موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

بهترین سایت استخراج ابری ایرانی

بهترین سایت استخراج ابری ایرانی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 05 فروردین 1401 ساعت 09:54

در پی محبوبیت مفهوم ارز دیجیتال در سال ۲۰۰۹ که با معرفی بیت کوین شروع شد، افراد عادی و سرمایه‌گذاران راه جدیدی برای افزایش سرمایه‌ی خود پیدا کردند. این کار معمولاً با خرید و فروش ارز دیجیتال میسر می‌شد ولی رفته‌رفته فعالان این حوزه به دنبال راه‌های بیشتری برای کسب درآمد رفتند. یکی از این راه‌ها استفاده از سخت‌افزارهای قوی برای استخراج یا همان ماینینگ (Mining) ارزهای دیجیتال بود که در سال‌های اخیر به دلیل افزایش هزینه‌ها، دیگر مانند قبل به صرفه نیست. اما داستان اینجا به پایان نمی‌رسد؛ رایانش ابری (Cloud computing) هم چند سالی می‌شود که به بحثی داغ در بین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری تبدیل شده و همه‌ساله شاهد نوآوری‌هایی جدید در این رابطه هستیم. رایانش ابری به بیان ساده یعنی دسترسی به سخت‌افزارهای قدرتمند شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی این سرویس از راه دور، آن‌هم با پرداخت مبلغ کم. حال این دو مفهوم را با هم ترکیب کنید تا به موضوع اصلی این مقاله برسید. در ادامه خواهیم دید که چگونه می‌توان از رایانش ابری برای استخراج ارزهای دیجیتال بهره برد. همچنین چند سایت مشهور فعال در این زمینه را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

استخراج ابری یا کلود ماینینگ

بگذارید در ابتدا توضیح دهیم که استخراج به چه معناست؟ استخراج یکی از پایه‌های اصلی ارزهای دیجیتال است. در واقع به پروسه‌ی تأیید تراکنش‌ها و اضافه شد‌نشان به بلاک چین استخراج گفته می‌شود. علاوه بر این، استخراج به منتشر شدن کوین‌های جدید هم اطلاق می‌گردد. حال استخراج ابری یا کلود ماینینگ (Cloud Mining) از ترکیب دو مفهوم استخراج ارز دیجیتال و رایانش ابری (Cloud computing) تشکیل شده است. به عبارت دیگر در استخراج ابری ارز دیجیتال، کاربران به کمک سخت‌افزارهایی که شرکت‌های کلود ماینینگ در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند به استخراج ارز دیجیتال می‌پردازند.

بیایید یک سناریو را در نظر بگیریم. فردی قصد دارد که بیت کوین استخراج کند؛ برای این کار او به سخت‌افزار قوی و قدرتمندی نیاز دارد که معمولاً باید تنها برای همین کار آن را تهیه کند. علاوه بر اینکه این سخت‌افزار خودش هزینه‌ی بالایی دارد، مصرف برق آن را نیز باید در نظر بگیریم. زیرا این سخت‌افزارها همواره روشن می‌مانند تا از قدرت پردازشی آن‌ها برای استخراج رمز ارزهای جدید استفاده شود. برای بسیاری از مردم این هزینه‌ها دیگر نمی‌صرفد. کسی که تا دیروز بیت کوین استخراج می‌کرد و از شرایط خود راضی بود ممکن است، در حال حاضر با مشکل روبه‌رو شده و دیگر خبری از سود قدیم نباشد. راه‌حل این فرد، استفاده از سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی استخراج ابری بیت کوین است.

برخلاف استخراج ارز دیجیتال سنتی که در آن‌ها افراد مجبور بودند سخت‌افزارهای خود را در خانه‌ها، محل‌کار یا انبارهای شخصی نگه‌داری کنند، در استخراج ابری این سخت‌افزارها در مراکز داده‌ی شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی این سرویس نگه‌داری می‌شوند. دیگر کاربر با نگه‌داری و سرهم‌بندی این سخت‌افزارها کاری ندارد و نیاز هم نیست که نگران مصرف برق، خرابی یا دیگر مشکلات احتمالی باشد. همه‌ی این دردسرها را شرکت‌های ارائه‌دهنده متحمل می‌شوند و در عوض مشتری‌های آن مبلغی را به آن‌ها پرداخت می‌کنند.

لازم به ذکر است که کاربر در انتخاب سخت‌افزار و قدرت استخراج آن مختار است و می‌تواند سخت‌افزاری مناسب با بودجه‌ی خود انتخاب کند. بدین ترتیب کسی که هزینه‌ی کمتری پرداخت می‌کند، یعنی قدرت سخت‌افزاری کمتری هم برای استخراج ارز دارد و طبیعتاً درآمد او نیز کمتر از بقیه‌ی افراد می‌شود. همین مسئله خود یکی از نقات قوت استخراج ابری و در حالت کلی رایانش ابری است؛ زیرا همه می‌توانند به نسبت هزینه‌ای که توان پرداخت آن را دارند از خدمات این شرکت‌ها استفاده کنند و نیازی نیست که از همان ابتدا هزینه‌ی کامل یک سخت‌افزار قدرتمند را متحمل شوند. اما اصلاً استخراج ابری چگونه انجام می‌شود؟ برای پاسخ به این سوال باید ابتدا بدانیم که استخراج ارز دیجیتال چه مفهومی دارد؟ در بخش بعدی به صورت خیلی ساده به این سوال پاسخ می‌دهیم و سپس نحوه‌ی کار استخراج ابری را با جزئیات بیشتری بیان می‌کنیم.

2_N7QWwW0.jpg

استخراج ابری چگونه انجام می شود؟

استخراج در حالت عادی با استفاده از قدرت پردازشی رایانه‌های شخصی افرادی که قصد استخراج دارند، انجام می‌شود. اما همان‌طور که گفتیم به دلیل هزینه‌ها و دردسرهای زیاد آن روش جایگزینی به نام استخراج ابری معرفی شده است. استخراج ابری در دو مدل ارائه می‌شود، استخراج میزبانی‌شده و استخراج ابری اجاره‌ای. در استخراج میزبانی‌شده که محبوب‌ترین مدل استخراج ابری هم است، کاربر سخت‌افزار ماینینگی را که در انبار شرکت ارائه‌دهنده واقع است می‌خرد یا اجاره می‌کند. در این مدل شرکت ارائه‌دهنده مسئول مدیریت تجهیزات و تضمین عملکرد صحیح آن‌ها است. در این مدل کاربران دسترسی مستقیمی روی ارز دیجیتال خود دارند. این انبارها که شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی استخراج ابری سخت‌افزارهای خود را در آن نگه‌داری می‌کنند به مزرعه‌ی ماینینگ هم شهرت دارد. علاوه بر این، مقیاس بزرگ آن‌ها نیز باعث می‌شود هزینه‌های سنگینی که معمولاً به استخراج ارز دیجیتال نسبت داده می‌شود، قابل مدیریت شود.

مدل دوم استخراج ابری مدلی است که در آن کاربران قدرت سخت‌افزاری رایانه‌های مستقر در مزرعه‌ی ماینینگ شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی این سرویس را اجاره می‌کنند. در این مدل کاربران بخشی از سود مزرعه از استخراج ارزهای دیجیتال را دریافت می‌کنند. طبق گزارش‌های منتشرشده، این نوع مدل بیشتر برای استخراج «آلت‌کوین‌ها» (Altcoin)، یا همان ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین، استفاده می‌شود. در این مدل کاربر باید در سایت شرکت ارائه‌دهنده ثبت‌نام کرده و از آن‌جا مدت زمان قرارداد و قدرت سخت‌افزاری دلخواه خود را انتخاب کند. حال که فهمیدیم استخراج چه مفهومی دارد و انواع استخراج ابری ارز دیجیتال کدام‌ها هستند، نوبت می‌رسد به اینکه با جزئیات و زبانی ساده به مزایا و معایب این نوع استخراج اشاره کنیم.

3_Y2Qqgju.jpg

چرا استخراج ابری؟

برای جواب به این سوال باید ابتدا قانع شویم که چرا اصلاً باید ارزهای دیجیتال را استخراج کرد؟ همان‌طور که گفتیم با استخراج هم کوین‌های جدید به بلاک چین اضافه شده و هم عمل تایید تراکنش‌ها توسط کاربران انجام می‌شود. همین دو مورد به ظاهر ساده در واقع پایه‌های اصلی بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستند زیرا برای ادامه‌ی حیات بلاک چین، این فعالیت‌ها حتماً باید توسط کاربران انجام شوند. فلسفه‌ی وجودی بلاک چین و شبکه‌های غیرمتمرکز همین است که شخص ثالثی در آن دخالت نداشته باشد و این خود کاربران باشند که به صورت همتا به همتا (Peer to Peer) اعتبارسنجی تراکنش‌ها را انجام دهند.

ماینینگ ارزهای دیجیتال برای کاربری که عمل ماینینگ را انجام می‌دهد نیز سودمند است. در واقع به پاس قدرت سخت‌افزاری که این کاربر در اختیار شبکه قرار می‌دهد، مقداری از آن ارز دیجیتال به عنوان پاداش به او می‌رسد. همین مسئله باعث شده که کاربران زیادی، از جمله در کشور خودمان ایران، اقدام به خرید سخت‌افزارهای قوی و دستگاه‌های مخصوص ماینینگ کرده و مشغول به استخراج شوند. با این وجود، افزایش هزینه‌های خرید، دردسرهای فراوان مدیریت و پیکربندی این سخت‌افزارها باعث شده که بسیاری از افراد کم‌تجربه و تازه‌واردها از ورود به این حوزه واهمه داشته باشند. با این وجود در بخش بعدی خواهیم گفت که چرا هنوز هم می‌توان به استخراج ارزهای دیجیتال به عنوان فعالیتی سودآور نگاه کرد.

4_XA0lmOy.jpg

مزایای استخراج ابری

استخراج ابری باعث شده که مشکلات اشاره شده در بخش‌های قبلی تاحدودی رفع شوند. به عبارت دیگر، اگر شما تجربه‌ی چندانی ندارید و می‌خواهید وارد حوزه‌ی استخراج ارزهای دیجیتال شوید، یا حتی تجربه‌ی این کار را دارید ولی می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بهترین انتخاب در حال حاضر استفاده از استخراج ابری است. از مزایای دیگر ماینینگ ابری، استفاده‌ی آنی است. بدین معنی که نیازی نیست منتظر رسیدن سخت‌افزارهای مخصوص ماینینگ باشید و تازه بعد از رسیدنش آن‌ها را پیکربندی کنید. همه‌ی این‌ها آن‌طرف‌تر و در مزرعه‌ی ماینینگ شرکت ارائه‌دهنده انجام می‌شود و شما از طریق اینترنت به آن‌ها متصل می‌شوید. علاوه بر این، شما فقط یک‌بار برای خرید یا اجاره‌ی این سرویس هزینه می‌کنید و نیاز نیست نگران هزینه‌های ثانویه، مثل هزینه‌های مربوط به قبض برق، تعویض قطعات معیوب و غیره باشید.

نکته‌ی کلیدی دیگر که به ویژه برای کم‌تجربه‌ها و تازه‌وارد‌ها مزیت دارد، عدم نیاز به تخصص است. البته این افراد هنوز هم باید مقدمات استخراج ارز دیجیتال را بلد باشند ولی نیاز نیست که در زمینه‌ی سخت‌افزار و پیکربندی آن‌ها متخصص باشند. مزیت دیگر این است که هر شخص بسته به سرمایه و بودجه‌ای که دارد می‌تواند به همان نسبت سرویس مناسب خود را تهیه کند. لازم نیست که از همان ابتدا هزینه‌های زیادی برای خرید سخت‌افزار بکنید بلکه شما فقط به نسبت استفاده‌ای که از این سرویس‌ها می‌کنید، هزینه پرداخت خواهید کرد. در کل استخراج ابری، هم مناسب ماینرهای کم‌تجربه است که می‌خواهند بدون صرف هزینه‌ی زیادی وارد این حوزه شوند و هم یک جایگزین به‌صرفه‌تر برای ماینرهای باتجربه است که از دردسرهای روش‌های دیگر خسته شده‌اند.

معایب استخراج ابری

مانند هر فناوری و سرویس این‌چنینی، استخراج ابری ارز دیجیتال هم خالی از عیب نیست. همه‌ی ما می‌دانیم و شاهد هستیم که با افزایش روز افزون مجبوبیت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و غیره، کلاه‌برداری‌ها نیز زیاد شده‌اند. همین مسئله باعث شده در صورتی که همه‌ی جوانب را در نظر نگیرید، احتمال از دست رفتن سرمایه‌تان وجود داشته باشد. از جمله معایب دیگر استخراج ابری کمتر بودن سودی است که نسبت به استخراج سنتی نصیب‌تان خواهد شد؛ البته با توجه به هزینه‌ی پایین ورود به این سرویس‌ها و دردسرهای کمی که دارد، می‌توان از این عیب چشم‌پوشی کرد. آلت‌کوین‌ها بیشتر از بیت کوین در معرض خطرات مربوط به کم شدن تقاضا هستند. دلیل این ادعا نیز این است که کمتر شدن قدرت هش (Hash) آن‌ها باعث کمتر شدن درآمد ماینرهای ابری می‌شود.

مورد دیگر که باید به آن توجه خاصی کرد این است که استخراج ابری متمرکز شدن ارزهای دیجیتال را ترویج می‌دهند که این مسئله در تناقض کامل با اکوسیستم کاملاً غیرمتمرکز بلاک چین است. همان‌طور که می‌بینید معایب استخراج ابری ارزهای دیجیتال در مقایسه با مزایای بی‌شماری که دارد، قابل چشم‌پوشی هستند. درست است که درآمدمان کمتر می‌شود و ممکن است در حین استفاده از این سرویس‌ها بیش از پیش هم کمتر شود ولی در عوض اگر هزینه‌ی پایین مورد نیاز برای شروع، سهولت استفاده از آن و دیگر مزیت‌هایش را در نظر بگیریم، معایب آن اصلاً به چشم نخواهند آمد. در ادامه با جزئیات بیشتری خواهیم گفت که استخراج ابری مناسب چه کسانی است و اگر شما در حال حاضر به روش سنتی استخراج می‌کنید، آیا بهتر است به استخراج ابری روی بیاورید یا خیر.

5_vpfYZuR.jpg

استخراج ابری برای چه کسانی مناسب است؟

تا به اینجای مقاله به مدلی از استخراج ابری اشاره کردیم که در آن‌ها افراد در همان ابتدا مبالغ مربوط به خرید یا اجاره‌ی سرویس مورد نظر را پرداخت می‌کردند. طبیعتاً این سایت‌ها که در ادامه به معرفی چند مورد از معتبرترین آن‌ها خواهیم پرداخت، بهترین گزینه هستند ولی بهتر است بدانید که استخراج ابری رایگان هم ممکن است. به عنوان مثال، اگر شما جملاتی مثل «استخراج ابری بیت کوین رایگان» یا «استخراج ابری اتریوم به صورت رایگان» را در گوگل جستجو کنید با سیل عظیمی از سایت‌ها روبه‌رو می‌شوید. اما شاید بپرسید که چرا باید این سایت‌ها به رایگان منابع خود را در اختیار ما بگذارند؟ دلیلش این است که این سایت‌ها مبلغی از درآمدی که شما از استخراج ابری به دست می‌آورید را به عنوان کارمزد برای خود نگه می‌دارند که باید به این‌ها، هزینه‌های تأمین برق و مدیریت سخت‌افزارها را هم اضافه کنید.

در کل پیشنهاد ما این است که اگر مطالعات کافی را در زمینه‌ی استخراج ارز دیجیتال کرده‌اید و می‌خواهید برای اولین بار وارد این حوزه شوید، از سایت‌های استخراج ابری پولی استفاده کنید. همچنین حتی اگر استخراج‌کننده‌ی ماهری هم هستید، باز می‌توانید از این سرویس‌ها کمک بگیرید تا دردسرهای پیکربندی و مدیریت سخت‌افزارها از دوشتان برداشته شود. سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی استخراج ابری رایگان که بیشترشان هم کلاه‌بردار هستند، سود چندانی برای شما در پی نخواهند داشت و اگر هم داشته باشند، این سود بسیار کمتر خواهد بود که رسیدن به آن هم زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

سایت های معتبر برای استخراج ابری

اگر بعد از این همه توضیحات به فکرتان زده که یک سایت استخراج ابری پیدا کنید، پس نگران نباشید! در ادامه به معرفی پنج مورد از این سایت‌ها خواهیم پرداخت. اما به این نکته توجه کنید که سایت‌های معرفی شده در اینجا سایت‌های معتبر و پولی هستند. اگر به دنبال سایت استخراج ابری رایگان می‌گردید ما تنها می‌توانیم اشاره‌ای به اسم آن‌ها بکنیم و اعتبار آن‌ها مورد تأیید ما نیست. از جمله‌ی این سایت‌ها می‌توان به ماینر فارم (MinerFarm) و مولتی‌ ماینینگ (Multimining) اشاره کرد. سرویس رایگان سایت‌های این‌چنینی سرعت کمی دارد و هدف شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی این سرویس‌ها این است که شما با پلتفرم آن‌ها آشنا شوید و بعد از اینکه دیدید چقدر سرویس‌های رایگان آن‌ها کند است اقدام به ارتقای حساب کاربری خود به پلن‌های پولی و پرسرعت‌تر بکنید. از سایت‌های استخراج ابری رایگان که بگذریم، می‌رسیم به معرفی پنج سایت استخراج ابری پولی معتبر که در ادامه می‌خوانید.

سایت Hashflare

سایت هش فلیر (Hashflare) اولین سایتی است که به معرفی آن می‌پردازیم. این سایت که توسط متخصصان شرکت استونیایی هش کوینز (HashCoins) طراحی و ساخته شده از سال ۲۰۱۵ فعالیت دارد. هش کوینز یکی از شرکت‌های شناخته‌شده‌ی تولیدکننده‌ی تجهیزات و سخت‌افزارهای استخراج ارز دیجیتال است. سایت هش فلیر که مقر آن در حال حاضر در اسکاتلند است، امکان استخراج ابری بیت کوین، اتریوم (Ethereum)، لایت کوین (LiteCoin)، زی‌کش (ZCash) و دش (Dash) را دارد که در این بین هزینه‌ی سرویس استخراج ابری بیت کوین، کمترین قیمت و دش بیشترین قیمت را دارد.

از مزایای هش فلیر این است که هیچ‌گونه هزینه‌های مخفی و کمیسیون ندارد. هر تراکنشی که انجام شود را می‌توانید در پنل کاربری خود مشاهده کنید. به عبارت دیگر، تمام هزینه‌ها در ابتدا دریافت می‌شود و این‌طور نیست که در زمان تسویه هزینه‌های دیگری نیز به شما تحمیل شده و از ارز‌های دیجیتال استخراج‌شده‌ی شما کم شود. علاوه بر این، هش فلیر به شما اجازه می‌دهد تمام آمار و اطلاعات خود را به‌صورت آنی و در هر مکان و لحظه‌ای مشاهده کنید. از خوبی‌های دیگر این سایت این است که می‌توانید هر موقع که خواستید مبلغ دلخواه خود را از حساب خود برداشت کنید. این رقم بلافاصله به شما تعلق خواهد گرفت و هیچ تأخیری وجود ندارد.

بلافاصله بعد از پرداخت هزینه‌ی سرویس انتخابی خود هم می‌توانید استخراج ابری‌تان را شروع کرده و در صورت کسب سود کافی، بعد از ۲۴ ساعت آن را برداشت کنید. این سایت که با شعار آسان کردن استخراج ارز دیجیتال برای باتجربه‌ها، تازه‌واردها و همچنین کم‌تجربه‌ها شروع به فعالیت کرده، یک انتخاب خوب برای شروع خواهد بود. به ادعای صفحه‌ی معرفی شرکت در سایت رسمی هش فلیر، این سایت توانسته تاکنون به بیش از ۲ میلیون و پانصد هزار کاربر، خدمات استخراج ابری ارز دیجیتال ارائه دهد.

6_ednNWmI.jpg

برای دیدن وبسایت hash flare کلیک کنید.

سایت Genesis Mining

دومین سایت کلود ماینینگ که در اینجا به معرفی آن می‌پردازیم، سایت جنسیس ماینینگ (Genesis Mining) است. همان‌طور که در قسمت معرفی این سایت می‌خوانیم، جنسیس ماینینگ در اواخر سال ۲۰۱۳ شکل گرفت. در این زمان بود که مؤسسان این سایت که همگی از یک پلتفرم برای خرید و فروش بیت کوین استفاده می‌کردند، تصمیم گرفتند که یک مزرعه‌ی ماینینگ برای خود ایجاد کنند. بدین ترتیب اولین سایت استخراج ابری در اروپای شرقی تشکیل شد. در دسامبر ۲۰۱۵ تعداد کاربران جنسیس ماینینگ از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کرد. این رقم در عرض دو سال و در دسامبر ۲۰۱۷ به ۲ میلیون نفر رسید که موفقیت چشم‌گیری محسوب می‌شود. جالب است بدانید که این شرکت در آگوست ۲۰۱۶ و در جریان یک کمپین تبلیغاتی، یک بیت کوین به فضا ارسال کرد!

از دیگر ویژگی‌های سرویس استخراج ابری جنسیس ماینینگ امکان استخراج بیش از ۱۰ ارز دیجیتال از طریق ۶ الگوریتم ماینینگ معروف است. تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون تراکنش از زمان تأسیس این شرکت انجام شده است که نشان از پتانسیل بزرگ حوزه‌ی استخراج ابری دارد. از جمله ارزهای دیجیتالی که توسط این شرکت پشتیبانی می‌شود، می‌توان به بیت کوین، دش، اتریوم، لایت کوین، مونرو و زی‌کش اشاره کرد. طبق شواهد به نظر می‌رسد بهترین سایت استخراج ابری بیت کوین همین جنسیس ماینینگ باشد.

در حال حاضر مراکز داده‌ی جنسیس ماینینگ، یا به عبارت دیگر مراکزی که سخت‌افزارهای استخراج ارز دیجیتال این شرکت در آن‌جا واقع هستند، در دو کشور ایسلند و نروژ قرار دارند. البته این شرکت امیدوار است در آینده و با افزایش کاربرانش، تعداد این مراکز را افزایش داده و در کشورهای دیگر نیز مزارع استخراج ابری ارز دیجیتال ایجاد کند. همچنین قراردادهای این شرکت با کاربران در بازه‌های شش ماهه انعقاد می‌شود و تمام این مدت فعال باقی می‌ماند. حتی اگر سود روزانه‌ی شما از میزان کارمزدی که پرداخت می‌کنید کمتر باشد هم سرویس قطع نشده و به کار خود ادامه می‌دهد.

7_exma2co.jpg

برای دیدن وبسایت genesis mining کلیک کنید.

سایت Just-Mining

جاست ماینینگ (Just-Mining) یکی دیگر از این سایت‌های استخراج ابری ارز دیجیتال است که در فرانسه قرار دارد. این سایت که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شده و تنها سه سال از زمان فعالیت آن می‌گذرد، توانسته با جذب بیش از ۳ هزار ماینر به یکی از پیشروهای استخراج ارز دیجیتال در کشورهای فرانسه، سوییس، بلژیک و لوکزامبورگ تبدیل شود. با نگاهی به قسمت قیمت‌گذاری سایت جاست ماینینگ متوجه می‌شویم که این شرکت امکان عقد قرارداد برای استخراج ابری زی‌کش، اتریوم، بیت کوین و ارز دیجیتال نوظهور گرین (Grin) را دارد. قراردادهای این سایت برخلاف جنسیس ماینیگ که شش ماهه بودند، اغلب دو ساله و برای اتریوم یک ساله هستند. تمام هزینه‌ها نیز در زمان انتخاب سرویس محاسبه شده‌اند و خبری از هزینه‌های پنهان نیست.

در حال حاضر، جاست ماینینگ به بیش از ۲۵ هزار کاربر از ۱۱۰ کشور جهان سرویس می‌دهد و ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته، آماده‌ی پشتیبانی از آن‌ها است. طبق ادعای سایت، حتی در روزهای تعطیل و آخرهفته‌ها نیز امکان پشتیبانی و پاسخ به مشکلات کاربران وجود دارد. برای ارزیابی کیفیت پشتیبانی این سایت، در هنگام نگارش این مقاله پیامی از طریق گفتگوی آنلاین سایت ارسال کردیم و در عرض چند ثانیه مسئول پشتیبانی پاسخ داد.

جاست ماینینگ توسط اوون سیمونن (Owen Simonin) تأسیس شده است. او شناخته‌شده‌ترین فرانسوی فعال در حوزه‌ی رمزنگاری و بازار ارزهای دیجیتال است. برای همین می‌توانیم مطمئن باشیم که سرویس استخراج ابری جاست ماینینگ قابل اعتماد است. اکنون تیم جاست ماینینگ از ۲۰ متخصص فعال در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال تشکیل شده که توانسته‌اند با سرویس‌های خود سودی نزدیک به ۳ میلیون یورو کسب کنند. در کل استفاده از جاست ماینینگ برای افرادی که به دنبال فعالیت در سایت‌های استخراج ابری ارز دیجیتال اروپایی هستند، پیشنهاد می‌شود. نکته‌ی جالب این است که می‌توان کیف‌ پول‌های سخت‌افزاری شناخته‌شده را هم به صورت مستقیم از این سایت تهیه کرد.

8_aAmzNmd.jpg

برای دیدن وب‌سایت just mining کلیک کنید.

سایت Hashing24

آخرین سایت استخراج ابری ارز دیجیتالی که معرفی می‌کنیم سایت هشینگ۲۴ (Hashing24) است. توسعه‌دهندگان این سایت افراد حرفه‌ای فعال در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال هستند که از سال ۲۰۱۲ فعالیت می‌کنند. طبق ادعای سایت، هدف از تأسیس هشینگ۲۴ این بوده که این افراد بتوانند تجربه‌هایی که در طول این سال‌ها کسب کرده‌اند را به‌راحتی در اختیار کاربران کم‌تجربه‌تر و تازه‌کار قرار بدهند. هشینگ۲۴ با شرکت‌های فعال در استخراج ارز دیجیتال همکاری مداوم دارد. این شرکت برای تأمین سخت‌افزارهای ماینینگ خود با یکی از سر‌دم‌داران این صنعت یعنی بیت فیوری (BitFury) همکاری می‌کند. علاوه بر این، دفتر مرکزی هشینگ۲۴ در جمهوری ایرلند قرار دارد و برای همین این سایت را نیز می‌توان یکی از سایت‌های استخراج ابری اروپایی در نظر گرفت.

روش کار در هشینگ۲۴ نیز مانند دیگر سایت‌های مشابه است. شما در عرض ۲ دقیقه در سایت عضو می‌شوید، پلن دلخواه خود را انتخاب کرده و هزینه‌ی آن را می‌پردازید، سپس درخواست شما به مراکز داده‌ی بزرگ بیت فیوری که در سرتاسر اروپا مستقر هستند، ارسال شده و عمل استخراج با بهترین تجهیزات آغاز می‌گردد. در نهایت شما به‌صورت روزانه ارزهای استخراج‌شده‌ی خود را دریافت می‌کنید و می‌توانید در همان روز هم آن را برداشت کنید.

9_A65wGTK.jpg

برای دیدن وبسایت hashing24 کلیک کنید.

سخن پایانی

در کل اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کلی داشته باشیم، استخراج ابری ایده‌ی جالب و هیجان‌انگیزی است که بیشتر دردسرهای استخراج ارز دیجیتال را از بین می‌برد. با این حال این نوع استخراج، مشکلات و معایب خود را هم دارد که مهم‌ترین آن امکان کلاه‌برداری زیاد سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی این سرویس‌ها است. اگر شما قصد استخراج ابری بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر را در ایران دارید، بهتر است بدانید که برخی از سایت‌های ایرانی هم وارد این حوزه‌ شده‌اند و امکاناتی نظیر سایت‌های خارجیِ اشاره‌شده فراهم کرده‌اند. با این حال، با توجه به اینکه زمان زیادی از آغاز فعالیت این سایت‌ها نمی‌گذرد، اطمینان کردن به آن‌ها کمی سخت به نظر می‌رسد.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا سه‌شنبه 11 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر