موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

کسب درآمد به ازای نمایش تبلیغات

کسب درآمد به ازای نمایش تبلیغات

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 11 مهر 1400 ساعت 14:52

Ad. Analytics

آنالیز داده‌های نمایش تبلیغ

با نمودارهایی که تپسل در اختیار شما قرار می‌دهد، از میزان تاثیرگذاری تبلیغات بر کاربر در اپلیکیشن خود باخبر شوید.

Zone

تبلیغ‌گاه

به کمک ویژگی تبلیغ گاه تپسل، تبلیغات موجود در مکان‌های مختلف اپلیکیشن خود را از هم تفکیک کنید.تامدیریت بهتری بر مکان های تبلیغات داشته باشید.

Instatnt Start

سریع‌ترین نمایش تبلیغات ویدئویی

SDK تپسل با فشرده‌سازی ویدئوها، زمان انتظار کاربران برای شروع نمایش را کاهش داده است.

  • تبلیغات بنری استاندارد

    Standard Banner Ad

    تبلیغات بنری استاندارد ، از ساده‌ترین نوع تبلیغات آنلاین می باشد. در این نوع از تبلیغات، همواره بنر تبلیغاتی در قسمتی از صفحه اپلیکیشن نمایش داده می‌شود . توسعه دهندگان می توانند کسب درآمد از تبلیغات بنری را با تپسل تجربه کنند.

  • تبلیغات بنری بینابینی

    Interstitial Banner Ad

    در تبلیغات بنری بینابینی، مطابق مدل پیاده‌سازی توسعه دهندگان، در زمان مشخص یک بنر تمام صفحه به کاربر نمایش داده می‌شود و کاربر در صورت عدم علاقه به تماشا می‌تواند پس از گذشت چند ثانیه، از تماشای بنر انصراف دهد . با ثبت اپلیکیشن تان از تبلیغات بینابینی کسب درآمد کنید.

  • تبلیغات بنری همسان

    Native Banner Ad

    در تبلیغات همسان موبایلی با ارائه‌ تبلیغات بنری به صورت هماهنگ با اپلیکیشن، یکپارچگی، هویت بصری و تجربه‌ی کاربری حفظ می‌شود و در عین حال، ناشران تپسل کسب درآمد جدیدی از تبلیغات همسان خواهند داشت .

  • تبلیغات ویدئویی همسان

    Native Video Ad

    تبلیغات ویدئویی  همسان با ارائه ویدئوهای تبلیغاتی در قالبی متناسب با اپلیکیشن‌های نمایش‌دهنده باعث جلب توجه مخاطب و بدون آسیب به تجربه کاربری می‌شوند . ناشران از تبلیغات ویدئویی همسان میتواند درآمد قابل توجهی کسب کنند.

  • تبلیغات ویدئویی جایزه‌ای

    Rewarded Video Ad

    در تبلیغات ویدئویی جایزه ای ، کاربران، خود تماشای تبلیغات را انتخاب می‌کنند و به‌ازای تماشای مقدار معینی از تبلیغات به کاربران پاداش اختصاص داده می‌شود. تبلیغات ویدئویی جایزه ای از متداول ترین نوع تبلیغات موبایلی می باشد و ناشران (به خصوص ناشران بازی موبایل) میتوانند درآمد پایداری را از این نوع تبلیغات کسب کنند.

  • تبلیغات ویدئویی بینابینی

    Interstitial Video Ad

    ویدئوهای تبلیغاتی بینابینی با ظاهری مشابه محتوای اصیل رسانه شما و در لحظاتی که کاربران اپلیکیشنتان بیشترین میزان توجه را دارند، به آن‌ها نمایش داده می‌شود . ناشران اپلیکیشن های موبایل میتوانند باهمکاری تپسل از این نوع تبلیغات کسب درآمد قابل توجهی داشته باشند.

  • تبلیغات پیش‌نمایشی

    Pre-Roll Ad

    اگر رسانه شما محتوای ویدئویی دارد، میتوانید از این دسته از تبلیغات در اپلیکیشن استفاده کنید. در تبلیغات پیش نمایشی، ویدئویی بسیار کوتاه در ابتدای ویدئوی اصلی به کاربر نمایش داده می‌شود و سپس ویدئوی اصلی آغاز می‌شود و در نهایت کسب درآمد به ازای نمایش تبلیغات صورت می گیرد.

phone_frame2.png

تبلیغات بنری استاندارد

Standard Banner Ad

تبلیغات بنری استاندارد ، از ساده‌ترین نوع تبلیغات آنلاین می باشد. در این نوع از تبلیغات، همواره بنر تبلیغاتی در قسمتی از صفحه اپلیکیشن نمایش داده می‌شود . توسعه دهندگان می توانند کسب درآمد از تبلیغات بنری را با تپسل تجربه کنند.

eCPM در تبلیغات به چه معناست؟

به‌طور متوسط میزان درآمدی که توسعه‌دهنده از هر هزار نمایش کامل ویدئوی تبلیغاتی کسب می‌کند را درآمد موثر هزاره (eCPM) می‌گویند. این شاخص به نوعی کیفیت پیاده‌سازی تبلیغات در یک اپلیکیشن و بهینه بودن نمایش یک تبلیغ در یک اپلیکیشن را مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر پیاده‌سازی تبلیغات در اپلیکیشن به گونه‌ای باشد که اکثریت کاربران از تبلیغات استقبال کنند و به عبارت دیگر، اهداف کمپین‌های تبلیغاتی اعم از کلیک کاربر بر لینک نهایی، نصب اپلیکیشن، استفاده از کد تخفیف و … در یک اپلیکیشن بیشتر محقق شود،  قیمت نمایش تبلیغات در آن اپلیکیشن بیشتر وکسب درآمد موثر هزاره آن نیز بیشتر خواهد بود .

 از eCPMبیشتر بدانید

SDK تپسل

تپسل SDKهای زیادی در اختیار دارد. اپلیکیشن شما اندرویدی باشد یا ios، با unity ساخته شده باشد یا B4A، تپسل SDK مخصوص شما را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید به‌راحتی با هر نوع اپلیکیشنی که در اختیار دارید از تپسل استفاده کنید،به آسانی SDK تپسل را در اپلیکیشن خود پیاده‌سازی کنید و کسب درآمد از تبلیغات داشته باشید. هم‌چنین تیم ارتباط با ناشران تپسل از همان آغاز پیاده‌سازی SDK تپسل با شما هستند تا به شما کمک کنند تا با پیاده‌سازی بهینه SDK بتوانید بدون آسیب رساندن به تجربه کاربری به بیشترین ظرفیت تبلیغاتی دست یابید و از تبلیغات بیشترین سود را کسب کنید.
با SDKهای تپسل و نحوه پیاده‌سازی آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

مزیت کسب درآمد از تبلیغات در تپسل چیست؟

1

تنوع کمپین‌های تبلیغاتی

دیگر نگران تمام شدن و تکراری بودن تبلیغات نمایشی به کاربران خود نباشید. با تپسل به بیش از ۵۰۰ کمپین تبلیغاتی مختلف برای نمایش دسترسی پیدا خواهید کرد.

2

افزایش نرخ بازگشت روزانه

کارشناسان تپسل به شما کمک خواهند کرد که با روش‌های پیاده‌سازی صحیح، نه تنها آسیبی به تجربه‌ی کاربری شما وارد نشود بلکه نرخ بازگشت روزانه کاربران به اپلیکیشن شما افزایش بیاید و درآمد بیشتری کسب کنید.

3

پشتیبانی پاسخگو و SDKهای مختلف

تیم فنی تپسل به صورت ۷/۲۴ برای پاسخ به سوالات شما آماده است. اپلیکیشن شما اندرویدی باشد یا ios، با unity ساخته شده باشد یا B4A، در تپسل SDK مخصوص شما پشتیبانی می‌شود.

با تپسل، درآمد تبلیغاتی پایداری را تجربه کنید!

- 02 - قرار دادن کد در APP

به جمع رسانه‌هایی که ناشر تپسل هستند، بپیوندید و با نمایش تبلیغات بدون آسیب به تجربه کاربری رسانه خود، درآمد قابل توجهی از تبلیغات کسب کنید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 18 تیر


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر