موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

اتریوم قیمت

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 19 دی 1399 ساعت 23:17

اتریوم (Ethereum) چیست؟

اتریوم (Ethereum) توسط یک برنامه‌نویس روسی به نام ویتالیک باترین در اواخر سال 2013 راه‌اندازی شد و هدف اولیه از ساخت آن، ایجاد امکان تبادلات مالی بدون دخالت شخص سوم بود. اما کاربردهای اتریوم به مراتب از تبادل پول گسترده‌تر است. اتریوم در واقع پلتفرمی غیرمتمرکز به شمار می‌رود و شامل اپلیکیشن‌هایی است که امکان انجام قراردادهای هوشمند (Smart Contracts) و نرم‌افزارهای مستقل توزیع شده (Distributed Autonomous Applications) را بدون امکان سانسور، کلاه‌برداری یا مداخله شخص سوم فراهم می‌سازد. گفته می‌شود که شرکت‌های نرم‌افزاری بزرگی مثل مایکروسافت در حال بررسی استفاده از اتریوم در اپلیکیشن‌های مختلف می‌باشند. اتریوم دارای دو بلاک چین (Blockchain) مجزا برای ارزهای دیجیتال اتر و اتریوم کلاسیک می‌باشد. ارز اول به نام اتر (Ether) که در این صفحه بر روی آن تمرکز داریم، برای انجام تراکنش‌های مالی و محاسبه پول مورد استفاده قرار می‌گیرد و با مخفف ETH شناخته می‌شود. ارز دوم اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) می‌باشد که با مخفف ETC نمایش داده می‌شود و به منظور استفاده در یک پروژه مشخص جهت سرمایه‌گذاری جمعی در آن پروژه ایجاد شده است.

لازم به ذکر است که موضوع این صفحه و فرم ثبت سفارش آن، عموماً در مورد ETH است.

هم اکنون با اینکه ارزش هر اتریوم (به عنوان یک واحد ارزی دیجیتال) از بیت کوین کم‌تر می‌باشد، اما به جرات می‌توان آن را دومین ارز دیجیتال مهم به شمار آورد که از سال 2017 افزایش ارزش قابل توجهی داشته است و در نتیجه توجه بسیاری از فعالان در زمینه ارزهای رمزپایه را به خود جلب نموده است.

اتریوم چگونه کار می کند؟

اتریوم همانند بیت کوین، اپلیکیشن‌هایی دارد که بر روی یک بلاک چین (BlockChain) جهانی کار می‌کنند. یکی از تفاوت‌های عمده بین بیت کوین و اتریوم در آن است که بیت کوین از بلاک چین، تنها برای پرداخت آنلاین بدون واسطه استفاده می‌کند و به‌وسیله آن، تعداد بیت کوین هر کاربر و تراکنش‌هایی که انجام داده است، مشخص می‌شود؛ در حالی که بلاک چین اتریوم، برای اجرای برنامه‌نویسی برنامه‌های غیرمتمرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که اتریوم یک پلتفرم محاسبه مجازی مانند Mac OS است، در حالی که بیت کوین صرفاً وسیله‌ای برای انجام تراکنش یا ذخیره پول می‌باشد.

جهت دریافت اتریوم، می‌توانید کیف پول مناسب خود را از طریق سایت اتریوم انتخاب و به صورت رایگان آن را نصب کنید و با استفاده از کیف پول آن، دریافت و پرداخت اتریوم را انجام دهید. همچون بیت کوین، کیف‌پول‌های متعددی برای اتریوم وجود دارند که نمونه‌هایی از آن‌ها عبارتند از:


  • کیف پول تحت وب مانند CoinPayments و Myetherwallet
  • کیف پول موبایل مانند Jaxx و Coinbase که مخصوص سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌باشند و همچنین Ethereum Wallet که تنها برای iOS مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • کیف پول سخت‌افزاری مانند Ledger Nano S و Trezor که امنیت بالایی دارند؛ زیرا نرم‌افزاری روی آن ها نصب نمی‌شود.

علی‌رغم شباهت‌هایی که بین اتریوم و بیت کوین وجود دارد، کاربرد اتریوم گسترده‌تر و شامل موارد متعددی می‌شود که تنها بخشی از آن به صورت یک ارز دیجیتال رمزپایه قابل استفاده است. در این میان، اتریوم هم مشابه بیت کوین هنوز توسط هیچ کشوری به عنوان پول به رسمیت شناخته نشده است؛ اما در عمل توسط کاربران به عنوان نوعی ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

SellAndBuyEtherum.jpg

چگونه از طریق تهران پرداخت اتریوم خریداری کنیم؟

شما می‌توانید با استفاده از خدمات تهران‌پرداخت، اتریوم خریداری نمایید و کیف پول اتریوم خود را شارژ کنید. در صورت تمایل برای شارژ کیف پول اتریوم خود با استفاده از خدمات تهران‌پرداخت، می‌توانید فرم موجود در انتهای این صفحه را تکمیل نمایید تا پرداخت شما ظرف حداکثر 3 ساعت انجام شود. قیمت خرید اتریوم را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید:


قیمت فروش اتریوم ← به شما

شما می توانید با وارد کردن مقدار اتریوم، دلار و هم‌چنین ریالی که در نظر گرفته‌اید، از طریق محاسبه گر زیر مبلغ نهایی را محاسبه کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.


چگونه از طریق تهران پرداخت اتریوم بفروشیم؟

اگر شما هم دارای کیف پول اتریوم هستید و درآمدهای ارزی خود را به اتریوم دریافت می‌کنید یا به هر ترتیبی موجودی اتریوم دارید و می‌خواهید این درآمد را نقد کنید و آن را به ریال تبدیل نمایید، می‌توانید با تکمیل فرم موجود در انتهای این صفحه، درخواست خود را ثبت کنید تا هماهنگی‌های لازم جهت دریافت تعداد اتریوم مربوطه و واریز معادل ریالی آن به شما صورت پذیرد.

هم‌چنین برای تبدیل اتریوم به ریال توسط تهران‌پرداخت، می‌بایست با شماره‌های پشتیبانی تهران‌پرداخت تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات مربوط به کیف پول اتریوم تهران‌پرداخت و روش انجام آن در اختیار شما قرار گیرد.


قیمت خرید اتریوم←از شما

قیمت خرید اتریوم توسط تهران پرداخت در این لحظه مطابق جدول زیر می‌باشد:

شما می توانید با وارد کردن مقدار اتریوم، دلار و هم‌چنین ریالی که در نظر گرفته‌اید، از طریق محاسبه گر زیر مبلغ نهایی را محاسبه کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

نکاتی پیرامون خرید و فروش و شارژ اتریوم

  • در فرآیند فروش اتریوم به شما، از آنجا که نقل و انتقالات اتر متمرکز نیست و توسط Blockchain انجام می‌شود، زمان انتقال اتر تا دریافت آن توسط شما یا هر دریافت کننده دیگری ممکن است طول بکشد. برای جلوگیری از این موضوع، تهران پرداخت با دریافت 5 دلار کارمزد برای تسریع تراکنش و پرداخت آن در هنگام انجام تراکنش، روند پرداخت شما را تا حداکثر 2 ساعت پس از انجام توسط تهران پرداخت، تسریع می‌نماید. توجه نمایید که این مبلغ به طور کامل مربوط به شبکه Blockchain می‌باشد و کارمزد قید شده به تهران پرداخت مرتبط نیست.
  • حداقل حجم فروش اتریوم به شما برابر با 0.1 (یک دهم) اتریوم می‌باشد.
  • در شارژ اتریوم، حساب اتریوم مورد نظر شما معادل میزان ارز دیجیتال اتریوم (و نه دلار) شارژ خواهد شد.
  • حداقل حجم خرید اتریوم از شما برابر با 0.1 (یک دهم) اتریوم می‌باشد.
  • معادل ریالی اتریوم خریداری شده ظرف مدت حداکثر 3 ساعت به حساب بانکی شما واریز می‌شود.
  • پر کردن این فرم به منزله قطعی شدن خرید اتریوم شما به قیمت ذکر شده نیست؛ بلکه برای این کار با شما تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی های لازم صورت می پذیرد.

برای مطالعه ادامه این مقاله کلیک نمایید

شما می توانید سفارش خود را به روش (های) زیر انجام دهید:

help1.png

ثبت سفارش

من با انتخاب گزینه "قوانین و مقررات سایت را مطالعه کرده ام و قبول دارم" و ثبت سفارش، رسماً اعلام می نمایم که تمامی موارد زیر را مطالعه نموده ام، به طور کامل از آن ها آگاه هستم، هیچ گونه ابهامی در رابطه با این موارد برایم وجود ندارد و همچنین با آن ها به طور کامل موافقم:

  • ۱. تمامی فعالیت های وب سایت تهران پرداخت مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. در نتیجه من حق درخواست هر گونه خدمات مغایر با قوانین کشور را از خود سلب می نمایم.
  • ۲. تهران پرداخت حق دارد سفارش من را به هر دلیلی رد نماید و انجام ندهد. در این حالت تهران پرداخت کل مبلغ ریالی پرداخت شده توسط اینجانب را به حساب بانکی من باز می گرداند. به عنوان نمونه تهران پرداخت حق دارد به دلیل وجود یک سایت یا یک سفارش مشخص در Black List تهران پرداخت (لیست وب سایتهایی که تهران پرداخت در آن ها پرداخت انجام نمی دهد) سفارش مرا رد نماید و آن را انجام ندهد.
  • ۳. تهران پرداخت حق دارد از هر زمانی به بعد یک وب سایت را در Black List خود قرار دهد و از آن زمان به بعد سفارش های مربوط به آن سایت را انجام ندهد. در نتیجه انجام شدن یک سفارش در گذشته دلیلی بر تعهد تهران پرداخت برای انجام آن سفارش در حال و آینده نمی باشد. در صورت بروز این شرایط من حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نمایم.
  • ۴. مسئولیت ثبت اطلاعات اشتباه، ناقص یا مبهم در فرم ثبت سفارش که باعث انتقال پول به اکانتی غیر از اکانت مورد نظر من یا هر مشکل دیگری شود بر عهده من می باشد. همچنین اگر در صورت اشتباه من در ورود اطلاعات هر گونه مشکل یا تاخیر در انجام سفارش من رخ دهد، هیچ مسئولیتی متوجه موسسه تهران پرداخت نخواهد بود و من به طور کامل در این گونه موارد مسئولیت تبعات احتمالی را می پذیرم.
  • ۵. در صورت بروز هرگونه مشکل از قبیل عدم ارسال کالا یا عدم ارائه خدمات توسط فرد یا سایت دریافت کننده مبلغ موسسه تهران پرداخت هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
  • ۶. ثبت سفارش در سایت تهران پرداخت تنها برای اشخاص بالای 18 سال مجاز می باشد و من تایید می کنم که بالای 18 سال سن دارم.
  • ۷. من متعهد می شوم که فقط با حساب کاربری به نام واقعی خودم در سایت تهران پرداخت ثبت نام، واریز ریالی و ثبت سفارش نمایم. همچنین اطلاعات تماس من شامل آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت، صحیح و فعال هستند و من تا زمان آنجام سفارش خود، موظف به داشتن دسترسی به هر یک از این روش های ارتباطی هستم و در صورت عدم داشتن دسترسی به هر یک از این موارد در دوره زمانی انجام سفارش، مسئولیت تبعات احتمالی آن بر عهده اینجانب می باشد. همچنین تهران پرداخت حق دارد در هر زمانی جهت تایید هویت، از من اسکن کارت ملی و شماره تلفن ثابت درخواست نماید و من نیز متعهد به ارائه مدارک واقعی خودم در این شرایط می باشم. در صورت مغایرت اطلاعات واقعی من با اطلاعات حساب کاربری در سایت تهران پرداخت و دیگر اطلاعات ارائه شده به این موسسه، مسئولیت هرگونه تبعات احتمالی بر عهده اینجانب می باشد.
  • ۸. من متعهد می شوم که در حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری خود دقت لازم را مبذول دارم. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکلی در رابطه با دسترسی شخص ثالث به اطلاعات حساب کابری من در وب سایت تهران پرداخت ، مسئولیت تمامی عواقب آن بر عهده اینجانب بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه تهران پرداخت نخواهد بود.
  • ۹. من می‌دانم و قبول دارم که با توجه به عدم امکان بازگشت پول به کارت‌های هدیه، نباید با کارت‌های هدیه (که به حساب بانکی متصل نیستند و روی آن‌ها نام و نام خانوادگی من درج نشده است) پرداخت اینترنتی نمایم و در صورت انجام این کار، مسئولیت تبعات آن مثل تاخیر در بررسی صحت پرداخت ریالی من، تاخیر یا عدم امکان دریافت خدمات و تاخیر یا بروز مشکلات و موانعی برای دریافت مبلغ ریالی پرداخت شده، بر عهده اینجانب می‌باشد.
  • ۱۰. اگر سفارش پرداخت از نوع Application Fee و یا مشابه با آن باشد و یا گزینه های Save و Submit را داشته باشد، بسته به شرایط Application ممکن است موسسه تهران پرداخت Application را پس از پرداخت Submit کند یا این که Submit نکند. پس من باید بلافاصله پس از دریافت ایمیل انجام موفقیت آمیز پرداخت، وارد اکانت Application خود شوم و از Submit شدن آن مطمئن شوم، چرا که می دانم مسئولیت تهران پرداخت تنها پرداخت هزینه Application Fee است و موظف به Submit اپلیکیشن پس از انجام پرداخت نیست. از سویی دیگر حتی اگر در سفارش خود درخواست کرده باشم Application مورد نظر Submit نشود (مثلاً فقط Save شود)، تهران پرداخت ممکن است به دلیل الزامات سایت مربوط به Application، پس از انجام پرداخت، Application مرا Submit کند که در صورت بروز این حالت هیچ مسئولیتی بر عهده تهران پرداخت نخواهد بود. پس، از آنجا که معلوم نیست سایت پس از پرداخت اجازه Save اپلیکیشن بدون Submit آن را بدهد یا ندهد، بهتر است همیشه پس از کامل نمودن Application و حصول اطمینان از آماده Submit بودن آن، نسبت به ثبت سفارش پرداخت اقدام نمایم و در نتیجه اگر مشکلی در این رابطه رخ دهد، مسئولیت کامل آن بر عهده اینجانب است و تهران پرداخت هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
  • ۱۱. حداقل مبلغ اعتبار برای انجام یک سفارش 5 دلار می باشد و هزینه انجام پرداخت های زیر 5 دلاری (در صورت دانشجویی بودن سفارش) توسط تهران پرداخت معادل یک پرداخت 5 دلاری می باشد .
  • ۱۲. از آنجا که پس از ثبت سفارش هر لحظه ممکن است سفارش کاربر توسط تیم پرداخت انجام پذیرد لذا در صورت لغو سفارش از طرف اینجانب چه به صورت تلفنی و چه با استفاده از امکانات پنل کاربری وب سایت، موسسه تهران پرداخت تعهدی مبنی بر لغو صد در صدی آن نخواهد داشت. در این شرایط اگرچه تهران پرداخت مطابق درخواست من نهایت تلاش خود را برای لغو به موقع سفارش من و عدم انجام سفارش ثبت شده، به کار خواهد بست، اما در صورتی که پیش یا پس از درخواست لغو، سفارش توسط تهران پرداخت انجام شود، مسئولیت این اتفاق به طور کامل بر عهده من بوده و من حق هر گونه اعتراض را در این حالت از خود سلب می نمایم. به همین ترتیب در هنگام ثبت سفارش نهایت دقت را به خرج می دهم که نیازی به درخواست لغو سفارش پس از ثبت نباشد.
  • ۱۳. تهران پرداخت در صورت بروز هر مشکلی که خارج از کنترل این موسسه باشد مانند عدم کار کردن لینک ارسال شده، مشکل در سایت دریافت کننده مبلغ و یا هر مشکل دیگر، هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت. در نتیجه من حق هرگونه اعتراض در قبال بروز تاخیر یا عدم انجام سفارش خود که در این شرایط بروز نماید، از خود سلب می نمایم. همچنین تهران پرداخت حق دارد به طور کاملا یک طرفه تعیین نماید که چه شرایط یا مواردی خارج از کنترل این موسسه است و چه مواردی نیست و من حق هرگونه اظهار نظر خود در این زمینه را سلب می نمایم .
  • ۱۴. تعهد تهران پرداخت تنها مربوط به بخش پرداخت سفارش من در وب سایت مورد نظر اینجانب جهت پرداخت خواهد بود و چنانچه پس از پرداخت نیاز است فایل خاصی دانلود شود و یا دیگر اقدامات مشابه انجام پذیرد، تهران پرداخت هیچ گونه مسئولیتی در قبال انجام اینگونه موارد بر عهده نخواهد داشت. در صورت بروز مشکل در این رابطه یا موارد دیگر، وظیفه تماس و مکاتبه با وب سایت مورد نظر و دریافت مجدد لینک دانلود بر عهده شخص من خواهد بود .
  • ۱۵. تهران پرداخت حق دارد جهت حصول اطمینان از عدم وجود مشخصات مرتبط با ایران، تمامی بخش های حساب کاربری و سفارش (Order) من در سایت مربوطه و همچنین مراحل پرداخت را وارسی و مورد بازبینی قرار دهد.
  • ۱۶. تهران پرداخت مسئولیتی در قبال نیاز به ارائه اطلاعات جانبی از قبیل قبض تلفن، اسکن پاسپورت یا دیگر اطلاعات پرداخت کننده و مدارک تایید هویت یا آدرس بر عهده ندارد و این اطلاعات و اطلاعاتی مشابه را در اختیار من یا فرد یا سازمان دیگری قرار نخواهد داد. در صورتی که انجام پرداخت نیازمند به ارائه این مدارک به وب سایت مربوطه باشد، مسئولیت انجام پیگیری های لازم جهت ریفاند کل مبلغ پرداخت شده در سایت مربوطه بر عهده من خواهد بود تا معادل ریالی آن را پس از کسر کارمزد ریفاند دریافت نمایم.
  • ۱۷. در صورتی که به هر دلیلی قرار باشد مبلغی بابت سفارش انجام شده به کارت ارزی تهران پرداخت ریفاند شود، معادل ریالی مبلغ ریفاند شده ظرف مدت حداکثر ۶ هفته و پس از کسر ۵ درصد کارمزد ریفاند به قیمت روز دلار سایت به حساب من واریز می شود. ضمناً در صورتی که سایت تهران پرداخت اعلام کند که مبلغ مربوطه به کارت ارزی ریفاند نشده است، من متعهد به پذیرش اعلام تهران پرداخت بوده و حق عدم پذیرش آن را از خود سلب می نمایم. اگر پس از اعلام من به موسسه تهران پرداخت مبنی بر ریفاند شدن مبلغی به کارت ارزی موسسه تهران پرداخت، این موسسه به اطلاع من برساند که آن مبلغ ریفاند نشده است، من این موضوع را بدون هیچ گونه اعتراضی می پذیرم. همچنین تمام مسئولیت عدم ریفاند شدن مبلغ را بر عهده می گیرم و بدین ترتیب می پذیرم که تهران پرداخت مسئولیتی در این رابطه بر عهده ندارد. در صورت بروز این حالت، من متعهد می شوم این موضوع را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی از سایت مورد نظر پی گیری نمایم.
  • ۱۸. در صورتی که پرداخت من مشمول هر گونه ریفاند شود، از زمان ثبت سفارش حداکثر مدت زمان یکسال زمان خواهم داشت تا نسبت به تعیین وضعیت ریفاند خود اقدام نمایم. در صورتی که به هر دلیلی ظرف مدت یکسال پس از ثبت سفارش اولیه، درخواست ریفاند خود را از طریق مرکز پیام در وب سایت ثبت ننمایم یا ریفاند در خواست شده را پیگیری نکنم، مسئولیت بروز هر گونه مشکل در تایید و یا بازپرداخت مبلغ ریفاند شده، بر عهده اینجانب بوده و موسسه تهران پرداخت هیچ گونه مسئولیتی در قبال تایید و بازگشت مبلغ ریفاند شده نخواهد داشت.
  • ۱۹. درصورت واریز مبلغ ریالی اضافی، لغو سفارش و یا هر دلیل دیگری که لازم باشد تهران پرداخت یک مبلغ ریالی را به حسابم واریز نماید، واریز ریالی توسط تهران پرداخت ظرف مدت حداکثر ۲ روز کاری پس از تایید واریز وجه توسط تهران پرداخت به انجام می رسد و من حق درخواست بازپس گرفتن این مبلغ را زودتر از این زمان، از خود سلب می نمایم.
  • ۲۰. اگر وب سایتی که خرید در آن انجام می شود از من تایید (Confirmation) ایمیلی، اس ام اسی و یا هر نوع تایید دیگری درخواست کند، یا درخواست ارائه مدارک هویتی، اقامتی یا شرکتی پرداخت کننده را نماید، مسئولیت آن به طور کامل بر عهده من است. چنانچه به موجب این بند مشکل یا تاخیری در انجام سفارش من بروز نماید تهران پرداخت هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • ۲۱. استفاده از حساب بانکی دیگران برای انجام پرداخت ریالی غیرمجاز می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل در این حالت، مسئولیت تبعات احتمالی آن بر عهده من می باشد .
  • ۲۲. هزینه انجام سفارش با ارزی به جز دلار آمریکا (مثل دلار کانادا، یورو، دلار استرالیا و پوند) بر اساس نرخ تبدیل ارز در سایت هایی مثل xe.com در روز انجام سفارش به علاوه 4 درصد کارمزد تبدیل واحد بین بانکی محاسبه می شود. این کارمزد 4 درصدی بین بانکی به طور کامل خارج از کنترل تهران پرداخت می باشد و توسط بانک محاسبه و به همین میزان مبلغ بیشتری از کارت ارزی موسسه تهران پرداخت کسر می شود. از آنجا که این کارمزد مربوط به تهران پرداخت نیست، من حق هر گونه اعتراض در این رابطه را از خود سلب می نمایم.
  • ۲۳. تهران پرداخت فقط موظف به یک بار تهیه و ارسال رسید برای هر پرداخت انجام شده می باشد. در نتیجه مسئولیت حفظ و نگهداری از فایل رسید و همچنین تهیه نسخه پشتیبان از آن، به طور کامل بر عهده من می باشد. از این رو پس از گذشت 72 ساعت از انجام سفارش، در صورتی که من در رابطه با دریافت فایل رسید پی گیری ننمایم، این امر به منزله تایید دریافت فایل مربوطه توسط من بوده و پس از گذشت این زمان، تهران پرداخت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با نگهداری از فایل رسید پرداخت و یا تهیه و نگهداری نسخه های پشتیبان از آن برعهده نخواهد داشت .
  • ۲۴. اگر سایت دریافت کننده مبلغ، به هر دلیلی کالاهای سفارش داده شده را اشتباهاً به جای ارسال به Shipping Address به Billing Address وارد شده در هنگام پرداخت ارسال نماید، هیچ مسئولیتی بر عهده تهران پرداخت برای دریافت کالا در آدرس مربوطه یا تحویل آن در ایران یا در کشوری دیگر نمی باشد. در این شرایط من متعهد هستم که پی گیری های لازم را جهت رفع مشکل از طریق سایت مربوطه انجام دهم و در صورت بروز هر گونه ضرر و زیانی در این حالت، تهران پرداخت هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
  • ۲۵. جدول زمانی سایت تهران پرداخت که مطابق آن این موسسه تعهد دارد سفارش پرداخت من را به انجام برساند، به شرح زیر است و بدین ترتیب حق هرگونه درخواست انجام سریعتر سفارشهایم را از خود سلب می نمایم: - شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۲۲: حداکثر ۳ ساعت - پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰: حداکثر ۳ ساعت - سایر زمان ها و روزهای تعطیل: تا حداکثر ۱۱ صبح اولین روز کاری بعدی و یا تا حداکثر ۲۴ ساعت (هر کدام که زودتر باشند)
  • ۲۶.من می دانم و می‌پذیرم که همه محاسبات و تعاملات حسابداری و مالی من با تهران پرداخت مطابق قوانین موضوعه کشور، فقط به ریال می باشد. در نتیجه من می دانم و می پذیرم که اعتبار دلاری تخصیص داده شده به من در سایت تهران پرداخت، فقط جنبه علی الحساب و غیر قطعی دارد و صرفاً برای سادگی در فرآیند دریافت خدمات تهران پرداخت به صورت موقت و محدود و تا زمان انجام سفارش هایم، به حساب کاربری من در این سایت تخصیص داده شده است. در نتیجه در صورتی که به درخواست من و یا به هر دلیلی لازم باشد معادل ریالی مانده اعتبار دلاری حساب کاربریم، به حساب بانکی من واریز شود، مبنای محاسبه، مبلغ ریالی واریز شده توسط من می باشد و نه قیمت روز دلار. همچنین من می دانم و می پذیرم که در مواردی که میزان اعتبار دلاری من کمتر از زمان واریز ریالی توسط اینجانب باشد، مبنای محاسبه مبلغ بازپرداخت، معادل ریالی اعتبار من به قیمت دلار در زمان افزایش اعتبار در سایت می باشد و نه قیمت دلار در زمان بازپرداخت ریال توسط تهران پرداخت. به این ترتیب حق هر گونه ادعا یا اعتراض در رابطه با اثری که ممکن است افزایش یا کاهش قیمت دلار بر روی تعاملات ریالی من با تهران پرداخت داشته باشد را از خود سلب می نمایم

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 26 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر