موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

استخراج ابری اتریوم رایگان

استخراج ابری اتریوم رایگان

نویسنده : سحر | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 16:37

ارزهای دیجیتال با گذشت زمان بیشتر شناخته می‌شوند. افراد، شروع به استفاده از اصطلاحات جدید زیادی در رابطه با ارزهای دیجیتال می‌کنند. “Hashing” ،”HODLing” و “Mining pool (استخر استخراج)” تعداد کمی از این اصطلاحات هستند که بیشتر آنها حول سود ارزهای دیجیتال در گردش هستند، با این حال امروز فقط به یک اصطلاح خاص “استخراج ابری اتریوم” توجه داریم.

در این مقاله، در مورد اینکه استخراج ابری اتریوم چیست و چرا مردم از آن استفاده می‌کنند، صحبت خواهد شد.

استخراج ابری

به عبارت ساده تر، استخراج ابری فرآیندی است که طی آن هزینه ای را برای اجاره ی ماینینگ، برق و خدمات استخراج، پرداخت می‌کنید.

افرادی(بیشتر اوقات شرکت ها) که خدمات استخراج را ارائه می‌دهند، معمولاً مزارع بزرگی را در اختیار دارند. مزارع دارای تعداد زیادی وسایل برای ماینینگ که در یک تأسیسات خاص کار می‌کنند، هستند. این تأسیسات باید به خوبی مجهز شده باشند. به اندازه ی کافی خنک باشند و دارای فضای زیادی برای ابزار ماینینگ باشند و همچنین نیاز به مقادیر زیاد برق دارند.

اگر برای مثال، بخواهید که استخراج ابری اتریوم را شروع کنید، اولین کاری که باید انجام دهید پیدا کردن یک میزبان(Host) است. شخصی که مشتاق فروش خدمات استخراج ابری اتریوم خود است. بعد از آن شما با یک قرارداد موافقت می‌کنید و دست می‌دهید (چه فیزیکی و چه اینترنتی)

میزبانان معمولاً طیف گسترده ای از قراردادهای موجود “سرمایه گذاری جزئی-سود جزئی” تا ” سرمایه گذاری کلان-سود عمده” را ارائه می‌دهند. افرادی که هرگز تجربه ی ارزهای دیجیتال را ندارند، تمایل دارند تا در سطوح پایین سرمایه گذاری خود را شروع کنند. وقتی متوجه شدید که این سرویس قانونی است و مطمئناً سودآور است، می‌توانید قراردادهای خود را در هر زمان مشخصی ارتقاء دهید.

ممکن است بخواهید یک میزبان استخراج ابری رایگان اتریوم پیدا کنید. این مسئله موافقان و مخالفان خود را دارد.

استخراج ابری رایگان اتریوم

همانطور که گفته شد، یک راه برای شروع استخراج ابری پیدا کردن سرویس های استخراج ابری اتریوم رایگان است. در اینجا منظور از رایگان این است که هیچ هزینه ی اولیه ای برای میزبان پرداخت نمی‌کنید و معمولاً این چنین خواهد بود. اگر بخواهید می‌توانید برنامه ی خود را ارتقا دهید. با این حال، اگر این مورد از نظر خارج باشد، هیچ ودیعه ی اولیه ای نیازی نیست.

پس این میزبان های استخراج ابری چگونه سود می‌کنند؟ اول از همه، افراد اغلب تمایل دارند که به برنامه های سودآور بالاتری ارتقا پیدا کنند که نتایج بهتری را به همراه دارد اما هزینه هایی را نیز شامل می‌شوند. اگر که نمی‌خواهید به برنامه بهتری ارتقا پیدا کنید، میزبان در پایان هر ماه درصد کمی از درآمد شما را به عنوان ” پول اجاره” در نظر می‌گیرد.

طلای جهانی سوئیس Swiss Gold Global

طلای جهانی سوئیس (از این به بعد با عنوان SGG) حدود 10 سال است که فعالیت می‌کند. آنها اعتبار خود را با عنوان یک شرکت حرفه ای، آبرومند، مجاز آغاز کرده اند و انواع کوین ها از جمله اتریوم را ارائه می‌دهند.

GSS پرداخت روزانه و پلتفرم امنیتی را برای استخراج ارائه می‌دهد. در کل، 4 سطح مختلف از استخراج ابری دارند(به استثنای مورد رایگان) که از 249 دلار تا 5000دلار هستند.

این شرکت همچنین دارای یک برنامه ی وابسته است. یکی از بهترین ویژگی های این برنامه برای افراد علاقمند به استخراج ابری این است که می‌توان کمیسیون های وابسته را به قراردادهای استخراج ابری مادام العمر (LIFETIME) تبدیل می‌کند. این ویژگی بسیار کم است و تقریبا خیلی خوب درست به نظر می‌رسد.

همچنین پشتیبانی کاملی از کلیه ی موارد مربوط به استخراج ابری ارائه می‌دهد. علاوه بر این، آنها دارای ویژگی هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا فروش خود را پس بگیرید و یا هر زمانی که خواستید قرارداد را متوقف کنید.

طلای جهانی سوئیس به عنوان سردسته در زمینه ی استفاده از استخراج ابری اتریوم رایگان است. اگر بطور کلی به استخراج ابری علاقه دارید این شرکت با داشتن تقریباً یک دهه تجربه ارزش بررسی را دارد.

پرداخت استخراج ابری

استخراج ابری رایگان بسیار جذابتر از کارهایی است که باید از جیب خود بپردازید، اما بصورت جفتی نیست. حتی اگر سایت ها بدون پرداخت هزینه اولیه خدماتی را ارائه دهند، سرعت استخراج و هش، بسیار کمتر از میزبان استخراج ابری پولی است.

علاوه بر سرعت، سایت های رایگان استخراج ابری اتریوم به ندرت کنترل موضوعی را به شما می‌دهند، جایی که شرکت های استخراج ابری اتریوم که به پیش پرداخت نیاز دارند، بحث دیگری است. به عنوان مثال، این میزبان ها ممکن است در مزارع خود دوربین نصب کنند و در هر زمان از طریق اینترنت به مشتریان اجازه دهند تا تنظیمات وسایل را بررسی کنند.

اکنون از مزایا و معایب خدمات استخراج ابری رایگان و پولی اتریوم مطلع هستید. لیستی از برخی از میزبان های رایج را که با استخراج ابری اتریوم شناخته شده اند، ارائه می‌شود.

Genesis Mining

شرکت استخراج ارز دیجیتال Genesis احتمالاً یکی از رایج ترین و معتبرترین ارائه دهندگان خدمات استخراج ابری است. آنها به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت در جهان استخراج دیجیتال پذیرفته شده اند.

Genesis Mining پیشرفته ترین وسایل استخراج را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. آنها برای استخراج بیت کوین و انواع دیگر آلت کوین ها طراحی شده اند. این شرکت با افتخار اظهار می‌دارد که آنها یک تیم واقعی و متشکل از متخصصان و علاقه مندان به ارز دیجیتال هستند.

قیمت برنامه های Genesis متفاوت است، اما به راحتی می‌توان گفت که آنچه را که برای آن پرداخت کرده اید، دریافت می‌کنید.

با تولید محصولات ماندگار در آینده، تضمین کیفیت و تیم کاری شبانه روزی، Genesis Mining یک شرکت قابل اعتماد و موفقیت را ایجاد کرده است. اگر قصد سرمایه گذاری در استخراج ابری اتریوم را دارید، این افراد باید در سرمایه گذاری شما نقش داشته باشند.

HashFlare

HashFlare نام قابل شناسایی دیگری در دنیای استخراج ارزهای دیجیتال است. پیشنهاد پیش فرض سایت استخراج ابری بیت کوین است، اما شما همچنین می‌توانید لایت کوین، Dash، Zcash و البته اتریوم را استخراج کنید.

آنها به هیچ گونه هزینه تعمیر و نگهداری احتیاج ندارند و از فرایندهای استخراج GPU استاندارد برای فرایندهای استخراج ابری خود استفاده می‌کنند.

آنچه در مورد HashFlare خوب است این است که آنها اطلاعات آماری دقیق را در سایت خود ارائه می‌دهند، بنابراین شما نه تنها می‌توانید به اطلاعات دسترسی پیدا کنید بلکه اعتبار خدمات آنها را نیز تجزیه و تحلیل کرده و خوب فکر کنید. علاوه بر این، این شرکت به شما امکان می‌دهد استخر استخراج ( mining pool) را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید که  این یک ویژگی عالی برای آزادی بیشتری است و شما به عنوان مشتری اختیار کارها را به دست می‌گیرید.

هزینه های ثابت، گزینه های برداشت فوری، اتصال فوری HashFlare، همه چیزهایی را که هر شرکتی برای استخراج ابری اتریوم نیاز دارد را داراست. اگر به دنبال یک سرویس استخراج ابری مناسب اتریوم هستید، به HashFlare  نگاهی بیندازید.

HashGains

HashGains با نامی مشابه رقبای خود، برای افرادی که مایل به رقابت استخراج ارزهای دیجیتال هستند نیز گزینه ی خوبی است.

HashGains در هنگام استخراج ابری اتریوم پنج گزینه مختلف برای انتخاب دارد (گزینه پنجم یک گزینه سفارشی است). خوبی این ارائه دهنده خدمات این است که آنها یک رابط سرگرم کننده و تعاملی دارند. به نظر می‌رسد مردم آنرا دوست دارند.

HashGains همچنین ادعا می‌‌کند که دارای سخت افزار پیشرفته فناوری، استانداردهای عملکرد استثنایی و یک سیستم پشتیبان گیری از انرژی است. پرداخت با نرخ هش و قیمت های رقابتی، بنابراین مطمئن شوید و آنها را بررسی کنید!

بعد از بدست آوردن اتریوم چه کاری انجام دهیم؟

بنابراین شما یک ارائه دهنده خدمات استخراج ابری را انتخاب کردید و قبلاً سودهایی را بدست آورده اید. گام بعدی فروش آنچه را که جمع کرده اید، است.

بسیاری از تجار آنلاین با فروش ارزهای دیجیتال سروکار دارند. نکته مهم این است که شما در حال فروش اتریوم هستید، این رمزنگاری بزرگ و رایج است. یافتن شخصی که به آن اتریوم ها را می‌فروشید نباید آسان به نظر برسد.

همیشه تاجری را انتخاب کنید که معتبر باشد، در جامعه شناخته شده باشد و امنیت را در اولویت قرار دهد. پس از انتخاب، فقط به منظور اطمینان از طریق اینترنت دوباره آنرا بررسی کنید.

بعد از این مرحله، شما احتمالاً با بسیاری از سایتهای تجارت آنلاین دیجیتال دارای راهنماهای گسترده ای در مورد نحوه ثبت نام و شروع معاملات ارزهای دیجیتال مختلف را خوب آشنا هستید.

نتیجه

وقتی صحبت از استخراج ابری اتریوم می‌شود، ابتدا تصمیم گیری برای شما بسیار سخت است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا یک سرویس رایگان یا پولی می‌خواهید. اگر سرویس پولی را انتخاب کردید، چقدر حاضرید هزینه کنید؟ پس از آن، شما باید یک ارائه دهنده خدمات معتبر انتخاب کنید و با محیط و فضای آن آشنا شوید. در پایان روز، با بی ثبات بودن قیمت ارزهای دیجیتال، آیا سرمایه گذاری در استخراج ابری به طور کلی ارزش دارد؟

اگر تصمیم گرفته اید این کار را انجام دهید، به استخراج ابری اتریوم خوب فرصت دهید. همیشه میزبان انتخابی خود را دو بار بررسی کنید تا از هر نوع کلاهبرداری احتمالی جلوگیری کنید. این کار را می‌توانید با مراجعه به انجمن های آنلاین مختلف و اتاق گفتگو انجام دهید.

در آخر، همیشه وقتی صحبت از سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال (یا هر نوع سرمایه گذاری دیگر در آن را شامل می‌شود) همیشه امنیت در اولویت است. نیازی به عجله نیست، وقت بگذارید و خوب تحقیق کنید. هنگامی که کارهای خود را انجام دادید و آماده بودید، آهسته شروع کنید. اگر می‌بینید سرویس استخراج ابری شما کار می‌کند، در هر زمان می‌توانید برنامه خود را ارتقا دهید. با یک ارائه دهنده خدمات که از آن ناراضی هستید کار را شروع نکنید چون ارزش ندارد.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا جمعه 15 تیر


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر