موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

آموزش رایگان کسب درآمد از کانال تلگرام

آموزش رایگان کسب درآمد از کانال تلگرام

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 23:23

در این مقاله قصد دارم با آموزش رایگان کسب درآمد از کانال تلگرام  بدور از هر هیاهوی تبلیغاتی بپردازیم با اپدیتی که تلگرام در حدود دو ماه پیش داد ، کلا همه چی در عرض چند روز بالا و پایین شد و خیلی ها با این اپدیت از فرصت استفاده کردند و کانال ساختند و ان را در اینستاگرام و گروه ها تبلیغ کردند تا چنل انها بالا چند هزار بیننده داشته باشد.اما هنوز دیر نشده و با حساب سر انگشتی می توان با پشتکار جدی و در حدود چند ماه افراد کانال را افزایش دهید و به کسب و کار خود برسید که در این پست نحوه ی در امد زایی و افزایش بیننده ( فالوور ) را اموزش می دهیم.

از دوستان خود بخواهید که از کانال خارج نشوند. چرا؟ چون که در پایین که میخواهم توضیح بدهم وقتی افراد میان کانال شما و میبینن تعداد افراد کانال مثلا ۱۰ نفر هست و حتی اگر بهترین مطالب رو هم بزارین قطعا عضو نمی شوند و اگر هم عضو شوند بعد از چند دقیقه خارج می شوند. ( ثابت شده این مسئله )اول از همه برای کسب درآمد از کانال تلگرام خود باید برای آن افراد جمع کنید. در هنگام ساخت کانال add هست که افرادی رو از دفترچه تلفن خود که دارید به کانال اضافه کنید ( هرچه بیشتر ، بهتر ) ،

پیشنهاد می کنم مقاله جدیدترین روش های کسب درآمد از یوتیوب در ایران را بخوانید.

خب حالا اگر شما در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام ، فیسبوک و توییتر دارید ، لینک کانال رو در بیوگرافی و چه خبر خود بگذارید.

اما قبل از این کار در کانال خود فقط چند عدد کلیپ باحال و کم حجم و جوک روز بزارید تا افراد که می آیند مطالب رو ببینند …

حالا می رسیم به لینک کانال ، خب بیشتر افراد خواستار عضو شدن در گروه تلگرام هستند چون به صورت لایو صحبت می کنند.شما هم از این فرصت استفاده کنید و لینک کانال رو به صورت لینک گروهی در اینستاگرام و شبکه های دیگر بگذارید حتی در گروه هافردی که لینک رو میبینه و فکر می کنه که گروه و میزنه عضو بشه که در ابتدا ازش سوال میشه که میخوایید عضو گروه فلان بشید که با زدن yes عضو کانال میشه و در اینجا مبحث مطالب و کلیپ باحال و جوک روز پیش میاد که طرفی که عضو شده و میبینه که مطالب رو و به احتمال زیاد اگر طرف حال کنه با مطالب شما ، قطعا در کانال شما باقی خواهد ماند.

آموزش رایگان کسب درآمد از کانال تلگرام

در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام ؛ تبلیغ به چه صورت؟

به دو روش هست :

اول از همه که در بالا عرض کردم لینک رو در بیوگرافی بخش website قرار دهید.

در اینستاگرام در نسخه های جدید امکان کپی کردن متن و هرچیز دیگر در کوپشن و کامنت بسته شده است

حالا بحث ما سر این هست که اگر شما در اینستاگرام صفحتون فالوور بالایی داره یک عکس منتشر کنین و بگین که کانال جدید زدیم و بیایین عضو بشید و بزنین لینک در بیوگرافی و افراد به کانال شما خواهند امد.

راه دوم : که در مواقعی است که فالو ندارید.

برید صفحه های تبلیغ گروه های تلگرام در اینستاگرام و بنویسید لینک گروه در بیوگرافی ، چرا لینک گروه؟ در بالا گفتم که طرف فکر میکنه گروه هست و عضو میشه و …..

پیشنهاد ویژه : دانلود رایگان فایل آموزشی چگونه مغناطیس پول و ثروت شوید

خب حالا میرسیم به تبلیغ زیر پوستی در گروه ها :

مطالبی که در کانال خود گذاشته اید ، را به صورت فوروارد به گروه ها ارسال کنید ، وقتی فوروارد می کنید نام کانال در بالای پست نوشته میشه و از اون جایی که اکثر افراد ایرانی با دیدن اون کلیپ و جوک و اینا که در بالا گفتم خوششون میاد میزنن تو کانال شما بره و ببینند چی هست ، در این تبلیغ زیر پوستی ، بهتر تبلیغ هست که افراد رو به خودش جذب میکنه ، اما چطور؟

خب عزیزان ببینید که وقتی طرف میاد کانال و میبینه کسی عضو نیست میره ، پس به خاطر همین در بالا گفتم که دوستان خودتون رو اول به کانال دعوت کنین و ازشون بخوایید که از کانال نرن ؛ مثلا اگه ۱۰۰ نفر عضو کانال شما بشه امکانش کم هست که فرد با ورود به کانال در آن واحد فرار کنه….این مورد اخری رو اخر از همه انجام دهید.

هم چنین اگر خواستید کانالتون رو تبلیغ کنید ، بهترین مکان برای تبلیغ ؛ همان خود کانال های تلگرامی هست ، چون افراد با کلیک وارد کانال شما می شوند.مثلا تبلیغ رو در سایت قرار بدین و چون افراد زیادی با PC وبگردی میکنند و ممکنه تلگرام رو کامپیوتر نصب نباشه و با کلیک روی کانال هیچ عملی انجام نخواهد شد.

مطمئن باشید که با رساندن افراد کانال به یک هزار خود کانال همین طوری افراد اضافه می شه.

این ها همه طریقه ی افزایش افراد کانال بود، حالا چطور کسب در آمد؟

ببینید در بالا که گفتم حدود چند ماه طول میکشه، وقتی افراد کانالتون افزایش یافت در بخش info کانال ایدی تلگرام خودتون رو میزارید یا در اکانت اینستاگرام خود ایدیتون رو میزارید .

و باز هم کانال خود را تبلیغ میکنید ، افرادی که توانایی پرداخت پول برای کسب بیننده برای کانال خود هستند با دیدن تعداد افراد کانال شما به ایدی شما رجوع میکنند و خواستار تبلیغ کانال اونا در کانال خودتون میشند که با دریافت مبلغ این کار رو برای اونا انجام میدید.

یا مثلا تبلیغ از طریق پورسانت گیری ؛ این کار بیشتر در سایت ها انجام میشه…

سایت هایی هستند که فروشگاهی هستند و بعد از ثبت نام و اینا وسایل های فروشی رو میبینید در سایت ، بعدش اونی که میدونید افراد زیادی میخرند ، لینک محصول رو بر میدارید ( که لینک شما هم قاطی اون لینک هست ) بعد در کانال خود می گذارید ، و مثلا به ازای هر خرید مثلا یه وسیله ی ۳۰ هزار تومانی ، به شما پورسانت ۸ هزار تومن داده می شود.

 Earn-money-from-the-Telegram-channel-2.jpg

کسب درآمد از ربات تلگرام

با افزایش نفوذ شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌های فوری مانند تلگرام ، عده‌ای به فکر افتاده‌اند که به کسب درآمد از کانال تلگرام این فضای مجازی بپردازند یا حتی کلاس‌های آموزشی برگزار کنند و درست مثل کلاس‌های حضوری شهریه دریافت کنند! با گسترش استفاده از فضاهای مجازی و افزایش مخاطبان آن، کسب‌وکارهای اینترنتی یکی از بخش‌های جدانشدنی زندگی امروزه ما شده‌اند و با ورود شبکه‌های پیام‌رسان فوری به کشور، شکل جدیدی از این کسب‌وکارهای مجازی، ظهور و بروز پیدا کرده است.

اغلب این شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات بوده یا کانال ارتباطی بین بازاریاب و مشتری هستند. در این بین عده ای هم هستند که به طور مستقیم از این فضا کسب درآمد می‌کنند. چهار میلیون تومان برای طراحی یک ربات به دنبال رونق گرفتن تلگرام بین کاربران ایرانی، تلگرام حدود سه سالی  می‌شود جای دیگر شبکه‌های پیام رسان فوری را گرفته و از نظر محبوبیت بین کاربران ایرانی در صدر قرار گرفته است.

شاید دم‌ دستی‌ترین روش برای پول درآوردن از تلگرام ، ساخت و طراحی ربات‌ها باشد. بیشتر مشتریان و سفارش‌دهندگان این ربات‌ها کسانی که هستند که خود سایت یا تولید محتوا دارند و به دنبال رباتی برای انتقال و تبلیغ محتوای تولیدی خود هستند.

«آقای صبوری» برنامه‌نویسی است که برای سایت‌ها ربات می‌سازد. او می‌گوید که از چهار ماه پیش ساختن ربات از طریق تلگرام آسان می‌شود و از همین جا ساختن ربات‌ها و استفاده از آن‌ها رواج پیدا می‌کند، البته معتقد است کیفیت این ربات‌ها با هم متفاوت است: «طیف، کارکرد و کیفیت این ربات‌ها متنوع است و به تبع آن قیمت‌ها هم تغییر می‌کند.

مثلا ممکن است نیاز یک سایت خبری فقط این باشد که چند کانال خبری را برای کاربران خود نمایش بدهد یا مثلا امکان جست‌وجو هم به او بدهد یا حتی خود کاربر بتواند تنظیم کند چند پیام را در روز دریافت کند. هر چقدر این امکانات بیشتر شود، قیمت هم بالاتر می رود.»

و درباره نرخ این ربات‌ها هم می‌گوید: «درآمد ناشی از طراحی ربات از ۵۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون تومان می‌تواند متغیر باشد و این به نوع کار آن بستگی دارد.»

با این وضع، به نظر می‌رسد درآمد به‌دست آمده از این راه بد نباشد؛ ولی آقای صبوری می‌گوید: «تجارت ‌های این شکلی خیلی زود اشباع می‌شوند؛ چون تقاضا برای آن کم و عرضه هم چون به برنامه‌نویسان زیادی احتیاج دارد، کم است. برای همین قیمت آن خیلی بالا نمی رود. در ضمن تمام درآمدهای آن موقتی و تجارت ی آنی است.»

Earn-money-from-the-Telegram-channel-1.jpg

گروه بزنید، تبلیغات کنید، پول دربیاورید

علاوه بر طراحی ربات‌ها، از طریق دیگری هم می‌توان از این ربات‌ها کسب درآمد از کانال تلگرام استفاده کرد. ربات‌های تبلیغاتی، روش جدیدی از تبلیغات مجازی هستند. طراحی این ربات‌ها از یک طرف و استفاده از آن‌ها برای تبلیغات از طرف دیگر، درآمدزا هستند.

قضیه از این قرار است که بازاریاب‌ها این ربات‌ها را طراحی می‌کنند و از مشتری‌های خود سفارش می‌گیرند و به وسیله ربات‌ها تبلیغات را در گروه‌های تلگرام آغاز می‌کنند. این شرکت‌های تبلیغاتی افرادی را هم برای تبلیغات خود به کار می‌گیرند و به ازای ایجاد هر گروه و میزان تبلیغات مبلغی را برای او در نظر می‌گیرند.

عده‌ای از آموزشگاه‌ها هم به این فکر افتاده‌اند که کلاس‌های حضوری خود را به کلاس‌های مجازی تبدیل کنند و از این راه پول دربیاورند. دوره اول کلاس‌های مجازی این آموزشگاه‌ها به طور رایگان برگزار می‌شود و از دوره‌های بعد، فرد برای شرکت در کلاس‌ها باید هزینه پرداخت کند. برگزاری کلاس مجازی برای حوزه‌هایی مثل زبان انگلیسی یا مهارت‌های ICDL شایدخیلی عجیب نباشد؛

اما آموزشگاهی، کلاس خط و حتی نقاشی را به صورت مجازی برگزار می‌کند! در این کلاس تلگرام ی، هنرجویان از استاد سرمشق می‌گیرند و بعد از تمرین آن را در گروه قرار می‌دهند و او هم پس از مشاهده، اشتباهات را برطرف کرده و فیلم آن را برای فهم بهتر به او می‌دهد. ابتدا این گروه‌ها در وایبر برگزار می‌شدند؛ اما حالا شکل تلگرام ی به خود گرفته‌اند.

این ایده به سرعت در شبکه‌های مجازی گسترش پیدا کرده و هنرجویان زیادی به آن مراجعه کرده‌اند. البته مشخص نیست که این کلاس‌های تلگرام ی چقدر تاثیرگزار بوده‌اند و آیا خروجی داشته‌اند یا خیر,ویا منجر به کسب درآمد از کانال تلگرام شده اند.


پیشنهاد می کنم مقاله ۹ شغل پردرآمد برای خانم‌ها 
را بخوانید.

آیا می دانید ۲۸ میلیون ایرانی از مسنجر تلگرام استفاده می کنند؟

آیا میدانید تولید ۹۱ درصد مطالب تلگرام توسط ایرانی ها انجام میگیرد ؟

آیا می دانید روزانه بیش از۱۲ میلیارد پیام در تلگرام رد و بدل میشود؟

آیا میدانید کانال های بالای ۵۰k چقدر در آمد دارند؟

آیا میدانید تلگرام هرمی بزرگ و بازار بزرگ است ؟

آیا می دانید مدیر کانال گیزمیز ماهانه ۳۰ میلیون تومان تنها از طریق تبلیغ در کانال تلگرام درآمد دارد؟

آیا می دانید یک فروشگاه لباس از طریق تلگرام در هفته بالای ۳ میلیون درآمد دارد؟

شما هم دوست دارید تا از طریق این مسنجر که روزانه ساعات زیادی را به تفریح و وقت گذرانی در آن مشغول هستید، به درآمد میلیونی دست پیدا کنید؟

چرا کسب درآمد از کانال تلگرام ؟؟

همانطور که تیتر روزنامه ها را مشاهده کردید، هم اکنون حداقل ۲۸ میلیون!! ایرانی در حال استفاده از تلگرام هستند و هیچ اپلیکیشن اجتماعی نیز تاکنون نتوانسته در ایران به اندازه تلگرام موفقیت باشد.

خبر خوش این که تلگرام از بهترین و قویترین پیام رسان هایی است که با آن می توانید به مقدار زیاد و نامحدود کسب درآمد کرد…

خبر بد این که ۹۰ درصد استفاده کنندگان تلگرامی، هنوز هیچ درآمدی از تلگرام کسب نکرده اند!!!

تصور کنید که از شانس بالای شما، پیام رسانی که قدرت کسب درآمد بسیار زیادی دارد، در ایران تا این اندازه فراگیر شده است و شما هنوز هیچ درآمدی از آن نداشته اید!!!


حتما بخوانید : پکیج درآمد زایی راز ۱۰ میلیون تومانی من در یک ماه

هنوز هم می پرسید چرا کسب درآمد از کانال تلگرام ؟

همین حالا هم وقت زیادی را از دست داده اید و هنوز هم در حال از دست دادن هستید. اگر از آمار افراد و جوان های بسیاری که ظرف کمتر از یک ماه، زندگی خود را با تلگرام بستند، با خبر شوید، حتماً متعجب خواهید شد!! و از خودتان بپرسید چرا من کسب درآمد از کانال تلگرام را یاد نگیرم .

کانال‌های تجاری به‌طور معمول در روز بین ۱۵ تا ۲۰ پست غیرآگهی و پنج تا هشت پست تبلیغاتی منتشر می‌کنند. این کانال‌ها براساس تعداد اعضا، شهرت و خط‌‌مشی خود تبلیغات را قبول می‌کنند. طبق گزارش سایت تکراسا، این کانال‌ها به‌طور متوسط برای ارسال یک آگهی تنها برای دو ساعت ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند و بعد آن تبلیغ حذف می‌شود. البته قیمت‌ها به مدت زمان بودن آگهی روی کانال هم بستگی دارد

نتیجه : برای کسب درآمد از کانال تلگرام فقط تلاش در اولویت قرار ندارد و باید بگویم علاوه بر تلاش باید ایده ای خلاقه داشته باشید و آن را به مرحله اجرا در بیا ورید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 10 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر