید کنید که بر اساس المان های یه شخصیت معروف خارجی طراح شده است و یا در دست یکی از بازیگران مطرح وجود داره . مطمئن باشید که اگر طراحی درستی رو در این زمینه داشته باشید ، می تونید فروش خوبی به دست بیاورید .

اگر دنبال ایده ای برای طراحی هستید ، باید بگوییم که تا به امروز ساعتی دیده نشده است که بند آن از چرم باشه و روی آن اشعار بزرگانی چون سعدی و فردوسی ، خوشنویسی شده باشه . یا دستبندی وجود نداره که در سنگ های آن ، به صورت بسیار ریز ، عکس یه عروس و داماد ، باشه و تاریخ عقدشان هم در آن دست بند ذکر شده باشه . جذاب نیستند ؟ پس فقط کافیست کمی دیدتان رو عوض کنید و به دنبال طرح های جدید بروید.

معرفی کسب و کار جدید پر سود در حوزه ی سفر و سرگرمی

  1. هاستل های سنتی

ایران کشوری چهار فصل است و پتانسیل گردشگری در آن بسیار بالا است . اما از طرفی هزینه های سفر در ایران هم خیلی زیاده و اکثر مردم ترجیح میدن که از مدل های ارزون تری از سفر مثل کمپ زدن استفاده کنند.پس شما می تونید از این موقعیت استفاده کنید و با اجاره ی یه خانه محلی در یکی از روستاها ، یا حتی تبدیل کردن خانه ی خودتان و یا خانه ی پدری تان به یه اقامتگاه محلی ، در تمام طول سال ، مهمان داشته باشید و از این راه کسب درآمد کنید .

البته این تنها شروع ماجراست . وقتی که یه صفحه ی اینستاگرام هم برای این اقامتگاه راه اندازی کنید و آن رو به باقی کشورها هم معرفی کنید ، مطمئن باشید که  به یه درآمد دلاری میرسید و این می تواند شروع یه راه جدید برای رسیدن به یه درآمد پر سود رو برای شما فراهم کنه.

البته باز هم این اقامتگاه جای کار داره . هر فردی که در این اقامتگاه اسکان داشته باشه ، نیاز به غذا و یه سری از مواد اولیه داره . پس شما می تونید یه تهیه غذا محلی هم بزنید و برای مسافرها غذا بپزید ودرآمد کسب کنید . در کنار این تهیه غذا یه دکه ی کوچک هم می تواند برای شما یه درآمد بسیار عالی ایجاد کنه.

  1. کافه باغ

کافه نشینی عادتی است که تقریبا اکثر مردم ایران به آن دچار هستند و برای دیدارها ، تفریح و حتی خوردن یه وعده غذایی کافه ها رو برای وقت گذراندن انتخاب می کنند.

اما مشکلی که این روزها کافه ها دارند این هستش که تقریبا از فضایی خانوادگی دور شده اند و این باعث شده که خانواده ها از این فضای کافه کم تر استفاده کنند. خب ، حالا شما می تونید با یه ایده ی خوب به کسب و کار جدید پولساز برسید.

یه فضای باز ، حتی در شهر اجاره کنید و یا یکی از باغ هایی که در بیرون شهر وجود داره رو خریداری کنید و یه کافه باغ خانوادگی احداث کنید . این کافه باغ ، کم ترین درآمدی که برای شما داره اینه که در آنجا خدمات خوراک ارائه دهید . اما اگر کمی روی دکوراسیون این فضا کار کنید ، می تونید به راحتی هر چه تمام تر یه فضای عالی برای برگزاری مراسم درست کنید .

همچنین بسیاری از زوج ها و افرادی که قصد عکاسی دارند ، این فضا رو از شما اجاره می کنند و می تونید از این طریق هم درآمد کسب کنید.

و اما …. کلید طلایی موفقیت در کسب و کار

برای راه اندازی کسب و کار جدید و پولساز ، ذهنتان رو درگیر هزینه ها نکنید . اگر ایده ی خوبی داشته باشید و اگر فرصت ها رو شناسایی کنید ، مطمئن باشید که با سرمایه های بسیار کم ، می تونید درآمد خوبی کسب کنید .

و مسئله ی دیگری هم که  باید به آن توجه کنید اینه که اگر ایده ی شما ، یه ایده ی جدید و پولساز باشه ، به زودی سرمایه گذار های بزرگی روی ایده ی شما حساب باز می کنند و می تونید از این طریق ، کسب و کار خودتان رو گسترش دهید . پس مهم ترین اصل ، رسیدن به یه ایده ی جذاب و تقویت هوش مالی است .

کار تولیدی با سرمایه ی کم

یکی از دغدغه های خیلی مهمی که الان توی جامعه ی ما وجود داره،.پیدا کردن کاریه که بشه با سرمایه ی کم راه اندازیش کرد.و توی یه مدت زمان کوتاه هم به سود دهی و باز دهی خوبی از اون کار رسید.

البته طبیعی هم هست که با توجه به نرخ بیکاری ای که توی جامعه ما وجود داره،.خیلی از شما جوون هایی که دارید مقاله رو می خونید و خیلی از خونواده هایی که مخاطب ما هستن،.درآمد خوبی نداشته باشن و این باعث بشه که به دنبال یه کار جدید باشن.

اما مشکل اصلی اینه که، ایده ای ندارن و از اون مهم ترم این که، هیچ راهنمایی ندارند..اما باید بهتون بگیم که تیم آموزشی ماهان تیموری،.دقیقا جاییه که شما میتونید با دنبال کردن آموزش هاش،.به کار مورد نظر و به جایگاهی که واقعا حقتونه،.برسید و خیالتون از داشتن یک کسب و کار عالی راحت باشه.

ما توی این ماه های اخیر، مقاله های زیادی رو براتون تولید کردیم که همشون در مورد آموزش های لازم برای راه اندازی یک کسب و کار بوده..چندین مقاله از جمله کسب و کار اینترنتی،.کسب و کار خانگی و ایده های پولساز و …،.همه میتونن نقطه شروعی باشن برای اینکه شما یک کسب و کار عالی رو آغاز کنید.

اما امروز میخایم در مورد تولید صحبت کنیم و این آموزشمون رو اختصاص بدیم به کسایی که دوست دارند کار تولیدی انجام بدن،.اما سرمایه ی آنچنانی ندارن و نیاز دارن که ایده هایی برای کار تولیدی با سرمایه ی کم به دست بیارن.

کار تولیدی و رشد صنعت

در سال های اخیر تولید و صنعت در کشور ما رشد بسیار داشته..اما اگر به ریز آمار دقت کنید، می بیند که حجم تولیدی های خرد،.که همان کسب و کارهای خانگی و کوچک هستن،.به شدت در حال افزایشه و هر روز داره به  تولیدی های کوچک که با سرمایه ی کم کارشون رو شروع کرده اند،.اضافه می شه. اما نکته ای که این بین وجود دارد،.راه های شروع کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم است.

یعنی بزرگترین درگیری افرادی که جویای کار در زمینه ی تولید با سرمایه ی کم هستند،.یک ایده و یا یک راه برای شروع این کاره..پس اگر این دغدغه ی مردم ما باشه، ما سعی می کنیم که به این دغدغه جواب بدیم،.ما به تک تک دغدغه هایی که از دل سوالات و پیام های شما ماهانی های عزیز به دستمون رسیده،.پاسخ میدیم و سعی می کنیم.که تکنیک های طلایی استاد ماهان تیموری رو بهتون بگیم تا با اونها بتونید به بهترین کار تولیدی با سرمایه ی کم دست پیدا کنید.  

%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%87-5.jpg

کسب و کار تولیدی چیست؟

خیلی ها فکر می کنند که تولید مختص شرکت هاست و حتما نیاز به یک سرمایه ی بزرگ دارد،.اما باید بگوییم که برای راه اندازی یک کسب و کار تولیدی،.نه نیاز به یک شرکت وجود دارد و نه نیاز به سرمایه ای بزرگ..بلکه اگر ما یک ایده خوب در ذهن داشته باشیم،.می توانیم به راحتی هر چه تمام تر یک کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم در اختیار داشته باشیم.

اما مسئله ی بعدی ای که بسیاری از مردم به آن باور دارند و یک باور غلط هم هست،.بحث تولید است. تولید هنوز در ذهن مردم،.با تولید محصولات خوراکی و غذایی و صنعتی گره خورده است و کسی به دیگر سبک های تولید فکر نمی کنه.

در حالی که ما در سراسر دنیا، بیش از ده ها مدل تولید داریم و هر کدامشان نیز زیر شاخه هایی دارند که می توانند یک کسب و کار باشن..بعنوان مثال تولیدات آموزشی، تولیدات فرهنگی، تولیدات محتوایی، تولیدات سنتی و ….از مدل های کار تولیدی با سرمایه ی کم هستند که در ایران به آن ها کمتر توجه شده است و کمتر کسی سراغ آن ها رفته است.

کار تولیدی رو از کجا شروع کنیم؟

برای راه اندازی یک کسب و کار تولیدی آن هم با سرمایه ی کم،.باید سه اصل رو مورد توجه قرار بدید:

  1. نیاز ها رو بسنجید!
  2. یک ایده ی خوب داشته باشید.
  3. استراتژی فروش داشته باشید.

نیازهای کار تولیدی با سرمایه ی کم در ایران چه مواردی رو شامل می شوند؟

برای پاسخ به این سوال باید که از چند جنبه،.مسئله ی کار تولیدی با سرمایه ی کم رو بررسی کنیم..اولین حوزه ای که دوست داریم نیازهای آن رو برای شما دوستان بازگو کنیم، حوزه ی گردشگری است.

ایران کشوری چهار فصل است و به هر گوشه ای آن که بروید،.آنقدر جاذبه های فوق العاده می بینید که هیچ وقت از تماشای اون سیر نمی شید..همین مسئله باعث شده است که بسیاری از مردم خودمان و حتی بسیاری از مردم جهان،.در فصل های مختلف به نقاط مختلف ایران، از شهرها و روستاها تا آبادی های بسیار دور سفر کنند.و از مکان های دیدنی و طبیعت نقاط مختلف ایران استفاده کنند.

همین مسئله ایجاد یک نیاز می کنه و اگر شم اقتصادی قوی ای داشته باشید،.در می یابید که هر مسافر در طول سفر خودش به چند چیز فکر می کنه..اسکان، بازار، سوغاتی، غذا، پوشاک و ….و اگر شما بتوانید با استفاده از نیروهای محلی به هر کدام از این کارها بپردازید،.آنوقت است که یک کار تولیدی با سرمایه ی کم راه اندازی کرده اید که بازدهی چهار فصل دارد.

بعنوان مثال زنان جزیره ی هرمز، با تولید دست بند ها و جواهرات دست ساز که در آن ها طرح صدف به کار رفته است،.توانسته اند گردش مالی بیش از بیست میلون تومان در ماه رو به وجود بیاورند.

کسب وکار اینترنتی

دومین حوزه ای که می توان نیازهای آن رو شناسایی کرد و در آن یک کار تولیدی با سرمایه ی کم راه انداخت،.حوزه ی کسب و کار اینترنتی است..ما امروزه، توانمندی های بسیاری در زمینه ی کسب و کارهای اینترنتی داریم که اگر کمی دیدمان رو نسبت.به مسئله ی تولید عوض کنیم،.می توانیم کارهای زیادی رو در حوزه ی کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم راه اندازی کنیم.

یکی از ساده ترین راه ها، تولید محتوا است..تولید محتوا، به جد یکی از کارهای تولیدی است که در حوزه ی کارهای تولیدی فرهنگی و یا ذهنی قرار می گیرد.و درآمد بسیار عالی برای شما فراهم می کنه.

حال اگر کمی دیدتان رو باز کنید، می بینید که شما می توانید از تمامی ظرفیت های محل زندگی مثل پرورش گل و گیاه ،.مثل تولید گیاهان دارویی، مثل تولید لواشک خانگی و حتی کارهایی مثل پرورش بلدرچین و حتی از این کار پر درآمد تر، مثل قالیشویی، خدمات نگهداری از بیمار و سالمند و هزاران کار دیگر استفاده کنید و کسب درآمد کنید.

از سوی دیگر هم، شما نباید خودتان رو محدود کنید..کافیست مهارت هایی که دارید رو به دیگران آموزش بدید و دیدگاه تان به تولید رو تغییر بدید..اگر به عنوان مثال خودتان یک کسب و کار نظیر پرورش ماهی راه انداخته اید،.آن رو در قالب یک محصول آموزشی تولید کنید و در فضای اینترنت به فروش برسانید..

این روزها برای تولید با سرمایه ی کم،.هیچ محدودیتی وجود ندارد. فقط کافیست نگاه سنتی خود رو به کاری تولیدی تغییر بدید.

ایده های کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم چه چیزهایی هستند؟

برای پیدا کردن یک ایده ی خوب در زمینه ی کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم ،.باید اطلاعاتی که از نیاز مردم جمع آوری کرده ایم،.استفاده کنیم. فرقی نمی کنه که چه بستری رو برای کسب و کار تولیدی انتخاب می کنیم.مهم این است.که تمام توان خودمان رو برای به ثمر رسیدن کسب و کاری که انتخاب کرده ایم، انجام دهیم.

اما در ادامه ما بخشی از ایده هایی که می تونه برای شما مفید باشد.و یک کار تولیدی با سرمایه ی کم ایجاد کنید رو به شما معرفی می کنیم:

%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%87-6.jpg

ایده ی کار تولیدی با سرمایه ی کم در اینترنت

فضای اینترنت پر از بسترهای کار تولیدی با سرمایه ی کم است.

تولید محتوا

اولین شغلی که می توانیم به شما معرفی کنیم، تولید محتوا است. تولید محتوا، شاید یک کسب و کار تولیدی سنتی نباشد،.اما با توجه به مدرنیزه شدن ساختار صنعت،.تولید محتوا، یکی از کارهایی است که هر برند و هر صنعتی.به آن نیاز دارد و هیچ سرمایه ی اولیه ای نیز نیاز دارد.

شما می توانید بدون هیچ سرمایه ای به تنهایی یک تیم تولید محتوا باشید و برای فروشگاه ها،.کسب و کارها و برندهای مطرح، بنویسید و پول ساز باشید..برای شروع این کار هیچ سرمایه ای نیاز نیست..تنها باید مهارت نوشتن و تولید محتوای خودتان رو تقویت کنید.

تولید محصول آموزشی

دیگر کاری که در فضای اینترنت می تونه به عنوان یک کار تولیدی با سرمایه ی کم،.راه اندازی شه، تولید محصول آموزشی است..فرقی نمی کنه که چه مهارتی دارید، مهم این است که کمی مهارت تدریس خودتان رو بالا ببرید.و بدون هیچ سرمایه اولیه ای، شروع به تولید محصولات آموزشی کنید.

تولید محصول آموزشی، یکی از مشاغل بسیار عالی برای خانم هایی است که امکان کار بیرون رو ندارند.و دوست دارند که خودشان یک کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم راه اندازی کنند..کافیست بعنوان مثال، پخت انواع کیک ها یا آشپزی محلی رو آموزش بدید..مطمئن باشید که در زمانی کوتاه به یک فروش عالی می رسید و یک تولیدی محصولات آموزشی خواهید داشت که به روش مدرن شروع به درآمد زایی کرده است.

%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%87-7.jpg

ایده ی کار تولیدی در حوزه ی پوشاک

حوزه ی پوشاک، یکی از پولساز ترین حوزه های کار تولیدی با سرمایه ی کم است:

تولید جوراب و لباس زیر

نخستین شغلی که می تونه در این حوزه برای شما پولسازی کنه،.تولید جوراب و لباس زیر است..همه ی ما میدانیم که یکی از پر مصرف ترین محصولات حوزه ی پوشاک در بین همه ی مردم،.جوراب و لباس زیر است.

اگر شما یک خط تولید جوراب و لباس زیر افتتاح کنید، هزینه ای کمتر از پنج میلیون رو برای شما ایجاد می کنه اما می توانید با سه ماه کار مداوم،.به درآمد ماهیانه ده میلیون تومان برسید..هم اکنون بسیاری از مردان  زنان روستایی، مشغول به این کار هستند و درآمد های بسیاری دارند.

همچنین افرادی که بعنوان شغل دوم ،.علاقه به تاسیس یک کار تولیدی با سرمایه ی کم دارند ،.می توانند از این کار بعنوان یک گزینه ی بسیار سود ساز بهره ببرند.

تولید لباس محلی

لباس های محلی، یکی از جاذبه های گردشگری هر منطقه در ایران است..اگر سری به صفحات اینستاگرام بزنید،.می بینید که صفحات بسیاری هستند که به فروش لباس و حتی گیوه های محلی مشغول هستند.

بنا بر آماری که تیم آموزشی ماهان تیموری از این کار بدست آورده است،.اجاره هر لباس محلی، به مدت نیم ساعت برای عکاسی بالغ بر شصت هزار تومان است.و هر لباس محلی در گالری ها و نمایشگاه های مختلف پوشاک،.بیش از سیصد هزار تا یک میلیون تومان توسط مردم خریداری می شه..این کار نیاز به سرمایه اولیه ی کمتر از دو میلیون تومان دارد و می تونه شما رو  در ماه به درآمدی بالغ بر سه میلیون تومان برساند.

کسب و کار تولیدی در زمینه ی پرورش دام و طیور

پرورش دام و طیور هم یکی از راه هایی است که می تونه با سرمایه نسبتا کم،.ما رو به درآمد خوبی برساند. راه های زیادی تا به امروز در این حوزه معرفی شده است که یکی از بهترین راه ها،.پرورش بلدرچین است.

البته باید به این نکته توجه کرد که کارهای تولیدی در زمینه ی پرورش دام و طیور،.بیش از آنکه نیاز به سرمایه اولیه داشته باشد نیاز به جایی برای نگهداری دام و طیور دارد..اگر مکان نگهداری فراهم شه، هزینه های راه اندازی این کار بسیار پایین است.و می توان با سرمایه ای حدود پنج تا پانزده میلیون،.یک کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم رو راه اندازی کرد.

توصیه ی آخر

برای راه اندازی یک کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم،.بی نهایت ایده وجود دارد که بسیاری از آن ها رو می توانید.در صفحه ی کسب و کار خانگی مرور کنید. اکثر کارهای تولیدی با سرمایه ی کم کارهایی هستند.که می توان در فضای خانه و یا فضا های محدود به سرانجام رساند.

اما نکته ای که همیشه باید به یاد داشته باشید.این است که راه اندازی یک کسب و کار، هیچ گاه به معنی درآمد زایی از آن کار نیست..شما باید همیشه به این فکر باشید.که سطح آگاهی های خودتان رو از شیوه های فروش و روش های رسیدن به یک کسب و کار بزرگتر، بالا ببرید.

یکی از نکاتی که همیشه در دوره های آموزشی استاد ماهان تیموری به آن اشاره شده است.ذکر این نکته ست که: “همه ی کسب و کارهای بزرگ،.روزی با ایده های کوچک و بدون سرمایه اولیه ی خاص، ایجاد شده اند.”.در این باب، دوره ی هوش مالی پلاس می تونه یکی از بهترین منابع برای افزایش فروش شما.و رشد کسب و کار شما باشد.

مبلغی که شما در این دوره سرمایه گذاری می کنید،.می تونه در کمتر از شش ماه، زندگی شما رو متحول کنه و شما رو تبدیل به یک میلیونر خود ساخته کنه.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 2 مهر


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم