موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

صرافی ایران کوین ماین

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 23:41

AED976C8-BAF9-47A6-8312-2361333DBCC9.jpeg

طبق ادعای تایلر وینکلووس (Tyler Winklevoss) که بنیان‌گذار و‌ مدیرعامل صرافی کریپتوی جمینی (Gemini) می‌باشد، این امکان وجود دارد که هزینه‌ کردهای دولت آمریکا سبب بالا رفتن قیمت بیت‌کوین شود. در تاریخ ۲۲ ژوئیه، در توییتی که وینکلووس منتشر نمود، آمده است:« بانک فدرال رزرو، به ادامه آماده‌سازی سکوی رشد بیت‌کوین می‌پردازد.» این توییت در برگیرنده‌ی پیوند مقاله‌ای در زمینه مباحث آژانس دولتی پیرامون هزینه‌های بیشتر برای بسته‌های محرک بود.

بیت‌کوین در قالب یک دارایی غیرمتمرکز و بدون مرز و خارج از کنترل دولت، به ‌شکل یک سرمایه پوششی در بازارهای اصلی و دلار ملی به شمار می‌رود. این نکته‌ای مورد تاکید، توسط تعدادی از شرکت‌کنندگان در صنعت رمزنگاری می‌باشد. بالاترین مقدار عرضه‌ی بیت‌کوین، ۲۱میلیون واحد است که در مقابل کاهش ارزش از این دارایی حفاظت می‌کند. در ۱۸ ژوئیه، وینکلووس توییتی در اشاره به چاپ پول توسط ایالات متحده که منجر به صعود بورس سهام می‌شود، منتشر کرد و گفت: زمانی چاپ پول افزایش پیدا کرده و تورم را در بازار ایجاد می‌کند، بیت‌کوین برگ برنده را در دست دارد.

فعالیت پولی دولت آمریکا از ماه مارس افزایش پیدا کرده و تلاش آ‌ن‌ها مبنی بر زنده نگه داشتن اقتصاد رو به مرگ ناشی از کرونا است. در رابطه با این تلاش‌ها باید به یک بسته محرک ۲ تریلیون دلاری که با توجه به سطح درآمد هر شهروند آمریکایی، مقداری پول رایگان ضروری به آن‌ها می‌دهد، اشاره کرد.

از آن‌ جا که پول محرک فعلی در آینده خیلی نزدیک تمام می‌شود، دولت موظف به ارزیابی وضعیت است. بر اساس گفته‌های آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano)، بنیان‌گذار مورگان کریک دیجیتال در پخش زنده یوتیوب، احتمال دارد انتشار سرمایه امدادی به میزان بیشتری ادامه یابد. این کارشناس مالی ضمن اشاره به اهمیت خروج وجوه نقد به دارایی‌های متفاوت از قبیل بیت‌کوین، تورم دلار آمریکا در طی چند دهه گذشته را یادآور شد.

84B940A5-246C-4EF0-8BE2-D2DCC086F384.jpeg

برای نخستین‌ بار در هفته‌ی گذشته یعنی ۲۱ ژوئیه، بیت‌کوین از مرز ۹/۳۰۰ دلار عبور کرد. در پی یک دامنه با نوسانات محدود، این گونه به نظر می‌رسد که دیدگاه صعودی معامله‌گران کاملا محتاط در کوتاه‌مدت می‌باشد. بیت‌کوین از اواخر ماه ژوئن، در دامنه‌ای کوچیک میان ۹/۰۰۰ تا ۹/۲۵۰ دلار باقی مانده است. این عمل باعث شکل‌ گرفتن انتظار مبنی بر یک حرکت عمده قیمتی شد که کاهش حجم معاملات را به‌ وجود آورد. معامله‌گران زمانی که دلار از ۹/۱۵۰ به ۹/۳۰۰ یک پرش سریع پیدا کرد، قریب‌الوقوع بودن افزایش نوسانات را پیش‌بینی کردند.

این افزایش قیمت هم ‌زمان با یک رالی در بازار سهام آمریکا شد که به‌ وسیله دور تازه‌ای از محرک‌ها رانده می‌شود. وزیر خزانه‌داری آمریکا، استیون منوچین (Steven Mnuchin) اظهار کرد که یک محرک یک تریلیون دلاری مد نظر و هدف قرار گرفته است. بر اساس ادعای چند تن از تحلیل‌گران فنی، رالی اخیر بیت‌کوین این قابلیت را دارد تا در کوتاه‌مدت به یک رالی بزرگ‌تر منجر گردد. بیت‌کوین با مقاومت‌های ویژه ۹/۵۵۰ دلار و ۹/۸۰۰ دلار مواجه است و قبلاً بازگشت شدید از هر دو منطقه را تجربه کرده است.

معامله‌گر کریپتو، فیلیپ سوئیفت (Philip Swift) می‌گوید:« دامنه دو ماهه بیت‌کوین از ماه می، به بالاتر از میانگین حرکت ۲۰۰ روزه رسیده است. این به معنای کامل بودن روند صعودی بیت‌کوین می‌باشد.» وی افزود:« حدس من بر این است که با صعود کوچک امروز صبح، بالاخره این هفته از این محدوده ترسناک خارج خواهیم شد.» مدیرعامل بیتمکس آرتور هیز (Arthur Hayes)، در رابطه با رالی جزئی بیت‌کوین، هیجان خود را نشان داد و ضمن اشاره به نوسانات کمِ بیت‌کوین طی هفته اخیر گفت:« بیت‌کوین از خواب بیدار شده است.»

معامله‌گر تمام وقت در بورس اوراق بهادار آمستردام، مایکل ون دپوپ (Michael van de Poppe)، پیرامون این که نسبت به بیت‌کوین دیدگاهی خوش‌بینانه و محتاط دارد نیز اظهار نظر کرد. داده‌های بایننس فیوچرز (Binance Futures) حاکی بر آن است که بیشتر معامله‌گران روی این پلتفرم، نسبت به بیت‌کوین و اتر دارای دیدگاهی بلندمدت هستند. داده‌های دیتامیش (Datamish) بیان‌گر این است که در تمام معاملات آتی بیت‌کوین نیز قراردادهای بلندمدت نسبت به کوتاه‌مدت بسیار بیشتر هستند. بلندمدت‌ها ارزشی به میزان ۲۲/۴۹۶ بیت‌کوین، معادل حدود ۲۰۹ میلیون دلار دارند اما در مقابل، ارزش کوتاه‌مدت‌ها تنها ۵/۵۵۵ بیت‌کوین، یعنی چیزی کمتر از ۵۲ میلیون دلار می‌باشد.

علی‌رغم تلاش بیت‌کوین در طول هفته جدید، بازهم بازار آمیخته از عوامل مختلفی می‌باشد. شاخص‌های فنی و فاکتورهای کلان بنیادی همچون هش‌ریت بیت‌کوین و جریان کمِ ورودی به صرافی‌ها، نشان‌دهنده‌ی روند صعودی هستند اما در رابطه با بیت‌کوین، کم بودن حجم آن در طول دو ماه اخیر، به عنوان یک متغیر ثابت می‌ماند.

22A509D6-34F9-4305-A2AD-93E7120F4BDF.jpeg

به تازگی نامه‌ای توسط کمیسیون تنظیم مقررات اوراق بهادار چین یا CSRC صادر گردیده است که محتوای آن مربوط به اعطای مجوزی به ۵ بازار سهام منطقه‌ای می‌باشد. این بازار سهام مشمول مراکز سهام در پکن، شانگ‌های، جیانگ‌سو، ژجیانگ و شنژن می‌شوند. این مناطق به همراه مناطقی دیگر، در اوایل ماه ژوئیه موفق به کسب مجوز آغاز یک طرح آزمایشی بلاک‌چین شدند.

بر اساس اظهارات واحد نظارت و مدیریت مالی محلی پکن، گام بعدی جهت یک طرح آزمایشی بلاک‌چین برای CSRC، هدایت مرکز معاملات سهام پکن می‌باشد. طبق شنیده‌ها، مرکز معاملات در پکن با هدف ثبت‌ سهام، کاستودی و انتقال معاملات، «زیرساختی نسبتاً عالی» ایجاد کرده است. مدیریت یادآور این موضوع می‌شود که آن‌ها در ثبت آنلاین سهام، کاستودی و تغییر ارزش سهام شرکت‌ها در چین، به ایفای نقش رهبر می‌پردازند.

مرکز معاملات سهام پکن از تاریخ سی‌ام ژوئن ۲۰۲۰، اقدام به خدمت‌رسانی برای بیش از ۱۰۰۰ شرکت سهامی در این شهر کرده است. واگذاری این شرکت‌ها به ۹ بانک تجاری که شامل ۱ بانک تجاری روستایی، ۱ بانک خصوصی، ۱ بانک فروش مستقیم و ۶ بانک روستایی است، می‌شود. مجموع سرمایه آن‌ها بیش از ۲۱ میلیارد یوان، یعنی معادل ۳ میلیون دلار است.

گزارشات منطقه‌ای حاکی بر این است که مرکز تجارت سهام پکن به همراه بورس اوراق بهادار شنژن و دیگر اپراتورهای بازار سهام منطقه‌ای، اقدام به راه‌اندازی یک مرجع اعتباری واسطه‌ای بازار سهام منطقه‌ای مبتنی بر بلاک‌چین، در واپسین روزهای سال ۲۰۱۷ کرده‌اند. با توجه به گزارش پیشین کوین‌تلگراف، طبق اعلام انجمن امور مالی اینترنتی چین، در سال‌های اخیر کاربرد فناوری بلاک‌چین این کشور به بلوغ رسیده است. کارشناسان چینی همچنین در چین، سمیناری را به منظور بررسی اجرای بلاک‌چین در «سیستم اعتبار اجتماعی» جدید برگزار کردند.

09101375-8EB7-4542-AE30-6290EEDC76C1.jpeg

طبق اخبار منتشر شده در بیستم ژوئیه، بانک خلق‌ چین به‌ شکل رسمی پایتخت استان سیچوان چین، شهر چنگدو (Chengdu) را به فهرست مناطق اجرای طرح آزمایشی نوآورانه فین‌تک اضافه نمود. اعتقاد صنعت‌گران بر این موضوع است که تصویب رسمی چنگدو سرعت نوآوری فین‌تک را افزایش می‌دهد و به شکل کاملا جدی و قاطعانه برای ایجاد یک مرکز فین‌تک منطقه‌ای با نفوذ بین‌المللی، به چنگدو کمک می‌کند.

گزارشات حاکی بر این است که این شهر متمرکز بر روی ابر داده‌ها، هوش مصنوعی، محاسبات ابری و فناوری‌های بلاک‌چین می‌باشد. هدف از این امر سرعت بخشیدن به اجرای ساختار تنظیم امور مالی محلی جهت بهبود ظرفیت‌های نظارتی امور مالی محلی و سطوح خدمات است.

به نظارت‌‌ بر نوآوری فین‌تک، “اجرای امن نظارتی” فین‌تک هم می‌گویند. بانک مرکزی در دسامبر سال ۲۰۱۹ اولین طرح آزمایشی خود را در پکن آغاز کرد تا به مؤسسات مالی که مجوز دارند و شرکت‌های فناور برای رعایت قوانین، مقررات و کنترل خطرات کمک کند.

با توجه به گزارش‌ها، هدف این امر این است که جهت رونق دادن به نوآوری مالی، توانمندسازی امور مالی در جهت ارتقاء کیفیت و کارایی و تلاش برای تقویت توانایی خدمات مالی در اقتصاد واقعی، به کشف استفاده از فناوری‌های نوظهور بپردازد.

برنامه آزمایشی فعلی فین‌تک، در حال حاضر به ۹ منطقه توسعه یافته است. با توجه به اخبار منتشر شده، این مناطق عبارتند از: هانگژو، سوژو، گوانگژو، پکن، شانگهای، چونگ کینگ، شنژن، منطقه جدید ژیونگان و اکنون چنگدو است. ضمن گزارش پیشین کوین‌تلگراف، در شهرهایی که مشابه مناطق آزمایشی فین‌تک هستند، طرح آزمایشی جدید ارزهای رمزنگاری شده چین انجام گرفته است.

F7B7E829-F953-4CA8-856E-EF4109269F4F.jpeg

اقتصاد ایالات متحده روزهایی را می‌گذراند که با کمبود سکه مواجه شده است. در پی این موضوع، بانک دولتی عمومی یا CSB در میلواکی، ۵٪ جایزه را اختصاص به مشتریانی می‌دهد که سکه‌هایشان را به یکی از شعبه‌های آنان واگذار نمایند. گرچه انتظار نمی‌رود تا بیت‌کوین در همین روزها، اقدام به کنار گذاشتن ساتوشی (واحد کوچک‌تر بیت‌کوین) بکند.

ظواهر امر این‌ گونه است که این مسئله، نشأت گرفته از عوارض شیوع ویروس کرونا می‌باشد. از دلایلی موجود می‌توان به این نکته اشاره کرد که ضراب‌خانه ایالات‌متحده جهت حفاظت از کارکنان خود، ضرب سکه را کاهش داده و مصرف‌کنندگان ایالات‌متحده در تلاش بوده‌اند تا جایی که امکان دارد از معاملات نقدی پرهیز نمایند.

جمعیت کثیری وجود دارند که باور آن‌ها بر این است: بحران اخیر به عنوان عامل مهمی در سرعت انتقال به سمت اقتصاد بدون پول، دارای یک نقش چشم‌گیر بوده است. در جریان هستیم که تا به امروز بیت‌کوین هرگز با چنین مشکلی برخورد نداشته و بعید است که در آینده نیز با چنین مشکلی مواجه گردد. در تاریخ امروز، ۱۸.۴۴ میلیون بیت‌کوین یا ۱.۸۴ هزار تریلیون ساتوشی در گردش می‌باشد.

اگر در یک برهه از زمان ۱ واحد ساتوشی بیش از حد امکان دارای ارزش شود، جامعه قادر خواهد بود یک هاردفورک را جهت معرفی یک واحد کوچک‌تر اجرا نماید. یک نام مناسب برای این واحد جدید، می‌تواند “CSW” باشد. در ماه گذشته، ضراب‌خانه آمریکا مجدد کار خودش را آغاز نمود و پیش‌بینی‌ها می‌گوید که می‌تواند تا پایان سال جاری، به تولید ۱۹.۸ میلیارد سکه دست پیدا کند.

91461C37-28F0-410C-A998-5FF013638702.jpeg

بری سیلبرت (Barry Silbert)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ارزهای رمزنگاری شده با نام گروه سرمایه‌گذاری و ارز دیجیتال ‌گری اسکیل (Grayscale) بر این باور است که ایالات متحده از نقطه بدون بازگشت ممنوعیت بیت‌کوین عبور کرده است. در شانزدهم ژوئیه، مدیرعامل این شرکت با سرمایه‌گذار گری اسکیل تماس برقرار کرد و طی آن تماس گفت که:« او با احتیاط خوش‌بین است و احتمال بهبودی مقررات در ایالات متحده وجود دارد یا حداقل به شکلی خواهد بود که برای ارزهای رمزنگاری شده ضرر نداشته باشد.»

سیلبرت افزود:« برای نخستین‌ بار ما از ریسک ملموسِ ممنوعیت بیت‌کوین گذر کرده‌ایم و همچنین از سوی سیاست‌گذاران و تنظیم‌کنندگان در واشنگتن، به حد کافی حمایت‌ها صورت می‌گیرد که بیت‌کوین دارای حق موجودیت می‌باشد. با این اوصاف شما قادر به تعطیلی آن نخواهید بود.» او توضیح داد: روابط با تنظیم‌کنندگان به خاطر تلاش گروهایی از جمله انجمن بلاک‌چین، گروهی که به نفع بسیاری از کمپانی‌های بلاک‌چین و رمزارز‌ در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌ متحده وجود دارد یا حداقل به صورتی خواهد بود که برای ارزهای رمزنگاری شده ضرر نداشته باشد.

او گفت:« به عنوان یک صنعت، ما از دیدگاه روابط با واشنگتن نسبت به گذشته خیلی بهتر هستیم. (این دو گروه) پیرامون فواید این فناوری در این طبقه دارایی اقدام به آموزش به سیاست‌گذاران کرده‌اند. خطر سیاست فاجعه‌آمیز نظارتی که قبلاً در واشنگتن احتمال وقوع آن وجود داشت، پشت سر گذاشته شده است.» طبق گزارش کوین‌تلگراف، گری اسکیل خبری در رابطه با افزایش چشم‌گیر جریان ورودی ارزهای دیجیتال برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ منتشر نموده که چیزی حدود ۹۰۵.۸ میلیون دلار بوده است. این در حالی می‌باشد که طی سه ماه اول سال جاری این مبلغ حدود ۵۰۳.۷ میلیون دلار بود.

DAA0130C-3C46-4EFB-9BE9-AA2F55EA3842.jpeg

پِی‌پل (PayPal) را که غول پرداخت دیجیتال می‌نامند، در نظر دارد در طی یک مشارکت جدید با اپراتور استیبل‌کوین پکسوس (Paxos)، به آسان‌سازی معاملات ارزهای رمزنگاری شده بپردازد. مبنی بر گزارشات کوین‌دسک در بیستم ماه ژوئیه، پی‌پل قصد دارد با بهره‌ گرفتن از خدمات جدید کارگزاری پکسوس، اقدام به تجارت کریپتو نماید. هنگام نگارش این خبر در رابطه با این‌ که کدام دارایی‌های کریپتو توسط پی‌پل حمایت می‌شوند، هنوز مشخص نشده است.

به دنبال اطلاعیه‌ی پانزدهم ژوئیه، این گزارش در رابطه با راه‌اندازی کارگزاری کریپتوی پکسوس منتشر گردید که به دیگر شرکت‌ها این توانایی را می‌دهد تا به ترکیب عملکردهای تجارت کریپتو بپردازند. برای مورد استفاده قرار دادن این خدمات می‌توان از یک رابط برنامه‌نویسی ساده کمک گرفت که همچنین تطابق نظارتی را مدیریت می‌نماید. بر اساس اظهارات کوین‌دسک، پی‌پل برای ارائه ویژگی‌های تجارت کریپتوی خود اقدام به استفاده از این سرویس جدید می‌کند. از نشانه‌های پیشرفت چشم‌گیر صنعت رمزنگاری، می‌توان به ورود پی‌پل به حوزه ارزهای دیجیتال اشاره داشت.

باید گفت این غول پرداخت پیش از این عضو انجمن لیبرا (Libra) بود (شورای کنترل استیبل‌کوین پیشنهادی فیس‌بوک) با این تفاسیر، با به‌ وجود آمدن یک موج عظیم از شک و تردید که از سوی مردم و تنظیم‌کنندگان بود، در اکتبر سال ۲۰۱۹ پی‌پل از این انجمن جدا شد. در پی نامه‌ای که در بهار سال جاری، پی‌پل برای کمیسیون اروپا نوشت، بر این موضوع که این شرکت هنوز در سعی و تلاش است تا ظرفیت‌های ارز دیجیتال خود را گسترش دهد، تاکید بسیار ویژه‌ای داشت.

5C0E9721-49A8-44FE-AA87-0A36DBFCBF48.jpeg

هدف و برنامه‌ی ابرا (Abra)، شرکت حمایت کننده از کیف پول جهانی رمزارز و فیات و برنامه صرافی با همین نام، این است که با پشتیبانی بلاک‌چین استلار، به ارائه خدمات بانک‌داری جهانی مشغول شود. در نخستین روزهای سال ۲۰۲۰، این عمل یکی از ثمرات سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دلاری بنیاد توسعه استلار (SDF) در ابرا می‌باشد. در ۱۵ ماه ژوئیه، در طی جلسه دیجیتالی بررسی سه ماهه دوم SDF، مدیرعامل ابرا به‌ نام بیل برهید (Bill Barhydt)، تمرکز ابرا در رابطه با ویژگی‌های آتی بانک‌داری در آینده را اعلام کرد. او به شکل خاصی به «ظرفیت سودآوری» اشاره نمود که این توقع وجود دارد تا در هفته‌های آینده به بازار ورود کند.

در جلسه تشکیل شده، برهید پیرامون ویژگی مربوط به سودِ پرداخت، گفت: « فایده‌ی این امر در این است که چه به مصرف‌کنندگان و چه به افرادی که امکان دارد هیچ‌گونه آشنایی با ارزهای رمزنگاری شده نداشته باشند این اجازه را می‌دهد تا دلار ذخیره کرده و بتوانند سود چشم‌گیری از آن دلارها داشته باشند.» وی همچنین به در دسترس بودن عملکرد ایجادکننده سود برای صاحبان رمزارز همچون عملکردهای استیکینگ اشاره کرد. وی افزود:« ابرا به‌ طور کلی به همکاری با مجموعه‌ای از بانک‌ها، صرافی‌ها و سایر سازمان‌ها به جهت نقدینگی جهانی در بطن پلتفرم خود و همچنین با بازیگران خرده‌فروشی برای سازگاری برنامه در موارد کارایی در جهان واقعی می‌پردازد.

برهید ضمن توضیح استخوان‌بندی و ساختار عملکرد ابرا برای ساخت سود، از کار با بازیگرانی که در مؤسسات عظیم از اعتبار برخوردارند به عنوان پشتوانه آن نام برد که وی آن را «سیستم بسیار پیچیده وام» اعلام کرده است. بودجه‌ی ۵ میلیون دلاری در ماه می ۲۰۲۰ توسط SDF به ابرا اختصاص یافت. ضمن توجه به این سرمایه‌گذاری، ابرا برای همکاری خود با بلاک‌چین استلار، به داشتن برنامه‌هایی اشاره داشت . برهید در جلسه‌ای که ۱۵ ژوئیه برگزار شد، گفت:« ابرا با نیت این‌که ما این موضوع را به سطح دیگری برسانیم، مشغول به ساخت و ایجاد بخشی کاملاً جدید از تجارت ما با هدف آسان سازی جابه‌جایی بودجه در سطح جهانی به صورت زمان واقعی و با بهره‌گیری از شبکه استلار می‌باشد.» او ادامه داد:« تمام اشکال وام جهانی، این امکان را برای ما فراهم می‌سازد.»

توسعه در راه‌کارهای فضای بلاک‌چین و امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi)، یک مسیر فعلی برای وام‌دهی رمزپایه و قابلیت‌های کسب سود را نشان می‌دهد. برهید پس از توضیح پیشنهادات فعلی مشابه در زمینه رمزارز همچون معاملات حاشیه‌ای و وام‌دهی رمزپایه، گفت:« هدف ما این است که این مسئله را به سطح دیگری رسانده و از پلتفرم استلار استفاده کنیم تا برنامه‌های بانکی سنتی را در مقیاس جهانی فعال کنیم.» برهید، همتای بین المللی یا P2P، از وام‌ها و همچنین امور مالی ترید را به عنوان نمونه کاربردهایی نام می‌برد که به کمک استلار، بلاک‌چین و دارایی‌های کریپتو امکان‌پذیر شده است. ضمن توجه به روند صعودی بلاک‌چین، به ‌طور کلی این فناوری در طی چند سال گذشته، موفق به جلب توجه غول‌های بزرگی شده است، در حالی‌ که شرکت‌هایی مانند والمارت و فیس‌بوک به دنبال این هستند تا کاربردهای مختلفی از آن را به خود اختصاص دهند.

6B97031E-580D-4B3A-806B-84124B202585.jpeg

در سه ماهه دوم سال جاری، حجم معاملات آتی صرافی بایننس به لحاظ ارزش دلاری به ۲۶۳ میلیارد دلار رسیده است. این مبلغ در سه ماهه اول ۱۵۷ میلیارد دلار بوده است. ضمنا باید اشاره داشت که این صرافی در سپتامبر ۲۰۱۹ به عرضه پلتفرم معاملات آتی خود پرداخت.

از طرف دیگر، در سه ماهه دوم سال، حجم معاملات آنی این صرافی تقریبا ۴٪ کاهش یافته و به عدد ۱۴۶.۳ میلیارد دلار رسیده است. در حالی‌ که در سه ماهه اول این عدد ۱۵۲.۷ میلیارد دلار بوده است.

موضوع دیگری که باید گفت این است که بایننس امروز دوازدهمین دور امحای توکن بومی خود یعنی بایننس‌کوین (BNB) را اتمام بخشید. این عمل می‌تواند باعث خارج شدن حدود ۶۰.۵ میلیون دلار از توکن‌های BNB از دور معاملات گردد.

نکته مهم دیگر این‌ که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷، این صرافی شروع به کار امحای توکن خود نموده است. انجام این عمل در آن زمان، بر مبنای میزان سودی بود که به دست می‌آمد اما هدف در آوریل ۲۰۱۹ عوض و حجم معاملات جایگزین شد.

مدیرعامل بایننس یعنی چانگ پنگ ژائو، پیرامون این موضوع گفت:« با توجه به آن‌ که سود در بخشی از مناطق با اوراق بهادار هم‌راستا حرکت می‌کند، مکانیسم امحا دچار تغییر گردیده است.»

0C2B3E2D-3CA5-45A4-A6D5-04F5CDDA9C65.jpeg

سه‌ سال پیش، شخصی به نام جان مک آفی که در زمینه امنیت سایبری کار می‌کند، این‌ طور پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین به ۵۰۰/۰۰۰ دلار خواهد رسید. بری ریتولتز (Barry Ritholtz) از شرکت مدیریت ثروت ریتولتز (Ritholtz) در زمینه این شرط‌بندی، برای این پیرمرد با هفتاد سال سن، آرزوی موفقیت و پیروزی کرد. برای آن‌ که بیت‌کوین الزاما باید تا پایان روز به رشد ۵/۳۹۴ درصدی برسد، او باید از شانس بسیار بالایی برخوردار باشد.

زمانی ‌که قیمت بیت‌کوین ۲/۸۰۰ دلار بود یعنی در ۱۷ ژوئیه سال ۲۰۱۷، مک آفی (او مدعی بود که در توپولوژی نقطه‌ای ″مطالعه سطوح″ دکتری دارد) در مورد این‌ که بیت‌کوین قادر است به ۲.۴ میلیون دلار و یا حتی طبق دیگر مدل‌های ریاضی به ۲.۶میلیون دلار نیز برسد، اطمینان خاطر داشت. افرادی که به گفته‌ها و اظهارات مک آفی بیش از اندازه بها داده و توجه می‌کنند باید این نکته را مد نظر قرار دهند که او به دلیل سوء رفتار، از برنامه تحقیقاتی دکترای خود در ریاضیات اخراج گردیده بود.

هنگامی ‌که بیت‌کوین ۱۱/۰۰۰ دلار در نوامبر سال ۲۰۱۷ مورد معامله واقع می‌شد، مک آفی تا سقف ۱ میلیون دلار، افزایش قیمت را پیش‌بینی نمود اما با ادامه یافتن اتفاقات عجیب و غریب، در حالی که تنها یک ‌سال گذشته بود، پیش‌بینی خود را نادیده گرفت و زیر پا گذاشت. پس از مدت‌ها مک آفی در توجیح این اتفاق توضیح داد که پیش‌بینی صعود ۱ میلیون دلاری برای دارندگان بیت‌کوین حکم یک تست هوش داشته است:« با رسیدن بیت‌کوین به ۱ میلیون دلار، ارزش کل بازار آن از تولید ناخالص داخلی کل قاره آمریکای شمالی فراتر خواهد بود. آیا هیچ شخص نادانی می‌تواند این‌ گونه مزخرفات را قبول نماید؟»

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر