موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

سایت کاریابی نوبل

سایت کاریابی نوبل

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 آذر 1399 ساعت 20:19

بهترین سایت های کاریابی در ایران

تا بحال برای جستجوی شغل مناسب از اینترنت اقدام کرده اید ؟ آیا از وجود سایت های کاریابی زیادی که در ایران موجود است اطلاع دارید ؟ آیا پس از کمی گشتن در اینترنت نمیدانید چه تصمیم درستی بگیرید ؟

بهترین سایت های کاریابی

بهترین سایت های کاریابی

مغز وردپرس مدت ها وقت خود برای انتخاب بهترین سایت های کاریابی در ایران و معرفی آن به شما صرف کرده است.امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید و بهترین سایت را انتخاب کنید.

یافتن شغل مناسب

یکی از مهم ترین مسائل جامعه امروز یافتن شغل مناسب مطابق با رشته یا علاقه بخصوص برای جوانان می باشد. که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد . بدنبال آن با پیشرفت فضای سالم استارت آپ های قدرتمند ایرانی در چند سال اخیر باعث شده بسیاری از گرفتاری ها و درگیری های ذهنی ما از همین دریچه بزرگ حل شود.

همه موسسات و شرکت ها این موضوع را میدانند در صورت جذب یک فرد با تجربه یا مناسب برای شغل مورد نظر نیاز کمتری برای نظارت در آینده موجود میباشد.و البته که هزینه هایی که قرار است جهت استخدام خرج شود به زودی به سیستم کاری آن ها باز خواهد گشت.

حال ما بهترین سایت های کاریابی و اولین های این عرصه را با مقایسات آماری از لحاظ خدمات و قیمت برای شما فراهم کرده ایم تا بهترین مکان را برای آگهی تبلیغاتی خود بیابید.بهترین سایت هایی که در این چند سال اخیر و بویژه سال ۱۳۹۸ پیشرفت های چشمگیر و اعتبارات زیادی را کسب کرده اند را مطالعه کنید. ( آموزش وردپرس )

۱-جاب ویژن ( بهترین سایت های کاریابی )

بهترین سایت های کاریابی

جاب ویژن از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بعنوان یک محصول دانش بنیان شناخته شده است.سایتی با محیط کاربری بسیار آسان برای شما.این ایده بر خواسته از بهترین پایگاه های علمی دانشجویان دانشگاه شریف می باشد. پس اگر ایده جذاب و خوبی دارید باید از این سایت استفاده کنید.سایت جاب ویژن خدمات متنوع زیادی داره به همراه یکسری آزمون های خود شناسی که کمک زیادی به شناخت استعداد شما خواهد کرد.

معرفی خدمات جاب ویژن

فرصت های شغلی

شما میتوانید با ثبت نام و درج آگهی با یک صفحه پروفایل شخصی و هوشمند در سایت شناخته شده و معتبر جاب ویژن داشته باشید. تا خود و رزومه کاری خود را ثبت کنید.اگر وارد این قسمت از سایت شوید به راحتی میتوانید بسیاری از پیشنهادات کاربران را مطالعه کنید.

آزمون های خود شناسی

تیم جاب ویژن معتقد است قبل از اینکه دنبال شغل مناسب بگردی، باید خودت رو بشناسی! پس بهترین آزمون های روانشناسی ثابت شده رایگان و غیر رایگان در سایت قرار دارد که میتواند به تصمیم گیری شما در انتخاب شغل مناسب نیز کمک کند.حتما به این بخش از سایت مراجعه کنید نکات جالبی برای شما و شخصیت خودتون به همراه دارد را مطالعه کنید.

بسته های ویژه آگهی

شما میتوانید از بسته های متنوع این سایت برای درج آگهی هاتون استفاده کنید.

با خرید این بسته ها، می توانید آگهی شغلی ثبت کنید و رزومه هایی که کارجویان پس از مشاهده آگهی برای شما ارسال می کنند را دریافت نمایید.

جاب‌ویژن به شما ضمانت می‌دهد که به ازای هر آگهی در بسته‌های ۱ آگهی و ۳ آگهی، حداقل ۱۰ رزومه منطبق دریافت خواهید کرد. در غیر این‌صورت هزینه بسته‌ها به شما بازمی‌گردد. البته جالبه که بدونید پیشنهاد ویژه جاب‌ویژن برای شهرستان‌ها ثبت آگهی شغلی «رایگان» در همه استانهای ایران غیر از تهران و البرز.همین حالا اقدام کنید و آگاه باشید.

هدیه جاب‌ویژن به شما برای شروع:

دو آگهی اول رایگان + مشاهده‌ی رایگان نتیجه ۱۰ آزمون متقاضیان استخدام می باشد.

حرف آخر

نمایشگاه کار دانشگاه شریف پس از برگزاری موفق ۸ دوره، به عنوان اولین ارائه دهنده بسته جامع خدمات کارمندیابی و استخدام ، با نام تجاری “جاب ویژن” وارد فضای جذب و گزینش نیروی انسانی شده است.

پنل جامع ارزیابی CAP و سیستم هوشمند انطباق IMS دو ابداع منحصر بفرد و متمایز کننده تیم جاب ویژن است. دسترسی به طیف وسیعی از فرصت های شغلی برای کارجویان و نیز بانک منحصر بفردی از رزومه ها برای کارفرمایان از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. ( آموزش وردپرس )

۲-حامی کار ( بهترین سایت های کاریابی )

بهترین سایت های کاریابی

میخوام یه سایت قدیمی در زمینه کار یابی به شما معرفی کنم که نیاز به تعریف نخواهد داشت.یک سایت زیبا که البته به تازگی خدمات بهتر و واضح تری ارائه میده و بسیار قدرتمند پیش میره. موسسه مشاوره شغلی و کاریابی حامی اولین سایت تخصصی کاریابی اینترنتی در ایران است که با امکاناتی کاملاً حرفه ای و به روز، توانسته روشی نوین برای استخدام نیروی انسانی مورد نیاز کارفرمایان و همچنین کاریابی و اشتغال افراد جویای کار را فراهم آورد.

این سایت که با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش دارد پاسخگوی نیاز همه متقضیان در حوزه بازار کار باشد. جالبه که بدونید حامی کار خدمات استخدام نیروی کار خارجی در ایران را هم برای شما فراهم کرده.

دفتر مشاوره شغلی و کاریابی حامی علاوه بر خدمات اشتغال و استخدام و یافتن نیروی کار، خدمات زیر را نیز ارائه می دهد:

  1. مشاوره حقوقی و دعاوی روابط کار
  2. آزادسازی مدرک
  3. اختلافات بیمه ای و بیمه بازنشستگی
  4. کارآموزی
  5. محل کار ارزان

برای دریافت فرصتهای شغلی در کانال مربوط به تحصیلات، تخصص و مهارت خود به راحتی عضو شوید:

حامی کار با راه اندازی چندین کانال از طریق اپلیکیشن تلگرام، این امکان را برای تمامی کارجویان و افراد علاقه مند به انجام کار فراهم نموده تا با عضویت در کانال مربوط به تخصص خود بتوانند از فرصت های شغلی مرتبط مطلع شده و به سادگی با کارفرمای مربوط ارتباط برقرار نمایند.میتوانید این فرصت های شغلی و کانال های مختص هر کدام را در صفحه اصلی این سایت مشاهده کنید.این هم یکی از دلایلی که گفته شد حامی کار خدمان واضحی را ارائه میدهد.

در حامی کار دنبال شغل میگردید ؟؟

بهترین سایت های کاریابی

کارجویان می توانند از روش های زیر برای پیدا کردن شغل مناسب با تخصص، مهارت و تجربه خود بهره بگیرند. در صورتی که نتوانستید شغل مناسب و مورد نظر خود را از روش های رایگان پیدا کنید، پیشنهاد می شود با دفتر کاریابی تماس بگیرید.

و اما  به دنبال همکار جدید هستید؟

اگر به دنبال همکار جدید هستید می توانید از روش های زیر برای پیدا کردن همکار با تخصص و مهارت مورد نیاز خود استفاده کنید. برای یافتن نیروی متخصص در موقعیت های مدیریتی و یا با تخصص بالا با کاریابی تماس بگیرید.

بنظر من خیلی کامل با حامی کار آشنا شدید و هم چنین خدمات این سایت ، پس تصمیم با خود شماست. ( آموزش وردپرس )

۳-ایران استخدام ( بهترین سایت های کاریابی )

بهترین سایت های کاریابی

یکی دیگه از سایت‌های قدیمی‌ آگهی استخدام که در تلگرام به شدت فعاله که آگهی‌های سایت در کانال تلگرام هم منتشر ‌می‌ شوند. که این مورد خودش احتمال ارسال رزومه‌های بیشتر رو به وجود می‌آورد. سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت.

سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

خدمات

حتما همه ی شما این سایت رو میشناسین و با سرچ هر کلمه ای برای استخدام به این سایت رسیدید.یا شاید بار ها آگهی های خود را ثبت کرده اید در نهایت باید بدونید که ایران استخدام همیشه بهترین خدمات استخدام را در ایران داشته و همیشه موفقیت خودش رو فریاد زده .

جستجوی پیشرفته

با مراجعه به این سایت میتوانید از منوی جستجوی پیشرفته استفاده کنید و با فیلتر بندی تاریخ شغل شهر استان فرصت های شغلی خوبی را پیدا کنید . حتما کانال های ایران استخدام را دنبال کنید که بسیار برای راحتی کاربران مفید بوده و یا حتی میتوانید اطلاع رسانی پیامکی یا ایمیلی را از این سامانه دریافت کنید . ( آموزش وردپرس )

هر جا که هستید از اخبار روز بهترین فرصت های شغلی مطلع بشید.

نمایی از سایت ایران استخدام برای جست و جوی پیشرفته که من خودم به شخصه خیلی دوسش دارم.

بهترین سایت های کاریابی

۴-جابینجا ( بهترین سایت های کاریابی )

بهترین سایت های کاریابی


بهترین سایت های کاریابی

با معتبرترین شرکت‌های کشور آشنا شوید و محل کار آینده خود را هوشمندانه انتخاب کنید. این شعاریه که جابینجا روی آن تاکیید دارد .جابینجا هم سیستم کاربری نزدیکی به ایران استخدام داره مخصوصا در زمینه جستجوی پیشرفته رزومه ها و ایجاد فرصت شغلی و ثبت آگهی های شما. ویژگی خوب این سایت ها اینه که شما به راحتی میتونید بصورت آنلاین رزومه خود را بسازید که جابینجا هم این امکان را برای شما فراهم کرده است.

ویژگی‌های رزومه‌ ساز جابینجا

بهترین سایت های کاریابی

خدمات جابینجا

به‌روزرسانی همیشگی

شما می‌توانید با یک بار ساختن رزومه در جابینجا آن را برای همیشه به‌روز کنید

در دید کارفرمایان

با داشتن این رزومه کارفرمایان شما را راحت‌تر و سریع‌تر پیدا می‌کنند

به اشتراک گذاری رزومه

بعد از ساختن این رزومه می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید

آگهی استخدام در جابینجا چگونه و کجا منتشر می‌شود؟

انتشار در فهرست فرصت‌های شغلی به مدت ۳۰ ز

توزیع آگهی استخدامی شرکت شما در شبکه‌های اجتماعی

جابینجا این اطمینان را به شما میدهد

مشاهده هر آگهی توسط میانگین بالای۱۵۰۰ نفر کارجوی مرتبط صورت خواهد گرفت.

هم چنین با جابینجا تمام ابزارهای مورد نیاز برای استخدام یکجا در اختیار شماست و همیشه و همه‌جا به آن دسترسی دارید.

۳۰ روز نمایش آگهی
درج آگهی استخدام در فهرست فرصت‌های شغلی

اطلاع‌رسانی به کارجویان
ارسال آگهی استخدام از طریق ایمیل به کارجویان مرتبط

سیستم آمارگیر آگهی
امکان تحلیل و بهینه‌سازی آگهی با استفاده از آمار دقیق

سیستم مدیریت رزومه‌ها
کنترل کامل بر روی رزومه‌های دریافتی و امکان انتخاب موارد مطلوب

۳ ماه فرصت انتشار
خرید اعتبار درج آگهی استخدام با تخفیف و امکان استفاده از آن تا ۹۰ روز

مشاوره و پشتیبانی
امکان استفاده از مشاوره تلفنی با هدف دریافت بهترین نتیجه

حالا با مراجعه به این سایت برتر شغل رویایی‌ات را پیدا کن و اوج بگیر!..

۵-کار بانک ( بهترین سایت های کاریابی )

بهترین سایت های کاریابی

کاربانک به عنوان مرجع تخصصی همکاریابی در ایران همواره سعی نموده فرایند استخدام را در شرکتها تسهیل نموده و با ارئه فرصتهای شغلی شرکتهای بزرگ و متوسط طیف وسیعی از فرصتهای شغلی را جهت جامعه متخصصین جویای کار فراهم نماید. هدف کار بانک” تسهیل همکاریابی از طریق بستر تحت وب با ارائه گزینه های متنوع انتخاب جهت کارجویان و کارفرمایان ” میباشد.

کارجویان (متخصصین) و کارفرمایان (سازمانها) دو گروه اصلی مخاطبین این سایت را تشکیل می دهند. همواره یکی از اولویت‌های کاربانک، تولید و ارائه محتوای مورد نیاز هر دو دسته کاربران بوده و بر همین اساس نیز اقدام به تهیه پادکستها و فیلمهای مرتبط با منابع انسانی جهت ارتقا دانش و انتقال تجربیات متخصصین امر نموده است. برایکاربانک بسیار مهم است که کاربران سایت به راحتی بتوانند اطلاعات خود را در سیستم درج نموده و به بانک رزومه و شغل های مندرج در سایت دسترسی داشته باشند.

تیم کاربانک همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

درباره کاربانک

کاربانک متعلق به شرکت داده سامان آرینا از اولین دریافت کنندگان مجوز فعالیت مجازی (الکترونیکی) مختص موسسه‌های مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌شماره ۹۵۲.۴۰.۱۱۷۱۹ میباشد. هدف کاربانک بعنوان یک کاریابی اینترنتی و بانک اطلاعاتی کار، مشاغل و استخدام، ارائه طبقه بندی شده مشاغل، اطلاع رسانی نیازمندیهای استخدامی و شغلی کشور و ارتقاء مهارت های کاریابی می باشد.

توضیحات کامل این سایت که ما از خود سایت برداشت کردیم. با هر سابقه‌ای که داری ثبت‌نام کن، کاربانک هدایتت میکنه. رسالت کاربانک تسهیل فرایند استخدام و همکاریابی شرکت‌ها است. این سرویس استخدامی شامل بانک اطلاعاتی جامعی از رزومه‌ها و فرصت‌های شغلی است که گستره‌ای از انتخاب‌ها را برای شرکت‌ها، متخصصین و کارجویان فراهم می‌سازد.

مانند دیگر سایت هایی که معرفی کردیم کار بانک هم خدمات جامع و سریعی را ارائه میدهد.شما میتوانید از محیط کاربری آسان و جستجوی پیشرفته این سایت بر اساس فیلتر های شغل سطح شغلی تحصیلات شهر استان جنسیت زبان و سابقه کار را در کار بانک جستجو کنید و آگهی های کار جویان و کار فرمایان را با تاریخ روز مشاهده کنید.( آموزش وردپرس )

بهترین سایت های کاریابی

۶- استخدام شو ( بهترین سایت های کاریابی )

بهترین سایت های کاریابی

یکی دیگر از وب سایت هایی که به لیست برترین سایت های کاریابی ایران اضافه شده است وب سایت استخدام شو می باشد که در زمینه آگهی استخدام فعالیت می کند و محبوبیت خوبی را توانسته است در این حوزه بدست آورد. این وب سایت در تاریخ ۱۳۸۹/۰۱/۲۲ فعالیت خود را به صورت حرفه ای در جهت تبدیل شدن به یک مرجع بروز ثبت آگهی استخدام آغاز کرده است و توانسته اعتماد زیادی را در بین کارجویان و کارفرمایان کسب کند.

ویژگی وب سایت استخدام شو

یکی از مهمترین مواردی که میتوان در وب سایت های ثبت آگهی استخدام به آن اشاره کرد ثبت رزومه برای کارجویان و هم چنین ثبت آگهی برای کارفرمایان است که در وب سایت استخدام شو هیچ هزینه ای از ۲ طرف برای ثبت رزومه و آگهی گرفته نخواهد شد و به صورت رایگان این پروسه انجام خواهد شد .

نحوه ثبت رزومه و آگهی

برای اینکه شما به عنوان کارجو بتوانید در این وب سایت رزومه خود را ثبت کنید امکانات زیاد و رایگانی در اختیار شما قرار داده خواهد شد. شما میتوانید با مراجعه به سایت در ۳ مرحله رزومه خود را ثبت کنید.  ابتدا به سایت مراجعه کنید و در سایت ثبت نام کنید ، رزومه خود را توسط رزومه ساز حرفه ای پر کنید و سپس اطلاعات خود را مشاهده و ذخیره کنید و در دید کارفرمایان قرار دهید.

همچنین اگر کارفرما هستید هم میتوانید در ۳ مرحله سریعا و به صورت رایگان آگهی استخدام خود را ثبت کنید و در دید کارجویان قرار دهید تا بهترین فرد را استخدام کنید. برای این منظور کافی است وارد سایت استخدام شو شوید و سپس در سایت ثبت نام کنید ، اطلاعات شرکت و مشاغل مورد نیاز خود را ثبت کنید و سپس بعد بازبینی تایید نمایید تا درخواست آگهی شما هم در سایت ثبت شود.

بهترین سایت های کاریابی

هدف وب سایت استخدام شو

در این بخش میخواهیم متنی که در وب سایت استخدام شو وجود دارد را برای شما کاربران عزیز قرار دهیم تا با هدف این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

وب سایت استخدام شو در تاریخ ۱۳۸۹/۰۱/۲۲ راه اندازی شد و با تلاش و پشتکار گروهی و روزانه و مداوم کارمندان و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدام گام برداشت. فرصتهای شغلی در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران ، مشهد ، کرج ، اصفهان ، تبریز ، قم ، کرمانشاه و … در گروه های شغلی مختلف می باشد.

سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت کاربران عزیز این سایت بوده است.
این روزها اگر شما به دنبال کار باشید یا حتی قصد استخدام داشته باشید باید هزینه کنید. ثبت نام در سایتهای کاریابی و ثبت درخواست برای شما هزینه دارد و اگر به صورت دوره‌ای همواره نیاز به استخدام کارمند داشته باشید ایجاد پلتفرمی که امکان ارسال رایگان آگهی را به شما بدهد می‌تواند کارساز باشد. ما امکان ثبت آگهی را بدون پرداخت هزینه به شما خواهیم داد و تضمین می‌کنیم که در کوتاه ترین زمان ممکن نیروی کار مورد نیاز خود را به دست خواهید آورد.

سایر سایت های کاریابی که نتایج خوبی در عملکردشان در سال اخیر داشته اند و آینده خوبی در این زمینه دارند :

بهترین سایت های کاریابی


بهترین سایت های کاریابی


بهترین سایت های کاریابی

 نتیجه گیری نهایی: 

در این مقاله هدف اصلی صرفا معرفی سایت های برتر بر اساس معیار های فنی و کاربردی بود و هیچ مقایسه و برتری خاصی در مقاله در نظر گرفته نشده و رتبه بندی بر اساس ترتیب اسامی در نظر گرفته نشده تنها هدف مقاله معرفی این اسامی بوده و اشاره خاصی موجود نمیباشد..

چیزی که اهمیت بسیار بالایی دارد این است که شاید در ظاهر این موارد کوچک به نظر برسند اما همین موارد به ظاهر کوچک است که باعث تفاوت های بسیار بزرگ بین سایت های خوب می شود.

 نظرات شما 

در نهایت از شما می خواهیم که تجربه ثبت نام و درج آگهی خود را در هر یک از این سایت ها یا تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. همچنین در رابطه با سایت های کاریابی که در این مقاله در مورد آنها صحبت نشد را در بخش نظرات با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید تا با این کار بتوانیم به یکدیگر در جهت انتخاب صحیح بهترین سایت های کاریابی آنلاین ایران در مقالات بعدی بعدی کمک کنیم. ( آموزش وردپرس )

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا سه‌شنبه 20 شهریور


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر