موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

کمترین کارمزد ارز دیجیتال

کمترین کارمزد ارز دیجیتال

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 18 دی 1399 ساعت 18:43

به جرئت می توان گفت که هیچ بستر معاملاتی بدون هزینه های معاملاتی وجود ندارد. با این حال هنوز هم می توان 5 صرافی ارز دیجیتال با کارمزد نزدیک به صفر را یافت.

5 صرافی ارز دیجیتال با کارمزد نزدیک صفر، چگونه با پرداخت کمترین کارمزد معامله کنیم؟

آیا تا به حال به معامله ارز دیجیتال با کارمزد نزدیک به صفر فکر کرده‌اید؟ آیا همچین چیزی ممکن است؟ هرکسی که سعی در معامله ارزهای دیجیتال داشته باشد، می‌داند که هزینه‌های کمیسیون کسر کمی از سود را در بر می‌گیرد. با این حال، این صنعت صرافی‌های ارز دیجیتالی را برای تجارت کارآمد و در عین حال بدون پورسانت فراهم می‌کند. صنعت رمزنگاری و ارزهای دیجیتال با اتخاذ ویژگی‌های پیشرفته تر نسبت به سیستم مالی مرسوم، رو به جلو در حرکت است. در دنیای مالی متمرکز تعدادی سیستم عامل سرمایه گذاری و تجارت با کارمزد صفر وجود دارد. امروز، ما 5 صرافی ارز دیجیتال برتر در صنعت رمزنگاری را معرفی خواهیم کرد که امکان معامله ارز دیجیتال با کارمزدی نزدیک به صفر را دارند.

آیا امکان تجارت ارز دیجیتال بدون کارمزد وجود دارد؟

قبل از اینکه بیشتر وارد معاملات ارزهای دیجیتال شوید، مهم است که تحقیقات خود را در مورد یک بستر معاملاتی مناسب انجام دهید. شما باید تمام مشکلات را در نظر بگیرید. این مشکلات عمدتاً در مورد ویژگی‌های امنیتی صرافی‌های ارز دیجیتال و هزینه‌های کارمزدی است که می‌تواند در هنگام معاملات شما اعمال شود. حتی اگر صرافی ادعا می‌کند که “معامله ارز دیجیتال بدون کارمزد” را فعال می‌کند، باید همه شرایط و سلب مسئولیت‌های ارائه شده را بررسی کنید.

انواع کارمزد در صرافی‌های ارز دیجیتال

اساساً هیچ صرافی ارز دیجیتالی وجود ندارد که به هیچ وجه هزینه کمیسیون نداشته باشد. صرافی‌ها برای اقدامات مختلف مانند واریز / برداشت و غیره هزینه‌هایی را از شما می‌گیرند. ما متداول‌ترین انواع کارمزد را در اینجا توضیح داده‌ایم.

هزینه‌های سپرده / برداشت

صرافی‌های ارز دیجیتال معامله گران را ترغیب می‌کنند که یک دارایی دیجیتال را با دارایی دیگر معامله کنند. بیشتر اوقات، هنگام واریز پول فیات در صرافی، معامله گر باید کمیسیون پرداخت کند. همین قانون برای برداشت‌ها نیز وجود دارد.

هزینه‌های شبکه بلاکچین

از آنجا که ما در مورد تجارت ارز دیجیتال صحبت می‌کنیم، باید فاکتور بلاکچین را در ذهن داشته باشید. معامله در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) کاربران را مجبور به پرداخت هزینه شبکه یا گاز می‌کند. دارایی‌های دیجیتالی بر روی بلاکچین ها ساخته شده‌اند. بعضی از این بلاکچین ها بر اساس الگوریتم اجماع اثبات کار (ETH، BTC، LTC و غیره) کار می‌کنند. بنابراین، هزینه خاصی وجود دارد که باید برای پاداش به ماینرها پرداخت شود.



کارمزدهای معامله

هنگام معامله در صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال، این صرافی‌ها نقش واسطه بین معامله گران را بازی می‌کند. بنابراین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای معاملات انجام شده در سیستم عامل‌های خود کارمزدهایی را دریافت می‌کنند.

دو تعریف مهم در این زمینه که باید مورد توجه قرار گیرند: بازارسازها و گیرندگان بازار.

بازارسازها (MarketMaker) یا تأمین کنندگان نقدینگی، بازرگانانی هستند که سفارشی می‌دهند که فوراً قابل اجرا نیست. در مقابل، گیرندگان بازار (MarketTakers) نقدینگی را از دفتر سفارش می‌گیرند. آن‌ها با یک سفارش به قیمت بازار که می‌تواند بلافاصله اجرا شود این کار را انجام می‌دهند.
سازندگان بازار ارزهای دیجیتال ارزش زیادی را صرافی ایجاد می‌کنند. در نتیجه، سازندگان بازار کارمزد معاملاتی کمتری دارند، در حالی که گیرندگان بازار مجبور به پرداخت هزینه‌های کمیسیون بالاتر هستند.

برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال مطرح مانند بایننس (Binance)، هوبی (Huobi) و دیگران توکن های اصلی خود را دارند. در صورت استفاده از این توکن ها برای پرداخت هزینه معاملات شما از مقدار زیادی تخفیف بهره مند خواهید شد.


  • بازارساز (Market Maker) و گیرنده بازار (Market Taker) در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

5 صرافی ارز دیجیتال برتر با کارمزد نزدیک به صفر

شماره 1- هیت بی تی سی (HitBTC)

HitBTC از قدیمی‌ترین صرافی‌های صنعت رمزنگاری است. این صرافی از سال 2013 تجربه بی عیب و نقص معامله را در اختیار معامله گران ارزهای دیجیتال قرار داد. در طلوع دنیای رمزنگاری و بلاکچین، HitBTC از جمله اولین مراکز تجارت ارزهای دیجیتال بود.

HitBTC یکی از رقابتی‌ترین هزینه‌های صرافی را ارائه می‌دهد. صرافی 0.1٪ هزینه برای بازارساز و 0.25٪ هزینه برای گیرنده بازار در نظر گرفته است. اگر شما صاحب یک حساب به روز شده هستید، به برنامه معاملات دسترسی خواهید داشت. سازوکار این برنامه کاملاً ساده است: هرچه بیشتر معامله کنید، هزینه‌های معاملاتی شما پایین‌تر می‌آید. معامله گران حرفه‌ای (یا بازرگانانی که تجارت بالایی دارند) می‌توانند در مورد ساختار هزینه شخصی سازی شده بحث کنند. البته این صرافی ارزهای دیجیتال از سپرده‌های فیات پشتیبانی نمی‌کند.

لطفاً توجه داشته باشید که صرافی بسته به ارز رمزنگاری شده‌ای که می‌خواهید برداشت کنید هزینه‌های برداشت را می‌گیرد.

شماره 2- کوکوین (KuCoin)

کوکوین از سال 2017 در بازار رمزنگاری فعالیت می‌کند. از اکتبر 2020، صرافی دسترسی به بیش از 380 بازار ارز دیجیتال را فراهم کرده است. این صرافی ارز دیجیتال برای کسانی که تازه شروع به گام برداشتن در زمینه تجارت ارزهای دیجیتال کرده‌اند بسیار مناسب است.

کوکوین با همان کارمزد معاملاتی 0.1٪ برای بازارساز و گیرنده بازار کار می‌کند که در واقعیت ارزهای دیجیتال بسیار کم است. برخی از هزینه‌های برداشت وجود دارد که به ارز رمزنگاری شده‌ای که می‌خواهید برداشت کنید بستگی دارد.

شماره 3- فمکس (Phemex)

فمکس یک پلتفرم معاملات ارز دیجیتال نسبتاً جوان برای تجارت رمزنگاری و معاملات آتی است. این صرافی توسط معامله گران با تجربه وال استریت (Wall Steet) ساخته شده است. آن‌ها سعی کرده‌اند ابزارهای ضروری معاملات را در اختیار هر کاربر قرار دهند. صرافی فمکس در سال 2019 فعال شد و از آن زمان تقریباً نظر 300،000 کاربر را در سراسر جهان به خود جلب کرده است.

علی رغم این واقعیت که این پلت فرم توسط معامله گران برای معامله گران ساخته شده است، تازه واردان به دنیای ارزهای دیجیتال نیز هنگام معامله در فمکس احساس راحتی می‌کنند. UX / UI توکن بومی این صرافی است، بنابراین مشارکت در ویژگی‌های سیستم عامل مشکلی نخواهد داشت.

کاربرانی که دارای حساب معاملاتی در فمکس هستند می‌توانند از برداشت BTC با کارمزد صفر و واریز بیت کوین بدون محدودیت لذت ببرند. همچنین لازم به ذکر است که فقط کاربران Premium و Premium Trial می‌توانند معاملات اسپات بدون هزینه را شروع کنند. کاربران عادی باید 0.1٪ هزینه تراکنش بپردازند (هم برای سازندگان و هم برای گیرندگان).

شماره 4- دیجی تکس (Digitex)

وب سایت دیجی تکس هیچ اطلاعاتی در مورد هزینه‌های کمیسیون اضافی که می‌تواند شارژ شود ارائه نمی‌دهد. قبل از اینکه وارد معاملات آتی بیت کوین با کارمزد صفر شوید، بسیار مهم است که درباره معاملات قراردادهای آتی و سایر هزینه‌های معاملاتی که ممکن است در آن دخیل باشند، بیشتر بدانید.

شماره 5- لیک (lykke)

لیک یکی از آن صرافی‌های ارز دیجیتال است که امکان معامله رایگان بیت کوین را فراهم می‌کند و معاملات ارزهای دیجیتال با هزینه نزدیک به صفر را برای بقیه ارزهای رمزپایه فراهم می‌کند. آماده باشید که هیچ هزینه‌ای برای تجارت و سپرده‌های ارز رمزنگاری شده پرداخت نکنید.

با این حال، به عملیات برداشت که دارای هزینه‌های خاص و حداقل محدودیت است، توجه زیادی داشته باشید. به عنوان مثال، حداقل میزان برداشت BTC 0.000027 BTC است. در این حالت هزینه معامله برداشت 0005/0 بیت کوین خواهد بود. همچنین، هزینه معاملات سپرده (در صورت استفاده از سیستم‌های پرداخت و کارت‌های اعتباری) 3.9٪ است. برداشت مستقیم از کارت اعتباری شما مجاز نیست.



کلام پایانی

همانطور که مشاهده می‌شود، هیچ بستر معاملات ارز دیجیتالی وجود ندارد که یک فضای تجارت کاملاً بدون هزینه را برای شما فراهم کند. اگر کسی به شما خرید و فروش ارزهای دیجیتال را بدون پرداخت هزینه کارمزد پیشنهاد می‌کند، توصیه می‌کنیم تحقیقات خود را انجام دهید. همیشه وجوه خود را در صرافی‌های قابل اعتماد ارزهای دیجیتال واریز کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید!

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 31 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر