موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

خرید کالای دست دوم از امازون

خرید کالای دست دوم از امازون

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 07 آذر 1400 ساعت 16:29

c8sjqjh0i7k1.jpeg

کالای دست دوم بخریم یا نو؟ آیا خرید کالای دست دوم اشتباه است؟ باید بگوییم برخلاف سال‌های گذشته که خرید کالای دست دوم مرسوم نبود، این روزها معاملات چنین اجناسی طرفداران بسیاری پیدا کرده است از همین رو بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند اجناس دست دوم را انتخاب کنند تا هزینه کمتری نیز بابت آن بپردازند. این امر تا جایی پیش رفته است که سایت‌های معتبری چون فروشگاه اینترنتی آمازون نیز به سمت فروش کالاهای دست دوم پیش می‌روند تا این دسته از مشتریان خود را نیز حفظ نمایند.

sddncbkqrz0m.jpeg

خرید کالای دست دوم بسیار مقرون به صرفه‌تر از کالای نو است. اگر شما می‌خواهید جنسی ارزان بیابید بهترین کار این است که در میان اجناس دست دوم به دنبال آن بگردید. از طرف دیگر علاوه بر ارزان بودن این کالاها، شما می‌توانید جنس اورجینال را بیابید و خریداری کنید. در واقع این روزها بسیاری از اجناس نو موجود در بازار دست دوم هستند که تنها کپی ضعیفی از جنس اصلی آن محسوب می‌شوند، از همین رو شما می‌توانید با خرید اجناس دست دوم اورجینال آن را بیابید و از خرید جنس تقلبی رها شوید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد خرید کالای دست دوم اما اورجینال را به کالای نو اما تقلبی ترجیح می‌دهند. از طرف دیگر برخی اجناس مجددا تولید نشده‌اند و نمونه آن را تنها می‌توان به صورت دست دوم خریداری کرد. مثلا کتاب‌های قدیمی که دیگر تجدید چاپ نمی‌شوند.

همان طور که گفتیم فروشگاه اینترنتی آمازون نیز به سمت فروش کالاهای دست دوم رفته است تا مشتریانی که علاقه به این دسته از کالاها دارند را از دست ندهد. در واقع آمازون با خدمت جدیدی که ارایه داده این امکان را فراهم می‌آورد تا مخاطبانش کالاهایی را که احتیاج ندارند، در سایت معرفی کرده و به فروش برسانند. از طرف دیگر افرادی که می‌خواهند کالاهای باارزش ارزان قیمت را بیابند به راحتی از امازون خریده و آن را آمازون دریافت می‌کنند.

در این روش معامله در سایت آمازون، کسانی که می‌خواهند جنس خود را به فروش برسانند، اطلاعات آن را در لیست فروش فروشگاه اینترنتی آمازون وارد می‌کنند. در مقابل این امر خریداران، محصولی که می‌خواهند را جست و جو کرده و پس از یافتن، آن را به آمازون سفارش می‌دهند. در این مرحله آمازون جنس را از فروشنده تحویل گرفته و با تغییر بسته‌بندی، آن را به خریدار تحویل می‌دهند. فروشگاه اینترنتی آمازون نیز برای این کار خود 1% از قیمت محصول را به عنوان کارمزد بر می‌دارد.

سایت آمازون در ابتدا این طرح را در شهر بنگلور هندوستان راه اندازی کرد تا اکر توانست در آن پروژه نیاز و رضایت مشتری را رفع نماید و به موفقیت دست یابد، آن را در سراسر هندوستان و پس از آن در سایر کشورها توسعه دهد. در واقع باید بگوییم اگر این طرح موفقیت چشمگیری داشته باشد، آمازون می‌تواند در جایگاه یک رقیب بسیار جدی در برابر ای بی، کریگز و… فعالیت کند که در این صورت آنها با تهدید جدی رو به رو می‌شوند.

باید بگوییم سایت آمازون یک سایت ساده نیست و معتبرترین فروشگاه اینترنتی در جهان محسوب می‌شود. پس فروشگاه اینترنتی که اعتبار خود را در پی اعتماد مشتریان به دست آورده است، قطعا برای اجناس دست دوم خود نیز ضمانت دارد. اجناس دست دومی که در سایت آمازون به فروش می‌رسند عبارتند از کتاب، سی دی، لوازم ورزشی و… که همگی مورد تایید آمازون هستند. آمازون هنگام دریافت محصول از دست فروشنده، آن را به صورت دقیق بررسی می‌کند و این امکان را نمی‌دهد که فروشندگان اجناس معیوب خود را در فهرست فروش سایت قرار دهند. در واقع توضیحاتی که در سایت نوشته می‌شود باید کاملا صحیح باشند از همین رو این اجازه به خریدار داده می‌شود که در صورت مغایرت، آن را برگرداند و پول خود را پس بگیرد.

اجناس دست دوم به صورت بسته بندی مخصوص به دست خریدار می‌رسند و برگه ضمانت نامه نیز همچون اجناس نو در آنها وجود دارد از همین رو می‌توان خرید جنس دست دوم از آمازون را یک معامله سودبخش دانست.

متاسفانه تصور بسیاری از مردم در مورد کالاهای ریفربیشد این است که این اجناس همگی دست دوم هستند و به صورت بازیافتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند اما باید بگوییم کالاهای ریفربیشد در سایت آمازون مختص این تعریف نیستند و موارد متعددی را شامل می‌شود که عبارتند از:

  • کالاهایی که به واسطه مشتریان عودت داده می‌شوند که این اتفاق می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد.
  • محصولاتی که در مرحله تولید دچار مشکل شد‌ه‌اند یا ظاهر آنها دارای خط و خش، فرورفتگی و… باشد.
  • محصولاتی که به مدت زیادی در انبارها مانده و فروش نرفته باشند یا مدلی خارج از رده محسوب شوند.
  • کالاهایی که در زمان حمل و نقل دچار آسیب شده و شرکت سازنده آنها را تعمیر کرده باشد.

در این موارد سایت آمازون، کالای مرجوعی را با درصدی تخفیف به عنوان جنس ریفربیشد عرضه می‌کند و مشتریان می‌توانند آنها را سفارش داده و تحویل بگیرند.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 23 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر