موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

میزان درآمد از نئوباکس

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 11 اسفند 1398 ساعت 13:51

07681249214374042325.jpg

بهترین استراتژی برای افزایش در آمد از نئو باکس :

از وقتی که توی NeoBux ثبت نام کردم  ، استراتژی های زیادی رو برای افزایش درآمدم امتحان کردم.

من استراتژی که در پایین قرار داده ام رو بهترین استراتژی برای شروع از 0$ در هر روز تا رسیدن به حداقل 40$ در آمد در روز میدونم در کوتاهترین زمان ممکن و بدون هیچ سرمایه ی اولیه ای .

البته اگه بتونین در شروع کار چند دلار سرمایه گذاری کنین زودتر به هدفتون میرسین.

در مراحل زیر اول حسابمون رو به طلایی و بعد مستقیما به نهایی ارتقا میدیم.

کلید در آمد ثابت توی نئو باکس زیرمجموعه هست، هر چی زیر مچموعه هاتون بیشتر باشن زودتر به هدفتون میرسین.چون زیر مجموعه ها در نئوباکس اجاره داده میشن بسیاری از افراد شکست میخورن چون بدون هیچ برنامه ای فقط زیر مجموعه اجاره و اجاره و اجاره میکنن و مقداری از پول رو برای تعویض زیر مجموعه های غیر فعال و تمدید زیر مجموعه ها ی فعال در آخر ماه نگه نمیدارن.

زیرمجموعه ها در نئوباکس انسان هستند (نه ماشین مثل بیشتر سایتهای PTC ) و قیمت هر کدومشون 0.20$ برای یه ماه هست . بیشترشون فعالن ولی بعضیهاشون هم نه. شما میتونین یه زیر مجموعه غیر فعال را با یه زیرمجموعه فعال با قیمت 0.07$ عوضش کنین.تعویض عضو به نفعتونه پس اگه دیدین عضوی فعال نیست تعویضش کنین.

فقط یادتون باشه که اوایل کار فقط صبر و حوصله نیاز دارین (یه شبه نمیشه راه صد ساله رو رفت) ، اگه اعتقادی به این سایت ندارین یا فکر میکنین آدمی هستین که زود کنار میکشین این کار به دردتون نمیخوره ، ولی اگه می بینین آدمی هستین که حاضرین برای رسیدن به هدفتون یه کمی صبر به خرج بدین و هر تلاشی که نیاز داشته باشه رو انجام بدین مطمئن باشین به یکسال نمیرسه که به در آمد ثابت میلیونی فقط با همین سایت میرسین و مهمتر اینکه دیگه اون موقع فقط کافیه روزی 9 تا تبلیغ ببینین که این هم بیش از 10 دقیقه وقت نمیگیره ، خیلی خب پس اگه جزو دسته ی دوم هستین به خوندن ادامه بدین.

The Best NeoBux Strategy :

مرحله 1 :

یه زمانی از روز رو برای کلیک روی همه ی تبلیغاتتون انتخاب کنین.سعی کنین اگه براتون امکانش هست هر روز در همون زمان کلیک کنین .برای افزایش درآمدتون مخصوصا در اوایل کار که زیرمجموعه ندارین چند بار در طول روز برای کلیک روی تبلیغات جدید ، سایت رو چک کنین.

مرحله 2 :

وقتی موجودی Main Balance شما به ۱$ رسید پول رو به Rental Balance منتقل بدین (مهم : این اشتباهی رو که اکثرا میکنن یعنی انتقال پول به Rental Balance وقتی به موجودی 0.60$ رسیدن نکنین. بله شما میتونین 3 تا زیرمجموعه اجاره کنین ولی پولی برای تمدید اونا بعد از انقضاشون ندارین.صبر کنین تا به 2$ برسین) . میدونم که یکمی طول میکشه تا به ۱$ برسین ولی اونموقع شما پول برای تمدیشون و همینطور تعویض زیر مجموعه های غیر فعال دارین.

مرحله 3 :

با ۱$ درون Rental Balance تون 3 تا زیر مجموعه اجاره کنین.قابلیت AutoPay (این قابلیت در بالای صفحهRented (صفحه زیر مجموعه های اجاره ایتون) جایی که زیر مجموعه هاتون لیست شدن قرار داره .به جای اینکه شما زیرمجموعه هاتون رو تمدید کنین خود سیستم اونها رو تا زمانی که AutoPay روشنه تمدید میکنه.در واقع شما با فعال کردن این قابلیت ۱۵٪ تخفیف بابت اجاره نفرات می گیرین و زیر مجموعه هاتون هم به صورت روزانه(به جای تمدید در آخر هر ماه که ممکنه به دلیل نبودن موجودی کافی زیرمجموعه های فعالتون رو از دست بدین) تنها در صورت فعال بودن به مدت یک روز دیگر تمدید می شوند.

با عضویت استاندارد شما 0.005 به ازای هر کلیک زیرمجموعه هاتون دریافت میکنین.

 0.005per ad x 4 ads a day x 3 referrals = $0.06 per day

مهم : تو این مرحله پولتون رو به هیچ وجه برداشت نکنین. وقتی درخواست برداشت میکنین (شما میتونین وقتی به 2$ رسیدین درخواست کنین) پول فورا به حسابتون واریز میشه (یادتون باشه که سخترین مرحله ی کار با نئو باکس همین 2-3 دلار اوله ). بیشتر افراد برای اینکه مطمئن بشن که این سایت قابل اطمینانه اینکارو میکنن ولی من اینجا هستم و بهتون میگم که مطمئن باشین این سایت معتبره ولی باز هم اگه میخواین مطمئن بشین برداشت کنین ، ولی فقط یه بار

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید:


ادامه مطلب+

نوشته شده در پنجشنبه 21 شهريور 1392ساعت 10:48 توسط Danial

|

| تعداد بازدید : 200

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 23 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر