موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

درامد سایت های کلیکی

درامد سایت های کلیکی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 18 دی 1399 ساعت 12:11

همه مردم دوست دارند که درآمد بالایی داشته باشند. کسی در دنیا نیست که بتواند بگوید به پول نیازی ندارد. این یک ضرورت برای هدایت زندگی روزانه ماست. با وجود اینکه شاید پول مهمترین قسمت زندگی امروزی ما نباشد ولی قطعا یکی از مهمترین ها است. در اینجا می خواهیم بگوییم که چگونه با کلیک برروی تبلیغات سایتهای کلیکی درآمد داشته باشید و می خواهیم شما را با بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۲۰ آشنا کنیم.

درآمد از طریق اینترنت یکی از استراتژی های نسل جدید است. ممکن است که شما تمام روز را در یک اداره برای پول درآوردن کار کنید، ولی برخی ها نیز هستند که از به روزترین تکنیک ها و روش ها برای کسب درآمد آنلاین استفاده می کنند. یکی از این تکنیک ها کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات آنلاین است. تعداد زیادی سایت های کلیکی هستند که استراتژی آنها پرداخت به ازای هر کلیک است که به آنها سایت های PTC می گویند.

ماهیت سایت های کلیکی چیست ؟

سایت های کلیکی آنهایی هستند که به افرادی که برروی تبلیغات کلیک می کنند پول پرداخت می کنند. همچنین این وب سایت ها راهی برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت ها و یا صفحات فرود آنها هستند. تبلیغ دهنده ها از این روش به صورت آگاهانه برای افزایش بازدید سایت خود و یا افزایش عضوهای آن استفاده می کنند. با این کار همچنین می توانند به بهبود سئوی سایت خود و افزایش رنک آن در گوگل و دیگر موتورهای جستجو بپردازند. بنابراین هم تبلیغ دهنده و هم کسی که برروی آن تبلیغ کلیک می کند منفعت می برند.

همچنین کاربران می توانند با معرفی دوستان و آشنایان خود نیز به این سایت ها کسب درآمد کنند. اما چگونه این کار ممکن است ؟

کاربران کسانی هستند که با عضویت رایگان در سایت های کلیکی یکی از اعضای آن می شوند و می توانند با کلیک برروی تبلیغات کسب درآمد کنند. اما گاهی این کار برای آنها درآمد کافی را به همراه نمی آورد. بنابراین سایت های کلیکی امکانی را در اختیار کاربران می گذارند که بتوانند با ساختن لینک معرفی یا همان Referral Link و با در اختیار دیگران گذاشتن آن بتوانند درآمد خود را افزایش دهند.

در این روش وقتی فردی با لینک یک کاربر، عضو جدید سایت شود، کاربر اول از تمام سود فرد جدید کسب درآمد می کند. نکته جالب این است که فرد جدید نیز همان میزان سود کاربر اول را کسب می کند و او نیز می تواند یک Referral Link  بسازد و آن را در اختیار فردی دیگر قرار دهد. و این چرخه می تواند همیشه ادامه داشته باشد. بنابراین بهتر است از لینک ریفرال برای فعالیت در سایت های کلیکی استفاده کنید در غیر اینصورت خود سایت ها اغلب شما را زیر مجموعه یکی از کاربران دیگران خواهند کرد که به این روش اجاره ریفرال گفته می شود.

مرتبط : روش های ریفرال گیری یا زیرمجموعه گیری در سایت های کلیکی

حالا می خواهیم شما را با برخی از بهترین سایت های کلیکی خارجی در سال ۲۰۲۰ آشنا کنیم، توجه : این لیست مرتب به روز می شود و سایت های جدیدی به آن اضافه می شود، همچنین سایت ها در صورت تخلف از لیست حذف خواهند شد. لطفا به این رنکینگ توجه کنید زیرا ما اعتبار سایت ها را سال هاست که بررسی می کنیم.

نکته : برای تبدیل درآمد بیت کوین خود به ریال و دریافت آن در حساب بانکی خود در ایران می توانید از خدمات تجارت آفرین استفاده نمایید. برای فروش درآمد بیت کوین خود به قسمت خدمات فروش بیت کوین رفته و درخواست خود را ارسال نمایید.

مرتبط : آموزش ساخت کیف پول بیت کوین برای برداشت از سایت های کلیکی خارجی 

بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۲۰ :

۱ – Cointiply

از جدیدترین سایت هایی که به لیست بهترین سایت های کلیکی خارجی اضافه شده است سایت Cointiply است که نه تنها می توان از آن به عنوان یک PTC خوب یاد کرد، بلکه از طریق آن می توانید به روش های گوناگونی در آمد اینترنتی کسب کنید. این سایت در ابتدا کمی پیچیده به نظر میرسد، ولی اگر به نکاتی که ما در آمورش سایت Cointiply به آنها اشاره کردیم توجه کنید می توانید به راحتی در آن فعالیت کنید. با فعالیت در این سایت می توانید درآمد به صورت بیت کوین داشته باشید و سپس درآمد خود را به کیف پول بیت کوین انتقال داده و به راحتی آن را به تومان تبدیل کنید. برای دسترسی به تبلیغات کلیکی این سایت باید در نوار بالایی وارد قسمت PTC Ads شوید.

عضویت در Cointiply برای کسب بیت کوین رایگان

%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-Cointiply.jpg

خلاصه سایت Cointiply:

  • درآمد از هر کلیک : از ۰٫۰۰۰۵ به بالا
  • حداقل پرداخت : بسته به نوع برداشت متغیر می باشد. در صورت انتقال به کیف پول بیت کوین حداقل پرداخت ۵۰٫۰۰۰ ساتوشی است.
  • روش های پرداخت : بیت کوین/BTC.

نکاتی برای افزایش درآمد از سایت Cointiply :

  • حتما سعی کنید که Level خود را در این سایت بالا ببرید تا سطح درآمدتان افزایش یابد.
  • هر روز چندین بار به سایت سر بزنید، زیرا تبلیغات کلیکی در آن به صورت مداوم اضافه می شود.
  • هرروز از فاست سایت برای کسب امتیاز استفاده کنید. حداقل میزان برنده شدن در هر بار گردش ۱۰ امتیاز است که شما در حالت معمول ۲ مرتبه در روز می توانید از آن استفاده کنید.
  • سعی کنید میزان Loyalty خود را با هرروز وارد سایت شدن افزایش دهید، زیرا در میزان جوایز دریافتی تاثیر مستقیم دارد.
  • اپلیکیشن موبایل Cointiply را برروی تلفن همراه خود نصب کنید و از امکانات آن بخصوص تماشای ویدئو برای کسب درآمد استفاده نمایید.
  • نقاط قوت : روش های مختلف درآمدزایی، استفاده از فاست بیت کوین، برداشت پول به صورت بیت کوین، تعداد تبلیغات زیاد، داشتن اپلیکیشن موبایل.

۲ – Ojooo

بی شک اوجو را می توان یکی از کامل ترین سایت های کلیکی نامید. اخیرا این وب سایت نیز استراتژی PTC خود را تغییر داده است و استراتژی جدید آن بسیار جالب است. با وجود اینکه این وبسایت یکی از بهترین سایت های کلیکی است ولی شاید کار کردن با آن در ابتدا کمی گیج کننده باشد. این وب سایت عضوهایی در سطوح متفاوتی دارد، که برای عضویت غیر از سطح استاندارد می بایست حق عضویت پرداخت کنید. روش های کسب درآمد از اوجو بسیار متنوع است و کاربران می توانند هم از طریق دیدن تبلیغات و هم از طریق جمع آوری کارت هدیه آمازون و غیره کسب درآمد کنند.

یکی از قابلیت های جالب Ojooo قابلیت traffic exchange است. صاحبان وب سایت ها می توانید با استفاده درست از این قابلیت برای سایت خود ترافیک بفرستند. بعد از اینکه کمی در اوجو فعالیت کنید تازه با تفاوت های بسیار جالب آن با دیگر سایت های کلیکی آشنا خواهید شد.

این وب سایت کلیکی مانند دیگر سایت های PTC، محدودیت IP دارد و هر IP تنها می تواند یک بار در سایت عضو شود. اگر آنها متوجه شوند که بیش از یک اکانت استفاده می کنید دسترسی شما را متوقف می کنند. برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد wad.ojooo کسب کنید می توانید مقاله ما که در آن به بررسی سایت اوجو – Ojooo پرداختیم را نیز مطالعه کنید.

عضویت در Ojooo برای کسب درآمد دلاری

در عکس زیر می توانید تاییدیه به روزترین پرداخت های سایت اوجو را ملاحظه نمایید. پرداختی ها اغب تا یک روز پس از درخواست واریز می شوند.

ojooo.jpgپرداختی های جدیدی سایت اوجو

خلاصه سایت Ojooo :

  • پرداخت بابت هر کلیک : ۰٫۰۰۱ دلار برای تبلیغات ۵ ثانیه ای.
  • حداقل پرداخت : ۲ دلار.
  • روش های پرداخت : بیت کوین، PayPal، Payza، Okpay.

توجه : این سایت مدت کوتاهی در داخل ایران فیلتر شد که با پیگیری کاربران فعال رفع فیلتر شده است و می توانید به راحتی در آن فعالیت کنید.

  • نقاط ضعف : در اپلیکیشن موبایل اوجو تعداد تبلیغات بیشتر از نسخه دسکتاپ آن است.
  • نقاط قوت : روش مختلف درآمدزایی اینترنتی از طریق این سایت تماشای تبلیغات. پرداخت سریع درآمد به دلار یا به بیت کوین. سیستم آپگرید سطح کاربری به صرفه و درآمدزا. اپلیکیشن موبایل. اوجو را به جرات می توان بهترین سایت های کلیکی خارجی نامید.

نکاتی برای افزایش درآمد از اوجوو :

  • روزی چند بار به سایت سر بزنید ، زیرا تبلیغات در چند نوبت اضافه می شوند.
  • اوجو گرید را استفاده کنید، زیرا جوایز آن واقعی است.
  • زیرمجموعه اجاره ای در این سایت همیشه سودآور نیست.
  • برای درآمد بالاتر حساب خود را ارتقا دهید و در صورت امکان به سطح Privilege ارتقا دهید تا روزانه ریفرال های دائمی و رایگان از تمام دنیا دریافت کنید.

۳ – Adbtc

این سایت کلیکی خارجی برای افرادی مناسب است که می خواهند درآمد به صورت بیت کوین داشته باشند. Adbtc به کاربران خود که به دنبال کسب درآمد با کلیک کردن برروی تبلیغات هستند به جای دلار، بیت کوین پرداخت می کند. این سایت تا حدودی جدید است ولی کاربران زیادی از اقصی نقاط دنیا به خصوص از ایران و روسیه در آن فعالیت می کنند.

از قابلیت های سایت کلیکی Adbtc می توان به کسب درآمد به سه روش متفاوت دیدن تبلیغات و جذب ریفرال اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت Adbtc میتوانید برروی این لینک کلیک کنید.

عضویت در سایت کلیکی Adbtc برای کسب درآمد بیت کوین

در عکس زیر می توانید تاییدیه پرداخت سایت AdBTC را ملاحظه نمایید. پرداختی سه روز پس از درخواست واریز شده است.

adbtc.jpgتاییدیه جدید پرداخت سایت کلیکی ادبی تی سی به صورت بیت کوین

خلاصه سایت Adbtc :

  • درآمد از هر کلیک : ۷ الی ۵۰ ساتوشی.
  • حداقل پرداخت : ۰٫۰۰۰۳ بیت کوین یا ۳۰۰۰۰ ساتوشی.
  • روش های پرداخت : بیت کوین/BTC.
  • نقاط قوت : تعداد تبلیغات نسبتا زیاد . پرداختی منصفانه در ازای بازدید از آگهی ها.

۴ – CoinpayU

یکی دیگر از سایت های PTC که جدید وارد لیست کرده ایم سایت CoinpayU است که به ازای دیدن تبلیغات بیت کوین پرداخت می کند. این سایت از اوایل سال ۲۰۱۹ شروع به کار کرده است و تا به امروز پرداختی های خود را به درستی انجام داده است. تعداد تبلیغات در این سایت نسبتا بالا است و شما می توانید روزانه در در coinpayU درآمد آنلاین بصورت بیت کوین داشته باشید.

عضویت در CoinpayU برای کسب درآمد آنلاین

از مزایای coinpayU میتوان به سادگی کار با آن اشاره کرد. کاربران می توانند با یک نگاه تمام سایت را متوجه شوند و در آن درآمدزایی کنند. همچنین کاربران ایرانی بدون مشکل IP و غیره می توانند از آن استفاده کنند و پول های خود را به حساب کیف پول بیت کوین خود انتقال دهند.

%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-CoinpayU.jpgتاییدیه جدید پرداخت سایت کلیکی CoinPayU به صورت بیت کوین

خلاصه سایت CoinpayU:

  • درآمد از هر کلیک : ۳ الی ۳۰ ساتوشی.
  • حداقل پرداخت : ۱۰,۰۰۰ ساتوشی
  • روش های پرداخت : بیت کوین/BTC.

۵ – Star-Clicks

سایت کلیکی استارکلیکس همچنان یکی از بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۲۰ است که برای کاربران ایرانی بسیار مناسب است. زیرا تا کنون کاربران ایرانی به راحتی توانسته اند، بدون فیلتر شکن در آن فعالیت کنند. همچنین نرخ کلیک ها در این سایت نسبت به سایت های دیگر بالاتر است و شما می توانید درآمد خود را به صورت دلار یا بیت کوین دریافت کنید. این سایت کلیکی در سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرده است و کاربران زیادی از ایران در آن فعالیت می کنند. برای عضویت در سایت استار کلیکس و کسب درآمد می توانید از این لینک استفاده کنید :

عضویت  در Star-Clicks برای کسب درآمد 

همانطور که می دانید برخی از سایت های کلیکی Scam می باشند و پرداختی انجام نمی دهند. شما می توانید در زیر نمونه ای از تایید پرداخت های سایت استار کلیکس به یک کاربر طلایی را مشاهده نمایید.

starclicks.jpgتاییدیه جدید پرداخت دلاری سایت کلیکی استارکلیکس به صورت بیت کوین

خلاصه سایت استارکلیکس :

  • پرداخت بابت هر کلیک : ۰٫۰۱ دلار
  • حداقل پرداخت : ۵۰ دلار
  • روش های پرداخت : بیت کوین ، پی پال ، لیت کوین ، حساب بانکی و پرداخت به کارت بین المللی
  • در این سایت شما می توانید درآمد خود را به صورت بیت کوین دریافت کنید.

نکته : حتما پس از عضویت در استارکلیکس ، ایمیل و شماره تلفن خود را در قسمت Account Verification تایید کنید.

نکته : برای برداشت از سایت استارکلیکس نیاز به تایید هویت دارید. بنابراین پس از اینکه میزان درآمد شما به حد برداشت برسد باید مدارک شناسایی خود که مهمترین آن اسکن پاسپورت می باشد را برای آنها ارسال نمایید. یکی از دلایل تایید هویت این است که کسی با بیش از یک اکانت در سایت فعالیت نکند.

  • نقاط ضعف : میزان بالای حداقل برداشت برای کاربران استاندارد. گاهی تا ۲ هفته پرداخت ها از زمان درخواست طول می کشد. نداشتن اپلیکیشن موبایل.
  • نقاط قوت : یکی از بهترین سایت های کلیکی برای کاربران ایرانی است و می توانند بدون محدودیت در آن فعالیت کنند و وجه خود را به صورت دلار و بیت کوین دریافت کنند.

نکاتی برای افزایش درآمد از استارکلیکس:

  • برای اینکه از استارکلیکس درآمد بالایی داشته باشید حتما نیاز به جذب زیرمجموعه مستقیم یا ارتقا به سطح طلایی دارید، در غیر اینصورت به سادگی به حداقل میزان برداشت یعنی ۵۰ دلار نخواهید رسید.
  • استفاده از کد html برای کاربران طلایی با محدودیت هایی همراه است و کلیک ها باید واقعی و توسط کاربران واقعی وب سایت شما صورت گرفته شده باشد.

از این قسمت به بعد برخی از سایت ها در ایران فیلتر شده اند، همچنین بازدهی سایت های از اینچا به بعد پایین است.

۶ – BTC Click

درآمد از سایت کلیکی BTC Click چندان ساده نیست زیرا شما پس از دیدن هر آگهی باید یک Captcha یا مسئله ریاضی حل کنید تا درآمد به حسابتان اضافه شود. ولی این سایت پرداختی های خود را تا به امروز به موقع انجام داده است و تبدیل به یکی از بهترین سایت های کلیکی خارجی برای کسب بیت کوین تبدیل شده است. شما می توانید با کلیک برروی آگهی های این سایت درآمد روزانه داشته باشید.

عضویت در BTC Clicks برای کسب درآمد بیت کوین

در تصویر زیر می توانید تاییدیه پرداخت سایت BTCClick را ملاحظه نمایید. پرداختی یک روز پس از درخواست واریز شده است.

btcclicks-1.jpgتایید پرداختی های سایت BTC Click

خلاصه سایت BTC Click:

  • درآمد از هر کلیک : ۳ الی ۵۰ ساتوشی.
  • حداقل پرداخت : ۰٫۰۰۱ بیت کوین یا ۰٫۱ mBtc
  • روش های پرداخت : بیت کوین/BTC.

۷ – Time Bucks

یکی دیگر از سایت های با سابقه و مطمئن کلیکی که سالیان زیادی است فعالیت می کند، سایت تایم باکس است. کاربران این سایت می توانند از طریق کلیک برروی تبلیغات، دیدن کلیپ در یوتیوب، چرخش Roll وغیره کسب درآمد کنند. همچنین با عضویت در این سایت مبلغ ۱ دلار به عنوان پاداش به شما پرداخت می شود.

عضویت در سایت کلیکی Time Bucksبرای کسب درآمد آنلاین

خلاصه سایت Time Bucks:

  • درآمد از هر کلیک : ۰٫۰۰۱ به بالا
  • حداقل پرداخت : ۱۰ دلار هر پنجشنبه
  • روش های پرداخت : بیت کوین، PAYEER, AIRTM, SKRILL, NETELLER
  • نقاط قوت : روش های مختلف درآمدزایی، تعداد تبلیغات زیاد، سابقه طولانی
  • نقاط ضعف : با IP ایران کار نمی کند و باید با IP کشورهای دیگر در آن فعالیت کنید.

نکاتی برای افزایش درآمد از تایم باکس

  • نرم افزار موجود در سایت را نصب کنید و بدون فعالیت هر دقیقه Sweepstakes 100 دریافت می کنید که شانس شما را برای برنده شدن جایزه افزایش می دهد.

۸- MyFreeShares

یکی دیگر از سایت های کلیکی معتبر خارجی که می توانید از آن درآمد دلاری داشته باشید سایت کلیکی MyFreeShares است که برای ایرانی ها مناسب می باشد. محبوب ترین روش برای کسب درآمد در این سایت همان کلیک برروی تبلیغات است. اما به غیر از تماشای تبلیغات، کاربران می توانند در مسابقات شرکت کنند یا وظایف کوچکی را انجام دهند، فیلم تماشا کنند و به درآمد خود بیفزایند. البته این درآمد را نمی توانید به شکل دلار دریافت کنید و تنها می توانید از آن برای تبلیغات در سایت استفاده کنید.

تعداد تبلیغات روزانه در سایت نسبتا زیاد است و مبلغ پرداختی بابت هر کلیک نیز نسبت به سایت های کلیکی دیگر بیشتر می باشد. البته همین موضوع شاید کمی شما را به شک بیندازد که احتمال دارد این سایت بعد از مدتی اسکم شود. اما این سایت از سال ۲۰۰۵ تا کنون تعهدات خود را منظم انجام داده است و کاربران توانسته اند به راحتی در این سایت فعالیت کنند.

شاید وقتیکه وارد این سایت PTC میشوید در ابتدا کمی دچار سردرگمی شوید، زیرا ظاهر این سایت منحصر بفرد است و از اسکریپت های متداول استفاده نکرده است. سایت MyFreeShares جدیدترین سایتی است که ما به لیست بهترین سایت های کلیکی خارجی سال ۲۰۲۰ اضافه کرده ایم.

عضویت در MyFreeShares برای کسب درآمد دلاری

خلاصه سایت MyFreeShares :

  • درآمد از هر کلیک : ۰٫۰۰۰۱ دلار تا ۰٫۰۲۵ دلار
  • حداقل پرداخت : ۱۰ دلار
  • روش های پرداختی : پرفکت مانی، بیت کوین، Payeer، Solid Trust
  • نقاط ضعف : نداشتن انجمن برای بحث بین کاربران. این سایت پول پرداخت نمی کند و تنها می توانید در آن تبلیغات کنید.
  • نقاط قوت : تعداد تبلیغات زیاد، ارزش بالاتر تبلیغات نسبت به سایت های کلیکی معتبر دیگر، اسکریپت متفاوت.

۹ – NeoBux

نئوباکس یکی از بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۲۰ است. شاید بتوان نئوباکس را یکی از قدیمی ترین سایت های کلیکی دنیا نامید. این وب سایت سالیان زیادی است که در صنعت PTC فعالیت می کند و در این مدت خود را به یکی از نام آشناترین آنها تبدیل کرده است. نئوباکس از سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرده است و به صورت منظم به کاربران خود پرداختی داشته است. به جز تبلیغات کلیکی شما می توانید از قابلیت های دیگر این سایت مانند انجام وظایف کوچک نیز کسب درآمد کنید. با این وجود تمرکز اصلی نئوباکس تبلیغات کلیکی است.

از قابلیت های نئوباکس می توان به پرداخت به موقع و گارانتی تبلیغات استاندارد اشاره کرد. همچنین محدودیتی برای کاربران در نظر گرفته است که بیشتر از یک اکانت نمی توانند برای خود بسازند. این محدودیت برمبنای IP می باشد و کسی دیگر نمی تواند با آن IP عضو شود. چنانچه متوجه شوند که یک کاربر بیش از یک اکانت دارد تمام فعالیت های او را متوقف می کنند. پس اطمینان حاصل کنید که از قوانین آنها پیروی می کنید.

عضویت در NeoBux برای کسب درآمد دلاری

خلاصه سایت نئوباکس :

  • درآمد از هر کلیک : ۰٫۰۰۱ دلار.
  • حداقل پرداخت : ۲ دلار دفعه اول
  • روش های پرداخت : پی پال، Skrill، AirTM، Neteller.
  • نقاط ضعف : نداشتن اپلیکیشن موبایل و عدم امکان فعالیت از طریق تلفن همراه. درآمد بسیار پایین. شکابت زیاد کاربران از ریفرال های اجاره ای. نداشتن پرداختی به صورت بیت کوین.
  • نقاط قوت : این سایت بسیار باسابقه است.

نکات برای افزایش درآمد از نئوباکس:

  • روزی چند بار به سایت سر بزنید ، زیرا تبلیغات در چند نوبت اضافه می شوند.
  • تنها راه افزایش درآمد در نئوباکس ارتقای سطح کاربری است. حتی در صورت افزایش سطح کاربری هیچ گارانتی ای برای درآمد زایی از این سایت وجود ندارد. به همین دلیل جایگاه این سایت همواره در حال نزول بوده است.

۱۰ – ScarletClicks

یک پلتفرم آشنا برای افرادی که در سایت های PTC خارجی فعالیت می کنند. Scarlet Clicks یکی دیگر از سایت های کلیکی معتبر در سال ۲۰۲۰ است که کاربران زیادی از ایران در آن فعالیت می کنند. تبلیغات در اسکارلت کلیکس نسبتا زیاد می باشد و همچنین راههای مختلفی برای کسب درآمد در آن وجود دارد. کاربرهای استاندارد می توانند روزانه تا ۳۰ تبلیغ را در این سایت کلیک کنند و از آن درآمد کسب کنند. نرخ هر کلیک در این سایت ۰٫۰۰۰۱ دلار و ۰٫۰۰۲۵ دلار است. در این سایت سطوح مختلف عضویت وجود دارد که هر کدام امکانات منحصر به خود را دارد. عضویت در سطح استاندارد رایگان می باشد.

خلاصه سایت اسکارلت کلیکس:

  • پرداخت بابت هر کلیک : ۰٫۰۰۱ دلار.
  • حداقل پرداخت : ۲ دلار.
  • روش های پرداخت : بیت کوین، PayPal، Payza، Skrill, Perfect Money
  • نقاط ضعف : ظاهری تکراری و کمی کسل کننده. درآمد بسیار پایین.
  • نقاط قوت : روش مختلف درآمدزایی و تعداد تبلیغات زیاد. تعداد نامحدود ریفرال.

۱۱ – Clixsense

Clixsense جدیدا استراتژی خود را تغییر داده است و دیگر تنها یک وب سایت PTC نیست. شما می توانید در این وب سایت با پرکردن نظرسنجی ها و معرفی آن به افراد دیگر نیز کسب درآمد کنید. این تغییرات از اوایل تیر ماه سال ۹۶ اتفاق افتاد. این وب سایت بهترین مکان برای تازه کارانی است که می خواهند درآمد اینترنتی داشته باشند.

Clixsense نه تنها سایتی PTC است بلکه امروز بعنوان سایت GPT نیز فعالیت می کند. GPT مخفف عبارت Get Paid To است که وقتی شما یک وظیفه مشخصی را انجام میدهید به شما پول پرداخت می کند. این کمپانی از سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرده است و می توان از آن بعنوان یکی از مطمئن ترین سایت های کلیکی بین کاربران نام برد. برای کلیک روی تبلیغات در Clixsense شما بین ۰٫۰۰۱ دلار تا ۰٫۰۲ دلار دریافت خواهید کرد.

بنا به گفته سایت اگر شما کاربر فعالی باشید می توانید روزانه بین ۱۰ تا ۵۰ دلار درآمد داشته باشید که کمی دور از ذهن است. البته همانطور که در بالا گفتیم تنها راه درآمد از این وب سایت کلیک برروی تبلیغات نیست و شما میتوانید را حل کردن برخی وظایف کوچک نیز کسب درآمد کنید.

خلاصه سایت Clixsense :

  • پرداخت بابت هر کلیک : ۰٫۰۰۲ دلار.
  • حداقل پرداخت : ۱۰ دلار.
  • روش های پرداخت : پی پال، Payoneer، Skrill، Payza، Tango.
  • نقاط ضعف : این سایت با IP ایران کار نمی کند و برای کاربران ایرانی مناسب نیست.

مرتبط : کسب درآمد از تبلیغات کلیکی شبکه اجتماعی فیس نما – Facenama

۱۲- Buxvertise

Buxvertise  یکی از بهترین سایت های کلیکی جدید است که از قانون یک اکانت برای هر IP استفاده می کند. همچنین به شما پیشنهاد می کند که از آن در مدرسه و یا مکان های عمومی استفاده نکنید.

شما همچنین می توانید در Buxvertise از طریق Buxgrid، offerwalls و غیره نیز درآمدزایی کنید. این وبسایت کلیکی به کاربران خود از طریق قرعه کشی های روزانه انگیزه بیشتر برای کار کردن می دهد. برای اینکه بتوانید وارد قرعه کشی شوید نیاز دارید تا برروی ۱۵ پست ثابت کلیک کنید. اگر شانس با شما همراه باشد ۵ دلار جایزه درآمد خواهد داشت.

یکی از چالش های عضویت در این وب سایت این است که شما برای اینکه بتوانید اکانت خود را فعال نگه دارید می بایست حداقل روی ۶ تبلیغات کلیک کنید. همچنین می توانید از referralهای خود نیز کسب درآمد کنید. همچنین اگر برای ۹۰ روز در اکانت خود وارد نشوید عضویت شما باطل شده و موجودی شما نیز ضبط می شود. پس برای کارکردن در این وبسایت می باید عضوی فعال باشید.

خلاصه سایت Buxvertise :

  • درآمد بابت هر کلیک : ۰٫۰۰۲ دلار.
  • حداقل پرداخت : ۷ دلار.
  • روش های پرداخت : پی پال، Payza، Neteller، SolidTrustPay.
  • نقاط ضعف : میزان پرداخت بابت هر کلیک در این سایت پایین است و تعداد تبلیغات نیز کم است و به سختی می توانید به حداقل پرداخت برسید.

مرتبط : آخرین رتبه بندی سایت های کلیکی در سال ۲۰۱۹


بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۲۰ 


omidfx.gif

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر