موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

آموزش کسب درآمد از سایت های کلیکی

آموزش کسب درآمد از سایت های کلیکی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 27 بهمن 1398 ساعت 17:17

از حدود بیش از 4 سال پیش که فعالیت رسمی نئوترید در زمینه معرفی شیوه های مختلف کسب درآمد از اینترنت استارت خورد ، همواره در باره کسب درآمد از سایتهای کلیکی خارجی صحبت کرده ام و به کرات به بیش از 12000 سوال در این زمینه پاسخ داده ام و با این حال کماکان طرح سوال در زمینه سایتهای کلیکی خارجی یکی از پربازخوردترین مطالب سایت می باشد که روی این اصل تصمیم گرفتم در قالب این پست ، به بررسی صفر تا صد فعالیت در سایتهای کلیکی بپردازم.

تعریف سایتهای کلیکی خارجی 

برای اینکه تصویر روشنی از یک سایت کلیکی داشته باشیم باید ببینیم یک سایت کلیکی چیست و درآمدی که به کاربران پرداخت میکنه از کجاست و به چه نحو تامین می شود.

درواقع باید گفت سایت کلیکی یک سیستم تبلیغاتی است به این مفهوم که صاحبان مشاغل ، کالاها و کسب و کار خود را برای معرفی به کاربران و بالا بردن رتبه خود ، به این سایتها می سپارند و در مقابل بخش بسیار بزرگی از کاربران دنیا با کلیک روی این آگهی های صاحبان مشاغل مشغول کسب درآمد برای خود هستند.

وقتی یک آگهی به یک سایت کلیکی داده می شود طبعا هزینه ای بابت درج این آگهی پرداخت می شود که سایت کلیکی مقداری از این مبلغ را به کاربرانی که کلیک می کنند پرداخت کرده و مقداری دیگر را نیز برای خود محفوظ می دارد.

فعالیت در یک سایت کلیکی بطور میانگین برای هر سایت چیزی حدود 2 الی 5 دقیقه زمان می برد و برای هر کسی که مختصر آشنایی با دنیای اینترنت داشته باشد براحتی قابل انجام است .

ویژگی مهمی که این نوع کسب و کار دارد این است که طیف بسیار گسترده ای از مردم می توانند آن را در خانه ، محل کار خود و هر مکان دیگری که در آن حضور دارند براحتی انجام دهند و همین خصوصیت باعث شده که استقبال بسیار زیادی از این سیستم به عمل بیاید.

چرا کسب درآمد از سایتهای کلیکی خارجی ؟ 

حدود چهارسال پیش که من وارد این نوع فعالیت ها شدم و کسب درآمد از سایتهای کلیکی خارجی را شروع کردم ، اولین سایتهایی که با اونها کارم را استارت زدم ابتدا سایتهای کلیکی ایرانی بود .هیچ شناختی از شیوه کار نداشتم و هیچ چشم انداز روشنی نیز برایم متصور نبود که چه میزان می توانم از این سایتها درامد بدست بیاورم.

فارغ از بحث اعتبار این سایتها در ان زمان تنها دغدغه ام داشتن یک درآمد حداقلی بود که بتونم به عنوان یک شغل دوم بهش تکیه کنم . بعد از چند روز فعالیت متوجه شدم که از هر سایت کلیکی به فرض اینکه کاملا مطمئن باشد ، در حالت رایگان اون نهایتا 20 تومان نصیب من می شود . ناامید کننده بود و بدون هیچ تاملی این سایتها رو ترک کردم و دیگه ادامه ندادم . 

بررسی جامع تر در این زمینه به من کمک کرد تا متوجه شوم از سایتهای کلیکی خارجی می توانم درامد خیلی بهتری را کسب کنم و دلیل آن این بود که سایتهای کلیکی خارجی پرداخت به دلار دارند و وقتی به ریال تبدیلش کنم خب درامد خیلی بهتری به نسبت سایتهای کلیکی ایرانی می توانم بدست بیارم .

پس دلیل اینکه در نئوترید به معرفی کسب درآمد از سایتهای کلیکی خارجی می پردازم همین نکته است که چون قیمت دلار در برابر ریال بالا است و می توان با داشتن یک استراتژی مناسب و تمرکز و پشتکار به مرور زمان به یک درامد خوب رسید . فرض کنیم در هر سایت کلیکی خارجی که فعالیت می کنیم در بدبینانه ترین حالت اون ماهیانه 10 دلار درآمد بدست بیاوریم .

اگر در 10 سایت کلیکی خارجی فعالیت داریم درآمد خالص ماهیانه ما می شود 100 دلار که باقیمت روز دلار بطور میانگین ششصد هزار الی هشتصد هزار تومان می توان در ماه بدست آورد. ( بسته به قیمت دلار این مبلغ دچار نوسان خواهد شد.)

البته مولفه های زیادی در این بین دخیل هستند که باید موشکفانه به بررسی اونها پرداخت .اونچه که باعث خواهد شد در این سایتها به درامد فوق الذکر و بسیار بالاتر از اون برسیم ، داشتن پشتکار و هوشمندی، رعایت اصول فعالیت و داشتن میزان مورد نیاز رفرال اجاره ای و غیره است که در استراتژی سایتهای کلیکی به طور کاملا حرفه ای به اونها پرداخته ام .

 ثبت نام در سایتهای کلیکی خارجی 

فرآیند ثبت نام در سایتهای کلیکی خارجی مانند بسیاری از ثبت نام های دیگر در سایتهای اینترنتی است و مسئله ای خیلی سخت و پیچیده به شمار نمی رود ولی به جهت اینکه سوالاتی در این زمینه مطرح شده بود و تعدادی از دوستان درخواست داشتند تا آموزش داده شود ، لاجرم در این بخش بصورت تصویری مرحله ثبت نام را در سایت کلیکی atiads بطور نمونه توضیح می دهم .

بعد از اینکه به صفحه اول یک سایت اینترنتی و در اینجا سایت کلیکی مراجعه کردید برای ثبت نام باید روی گزینه register  یا join باید کلیک نمائید. تصویر ذیل صفحه ثبت نام سایت Aticlix می باشد ، اکثریت فرم های ثبت نام در سایتهای کلیکی تقریبا مشابه و فیلدهای آن به شکل ذیل است . 

نحوه پر کردن فرم رجیستر 

1 – اسم و فامیلی خودتون رو وارد کنید . توجه داشته باشید مشخصات واقعی خودتون که در زمان ثبت نام در اکانت پرفکت مانی وارد کرده اید را در این بخش وارد نمائید.

نکته : نام و نام خانوادگی را بصورت جدا از هم وارد کنید . مثلا : reza namdar

2- ایمیل واقعی خودتان را وارد کنید. ترجیحا از جیمیل استفاده نمائید. این ایمیل برای ارسال کد به شما و موارد مهمی از این دست کاربرد خواهد داشت و برای همین هستش که تاکید میکنم ایمیل واقعی استفاده نمائید. ( سعی کنید این ایمیل را برای همه سایتهای کلیکی که فعالیت می کنید استفاده کنید.)

3- همان ایمیلی که در فیلد شماره 2 وارد کرده اید را مجددا و عینا در همین فیلد وارد نمائید. 

4- نام کاربری مناسبی را وارد کنید.

5- یک پسورد قوی را وارد کنید و در فیلد ششم هم مجددا پسورد قبلی رو عینا وارد نمائید.

7- در این فیلد هم کد کپچای روبرو رو تایپ نمائید و در انتها تیک قبول قوانین را زده و روی register  کلیک نمائید.

خب ثبت نام تمام شده و بسته به سایتی که در اون ثبت نام کرده اید ممکن است بعد از اتمام عضویت اعلام نماید که ثبت نام شما با موفقیت انجام شده و یا می توانید وارد شوید و یا اینکه ایمیل فعال سازی برایتان ارسال شده است که باید با کلیک روی لینک موجود در ایمیل ، حسابتون رو فعال نمائید.

بعد از این مرحله شما می توانید با کلیک روی گزینه login وارد حساب کاربری خودتان شوید.

 ناحیه کاربری سایتهای کلیکی خارجی

ناحیه کاربری در سایتهای کلیکی خارجی عموما شبیه به هم بوده و گزینه های یکسانی را دارد.برای آشنایی دوستانی که جدیدا با این سایتها کار می کنند توضیحاتی را ارائه می کنم .

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید از سربرگ سایت منوهای متعددی وجود دارد که برای دیدن اگهی های سایتهای کلیکی باید ابتدا روی گزینه earnmoney کلیک نمائید و سپس از منوی بازشده ، روی view ads یا در بعضی سایتها روی view advertisements  کلیک کنید تا به صفحه آگهی ها بروید.

برگه view ads یا آگهی ها

در صفحه آگهی های باید روی یک یک آگهی کلیک نمائید . بعد از کلیک روی هر آگهی صفحه جدیدی باز خواهد شد که باید در همون صفحه منتظر بمانید تا صفحه کاملا لود شده و تایمر بالای سمت چپ صفحه کامل شود و سپس چند تصویر کوچک نشان داده خواهد شد که باید روی تصویر معلق ( سروته ) کلیک نمائید تا مبلغ تعیین شده برای اون آگهی به بالانس شما اضافه شود. این صفحه را بسته و مجددا باید به صفحه آگهی ها برگردید و آگهی های بعدی را به ترتیب فوق مشاهده کنید.

Clix Grid : این منو به معنی پازل هستش که شما میتونید از اون هم امتیاز و درامد کسب کنید به این صورت که تصویری به شما نشان داده می شود که دارای خانه های پازل مانند است و شما باید حدس بزنید که در کدام خانه ها تصویر مدنظر سایت مخفی شده است که معمولا 20 بار در هر روز می توانید شانس خودتان را امتحان کنید.

offerwalls : گزینه دیگری است که میتوان از این طریق هم به کسب درآمد پرداخت و مقادیری رو کسب نمود. در این بخش چندین آیتم معمولا وجود دارد ولی خب می توان در سایتهای کلیکی این قسمت یک بخش فرعی و تکمیلی بوده و اصل کار همان فعالیت کلیکی و اجاره رفرال و آپگرید می باشد.

سمت چپ ناحیه کاربری 

در سمت چپ ناحیه کاربری منوهایی وجود دارد که به شرح ذیل نسبت به توضیح آنها می پردازم :

1- accountsummary : در واقع نمایی کلی از وضعیت اکانت و میزان موجودی – مقدار کسب شده از رفرال ها و غیره را نشان می دهد.

2- add funds : یعنی بخش واریز به سایت . شما برای هر گونه واریز هر مبلغی به سایت جهت اجاره رفرال ٬ خرید آپگرید ٬ تمدید رفرال ها یا خرید تبلیغات باید از این قسمت استفاده نمائید.

بعد از اینکه روی گزینه add funds کلیک کردید وارد صفحه زیر خواهید شد که در این صفحه تصمیم می گیرید چه مبلغی را از کدام حساب به سایت واریز نمائید.

توجه داشته باشید هر مبلغی که از این طریق به سایت واریز کنید به بخش purchase balance  اضافه خواهد شد که برای خرید و اجاره و غیره می توانید استفاده بکنید و غیرقابل برداشت می باشد.

تصویر فوق نشان دهنده همان صفحه ای است که بعد از کلیک روی add funds به آن منتقل خواهید شد .در فیلد اول باید تعیین کنید که از کجا مایل هستید که مبلغ به سایت واریز کنید.

به تصویر ذیل دقت نمائید.

همانطور که در بالا توضیح دادم در فیلد اول وقتی کلیک کنید حساب هایی که سایت با اونها کار میکند به شما نشان داده خواهد شد .

در این فیلد تعیین می کنید که آیا می خواهید از بالانس و موجودی خودتان در سایت برای خرید و اجاره استفاده نمائید یا از حساب ارزی دیگرتان مثل پرفکت مانی یا پاییر و غیره که چون اصولا برای کاربران ایرانی کار با پرفکت مانی راحت تر است ما معمولا از پرفکت مانی استفاده می کنیم.

خب ٬ اگر بالانس یعنی گزینه اول را انتخاب کردید که کاملا روشن است و میزان اون رو مشخص نموده و در نهایت روی ارسال کلیک میکنید و مبلغ معین شده از بالانس شما به بخش purchase balance اضافه می شود . اما اگر می خواهید از اکانت ارزی مثلا پرفکت مانی مبلغ را به سایت واریز کنید باید پرفکت مانی را نتخاب نمائید.

برای واریز و برداشت در سایت های کلیکی خارجی می توانید از حساب های ارزی مختلفی  کار کنید مانند پرفکت مانی و پاییر که هیچ مشکلی با ایرانیان ندارند و براحتی می توانید افتتاح حساب کنید.

خب بعد از اینکه پرفکت مانی را انتخاب کردید باید در فیلد پائینی میزان مبلغ رو هم مشخص کنید که همانطور که مشاهده می کنید در این سایت حداقل مبلغی که می توانید از طریق پرفکت مانی واریز کنید 3 دلار می باشد . مبلغ را مشخص کرده و در انتها باید روی گزینه send کلیک کنید.

پرداخت با پرفکت مانی

بعد از اینکه روی send کلیک کردید وارد صفحه ای خواهید شد که تصویر اون را در بالا گذاشته ام .برای ادامه عملیات پرداخت باید روی گزینه make payment کلیک نمائید که بعد از کلیک وارد صفحه دیگری خواهید شد به شکل ذیل : 

خب در این صفحه همانطور که ملاحظه می فرمائید فیلدهای مختلفی را دارا می باشد که در بخشهای بالایی مشخصات سایتی که با اون کار میکنید قید شده است و در بخشهای زیرین ابتدا باید آیدی پرفکت مانی خودتون رو که در زمان افتتاح حساب این اکانت دریافت کرده اید رو وارد نموده و سپس پسوردی که در پرفکت مانی دارید رو درج کنید و در انتها روی گزینه preview payment کلیک نمائید .

اگر گزینه های امنیتی رو در اکانت پرفکت مانی فعال کرده باشید ایمیلی رو در این هنگام دریافت خواهید کرد که یک پین کد به ایمیلتون رو ارسال شده که اونو باید وارد نمائید تا پرداخت و واریز به سایت با موفقیت کامل شود و بصورت آنی مبلغ تعیین شده به بالانس خرید شما اضافه خواهد شد.

بخش add funds توضیح دیگری غیر از آنچه که در بالا توضیح دادم نداشته و به این مقدار بسنده میکنم . 

3- upgrade account : قسمت آپگرید در سایتهای کلیکی خارجی یکی از مهمترین بخشهایی است که باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشید. در این بخش کلیه اطلاعات لازم در مورد ارزش کلیک رفرال ها ٬ نرخ آگهی های استاندارد و میکرو و …. ٬ حداکثر تعداد مجاز اجاره رفرال ها ٬ هزینه بازیافت و موارد دیگری از این دست رو می تونید ببینید که بسیار تعیین کننده است . 

در این قسمت قیمت عضویت های مختلف درج شده است که اگر کسی تمایل به خرید آپگرید داشته باشد می تواند از این صفحه اقدام به خرید آن نماید.

برای خرید آپگرید باید به قسمت انتهای صفحه آپگرید مراجعه کنید و از جدول قرار داده شده تعیین نمائید که آیا می خواهید مبلغ عضویت مذکور از بالانس شما پرداخت شود یا از اکانت ارزی مثل پرفکت مانی .

همانطور که مشخص است در بالای سربرگ باید انتخاب کنید که از بالانس پرداخت میکنید یا از اکانت ارزی خودتان و سپس در فیلد پائینی نوع عضویتی که می خواهید خرید کنید را انتخاب نمائید و سپس در فیلد زیرین آن قیمت عضویتی که انتخاب کرده اید بصورت اتوماتیک مشخص خواهد شد و در نهایت بر روی send کلیک می کنید و باقی فرآیند را باید مانند آنچه که در بخش addfunds توضیح دادم دنبال نمائید که بلافاصله بعد از خرید موفق ٬ عضویت شما اعمال خواهد شد.

4- Withdraw : این قسمت مربوط می شود به برداشت شما از سایت کلیکی . یعنی وقتی موجودی شما در سایت کلیکی به میزان معین شده رسید می توانید با کلیک روی Withdraw نسبت به برداشت موجودی اقدام نمائید. 

5- banners : در این قسمت می توانید لینک زیرمجموعه گیری خودتون رو در سایت کلیکی مذکور ببینید و همچنین بنرهای سایت نیز در این قسمت است که قابل استفاده در سایتها و وبلاگها برای گرفتن زیرمجموعه مستقیم می باشد.

6- Statistics : قسمت مشاهده نموداری فعالیت و کلیک های شما و زیرمجموعه هایی که دارید است .

7- revenue shares : قسمت مربوط به خرید سهام در سایتهای کلیکی است .

 خب تا اینجا سعی کردم تمام موارد عمومی مربوط به سایتهای کلیکی خارجی را توضیح دهم و در آینده نیز سعی میکنم توضیحات تکمیلی تری را اضافه نمایم.

در مورد قسمت advertise در سایتهای کلیکی خارجی هم در پست ذیل توضیحات کاملی را داده ام که می توانید استفاده نمائید.

آموزش خرید تبلیغات سایتهای کلیکی خارجی 

موفق باشید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا سه‌شنبه 1 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر