موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

سایتهای کسب درآمد کلیکی ایرانی

سایتهای کسب درآمد کلیکی ایرانی

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 14 آذر 1400 ساعت 19:54

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی یکی از روش های کسب درآمد در منزل است. هر کسی می تواند بدون سرمایه گذاری و تنها با صرف وقت در چنین سایت هایی فعالیت کند و برای خود کمی درآمد داشته باشد. در این مقاله می خواهم شما را با بهترین سایت های کلیکی ایرانی آشنا کنم. سایت های کلیکی که در اینجا معرفی می کنیم همگی مورد اعتماد هستند و شما می توانید روزانه درآمد خود را از آنها برداشت نمایید.

قبلا در مورد بهترین سایت های کلیکی خارجی سال ۲۰۲۰ برای کسب درآمد اینترنتی به صورت دلار صحبت کرده بودیم. برخی از کاربران در ایران می خواهند که به غیر از درآمد دلاری به صورت تومان هم درآمد داشته باشند، برخی نیز به دلیل نداشتن کارت های اعتباری و شماره حساب دلاری نمی توانند به راحتی درآمد خود را به حساب شان واریز نمایند. اما با فعالیت در بهترین سایت های کلیکی ایرانی این مشکلات دیگر وجود ندارد. البته این نکته را باید در نظر گرفت که احتمالا میزان درآمد در سایت های خارجی PTC به دلیل قیمت بالای دلار بسیار بیشتر از سایت های کلیکی ایرانی است.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که می خواهید در وقت اضافه خود کسب درآمد در منزل داشته باشید می توانید با ما همراه شوید و با فعالیت در بهترین سایت های کلیکی ایرانی، این وقت اضافی را به پول تبدیل کنید.

مرتبط : بهترین سایت های کلیکی خارجی سال ۲۰۲۰ 

۱ – سایت کلیکی پارت کلیک

پارت کلیک یکی از بهترین سایت های کلیکی ایرانی است که می توانید با فعالیت در آن و در منزل صاحب درآمد آنلاین شوید. فعالیت در این سایت کلیکی رایگان می باشد و شما می توانید بدون سرمایه گذاری در آن کسب درآمد کنید. سایت پارت کلیک تنها یک سایت کلیکی برای تبلیغات است و مانند فیس نما ماهیت شبکه اجتماعی ندارد. برای فعالیت در این وب سایت و کسب در آمد اینترنتی کافی است که وارد لینک زیر شوید و مراحل عضویت را تکمیل کنید و سپس با دیدن تبلیغات درآمد کسب کنید.

عضویت در پارت کلیک و کسب درآمد

در تصویر زیر می توانید تاییدیه پرداخت های این سایت را ملاحظه نمایید :

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9.jpgتایید پرداخت سایت کلیکی ایرانی پارت کلیک

از مزایای فعالیت در سایت کلیکی ایرانی پارت کلیک میتوان به این نکته اشاره کرد که، شما می توانید تمام تبلیغات را همزمان در صفحات متعدد باز کنید و نیاز نیست که مانند اغلب سایت های مشابه منتظر شوید تا تبلیغ به اتمام برسد و بعد روی تبلیغ بعدی کلیک کنید. با این روش می توانید برروی تمام تبلیغات سایت به سرعت کلیک کنید و هیچ وقتی از شما صرف نخواهد شد.

نه تنها کاربران امکان درآمد اینترنتی از کلیک برروی تبلیغات را در پارت کلیک دارند، بلکه آنها می توانند از طریق جستجوی گوگل نیز در این سایت کلیکی درآمد کسب کنند. درآمد از جستجوی گوگل در این سایت بالاتر از کلیک برروی تبلیغات است.

  • متوسط درآمد از هر کلیک : ۵۰ ریال
  • متوسط درآمد از جستجوی گوگل : ۱۵۰ ریال

مرتبط : کسب درآمد از اینترنت در منزل – درآمد اینترنتی بدون سرمایه

۲ – سایت کلیکی فیس نما

فیس نما در واقع یک شبکه اجتماعی فارسی است ولی اخیرا قابلیت کسب درآمد از تبلیغات کلیکی را نیز به سایت خود اضافه نموده است. فیس نما با وجود اینکه در این زمینه نوظهور است ولی توانسته استاندارهای بسیار خوبی را ارائه دهد و به همین منظور در ابتدای لیست بهترین سایت های کلیکی ایرانی ما قرار گرفته است. برای اینکه بتوانید در منزل از سایت کلیکی فیس نما درآمد کسب کنید وارد لینک زیر شوید و مراحل ثبت نام را کامل نمایید. همچنین اگر اطلاعات بیشتری برای کسب درآمد کلیکی در فیس نما نیاز دارید حتما پست مربوطه را در تجارت آفرین مطالعه نمایید.

عضویت در فیس نما برای کسب درآمد

در تصویر زیر می توانید تایید پرداخت های اخیر سایت فیس نما را ملاحظه نمایید:

%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D9%86%D9%85%D8%A7.jpgتایید پرداخت سایت کلیکی ایرانی فیس نما

یکی از مزایای فعالیت در سایت کلیکی فیس نما، قابلیت سیستم بازدید خودکار است که شما پس از فعال کردن آن نیازی ندارید که روی تبلیغات به صورت دستی کلیک کنید. با استفاده از این قابلیت تبلیغات یکی از پس دیگری در صفحه مرورگرتان باز می شود و درآمد آن به کیف پول واریز می شود.

فیس نما هم این امکان را به کاریران خود می دهد تا بتوانند از طریق جستجوی گوگل نیز کسب درآمد کنند.

  • متوسط درآمد از هر کلیک : ۵۰ ریال
  • متوسط درآمد از جستجوی گوگل : ۱۵۰ ریال

۳ – سایت کسب درآمد در منزل مریتا

سایت کلیکی مریتا نیز از جمله بهترین سایت های کلیکی ایرانی است که مدت طولانی است به کاربران خود خدمات می دهد. برای عضویت و کسب درآمد در منزل از طریق دیدن تبلیغات و کلیک برروی آنها در این سایت، نیاز به هیچگونه سرمایه گذاری ندارید. تنها باید عضو سایت شوید و پس از عضویت برروی تبلیغات سایت کلیک کنید. پس از آن می توانید درخواست پرداخت درآمد به حساب خود را ارسال کنید.

عضویت در مریتا و کسب درآمد در منزل با کلیک روی تبلیغات

افرادی که علاقمند به کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه گذاری هستند میتوانند از طریق این ۳ سایت تبلیغات کلیکی ایرانی در منزل کسب درآمد کنند. این لیست ما از بهترین سایت های کلیکی ایرانی بود اما چنانچه شما نیز سایت های خوبی را در این زمینه می شناسید می توانید آنها را در قسمت نظرها وارد کنید تا مورد بررسی قرار گیرند.

مرتبط : روش های ریفرال گیری یا زیرمجموعه گیری در سایت های کلیکی


بهترین سایت های کلیکی ایرانی


omidfx.gif

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا سه‌شنبه 1 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر