موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

سایت تبلیغاتی بیت کوین

سایت تبلیغاتی بیت کوین

نویسنده : سحر | زمان انتشار : 14 دی 1399 ساعت 15:33

در این پست شما را با بهترین سایت های کلیکی ارز دیجیتال بیت کوین آشنا می کنیم. شما می توانید در این سایت ها با کمترین تلاش و بدون هیچ سرمایه گذاری ای بیت کوین رایگان کسب کنید. البته این سایت ها را با فاست بیت کوین اشتباه نگیرید . در واقع در این سایت های PTC به ازای کلیک بر روی تبلیغات ، تماشای فیلم و انجام کارهای کوچک به شما ارز دیجیتال پرداخت می شود. سایت های کلیکی در کنار فاست ها، راههای ساده ای برای بدست آوردن بیت کوین هستند.

فراموش نکنید که برای ذخیره سازی درآمد بیت کوین خود نیاز به یک کیف پول الکترونیکی دارید. چنانچه برای خود والت بیت کوین نساخته اید می توانید از این لینک برای آموزش ساخت والت بیت کوین استفاده نمایید.

مرتبط : بهترین سایت های فاست برای کسب بیت کوین رایگان در سال ۲۰۱۹

بهترین سایت های کلیکی ارز دیجیتال بیت کوین

۱ – Adbtc

یکی از بهترین سایت های کلیکی برای کسب بیت کوین رایگان Adbtc می باشد . این سایت هم برای تبلیغ دهندگان و هم برای افرادی که به دنبال کسب درآمد اینترنتی و ارز دیجیتال هستند مناسب می باشد. روش کار در Adbtc بسیار ساده می باشد و کاربران می توانند با کلیک بر روی تبلیغات و همچنین از طریق بازدید اتوماتیک تبلیغات کسب درآمد کنند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله مربوط به آموزش کسب درآمد از ADBTC را مطالعه نمایید.

در عکس زیر می توانید تایید پرداخت این سایت کلیکی را به بیت کوین ملاحظه نمایید.

%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-AdBTC-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86-1.jpgعکس تایید پرداخت در سایت AdBTC به صورت بیت کوین

  • وضعیت سایت : معتبر
  • میزان درآمد از هر تبلیغ : تا ۸۰ ساتوشی
  • لینک ورود به سایت : AdBTC

۲- CoinpayU

یکی از سایت هایی که جدیدا به لیست بهترین سایت های کلیکی با درآمد ارز دیجیتال بیت کوین اضافه کرده ایم سایت CoinpayU می باشد. برای عضویت در این سایت کلیکی نیز باید از طریق لیک زیر وارد سایت شوید و ثبت نام انجام دهید و شروع به دیدن تبلیغات کنید. تعداد تبلیغات موجود در این سایت نسبتا زیاد است و شما می توانید ساتوشی های زیادی از طریق این سایت کسب کنید.

  • وضعیت سایت : معتبر
  • میزان درآمد از هر تبلیغ : تا ۵۰ ساتوشی
  • لینک ورود به سایت : CoinpayU

۳ – Cointiply

وقتی که صحبت از کسب بیت کوین رایگان می شود Cointiply حرف اول را می زند و اغلب آن را بهترین سایت فاست برای کسب بیت کوین رایگان میدانند. دلیل این موضوع هم سابقه درخشان این سایت برای پرداخت های به موقع ساتوشی ها بوده است.

برای عضویت در این سایت کلیکی، ابتدا نیازی به کیف پول بیت کوین نخواهید داشت و بعد از اینکه بخواهید ساتوشی های خود را به حساب بیت کوین خود واریز کنید می توانید آدرس دریافت بیت کوین خود را به سایت اضافه کنید.

در انتها همچنین باید به سیستم ریفرال Cointiply اشاره کنم که در آن شما از درآمد افرادی که به سایت معرفی می کنید ۲۵% درآمد کسب می کنید. با اینکه این سایت چندان قدیمی نیست ولی تا به امروز بیش از ۹۰ بیت کوین پرداخت کرده است. برای آشنایی بیشتر با این سایت می توانید مقاله ما درباره آموزش سایت Cointiply را مطالعه فرمایید. سایت Btc 4 ads و سایت کلیکی Coin Adder که سابقا از بهترین سایت های کلیکی برای کسب بیت کوین بودند نیز توسط Cointiply خریداری شده اند.

  • وضعیت : جدید
  • میزان درآمد از کلیک : تا ۲۰ ساتوشی
  • لینک ورود به سایت : Cointiply 

۴ – BTC Clicks

کاربران در این سایت کلیکی میتوانند با کلیک برروی تبلیغات هرروز درآمد اینترنتی داشته باشند. به غیر از کلیک مستقیم اعضای فعال در این سایت میتوانند از طریق جذب ریفرال نیز به درآمد خود بیفزایند. تبلیغات روزانه در این سایت گارانتی شده است و شما میتوانید هر روز در BTC Clicks تبلیغات جدیدی را برای کلیک کردن پیدا کنید.

  • وضعیت : جدید
  • میزان درآمد از هر کلیک: متغیر با ارز دیجیتال بیت کوین
  • لینک ورود به سایت : btcclicks.com

۵ – Coin Bulb

یکی دیگر از سایت های جدید کلیکی ارز دیجیتال بیت کوین coin bulb می باشد. در این سایت نیز کاربران با کلیک برروی تبلیغات موجود درآمد اینترنتی به صورت بیت کوین خواهند داشت .

  • وضعیت : جدید / مشکوک
  • میزان درآمد از هر کلیک: متفاوت
  • لینک ورود به سایت : coinbulb.com

۶ –  Bitter.io

موتور جستجوی bitter به کاربران خود در ازای تماشای تبلیغات و کلیک برروی آنها بیت کوین پرداخت میکند. این سایت نیز یکی از بهترین سایت های کلیکی ارز دیجیتال بیت کوین می باشد .

  • وضعیت : قدیمی
  • نوع پرداخت : بیت کوین
  • لینک ورود به سایت : bitter.io

۷- BTC Vic

باکلیک برروی تبلیغات سایت BTC Vic بیت کوین بدست می آورید. عضویت در این سایت محبوب کلیکی رایگان می باشد و افراد میتوانند از طریق کلیکی برروی تبلیغات و جذب ریفرال در آن کسب درآمد کنند.

  • وضعیت : محبوب
  • میزان درآمد از هر کلیک: متغیر و به صورت بیت کوین
  • لینک ورود به سایت : btcvic.com

مرتبط : بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۲۰ – سایت کلیکی خارجی

تماشای تبلیغات اینترنتی برای کسب درآمد دلاری یکی از روش های درآمد اینترنتی است که کاربران می توانند تنها با صرف وقت از سایت های کلیکی درآمد کسب کنند. یکی از مسائلی که باید همیشه در ذهن داشته باشید این است که سایت های زیادی وجود دارند که ادعا می کنند به کاربران خود پول پرداخت می کنند ولی پس از مدتی بدون هیچگونه پرداختی به کاربران خود فعالیت خود را متوقف می کنند. بنابراین در هنگام انتخاب اینگونه سایت ها باید بسیار دقت کنید و در مورد آنها مطالعه کنید. ما لیست بهترین سایت های کلیکی ارز دیجیتال بیت کوین را به صورت متناوب به روز خواهیم کرد تا در صورت تخلف هر کدام از این سایت ها، نامشان را از فهرست خود حذف کنیم.

چنانچه شما نیز تجربه ای از فعالیت در اینگونه سایت ها دارید آن را با ما درمیان بگذارید.

مرتبط : کسب درآمد از اینترنت در منزل – درآمد اینترنتی بدون سرمایه


بهترین سایت های کلیکی برای درآمد ارز دیجیتال بیت کوین


rial.jpg

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا سه‌شنبه 25 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر