موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

بهترین استخر استخراج بیت کوین 2020

بهترین استخر استخراج بیت کوین 2020

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 05 آذر 1399 ساعت 22:45

yxh2gnjp9cp6.jpeg

آیا تازه به ماینینگ و علاقه دارید که ماینر بیت کوین شوید؟ یا شما ماینر هستید و در حال حاضر به دنبال استخر استخراج جدید هستید؟ در این مقاله ، ما برخی از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین را مرور کرده ایم که برای شروع کار برای شما مفید است. با ارزپایههمراه باشید .

ماینر های بیت کوین گروهی از "معدنچیان" هستند که برای پاداش خود را ملزم حل مسایل می دانند. با توجه به توان هش ماینرها تقسیم شده و پاداش بین آنها تقسیم می شود. استخر بیت کوین روشی برای استخراج منابع آنها و به اشتراک گذاشتن قدرت هش آنها است.

استخرهای مختلف استخراج بیت کوین وجود دارد و انتخاب محبوب ترین آنها دشوار است. برای جلوگیری از تمرکز بالقوه قدرت هشینگ ، ترجیح دهید یک استخر بیت کوین کوچک انتخاب کنید.

چین از نظر داشتن بیشترین تعداد استخرهای بیت کوین در جهان حاکم است. استخرهای بیت کوین بر اساس قدرت هش کنترل شده توسط یک استخر رتبه بندی می شوند. دراینجا لیستی از بزرگترین استخرهای ماینینگبا قدرت هش آنها بر اساس اطلاعات موجود Blockchain آورده شده است.

ViaBTC به یک پدیده در صنعت استخراج ابری تبدیل شده و وعده داده است که درآمد محکمی را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورد.

وقتی صحبت از استخر معدن Bitcoin ، Litecoin و BitcoinCash می شود ، ViaBTC قطعاً سزاوار ذکر ویژه ای است. این شرکت دارای یک استخر ماینینگ فوق العاده بزرگ بیت کوین است که در حال حاضر پنجمین رشد را در جهان دارد. فقط برای اطلاع ، بیش از 16400 کارگر فعال در آن وجود دارد. به علاوه ، نوید بازده بسیار خوبی را می دهد. می توانید بررسی کنید که چقدر می توانید از طریق نمودار نرخ هش استخر درآمد کسب کنید.

در زیر ، ما ویژگی های اصلی آن را جمع آوری کرده ایم:

  • امکانات استخراج Cryptocurrency: Bitcoin ، Litecoin ، BitcoinCash ، DASH ، ZEC.
  • هزینه ها: برای سیستم پرداخت PPS و 4٪ هزینه PPLNS هزینه 2٪ دریافت می شود.
  • بخش سؤالات متداول دقیق و مفصل است.
  • شفافیت واقعی: در صورت لزوم می توانید Hashrate استخرها را بررسی کنید. به راحتی نظارت ، کنترل و محاسبه درآمد را کنترل کنید.
  • پرداخت روزانه و کسر هزینه خودکار.
  • برنامه وفاداری خوب و بسیار با ارزش.
  • سطح ورودی پایین
  • احراز هویت دو عاملی.

شرکت در عملیات استخراج ابری آن برای همه آسان و در دسترس است. سطح ورود کم باعث می شود آن برای اکثر مردم در سراسر جهان قابل دسترسی باشد.

برای تبدیل شدن به ماینر اینجا ، باید:

  • ایجاد یک حساب کاربری
  • `Hashrate و cryptocurrency مورد نیاز را انتخاب کنید
  • روز اول پرداخت خود را دریافت کنید.

ViaBTC به یک پدیده در صنعت استخراج ابری تبدیل شده و وعده داده است که درآمد محکمی را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورد.

AntPool بزرگترین استخر بیت کوین از نظر قدرت هش مستقر در چین است. این شرکت توسط بزرگترین تولید کننده سخت افزار بیت کوین در جهان به نام Bitmain Technologies اداره می شود. شما می توانید بدون پرداخت هزینه ای در AntPool یک حساب کاربری ایجاد کنید ، اما یک سخت افزار استخراج بیت کوین به همراه نرم افزار استخراج مورد نیاز است که بعداً قابل بارگیری است. رابط کاربری کاملاً ارگونومیک است. درآمد شما را می توان در داشبورد خود مشاهده کرد و می توانید نرخ هش خود را بصورت دقیقه ، یک ساعت یا به صورت روزانه کنترل کنید.

ایجاد یک حساب کاربری در AntPool رایگان است. خوب ، شما مجاز به انتخاب بین PPLNS (هزینه 0٪) و PPS (هزینه 2.5٪) را انتخاب کنید. هزینه پرداخت شده برای معامله پنهان است و توسط AntPool فاش نشده است. هزینه معامله بیت کوین اخیراً افزایش یافته است و AntPool 1-2 بیت کوین را برای خود جمع می کند که از هر بلوک جمع می شود ، که با معدنچیان با حجم بالا مشترک نیست.

AntPool آستانه پرداخت و پرداخت ندارد و هر روز مبلغی را برای پرداخت بیش از 0.001BTC در حدود 10 صبح UTC پرداخت می کند. هر بلوک بیت کوین توسط AntPool توسط 6.25 BTC پاداش می گیرد.

AntPoolشامل احراز هویت دو عاملی ، قفل های کیف پول ، هشدارهای ایمیل به عنوان اقدامات امنیتی است. اپراتورهای استخر تالار گفتگوی خود را دائمی می کنند و از اسناد آسان و ساده ای برای کارهای اصلی که ماینرها در استخر انجام می دهند تشکیل شده است.

آنتپول بزرگترین و محبوب ترین استخر بیت کوین است که دارای رابط کاربری براق برای معدنچیان جدید است. می توانید PPLNS و PPS را انتخاب کنید که یک امتیاز دیگر است. AntPoolبا اقدامات امنیتی بسیار خوبی همراه است.

Slush Poolاولین استخر بیت کوین است که در سال 2010 با نام Bitcoin Pooled Mining Server راه اندازی شد. سایت اول بلاکچین خود را در سال 2012 شد و از آن به بعد بیش از 15000 بلوک های این سایت استخراج شد. Slush Poolتوسط Satoshi Labs ، شرکت فنی مستقر در چک اداره می شود. اولین کیف پول بیت کوین آفلاین و اولین نقشه جهانی بیت کوین محور توسط آزمایشگاه های Satoshi علاوه بر پروتکل قشر استخراج که توسط سایر استخرهای استخراج استفاده می شود ایجاد شده است.  استخر منحصر به فرد برای استفاده از روش های مبتنی بر امتیاز، که در آن قدیمی سهام برجستگی کمتر از سهام اخبار در آغاز دور داده می شود. در صورت تغییر استخرها در یک دور ، این روش از خطر فریب خوردن توسط سایر کارگران معدن جلوگیری می کند. یک حساب آزمایشی برای همه کارگران معدن جدید قبل از ورود به سیستم فراهم شده است. این برای معدنچیان جدید مفید است.

هزینه معامله استاندارد 2٪ ثابت است و با ماینرها به اشتراک گذاشته می شود. یک آستانه برای تعادل بیش از 0.0002BTC تعیین شده است و پرداخت ها به طور مرتب انجام می شود پس از آستانه زدن توسط کاربر. روش مبتنی بر امتیاز امکان توزیع عادلانه پاداش در بین ماینرها را فراهم می کند.

Slush Poolبه عنوان تأیید هویت دو عاملی ، قفل کردن آدرس کیف پول به همراه یک رمز ورود فقط برای خواندن ، که در صورت مشاهده شخص دیگری در استخراج بیت کوین شما توسط کاربران ارائه می شود. Slush Pool روی سرورهای بسیار ایمن اجرا می شود ، که از کیف پول های بیت کوین کاربر محافظت می کند.

Slush Pool قدیمی ترین استخر استخراج معادن است. رابط کاربری زیبا با ویژگی منحصر به فرد روش مبتنی بر امتیاز ، که از خطر تقلب جلوگیری می کند.

هزینه معامله در مقایسه با سایر سایت ها کمی بالاست. حتی اگر استفاده از روش مبتنی بر Score یک مزیت محسوب می شود ، با متوقف کردن استخراج از امتیاز کاربر سرعت می یابد.

F2Poolیکی از بزرگترین استخر بیت کوین چینی است که در سال 2013 راه اندازی شده است. بهتر است به عنوان استخر استخراج Discus Fish در دنیای استخراج بیت کوین شناخته شود. به غیر از بیت کوین ، Litecoin ، Ethereum و Zcash در اینجا استخراج می شوند. سطح دشواری استخراج معادن مبتنی بر توان هش است ، زیرا این سایت از پروتکل استخراج Statum و vardiff استفاده می کند. این سایت دارای یک رابط انگلیسی است و ساده و به راحتی قابل درک است.

F2Pool بر روی سیستم پاداش PPS کار می کند و هزینه 4٪ آن را پرداخت می کند . پرداخت ها هر روز با تعیین محدودیت در برداشت ، یعنی 0.001BTC انجام می شود.

این سایت بر روی پروتکل HTTPS کار می کند و از ویژگی قفل کیف پول Bitcoin تشکیل شده است. شما مجاز به تغییر آدرس ایمیل خود پس از ثبت نام نیستید ، اما سایت فاقد استفاده از تأیید اعتبار دو عاملی است.

F2Pool امکان استخراج بیت کوین ، Litecoin و Zcash را فراهم می کند. آستانه پرداخت بسیار کم است و پرداختهای منظم را ارائه می دهد.

هزینه (4٪) اعمال شده در مقایسه با سایر استخرها بسیار اغراق آمیز است.

5. BTC.com

BTC.comیکی از بزرگترین استخر استخراج بیت کوین است که متعلق به Bitmain ، خالق AntPool است. این سایت بر روی پروتکل استخراج از طبقه و VarDiff کار می کند. این سایت در سال 2015 راه اندازی شد و دارای کیف پول مخصوص به همراه استخر استخراج است.

BTC.com با به اشتراک گذاشتن هزینه معامله با کارگزاران خود شفاف است. این سایت براساس مدل PPS با هزینه متوسط ​​1.5٪ کار می کند. 2 ساعت طول می کشد تا سایت بتواند پرداختی را برای کاربران ارسال کند. این کاملاً به شبکه بیت کوین بستگی دارد. با این حال ، BTC.com تلاش می کند تا در مدت زمانی کوتاه درآمد را ارسال کند.

Cloudflare توسط این سایت برای محافظت در برابر حمله DDoS اجرا می شود و تضمین می کند که مزایا و قدرت هش از بین نمی رود.

BTC.com در سراسر جهان فعالیت می کند و شفافیت را با ماینرهای استخر حفظ می کند. سایت دارای سیستم پشتیبانی و امنیت خوبی است.

ممکن است گاهی اوقات ارسال پرداخت به زمان نیاز داشته باشید ، زیرا بستگی به شبکه بیت کوین دارد.

BW Poolاستخر استخراج بیت کوین چینی با رابط کاربر پسند است. جدای از بیت کوین ، سایت به معدن Litecoin و Ethereum پیشنهاد می کند. این سایت بر روی پروتکل استخراج از طبقه و vardiff کار می کند.

این سایت همچنین با اشتراک هزینه معامله با ماینر های استخر شفافیت ارائه می دهد. این روشهای پرداخت PPLNS ، PPS و SOLO را با متوسط ​​هزینه 1٪ دنبال می کند. حداقل پرداخت آن 0.001 BTC است.

سایت ارائه می دهد رمزگذاری ارزهای مختلف با طیف ساده رابط کاربری ضد رمزنگاری است. به غیر از استخر ، بسیاری از خدمات دیجیتالی دیگری را ارائه می دهد و در محاسبات ابری کار می کند.

این سایت هیچ گونه معدن ادغام را ارائه نمی دهد.

همانطور که مشاهده می کنید استخرهای مختلف استخراج بیت کوین وجود دارد که خدمات مختلفی را به همراه جوایز مختلف ارائه می دهند. گزینه ای برای استخراج انفرادی ممکن است ذهن شما را تحت تأثیر قرار دهد ، زیرا می توانید پاداش های کامل را بدون به اشتراک گذاشتن آن ببندید ، اما پیشنهاد می شود اگر تازه وارد این دنیای معدن هستید ، به استخر بپیوندید. استخرهای معدن نیز مزایای بسیاری دارند. زمان شروع کار شما برای استخراج معادن است. ایجاد یک حساب کاربری بسیار ساده است ، مشابه ثبت نام در هر بستر تبادل بیت کوین. معیارهای اصلی برای شروع کار با استخراج معادن این است که شما باید یک سخت افزار معدن داشته باشید. جدای از این نیاز ، استخراج معادن با استخرهای مختلف استخراج ساده انجام شده است.

منبع : Arzpaye.com

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 18 تیر


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر