میهن ارز دیجیتال
mihanarz.wikibix.ir

جدیدترین ماینر اتریوم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 29 شهریور 1400 ساعت 11:49

به منظور کسب درآمد و سوددهی از طریق فعالیت در عرصه ماینینگ بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، فاکتورهای بی‌شماری دخیل هستند. همانطور که می‌دانید، فعالیت در عرصه ماینینگ، به سرمایه اولیه تقریبا زیادی نیازمند است. در همین راستا، بهتر است که پیش از شروع سرمایه گذاری، ابتدا در مورد این عرصه تحقیقات لازم را به انجام رسانده تا بتوانید بهترین تصمیم را بسته به میزان وقت و سرمایه اولیه خود، اتخاذ نمایید.

بیشتر بدانیم: پاسخ به سوالات متداول در مورد استخراج ارزهای دیجیتال.

یکی از نکاتی که پیش از ورود به صنعت ماینینگ ارزهای دیجیتال باید بدان توجه کنید، این است که به دلیل افزایش سختی شبکه بیت کوین و همچنین پدیده 4 ساله هاوینگ، به هیچ عنوان نمی‌توان به تاکتیک های قدیمی بسنده کرد. از همین جهت در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین و پربازده ترین دستگاه های ماینر در سال 2020 آشنا سازیم.

دستگاه ماینر Bitmain Antminer S17+

هش ریت: 73 TH/S
برق مصرفی: 2920 W

دستگاه ماینر Bitmain Antminer S17+ جانشین پرقدرتی برای سری S9 به شمار رفته و با صرفه جویی در مصرف برق و قدرت بالای محاسباتی، می‌تواند یک انتخاب خوب، به منظور استخراج بیت کوین و بیت کوین کش به شمار رود.
ماینر S17+، در آوریل سال 2019 به دنیا معرفی شد و هنوز هم (در سال 2020) در دسته پرسود ترین دستگاه ها قرار دارد. به علاوه در سری این سخت افزار، دستگاه S17e نیز قرار دارد که با هش ریت 64 ترا هش بر ثانیه و برق مصرفی 2880 وات، انتخاب خوبی برای علاقه مندان به این صنعت به شمار می‌رود.


دستگاه ماینر Bitmain Antminer S19/S19 pro

هش ریت: 110 TH/S
برق مصرفی: 3250 W

کمپانی بیت مین، اخیرا از جدیدترین دستگاه ماینر خود با نام Bitmain Antminer S19/S19 pro رونمایی کرده و قرار است این دستگاه در ماه می سال جاری به بازار ارائه شود. 
این سخت افزار مجهز به تراشه های نسل جدید است که راندمان مصرف انرژی را به 23 ژول بر تراهش می‌رساند. با توجه به این موارد، این دستگاه می‌تواند بهترین تجربه ماینینگ را برای کاربرانش رقم بزند.


دستگاه ماینر Innosilicon T3+

هش ریت: 57 TH/S
برق مصرفی: 3300 W

 دستگاه ماینر سری T3 که در کارخانه Innosilicon مستقر در کشور چین تولید می‌شود، یکی از دستگاه های استخراجی پیشرو در این صنعت به شمار می‌رود. هش ریت این سخت افزار دارای طیف گسترده ای است که ارائه دهنده بالاترین میزان، یعنی 57 TH، تا پربازده ترین میزان، یعنی 33 TH می‌باشد. این تنوع در ارائه هش ریت می‌تواند به نیاز های متفاوت در عرصه ماینینگ، پاسخگو باشد.
به علاوه موارد ذکر شده، سری T3 همچنین دارای مدل T3pro بوده که ارائه دهنده هش ریت 66 TH/S و برق مصرفی 3300 W است.


دستگاه ماینر Canaan A11 Series

هش ریت: 68 TH/S
برق مصرفی: 3196 W

دستگاه ماینر Canaan A11 Series که به سخت افزار AvalonMiner 1166 نیز معروف است، ارائه دهنده قدرت هش 68 تراهش بر ثانیه و برق مصرفی 3196 می‌باشد و در اکتبر سال 2019 وارد بازار شده است. همچنین در این سری، سخت افزار AvalonMiner 1146 نیز وجود دارد که قدرت هش آن 56 تراهش بر ثانیه است.


دستگاه ماینر MicroBT Whatsminer M30S

هش ریت: 86 TH/S
برق مصرفی: 3344 W

دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال Whatsminer محصول کشور چین است که با استفاده از رویکرد پلاگ اند پلی ASIC، به ماین ارزهای دیجیتال می‌پردازد و به تبع، سری M30 آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. 
این ماینر در آوریل سال 2020 رونمایی شد و هم اکنون در بازار وارد شده است. یکی از ویژگی های بارز این دستگاه ماینر، داشتن فن های خنک کننده در درون دستگاه بوده که این امر، به خنک ماندن دستگاه و درنتیجه، بازدهی بالای آن کمک شایانی می‌کند.


دستگاه ماینر Innosilicon A10 ETHMaster

هش ریت: 500 MH/S (بالاترین هش ریت در بین تمام ماینرها)
برق مصرفی: 750 W

علاوه بر ماینرهای قوی ارز دیجیتال بیت کوین که توسط کمپانی Innosilicon واقع در کشور چین تولید می‌شوند، این کمپانی دستگاه استخراجی سری A10 را مختص به ماین کردن اتریوم تولید کرده که این ماینر، به عنوان یکی از سود آور ترین سخت افزارها در این صنعت به شمار می‌رود. این دستگاه شامل یک PSU است که به وسیله آن، می‌توان از A10، بلافاصله پس از خارج کردن آن، از بسته اش، استفاده کرد.


دستگاه ماینر Bitmain Antminer E3

هش ریت: 190 TH/S
برق مصرفی: 760 W

دستگاه انت ماینر سری E3، اولین سخت افزار استخراج کننده ارز دیجیتال اتریوم است که تولید آن در سال 2018 آغاز شد. جالب است بدانید که راه اندازی و ورود این سخت افزار به بازار، باعث رشد روز افزون آلت کوین ها، از سال 2018 تاکنون بوده است.
دستگاه E3 مانند همتایان بیت مین خود، که وظیفه استخراج بیت کوین را دارند، بازدهی بالا و سوددهی مناسبی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.


دستگاه ماینر Bitmain Antminer Z11

هش ریت: 135 KSOL/S
برق مصرفی: 1418 W

دستگاه ماینر بیت مین Z11، دارای قدرت هش سه برابر نسبت به سری Z9 بوده که با توجه به قیمت آن، نسبت به Z9 مقرون به صرفه تر است و برق کمتری را نیز به مصرف می‌رساند. یکی از دلایل بازدهی بالای این سخت افزار، وجود یک تراشه 12 میلی متری در آن می‌باشد.


دستگاه ماینر Innosilicon A9

هش ریت: 140 KSOL/S
برق مصرفی: 1550 W

انتقال دستگاه ماینر Innosilicon A9 به بازار، به احتمال زیاد در سال جاری انجام می‌شود. نکته مهم در مورد این سخت افزار این است که برای ماین کردن ارز دیجیتال Zcash بازده بسیار بالایی دارد.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا شنبه 31 شهریور


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم