موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

ثبت نام در بورس جهانی

ثبت نام در بورس جهانی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 12 اسفند 1400 ساعت 16:48

در مقاله مقدمات معامله در بازار فارکس، آموزش افتتاح حساب دمو آموزش داده و قواعد انجام اولین معامله در حساب آزمایشی بیان گردید. بنابراین، انتظار می‌رود که شما پلتفرم معاملاتی را (متاتریدر5) را نصب کرده باشید. اگر هنوز با حساب دمو کار نکردید، اکیدا توصیه می‌کنیم که ابتدا وارد حساب دمو شده و سپس اصول باز کردن حساب واقعی را مطالعه کنید. برای باز کردن حساب دمو، بر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

اگر با حساب دمو تمرین کرده و چندین روز در حساب آزمایشی معامله کرده و با بازار آشنایی کامل دارید و همین طور نحوه معامله کردن و اصطلاحات بازار فارکس را میدانید، حالا وقت آن است که با یک حساب واقعی وارد باشگاه میلیونری معامله گران دنیا شوید. به باشگاه معامله گران جهانی خوش آمدید.

برای افتتاح حساب واقعی در بازار فارکس مراحل خیلی ساده‌ای را پیش رو دارید. فقط کافی است به بخش افتتاح حساب سایت وارد شده و اطلاعات خود را وارد کنید. سپس حساب واقعی شما به صورت خودکار برایتان ایمیل شده و می‌توانید به سرعت وارد دنیای معاملات واقعی شوید.

نکات مهم درباره افتتاح حساب واقعی

1. هنگام ثبت نام، حتما شماره تلفن و ایمیل خود را درست وارد کنید. چرا که کد تایید برای راه اندازی حساب واقعی به شماره تلفن و ایمیل شما ارسال خواهد شد.

2. پیش از انتخاب نوع حساب، حتما دقت کنید که قصد معامله و ترید کردن چه دارایی‌هایی را دارید. بروکر آی‌تی‌بی

حساب‌های مختلفی

 را با امکانات و دارایی‌های متفاوت، فراهم کرده تا تمامی نیازهای شما برآورده شود.

اگر تمایل دارید که در بازار فارکس و جفت ارزها معامله کرده و علاوه بر جفت ارزها به مهم‌ترین شاخص‌های بورس بین المللی، طلا، نفت، نقره و بیت کوین دسترسی داشته باشید، می‌توانید از حساب استاندارد استفاده کنید. حداقل مبلغ برای شروع به کار در حساب استاندارد، فقط 100 دلار (یا معادل آن) است. این حساب، اسپردهای بسیار پایینی داشته و استاپ اوت آن 10% است که عدد بسیار پایین است.

اگر تمایل دارید در بازار سهام‌های بین المللی معامله کرده و یک پرتفولیو حرفه‌ای برای خود درست کنید، حساب سهام انتخاب خوبی است. این حساب برای مدیران سرمایه گذاری طراحی شده که در آن، بیش از 200 سهام از برترین سهام‌های دنیا، بزرگترین و برترین شاخص‌های بورس دنیا به علاوه طلا وجود داد. حداقل واریز برای این حساب 50،000 دلار است.

اسپردهای این حساب شناور بوده و بروکر آی‌تی‌بی همواره آن‌ها را در کمترین مقدار ممکن نگه خواهد داشت. همچنین، از تریدرهایی که در این حساب کار کنند، هیچگونه کمیسیون معاملاتی دریافت نمی‌شود. برخی از بهترین دارایی‌های این حساب شامل سهام اپل، فیسبوک، گوگل، آمازون و مایکروسافت است که بزرگترین شرکت‌های حال حاضر دنیا شناخته می‌شوند.

این حساب مخصوص معامله گرهایی است که می‌خواهند مبلغ زیادی را در بازار، سرمایه گذاری کرده و نیاز به داراهایی متعددی برای حفظ سرمایه و افزایش آن دارند. هرآنچه که در بازارهای مالی برای معامله وجود دارد، در این حساب ارائه شده است. جفت ارزهای بازار فارکس، فلزات گران‌بها، انرژی، سهام مختلف، شاخص‌های بورس، کالاهای معاملاتی، ارزهای دیجیتال و …

حداقل مبلغ برای شروع تجارت در حساب پرو، 100،000 دلار (یا معادل آن) بوده و اسپردهای آن نیز شناور است. نرخ پایین اسپرد، دارایی‌های زیاد و خدمات پشتیبانی فوق‌العاده، از ویژگی‌های این حساب معاملاتی هستند. هم اکنون، شما با انواع حساب‌ها آشنا شده و وقت آن است که یکی را برای خود انتخاب کرده و شروع به تجارت کنید.

هنگام افتتاح حساب واقعی، شما باید اهرم معاملاتی خود را بین 1:1 تا 1:100 انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که هرچه مقدار اهرم بیشتر باشد، لزوما بهتر و پر سودتر نیست. شما باید با توجه سبک معاملاتی و دارایی‌های که انتخاب می‌کنید، از اهرم متناسب استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله اهرم چیست مراجعه کنید.

سپس اطلاعات خود را تکمیل کرده و دکمه ثبت نام را بزنید. اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید، پس از تائید ایمیل و شماره تلفن، حساب شما باز شده و جزئیات این حساب برایتان ایمیل می‌شود.

هم اکنون حساب معاملاتی شما افتتاح شده و می‌توانید پس از نصب نرم افزار معاملاتی متاتریدر5 برای تلفن همراه و یا کامپیوتر، با وارد کردن نام کاربری (Username) و رمز عبور (Password) وارد حساب خود شوید. به یاد داشته باشید که تا تایید شدن حساب، شما هنوز نمی‌توانید در حساب خود معامله‌ای انجام دهید.

برای تائید و فعال‌سازی حساب خود، باید مدارک هویتی و محل سکونتتان را برایمان ارسال کنید. بعد از تائید ما، حساب شما فعال می‌شود. مدارک هویتی می‌تواند شامل کارت ملی، شناسنامه و یا پاسپورت باشد. برای مدارک محل سکونت نیز قبض آب و برق به نام تریدر، اجاره نامه مسکن، نامه از بانک برای تائید آدرس و … مورد تایید است. بعد از ارسال این مدارک در بخش اسناد حساب کاربری، کمیته حقوقی بروکر آی‌تی‌بی باقی مراحل را انجام داده و در نهایت، حساب کاربری به صورت خودکار تایید خواهد شد. پس از تایید نهایی، شما می‌توانید معاملات خود را شروع کنید.

شما می‌توانید در حساب کاربری به پشتیبانی خود پیغام داده، تاریخچه معاملات را چک کرده، تاریخچه حساب خودتان را ببینید، از بخش آموزش، تحلیل، کتابخانه و وبینارهایی که برای موفقیت شما طراحی شده است، استفاده کنید.هم اکنون تنها بخشی که مانده است، بخش شارژ حساب و شروع معاملات هست. برای این منظور به مقاله

روش‌های واریز و برداشت در بروکر آی‌تی‌بی

مراجعه کنید.

اگر برای شروع معامله و نصب نرم افزار مشکلی دارید، به مقاله مقدمات معامله دربازار فارکس مراجعه کنید. همچنین اگر می‌خواهید به کلی نکات آموزشی و رازهای درآمدزایی در بازار فارکس دسترسی داشته باشید، به بخش آموزش و وبلاگ سایت مراجعه کنید. شما می‌توانید 24 ساعته در 5 روز هفته با پشتیبانی ما در تماس بوده و اگر در فرآیند معاملاتی‌تان مشکلی بود، با مدیر مشاوره معاملاتی ما ارتباط برقرار کنید.نکته: اگر بخش افتتاح حساب سایت به علت به روزسانی و هر دلیل دیگری فعال نبود، برای افتتاح حساب به شماره شرکت پیام داده و تماس بگیرید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 24 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر