موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

کد بیت کوین

کد بیت کوین

نویسنده : سحر | زمان انتشار : 28 آبان 1399 ساعت 12:05

بیت کوین آسان ترین راه برای مبادله ی پول با هزینه ای بسیار کم است.

ico_mobile.svg?1605463846

پرداخت ها از طریق تلفن همراه آسان شده است

بیت کوین روی گوشیهای تلفن همراه به شما اجازه پرداخت وجه با یک روش ساده دو مرحله ای؛ اسکن و پرداخت را می دهد. نیازی به ثبت نام ندارد و فقط کافیست که کارت خود را کشیده، پین را وارد کرده یا چیزی را امضا کنید. تمام آنچه برای دریافت پرداختهای بیت کوینی نیاز دارید، نشان دادن یک کد QR در اَپ ِ کیف پول بیت کوینی تان است و به دوستان اجازه دهید تلفن همراه شما را اسکن کرده و یا اینکه دو گوشی را با یکدیگر تماس دهید (با استفاده از تکنولوژی رادیویی NFC)

ico_lock.svg?1605463846

امنیت و کنترل پول شما

تراکنشهای بیت کوینی با استفاده از رمزنگاری در مقیاس نظامی، ایمن شده است. هیچکس نمی تواند از شما پولی بگیرد یا از طرف شما وجهی پرداخت کند. بنابراین تا زمانی که گامهای لازم را برای حفاظت از کیف پول خود بر نداشته اید، بیت کوین می تواند پول شما را کنترل کرده و سطح حفاظتی بالایی در برابر بسیاری از انواع کلاهبرداری برایتان فراهم آورد.

ico_simple.svg?1605463846

قابل استفاده در هر کجا و هر زمان

درست مانند ایمیل ، نیازی نیست از خانواده خود بخواهید از همان نرم افزار یا همان سرویس دهنده خاصی استفاده کنند که شما استفاده میکنید. بگذارید آنها با همان نرم افزار یا سرویس دهنده مورد علاقه خود کار کنند. هیچ مشکلی نیست؛ چون همه این سرویس ها از یک تکنولوژی باز استفاده می کنند.، همگی با یکدیگر سازگارند. شبکه بیت کوین هرگز نمی خوابد، حتی در روزهای تعطیل!

ico_international.svg?1605463846

پرداخت های سریع بین المللی

بیت کوین می تواند درعرض 10 دقیقه از آفریقا به کانادا منتقل شود. در حقیقت، هیچ بانکی در این میان نیست که پردازش را کُند کرده، هزینه بسیار گزاف بخواهد و یا انتقال پول را فریز کند. شما می توانید به همسایگان خود به همان روشی پرداخت کنید که به عضوی از خانواده تان که در کشور دیگری ست، پرداخت می کنید.

ico_lowfee.svg?1605463846

کارمزد کم یا بدون کارمزد

بیت کوین به شما اجازه می دهد دریافت و پرداختهای خود را با کمترین هزینه انجام دهید. جز در مواردی که پرداختها بسیار اندک باشد، هیچگونه کارمزدی به شما تحمیل نخواهد شد. اما به هر حال توصیه می شود که در صورت تمایل، کارمزد بیشتری بپردازید تا تاییدیه تراکنش خود را سریعتر دریافت کنید و نیز دستمزدی هم به کسانی که در شبکه بیت کوین کار می کنند، پرداخت نموده باشید.

ico_anon.svg?1605463846

از هویت خود محافظت کنید

با بیت کوین، هیچ شماره کارت اعتباری در کار نیست که افراد شرور بخواهند آنرا بدست آورده و خود را به جای شما جا بزنند. در حقیقت تقریباً مثل پول واقعی، حتی فرستادن یک پرداخت وجه بدون مشخص کردن هویت شما، امکان پذیر است. به هر حال، بخاطر بسپرید که انجام برخی کارها به منظور حفاظت از حریم خصوصی شما الزامی است.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 1 مهر


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر