موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

پیش بینی قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ

پیش بینی قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 01 بهمن 1399 ساعت 20:20

حدوداً هر چهار سال یک بار، برای شبکه‌ی بلاک چین بیت کوین، نصف شدن پاداش بلاک اتفاق می‌افتد. تا کنون قیمت بیت کوین بعد از نصف شدن پاداش بلاک آن، صعود کرده و پیش‌بینی می‌شود که این اتفاق در سال ۲۰۲۰ نیز منجر به افزایش قیمت آن شود.

هاوینگ و یا همان نصف شدن پاداش بلاک، مکانیسمی برای کاهش نرخ تولید بیت کوین. نصف شدن پاداش بلاک عامل اصلی افزایش شدید قیمت بیت کوین است.

از ماه جولای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷، در عرض یک سال، پس از نصف شدن پاداش بلاک بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال با صعودی تقریباً ۱۰ برابری، از ۲۶۸ دلار به ۲۵۲۵ دلار رسید. به طور مشابه، در سال‌های گذشته، بیت کوین بعد از هاوینگ‌ افزایش قیمت شدیدی را تجربه کرد.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

آیا بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ به روند صعودی خود ادامه خواهد داد؟

عملکرد گذشته‌ی این ارز دیجیتال تضمینی برای عملکرد آینده‌ی آن به شمار نمی‌آید. به همین ترتیب، صرفاً به این دلیل که قیمت بیت کوین در سال‌های گذشته در اثر عامل بخصوصی با افزایش قیمت‌ شدیدی مواجه شده است، به طور قطع نمی‌توان گفت که در آینده نیز با همین نرخ صعود خواهد کرد.

با این حال، نصف شدن پاداش شبکه‌ی بلاک چین بیت کوین، تأثیر به سزایی روی نرخ تولید و عرضه‌ی آن به بازار دارد. اگر تقاضا برای این دارایی ثابت بماند و یا در میان مدت تا بلند مدت افزایش اما عرضه‌ی آن کاهش یابد، منطقی است که ارزش این دارایی بیشتر خواهد شد.

به همین دلیل، پس از اولین و دومین هاوینگ بیت کوین، قیمت این دارایی به نسبت دلار آمریکا، بین ۱۰ تا ۵۰۰ مرتبه افزایش پیدا کرد.

باید دید که آیا نصف شدن پاداش بلاک بیت کوین سبب بیشتر شدن علاقه‌ی سرمایه‌گذاران خرد و معتبر به این ارز دیجیتال خواهد شد یا خیر. در ماه مارس، پانترا کپیتال (Pantera Capital)، اولین صندوق میلیارد دلاری ارزهای دیجیتال، از هاوینگ بیت کوین به عنوان نقطه عطف بسیار مهمی یاد می‌کند. این گروه اذعان داشتند:

علاقه‌ی شدیدی به هاوینگ‌ها وجود دارد زیرا هر چهار سال یک بار عرضه‌ی بیت کوین کاهش پیدا می‌کند. اگرچه تعداد کمی نقطه داده وجود دارد اما به نظر می‌رسد که الگوی قیمت بیت کوین به هاوینگ مرتبط است. تا کنون شاهد چندین چرخه‌ی این چنینی بوده‌ایم که یک سال پیش از این تاریخ با تغییر روبرو شده‌اند. این نقاط عطف به ترتیب ۳۷۶ و ۳۲۰ روز پیش از هاوینگ‌های سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ رخ دادند.

اگر علاقه مند به خرید بیت کوین هستید می‌توانید از راهنمای گام به گام خرید بیت کوین (همراه با عکس) جهت خرید بیت کوین از سایت keepchange.io استفاده کنید.

اگر به دانش پیش بینی قیمت بیت کوین مجهز باشید کار تحلیل قیمت بیت کوین در آینده برای شما کار ساده‌ای خواهد بود. به این ترتیب می‌توانید بهترین زمان سرمایه گذاری، خرید یا فروش بیت کوین را حدس بزنید و به سود بالایی دست پیدا کنید.

حتماً می‌خواهید بدانید که چطور می‌توان دانش پیش‌بینی قیمت بیت کوین را به دست آورد؟ یا بررسی شاخص‌ها چطور به ‌پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022  یا 1401 کمک می‌کنند؟این مقاله را بخوانید تا به این پرسش‌های شما پاسخ داده شود.

هاوینگ بیت کوین چیست؟

مفهوم هاوینگ بیت کوین برای تمام کسانی که روی این ارز دیجیتالی سرمایه گذاری می‌کنند بسیار آشنا و مهم است.

ماینرها یا استخراج کنندگان بیت کوین در ازای استخراج یک بلوک بیت کوینی، پاداشی را به صورت بیت کوین دریافت می‌کنند.

این پاداش برای ترغیب افراد به استخراج بیشتر بیت کوین در نظر گرفته شده است. اما به منظور کنترل تورم بیت کوینی و افزایش ارزش بیت کوین، هر چهار سال یک بار میزان این پاداش نصف می‌شود.

رویداد هاوینگ به شکل قابل توجهی ارزش بیت کوین را افزایش می‌دهد. به همین دلیل است که آگاهی از زمان هاوینگ بسیار مهم است. چرا که به سرمایه گذاران کمک می‌کند تا با پیش‌بینی قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ زمان مناسب خرید و فروش بیت کوین را محاسبه کرده و به سود چشمگیری دست پیدا کنند.

5 عامل اصلی که بر قیمت بیت کوین تأثیر دارند

برای پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا سال  2022 یا 1401 باید بدانیم که  به طور کلی چه عواملی بر قیمت بیت کوین تأثیر دارند؟

  • عرضه و تقاضا

قانون عرضه و تقاضا در خصوص تمام کالاها و خدمات صادق است. به این معنی که هر چقدر عرضه یک کالا یا خدمات زیاد و میزان تقاضای آن کم باشد، قیمت کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین هرچه تقاضای چیزی زیاد و عرضه آن کم باشد، قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

به همین دلیل است که از سال 2018 به بعد شاهد افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین بوده‌ایم. چرا که میزان عرضه این ارزدیجیتالی کاهش و تقاضا برای خرید آن به شدت افزایش داشته است. بنابراین برای پیش بینی قیمت بیت کوین کش باید به وضعیت عرضه و تقاضای آن توجه ویژه‌ای داشت.

  • هاوینگ

بعد از هاوینگ یا همان نصف شدن ارزش پاداش استخراج ارز دیجیتال ، که هر چهار سال یک بار رخ می‌دهد، ارزش بیت کوین به شدت افزایش پیدا میکند.

آخرین هالوینگ بیت کوین سال 2020 رخ داده است. بنابراین ارزش ماین کردن بیت کوین کاهش پیدا کرده و در عین حال ارزش خود بیت کوین در این سال رشد چشمگیری داشته است.

هاوینگ بعدی بیت کوین سال 2024 رخ می‌دهد. بنابراین در سال 2022 افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین بر اثر هاوینگ را نخواهیم داشت.

مگر این‌که رویداد دیگری نظیر پاندمی کرونا که در سال 2020 توجه مردم جهان را یک بار دیگر از روی نفت و طلا برداشته و معطوف بیت کوین کرد، رخ داده و قیمت بیت کوین را افزایش پیدا کند.

پیش بینی قیمت بیت کوین بعد از هالوینگ کمک میکند بدانید چه زمانی برای خرید و فروش بیت کوین وقت مناسبی است.

پیش بینی قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ 2024 عدد بسیار عجیبی است. هرچند این عدد را نمی‌توان به عنوان قیمت نهایی در نظر گرفت و همه چیز در حد همان پیش بینی است.

اما با توجه به این که هاوینگ اثر ثابت و همیشگی روی قیمت بیت کوین دارد، پیش بینی قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ کار دشواری نخواهد بود. هاوینگ 2024 قطعاً اثر چشمگیری روی افزایش قیمت بیت کوین خواهد داشت.

  • سختی ماین کردن بیت کوین

ماین کردن بیت کوین، بلوک به بلوک کار سخت‌تری می‌شود. به همین دلیل هرسال از تعداد ماینرهای بیت کوین کاسته خواهد شد. همین موضوع عرضه بیت کوین را کاهش و قیمت آن را افزایش می‌دهد.

بنابراین بهتر است همین حالا بر این موضوع ایمان بیاورید که ارزش بیت کوین در سال 2022 نه تنها از ارزش این ارز دیجیتالی در سال جاری بیشتر است، که با عدد فعلی قابل مقایسه هم نخواهد بود.

  • خرج پذیر بودن بیت کوین

تعداد کشورهایی که بیت کوین را به عنوان یک ارز دیجیتالی معتبر می‌شناسند روز به روز بیشتر می‌شود. در حال حاضر کشورهای زیادی هستند که دستگاه ATM مخصوص بیت کوین دارند که می‌تواند بلافاصله معادل بیت کوین یا ساتوشی، دلار، یورو یا ین به صاحبان کیف پول ارز دیجیتالی بدهد.

هیچ ارز دیجیتالی دیگری به اندازه بیت کوین خرج پذیر نیست و هر روز کشورهای بیشتری در حال پذیرفتن بیت کوین هستند.

بنابراین اگر می‌خواهید برای پیش‌بینی قیمت بیت کوین در سال 1401 یا سال 2022 میلادی کافی است روی این موضوع نیز دقت داشته باشید که تا این سال‌ها چند کشور دیگر بیت کوین را مانند ارزهای فیات یا پول رسمی کشور خود یک پول خرج پذیر می‌دانند.

  • پذیرش و درک عمومی از بیت کوین

روزی که بیت کوین به جهان رمز ارزها معرفی شد هیچ کس تصور نمی‌کرد که این ارز دیجیتالی در مدت زمانی به این کوتاهی تا این حد در اذهان عمومی پذیرفته شود.

همین موضوع روی ارزش بیت کوین تأثیر چشمگیری داشته است. به همین دلیل هرچه زمان بیشتر سپری شود، تعداد افرادی که با نام بیت کوین آشنا می‌شوند و آن را می‌پذیرند بیشتر خواهد شد.

این موضوع کمک می‌کند پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022 کار ساده‌تری باشد. در این سال به نسبت امروز مردم بیشتری در جهان بیت کوین را می‌شناسند و برای به دست آوردن آن تلاش خواهند کرد.

تحلیل قیمت بیت کوین در آینده

اگر شما به تازگی وارد عرصه سرمایه گذاری روی رمز ارزها به ویژه بیت کوین شده‌اید باید بدانید که چه عواملی روی قیمت بیت کوین مؤثر هستند. همچنین باید تحلیل قیمت بیت کوین را بلد باشد که لازمه آن تسلط بر تحلیل بنیادین و فاندمنتال بیت کوین است.

این دانش چیزی فراتر از دیدن و بررسی کردن چند نمودار است. باید فاکتورهای مؤثر بر قیمت بیت کوین را بشناسید. مثلاً باید بدانید که حرکت نهنگ‌های بیت کوین چقدر روی قیمت آن مؤثر است یا بتوانید به پیش بینی قیمت بیت کوین در هاوینگ بپردازید.

به هر حال حتی اگر فقط موضوع هاوینگ در بیت کوین را در نظر گرفته و بخواهید فقط بر اساس زمان آن قیمت بیت کوین را تحلیل کنید باید بدانید که در سال 2022 هاوینگ نخواهیم داشت.

نرم افزار پیش بینی قیمت بیت کوین

برای پیش بینی قیمت بیت کوین می‌توانید از نرم افزار پیش بینی قیمت بیت کوین استفاده کنید. این نرم افزارها که استفاده از نخستین امکانات آن‌ها اغلب رایگان بوده و روی گوشی‌های اندروید و iOS  به راحتی نصب می‌شوند انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

به کمک این قبیل نرم‌افزارها می‌توانید پیش بینی قیمت بیت کوین کار ساده‌تری خواهد بود. همچنین می‌توانید تحلیل نمودارهای نوسان بیت کوین را یاد بگیرید.

پس از مدتی خواهید دید که زمان اوج و سقوط قیمت بیت کوین بر اساس اطلاعات این قبیل نرم افزارها برای شما کار ساده‌ای خواهد بود و با در نظر گرفتن عواملی نظیر هاوینگ می‌توانید قیمت بیت کوین در آینده را پیش بینی کنید.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین 2020

بیت کوین را می‌توان پدر ارزهای دیجیتال نامید. با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ارزهای دیجیتال در کنار ارزهای دیگر مانند دلار،یورو و یوان چین، رقابتی میان آن‌ها شکل گرفت. اکثر کشورها در صدد جایگزینی ارز واحدی به جای دلار هستند. همچنین رقابت‌هایی که میان چین و آمریکا وجود دارد موجب تضعیف دلار شده است. از همین رو می‌توان بیت کوین را آینده ارزهای بین‌المللی نامید.

با به وجود آمدن کارت‌خوان‌هایی که تنها، با انتقال بیت کوین مبادله کالا را صورت می‌دهند، استفاده از این ارز دیجیتال مانند سایر پول‌های رایج را تقویت می‌بخشد. همانطور که تا به الان گفته شد، عوامل زیادی موجب شده است تا قیمت بیت کوین افزایشی باشد. همین حالا نیز از دو ماه قبل تاکنون حدود 50 درصد، بیت کوین رشد کرده است و به عدد 26800 دلار رسیده است.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022

طبق قوانینی که برای استخراج یا ماینینگ بیت کوین وجود دارد، تنها 21 میلیون واحد از این ارز دیجیتال ارزشمند قابل تولید است. استخراج بیت کوین هر مرحله سخت‌تر می‌شود و از یک جایی به بعد دیگر صرفه ندارد و در نتیجه به مرور زمان عرضه بیت کوین از این راه کاهش خواهد یافت. نکته دیگری که وجود دارد این است که تاکنون بیش از 17 میلیون واحد از بیت کوین استخراج شده است.

این نشان می‌دهد که ماینینگ بیت کوین در انتهای راه قرار دارد و بعد از آن دیگر عرضه‌ای در این راستا وجود ندارد. تعدادی از بزرگان و تحلیلگران ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی قیمت بیت کوین را انجام داده‌اند که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تام لی

مدیر تحقیقات فاندستاترت یا همان تام لی انتظار رشد صد درصدی پس از هر هاوینگ چهار ساله را دارد و پیش بینی کرده است که تا تابستان 2020 ، قیمت هر بیت کوین به حدود 27000 دلار برسد. لارم به ذکر است این پیش‌بینی اتفاق نیفتاد یا بهتر است بگوییم با تاخیر حدود 6 ماه اتفاق افتاده است و در آخرین روزهای سال 2020 میلادی، شاهد رشد قیمتی بیت کوین تا حدود 27000 دلار هستیم.

بابی لی

بابی لی تاسیس کننده اولین صرافی چینی BTCC، انتظار داشت طی 20 سال آینده بیت کوین سر به فلک بکشد و به قیمت یک میلیون دلار برسد. اما در ادامه چندین بار پیش‌بینی خود را عوض کرد و معتقد بود که تا سال 2021 قیمت بیت کوین به 333 هزار دلار خواهد رسد. حالا تا این پیش بینی حدود 1 سال فرصت باقی‌ست تا ببینیم که پیش‌بینی قیمت بیت کوین درست از آب در می‌آید یا خیر؟ اگر بیت کوین قصد رسیدن به این عدد را داشته باشد باید حدود 10 برابر از همین نقطه رشد کند که با توجه به تضعیف دلار در جهان و ویروس کرونا، باید ببینیم این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

همواره برای پیش‌بینی قیمت بیت کوین که یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال جهان محسوب می‌شود، فاکتورهایی را باید مدنظر قرار داد. اگر سیاست جهانی بدین صورت پیش برود که مبادلات در کشورها با بیت کوین صورت گیرد. شاهد رشد چشمگیر این رمز ارز خواهیم بود. یکی از فاکتورهای مورد بررسی در پیش‌بینی قیمت بیت کوین، امنیت شبکه این ارز است که تابحال کسی موفق به ایجاد اختلال در آن نشده است.

در کنار امنیت بالا، غیرمتمرکز بودن و همچنین بی‌رقیب بودن بیت کوین، موجب اعتماد جهانی به این ارز دیجیتال شده است. با در کنار هم قرار دادن این فاکتورها، حالا باید یک پارامتر مهم دیگر را نیز تحلیل کنیم. این فاکتور در واقع همان علم تکنیکال است. یعنی پیش‌بینی آینده و روند قیمتی در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت.

با توجه به اینکه سقف تاریخی قیمت بیت کوین زده شده و حالا این ارز دیجیتال ارزشمند در قیمت 27000 دلار در حال معامله است، باید گفت تا زمانی که بالای 2000 دلار یا همان سقف قبلی بیت کوین، معاملات صورت گیرد، می‌توان هدف قیمتی 40000 دلاری را برای این ارز دیجیتال متصور بود. همچنین ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که تحلیل تکنیکال بیت کوین بر حسب گذشته است و احتمال خطا در آن وجود دارد. پس با توجه به علم تکنیکال، پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022، حدود 40000 دلار خواهد بود.

پیش ‌بینی قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ

همواره با کاهش پاداش استخراج بیت کوین، کاهش عرضه و در پی آن افزایش تقاضا رخ می‌دهد که نشان می‌دهد این پدیده یک اتفاق مثبت در روند قیمتی بیت کوین است. آخرین بار این پدیده در سال 2020 اتفاق افتاد و هر 4 سال یکبار تکرار می‌شود. این اتفاق، پیش بینی‌قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ را آسان کرد و با افزایش تقاضای بی سابقه، بیت کوین سقف تاریخی خود را زد و حالا در بالاترین قیمتی تاریخی خود، یعنی در حدود 27 هزار دلار در حال معامله است.

البته رشد بی سابقه این ارز دیجیتال را نمی‌توان تنها به دلیل رخ دادن پدیده هاوینگ در نظر گرفت. از همین رو، کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، ژاپن و کره نیز قصد وارد کردن این ارز دیجیتال را در مبادلات خود دارند که موجب افزایش تقاضا برای بدست آوردن آن توسط عموم شده است. همواره یک نکته را نیز مدنظر قرار دهید که پاداش ماینرها هر 4 سال یکبار در حال نصف شدن است و بعد از مدتی، تعداد ماینرها کاهش خواهد یافت. همچنین پیش‌بینی شده است که بصورت حدودی تا سال 2040، استخراج بیت کوین به طور کامل به اتمام برسد.

عوامل موثر در پیش ‌بینی قیمت بیت کوین

می‌توان گفت، اگر جهان قصد روی آوردن به ارزهای دیجیتال برای داد و ستد و معاملات خود را داشته باشد، اول از همه به سمت محبوب‌ترین آن‌ها یعنی بیت کوین خواهد رفت. پس عوامل متعددی در پیش‌بینی قیمت بیت کوین موثر است که به اختصار توضیحاتی را خواهیم داد.

کاهش استخراج بیت کوین

همانطور که می‌دانید، استخراج بیت کوین نیاز به سخت افزارهای بسیار قدرتمند دارد که برق زیادی هم مصرف می‌کنند. علاوه بر اینکه ماینرها باید هزینه‌ای را صرف پرداخت برق مصرفی نمایند، میزان استخراج هم به مرور کاهش می‌یابد. سیاست‌های استخراج بیت کوین طوری انجام شده است که مرحله به مرحله دشوار می‌شود.

به همین دلیل پس از مدتی، استخراج بیت کوین دیگر صرفه اقتصادی ندارد و موجب کاهش عرضه و بالا رفتن قیمت بیت کوین می‌شود. در نمودار زیر، میزان دشواری استخراج بیت کوین در ده سال گذشته را نشان داده است.

جمع بندی 

بیت کوین یکی از بزرگ‌ترین و کاربردی‌ترین ارزهای دیجیتال است. امنیت بالا و سهولت در انجام معاملات بیت کوین، موجب شده است تا افراد زیادی در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. از همین رو پیش‌بینی قیمت بیت کوین بسیار مهم است و با دانش کافی در این زمینه، قادر به ایجاد ثروت برای خود خواهید کرد. با افزایش شدید قیمت در سال 2020 و ثبت رکورد جدید 27000 دلاری، تب و تاب آن در تمام دنیا بسیار بالا رفته است. از همین رو مصاحبه‌های افراد ثروتمند در این زمینه و دلایل رشد قیمتی بیت کوین را به اختصار توضیح دادیم.

برخی از سوالات رایج

برای پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2020 چه عواملی موثر هستند ؟

عواملی که بر پیش بینی قیمت بیت  کوین تاثیر دارند عبارتند از: عرضه و تقاضا، هاوینگ، سختی ماین کردن بیت کوین، خرج پذیر بودن بیت کوین

چند نرم افزار پیش بینی قیمت بیت کوین 2020 کدام است ؟

نرم افزارها انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • CoinsForecast
  • HitBTC
  • Crypto Tracker
  • Crypto App
  • Binance

چرا هاوینگ در پیش بینی قیمت بیت کوین مهم است ؟

رویداد هاوینگ به شکل قابل توجهی ارزش بیت کوین را افزایش می‌دهد. به همین دلیل است که آگاهی از زمان هاوینگ بسیار مهم است. چرا که به سرمایه گذاران کمک می‌کند تا با پیش‌بینی قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ زمان مناسب خرید و فروش بیت کوین را محاسبه کرده و به سود چشمگیری دست پیدا کنند.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 18 تیر


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر