موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

آموزش رایگان طراحی قالب ووکامرس

آموزش رایگان طراحی قالب ووکامرس

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 12 آذر 1399 ساعت 14:16

آموزش طراحی قالب ووکامرس

شاید یکی از رویاهای هر طراح سایتی این باشد که بتواند براحتی سایتی همچون دیجی کالا طراحی کند.

آیا آماده اید تا با مهارت هایی که در دوره آموزش طراحی قالب ووکامرس میاموزید سایت هایی مثل دیجی کالا را براحتی در کمترین زمان ممکن طراحی کنید؟

چرا این دوره تولید شد؟

پیش از این، یک دوره جامع ۷۰ جلسه ای برای طراحی قالب های پیشرفته وردپرس منتشر کرده بودیم که خوشبختانه با استقبال بسیارخوبی هم روبرو شد و دوستان زیادی با همین دوره وارد بازار کار طراحی سایت شدند اما اخیرا با تجاری شدن فضای وب و ظهور فروشگاه های اینترنتی مختلف و اوج گرفتن سیستم فروشگاه ساز ووکامرس بخش عمده نیاز بازار به این سمت کشیده شد.

لذا افراد زیادی اقدام به یادگیری آموزش طراحی قالب ووکامرس کردند اما با خلاء آموزش مناسب در این زمینه نتوانستند تخصص و انعطاف لازم را برای طراحی قالب فروشگاهی مورد نظر خود پیدا کنند و بجای طراحی فروشگاهی با سلیقه اختصاصی خود از همان الگوی پیشفرض ووکامرس استفاده میکنند. بعضی دوستان هم که در همان ابتدای یادگیری از ترس پیچیدگی کار ناامید شدند

بخاطر همین برآن شدیم تا با برگذاری دوره جامع آموزش طراحی قالب ووکامرس | طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا این خلاء آموزشی را پرکنیم و بستر مناسب برای یادگیری دوستانی که میخواهند در کمترین زمان ممکن و بدون آزمون و خطا در زمینه طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس به تخصص کامل برسند را فراهم کنیم.

روال کلی دوره چگونه است؟

فاز اول – کدنویسی html5 css3 قالب :
در همان جلسه اول بدون اتلاف وقت، کار عملی و پروژه محور را شروع میکنیم و با طراحی صفحات مختلف قالب (دیجی کالا) با کدنویسی اصولی html5 css3 و بکار گیری بوت استرپ برای طراحی ریسپانسیو فاز اول دوره را شروع میکنیم.

نکته : اگر با کدنویسی html , css و بوت استرپ آشنایی ندارید نگران نباشید اینها موارد ساده ای هستند که آموزشش را بصورت مجزا تولید کردیم و در صورت درخواست بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهیم.

فازدوم – تبدیل قالب html به وردپرس :
نحوه تبدیل قالب html به وردپرس را با رعایت اصول و استاندارد های جدید قالب وردپرس بصورت کامل یادمیگیرید + پیاده سازی پنل تنظیمات قالب پیشرفته

فازسوم – ورود به دنیای ووکامرس :

به دنیای ووکامرس خوش آمدید! در این مرحله وارد بحث اصلی و شیرین ماجرا میشیم و از مقدمات و نصب ووکامرس تا رسیدن به تخصص و تسلط کامل روی کدنویسی اصولی قالب ووکامرس و طراحی فروشگاه اینترنتی مورد نظرمان پیش میریم.
چون تمرکز اصلی دوره روی ووکامرس است در این مرحله تمامی مباحث مربوط به ووکامرس (از پیکربندی و تنظیمات داخل پنل تا کارکردن با انواع فایل های ووکامرس و شخصی سازی آنها را بصورت کامل کار میکنیم)

مزیت عمده این دوره نسبت به دوره های مشابه :
اینطور نیست که صرفا در چهارچوب مشخص شده ی قالب روی مباحث کار کنیم، بلکه میخواهیم با بازکردن بحث و نشان دادن انعطاف کار با انجام مثال های مختلف یادبگیریم چطور از الگوی پیشفرض ووکامرس خارج شویم و فروشگاه اینترنتی خودرا با ایده ها و سلیقه خودمان پیاده سازی کنیم.

ویرایش و شخصی سازی هسته ووکامرس

در این دوره علاوه بر کدنویسی های وردپرس تمرکز زیادی روی هسته ووکامرس داریم که چطور صفحات مختلف ووکامرس بر اساس نظر و نیاز خودمان شخصی سازی کنیم صفحاتی مثل، صفحه داخلی محصول، صفحه لیست محصولات، صفحات سبدخرید و پرداخت و… که با پیداکرن فایل های این صفحات، کدهای استفاده شده در این صفحات را بررسی میکنیم، یادمیگیریم، شخصی سازی میکنیم، کدها و المان های مورد نظر خودمان را اضافه میکنیم و بطور کلی یادمیگیرید چطور صفحات ووکامرس را طبق نظر و سلیقه خودمان طراحی و شخصی سازی کنیم.

شاید یکی از نیاز ها و دلایل شما برای تهیه این آموزش این باشد که میخواهید قالب های فروشگاهی که طراحی میکنید، ساختار صفحات محصولاتش مشابه با ساختار دیگر قالب های ووکامرس نداشته باشد و یه جورایی خاص و متفاوت باشد. در این دوره آموزش طراحی قالب ووکامرس کاملا این موضوع را یادمیگیرید

آیا برای شخصی سازی صفحات مختلف ووکامرس از افزونه استفاده میکنیم؟

خیر! هدف تولید این دوره آموزشی این است که شما بتوانید قالب های ووکامرس را تولید و توسعه دهید و هیچ محدودیتی نداشته باشید لذا اگر همیشه پایه افزونه ها برای اضافه کردن امکانات در میان باشد شما نمیتوانید خودرا یک طراح و توسعه دهنده قالب ووکامرس بنامید. بنابراین برای اینکه برای ویرایش صفحات مختلف کاملا دستتان باز باشد و صفرتاصد کار یا یادبگیرید ما افزونه ها را کنار گذاشتیم و خودمان دست به کدشدیم تا بدون قرارگیری در چهارچوب محدودکننده ی افزونه ها بتوانیم نیازهای خودمان برای طراحی صفحات ووکامرس برطرف کنیم.

دمو قالب طراحی شده در این دوره

demo-digikala.jpg

کسب درآمد شیرین با طراحی قالب فروشگاهی ووکامرس :

قطعا وجود قالب فروشگاهی مشابه دیجی کالا با ووکامرس طرفداران زیادی خواهد داشت. شما میتوانید با مهارت هایی که در این دوره آموزشی بدست میاورید قالب های فروشگاهی در حدواندازه های دیجی کالا (با ظواهر متفاوت) طراحی کنید و در مارکت های مختلف بفروش برسانید. همانند بسیاری قالب های دیگر که با امکانات ساده تر درامد های چشمگیری ایجاد کرده اند.

طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا در نمونه کارهای شما :

همانطور که میدانید یکی از مهم ترین امتیازات هر طراح سایتی نمونه کارهای اوست و اگر نمونه کار قوی نداشته باشید قطعا بسیاری از سفارشات را از دست میدهید – اخیرا اکثر پروژه های طراحی سایت به سمت طراحی فروشگاه اینترنتی پیش میرود. لذا شما باید بهترین نمونه کارهارا در این زمینه داشته باشید – دیجی کالا سنبل فروشگاه اینترنتی در ایران است که معمولا دیگر سایت ها المان های صفحات خود را از دیجی کالا الگوبرداری میکنند.
حالا نظرتان چیست تا طراحی فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا را با تمامی المان هایش براحتی خوردن یک فنجان قهوه بیاموزید و به لیست نمونه کارهای خود اضافه کنید؟

اگر خودتان قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید…
اگر میخواهید ایده هایی که به ذهنتان می آید را بجای سپردن کار به طراحان سایت خودتان پیاده سازی کنید پیشنهاد میکنم این دوره را از دست ندهید.

آیا این دوره پیشنیاز هم دارد؟

۱- بله برای شرکت در این دوره باید با کدنویسی html css آشنایی داشته باشید.
۲ – با سیستم وردپرس کار کرده باشید و نحوه نصب افزونه و قالب و… را بلد باشید.

هدیه ویژه برای دوستانی که پیشنیازهای لازم را ندارند:

اگر آشنایی با کدنویسی html css ندارید دوره آموزش html و css هم که از جدیدترین دوره های وبسافت۳ بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار میگیرد تا هیچ مشکلی برای یادگیری نداشته باشید.

بعد از گذراندن دوره آموزش طراحی قالب ووکامرس :

بعد از گذراندن دوره براحتی میتوانید انواع فروشگاه های اینترنتی مشابه دیجی کالا را از صفر طراحی و کدنویسی کنید – پشتیبان حل مشکلات قالب های ووکامرس و سایت های فروشگاه اینترنتی شوید و از این را کسب درآمد کنید – المان های مخلتف سایت دیجی کالا (مثل اسلایدر شگفت انگیز – اسلایدر محصولات – تب باکس هاو…) را براحتی در پروژه های خود پیاده سازی کنید و …

بخش های مختلف کار شده در دوره :

woocommerce-toturials.jpg

آیا امکان پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات هست؟

بله – صددرصد! ما تا مرحله ای که شما به تخصص های مورد نیازتان برسید در کنار شما هستیم شرکت در این دوره آغاز آشنایی و تعهد ماست و ما خوشحال میشویم در مسیر پیشرفت شما کمکتان کنیم – نحوه پشتیبانی هم به این صورت هست که پس از ثبت نام در این دوره عضو گروه تلگرام دانشجویان مخصوص این دوره میشید و در اونجا براحتی میتونید مشکلات و سوالات خودتون رو مطرح کنید و حل کنید. علاوه بر این میتونید با شماره ۰۹۳۵۵۵۹۷۱۳۹ در واتساپ در ارتباط باشید و سوالات خودتون رو مطرح کنید. و یا به این آدرسwebsoft3.ir@gmail.com میل بزنید

bootstrap-g.jpg

هدیه به ارزش ۱۲۰,۰۰۰ تومان ! رایگان برای شما

خبر خوب اینکه میتونید با شرکت در این دوره، دوره فوق العاده بوت استرپ رو که در سایت با مبلغ ۱۲۰,۰۰۰ تومان بفروش میرسد بصورت کاملا رایگان دریافت کنید.

نکته : در دوره طراحی دیجی کالا با ووکامرس ما از بوت استرپ برای ریسپانسیو کردن سایت استفاده میکنیم لذا اگر با مبحث شیرین بوت استرپ آشنایی ندارید میتونید در یک ساعت بوت استرپ را بصورت کامل یاد بگیرند. دوره بوت استرپ بسیار روان و کابردی آموزش داده شده کل آموزش حدود ۴ ساعت هست که در یک ساعت اول کل مباحث بوت استرپ را با مثال های کابردی یاد میگیرید و در ۳ ساعت باقی مانده هم یک سایت زیبا با استفاده از بوت استرپ طراحی میکنیم.

نکته : بعد از پرداخت، دوره طراحی سایت دیجی کالا با ووکامرس و دوره آموزش بوت استرپ (هدیه) در حساب کاربری شما قرار میگیرد و شما میتوانید در هر زمان بدون هیچ محدودیتی به تک تک جلسات و سورس هر جلسه دسترسی داشته باشید و دانلود کنید. (تصویر زیر)

nemune.png

سوالات متداول :

– چطور میتوانم به آموزش ها دسترسی داشته باشم؟
+ بعد از شرکت در دوره لینک دانلود فایل ها در حساب کاربری تان قرار میگیرد و هرزمان که خواستید میتوانید دانلود کنید.

– امکان ارسال پستی هم دارید؟
+ بله اگر مایل باشید دوره آموزش طراحی قالب ووکامرس را با پست پیشتیاز در هرکجای ایران که باشید برایتان ارسال میکنیم. (۲۰هزار تومان هزینه ارسال پستی)

– آیا میتوانم سورس پروژه را هم داشته باشم؟
+ بله کدهای استفاده شده در هر جلسه در اختیارتان قرار میگیرد.

– قبلا دوره جامع آموزش مقدماتی تا پیشرفته طراحی قالب وردپرس ۷۰ جلسه ای را گذرانده ام
+ عالیه! شما بهترین بهره وری را از این دوره خواهید داشت.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 26 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر