موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 14 مهر 1400 ساعت 03:11

تعداد نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین در سایت‌های ارائه دهنده نرم‌افزارهای رایگان و پولی خیلی زیاد است. با توجه به رونق ارزهای دیجیتالی و ورود روز افزون افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این عرصه، یافتن بهترین اپلیکیشن تحلیل قیمت بیت کوین یا سایر ارزها کار دشواری نیست.

اما به دلیل تنوع در خدمات هر نرم افزار تحلیل بیت کوین ما بر آن شدیم مطلبی جامع در این خصوص آماده کنیم تا انتخاب بهترین اپلیکیشن تحلیل قیمت بیت کوین برای شما ساده‌تر شود.

پس با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا لیستی 10 موردی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای تحلیل تکنیکال بیت کوین را به شما معرفی کنیم.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

چرا نیاز به استفاده از نرم‌افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین وجود دارد؟!

بخش مهمی از موفقیت یک معامله، به خصوص برای کسانی که شغل آن‌ها تجارت در انواع بورس و بازارها است، توانایی ارزیابی الگوهای داد و ستد در آن بازار است. تسلط بر تکنیک‌های تجزیه و تحلیل فنی بازار می‌تواند مانع سرمایه‌گذاری‌های احساساتی شود.

تکیه بر سیستم تجزیه و تحلیل فنی می‌تواند شاخص‌های خرید و فروش را ایجاد کند. همچنین به افراد کمک کند تا فرصت‌های جدید معاملاتی را پیدا کنند.

به همین دلیل است که روز به روز بر تعداد ابزارهای تحلیل تکنیکال در انواع بورس‌های سرمایه‌گذاری یا انواع ارزهای دیجیتال اضافه می‌شود.

انتخاب بهترین اپلیکیشن تحلیل قیمت بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری می‌تواند مانع از دست رفتن سرمایه افراد شود. همچنین با بررسی رفتارهای بازار در گذشته، بهترین زمان برای خرید و فروش را به کاربران اطلاع دهد.

10 نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین

  •  CryptoHopper

نرم‌افزار CryptoHopper چند سالی است که به عنوان بهترین نرم‌افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی شناخته شده است. این اپلیکیشن بهترین و مهم‌ترین ابزارهایی که هر فرد سرمایه گذار با دانش مختصر از بازار به آن نیاز دارد را در اختیار او قرار می‌دهد.

به جز نمودارهای تحلیل تکنیکال، این نرم‌افزار مجهز به امکانی است که در آن می‌توان به طراحی استراتژی و سفارشی سازی معاملات پرداخت.

این استراتژی با در نظر گرفتن 130 شاخص قابل برنامه ریزی است که ریسک شکست را بسیار کاهش می‌دهد.

تا اینجای کار استفاده از اپلیکیشن رایگان است. اما اگر شما یک معامله‌گر قهار باشید می‌توانید با خرید برخی از امکانات پولی در این نرم‌افزار، استراتژی‌های قدرتمندتری برای خرید و فروش بیت کوین خود تدوین کنید.

  •  HaasOnline

HaasOnline یکی از محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های تجاری خودکار برای معامله گران پیشرفته است. این اپلیکیشن از سال 2014 در حال ارائه خدمات به کاربران کریپتولند است.

همچنین اطلاعات آن از 22 صرافی در سراسر جهان که جزو معتبرترین و خوش نام‌ترین صرافی‌های دنیا هستند، استخراج می‌شود.

یکی از دلایلی که این نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین را در صدر لیست بهترین اپلیکیشن تحلیل قیمت بیت کوین قرار می‌دهد این است که داده‌های نمودار تحلیلی آن از 52 هفته قبل از زمان فعلی تهیه می‌شوند.

بنابراین کسانی که تمایل دارند رفتارهای قدیمی‌تر بازار را تحلیل کنند می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند.

  •  Commas3

این نرم‌افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین یکی از مدعیان جدید این عرصه است. یکی از ویژگی‌هایی که این نرم‌افزار را محبوب و پرطرفدار کرده این است که تحلیل‌ها با مقایسه قیمت بیت کوین با دلار انجام می‌شود.

بنابراین اگر کسی بخواهد در این اپلیکیشن استراتژی خرید یا فروش تنظیم کند می‌تواند با تکیه بر قیمت دلار این کار را انجام دهد.

ویژگی جذاب دیگر 3commas این است که این اپلیکیشن مجهز به یک ربات خرید و فروش است. بنابراین حتی در زمانی که شما خواب هستید هم می‌توانید در بازار بیت کوین و چندین ارز دیجیتالی دیگر خرید و فروش کنید.

  •  Shrimpy

Shrimpy یک پرتفوی نمونه مدیریتی است. البته امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز در آن فراهم است. به‌تازگی Shrimpy پایانه بسیار شخصی خود را برای تجارت در صرافی‌های مختلف راه‌اندازی کرده است.

این ترمینال به شما امکان می‌دهد که به جای مراجعه به مبادله، مستقیماً از رابط Shrimpy تجارت کنید.

رابط کاربری Shrimpy بسیار ساده و کاربرپسند است. این اپلیکیشن نسخه‌های اولیه خود را رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما در صورتی که بخواهید از بخش پیشرفته تحلیل تکنیکال یا خرید و فروش آن استفاده کنید باید ماهانه بین 13 تا 19 دلار پرداخت کنید.

  • Coinigy

Coinigy هم در لیست بهترین اپلیکیشن تحلیل قیمت بیت کوین قرار دارد. چرا که رابط کاربری بسیار قدرتمندی دارد. به این ترتیب تحلیل تکنیکال بیت کوین با آن کار ساده‌ای خواهد بود.

همچنین نسخه‌های اندروید و IOS آن نیز موجود است.قیمت این اپلیکیشن در ابتدا رایگان است. اما اگر تحلیل‌های بیشتری مد نظر داشته باشید باید ماهانه از 18.66 تا 99 دلار بپردازید.

بدیهی است که هر چقدر امکانات بیشتری خریداری کنید به تحلیل‌های عمیق‌تر دست پیدا خواهید کرد.

  • Zignaly

این نرم‌افزار نیز یکی از ترمینال‌های جدید تجارت است. Zignaly در ابتدا کار خود را به عنوان نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی آغاز کرد. اما به تدریج به یکی از پلتفرم‌های تجاری تبدیل شد که امکانات گسترده‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تمامی خدمات ارائه شده توسط Zignaly رایگان است. این مهم‌ترین ویژگی این نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین است که آن را در میدان رقابت با اپلیکیشن‌های رقیب پیش می‌اندازد.

  •  Kryll

Kryll فقط یک نرم‌افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین نیست. این اپلیکیشن یکی از طلایه داران تدوین استراتژی خرید و فروش ارزهای دیجیتالی است که با رابط کاربری بسیار خوبی که دارد گوی رقابت را از دیگران ربوده است.

شما می‌توانید استراتژی خرید و فروش خود را به‌صورت گرافیکی در این اپلیکیشن تدوین کنید. اما قیمت این اپلیکیشن یک عدد مشخص و ثابت نیست.

در واقع شما بر اساس هر استراتژی که برای خرید و فروش تدوین می‌کنید، رقم مشخص و متغیری را به Kryll پرداخت می‌کنید.

  •  Coinrule

اگر می‌خواهید برای اولین بار تجارت بات را امتحان کنید Coinrule مکان خوبی برای شروع این کار است.

Coinrule نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین است و در آن می‌توانید استراتژی خرید و فروش را بر اساس داده‌های تحلیلی نرم افزار به راحتی انجام دهید.

  • Trade Santa

Trade Santa بیشتر از آن‌که در حوزه ارائه تحلیل تکنیکال فعال باشد، یک بات خرید و فروش است. البته خرید و فروش ارزهای دیجیتال در آن با توجه به تحلیل‌های تکنیکال صورت می‌گیرد.

همچنین استراتژی این کار را خود کاربر باید تنظیم کند. رابط کاربری بسیار ساده و جذاب trade santa کار کردن با آن را برای کاربران تازه کار در دنیای کریپتولند بسیار ساده کرده است.

بسته به این‌که کاربر چه خدماتی از این نرم‌افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین دریافت می‌کند، قیمت‌ها متفاوت است. اما به‌طور کلی پکیج‌های trade santa از رایگان تا 100 دلار در ماه متغیر هستند.

  • HodlBot

اگر شما یک سرمایه‌گذار هستید که تمایل دارید کارهایی را که قبلاً انجام می‌دادید به طور خودکار انجام شوند، HodlBot گزینه بسیار خوبی برای شما است.

قوی‌ترین ویژگی Hodbot این است که تمرکز خود را روی ارائه تحلیل تکنیکال برای 20 سکه دیجیتالی برتر گذاشته است. به این ترتیب اگر شما روی ارزهای ارزشمندتر کار می‌کنید، Hodbot گزینه مناسبی برای شما است.

اما این نرم‌افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین رایگان نیست. پولی که شما برای دریافت خدمات از Hodbot پرداخت می‌کنید ارتباط مستقیمی با حجم معاملات شما دارد.

آیا شما می‌توانید به جز موارد فوق مورد دیگری از نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین معرفی کنید. به نظر شما بهترین اپلیکیشن تحلیل قیمت بیت کوین کدام اپلیکیشن است؟!

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 23 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر