موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

ربات خرید و فروش ارز دیجیتال

ربات خرید و فروش ارز دیجیتال

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 22 فروردین 1400 ساعت 04:01

معامله‌گران در بازارهای مالی مانند فارکس و حتی گاهی اوقات بورس تهران (در برخی سهام که دارای نوسانات بیشتر است) از نوسانات قیمت سود می‌برند. معامله‌گران حرفه‌ای (تریدرها) عاشق بازاری هستند که نوسان و عمق زیاد دارد.

با افزایش قیمت بیت‌کوین، رفته رفته معامله‌گران نیز به این ارز دیجیتال توجه بیشتری می‌کنند. وجود نوسانات شدید در قیمت بیت‌کوین و سایر جذابیت‌ها مانند وجود پلتفرم‌های معاملاتی متنوع مانند Kraken ، Bitfinex ، BitMEX ، Bitstamp و… باعث شده معاملات بیت‌کوین رونق بیشتری داشته باشد.

در این مطلب از سایت بورسینس قصد داریم یک نرم‌افزار معاملات خودکار بیت‌کوین برای تریدرهای حرفه‌ای معرفی کنیم.

این ربات معاملات بیت‌کوین با نام haasbot که یک نرم‌افزار قابل نصب روی کامپیوتر است، با اتصال به پلتفرم‌های معاملاتی زیر، معاملات بیت‌کوین را بصورت خودکار انجام می‌دهد:

ویژگی‌های کلیدی ربات haasbot

برخی از ویژگی‌های این ربات را از سایت سازنده آن نقل قول می‌کنیم.

قابلیت شخصی‌سازی

اگر قصد دارید یک ربات معاملات بیت‌کوین داشته باشید که با یک اندیکاتور خرید کند، با اندیکاتور دیگری بفروشد، مطمئن شوید که کارمزد معاملات را ضرر نخواهید کرد و هنگامی که بازار سقوط می‌کند از موجودی حساب‌تان مواظبت کنید؟ همه این کارها را ربات haasbot انجام می‌دهد

پیشرفته‌ترین اندیکاتورها

این ربات معاملات اتوماتیک بیت‌کوین، بروزترین اندیکاتورها مانند StochRSI، MACD، PPO، Ultimate Oscillator، Ulcer Index و Regression Slope Cross و … داراست.

تشخیص الگوهای کندل‌استیک

ربات haasbot بیش از 60 الگوی کندل‌استیک را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند طوری تنظیم شود که اگر این الگوها در نمودار مشاهده شد، معامله خرید یا فروش را انجام دهد. این الگوها را می‌توانید با اندیکاتورهای دیگر تکنیکال به کار گیرید تا سیگنال‌های قوی‌تر را تشخیص دهد.

پشتیبانی از اکثر صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملات معتبر

معاملات بیت‌کوین می‌تواند بصورت خودکار در صرافی‌های Bitfinex، BitMEX، Bitstamp، Bittrex، BTCC، BTC-E، CEX.IO، C-Cex، GDAX، Gemini، Huobi، Kraken، Poloniex، Okcoin.com and Okcoin.cn انجام شود.

جدیدترین تکنولوژی

ربات Haasbot با جدیدترین تکنولوژی‌ها، مناسب‌ترین ابزارها را در اختیار شما می‌گذارد تا به روشی که مایلید معامله کنید و سرمایه خودتان را در این بازار به شدت پرنوسان محافظت نمایید. ربات Haasbot یک جعبه‌ابزار همه‌کاره است و طوری طراحی شده که از معاملات بیت‌کوین بیشترین منفعت را ببرید.

آپدیت‌های مکرر

به صورت مکرر آپدیت‌هایی برای Haasbot ارائه می‌شود تا ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه گردد. اندیکاتورهای جدید، اقدامات جدید برای محافظت از ضرر، صرافی‌های جدید و جفت‌ارزهای جدید به این نرم‌افزار معاملاتی اضافه می‌شوند.
همچنین به کاربران جدیدمان اجازه داده می‌شود نسخه‌های بتای نرم‌افزار را تست کنند و در این رابطه نظرشان را اعلام کنند.

پشتیبانی

اگر به مشکلی برخوردید یا اینکه در خصوص استفاده از ویژگی خاصی از نرم‌افزار سوال داشتید، به احتمال قوی در بخش سوالات متداول و راهنمای سایت، پاسخ‌تان را خواهید یافت. اگر پاسخ را نیافتید، می‌توانید با سایر کاربران در فروم چت کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

کارکردهای ربات معاملات اتوماتیک بیت‌کوین

در ادامه به ویژگی‌های این ربات اشاره‌ای کوتاه خواهیم داشت.

معاملات 24 ساعته در 7 روز هفته

این ربات طوری طراحی شده که در 24 ساعت شبانه‌روز، 7 روز هفته و 365 روز سال مشغول به کار باشد. نرم‌افزار معاملاتی بیت‌کوین Haasbot با کمترین منابع سخت‌افزاری کار می‌کند و حتی می‌توانید آنرا در بک‌گراند کامپیوترتان تا هر زمان که خواستید باز نگه‌دارید.

کسب سود از آربیتراژ

آیا تاکنون به فکر افتاده‌اید که از اختلاف قیمت بیت‌کوین و جفت‌ارزهای دیجیتال در سایت‌های معاملاتی سود ببرید؟ شما می‌توانید با استفاده از ربات آربیتراژ که در نرم‌افزار معاملات اتوماتیک بیت‌کوین Haasbot قرار دارد به این هدف برسید.

حفاظت از سرمایه

می‌توان این ربات را طوری تنظیم کرد که در صورت بروز یک رویداد، خرید یا فروش را بطور خودکار انجام دهد. برای مثال می‌توانید تنظیم کنید اگر قیمت بیت‌کوین 1 درصد کاهش داشت، از بازار خارج شود تا بتوانید در قیمت پایین‌تری دوباره وارد بازار شوید.

پشتیبانی از سایر ارزهای دیجیتال

ربات Haasbot از بیش از 500 ارز رمزپایه دیگر در پلتفرم‌های معاملاتی پشتیبانی می‌کند. داشتن این ویژگی به این معنی است که می‌توانید قدرت ربات معاملات بیت‌کوین، ربات آربیتراژ و ربات ثبت سفارش را برای ارز دلخواه‌تان تنظیم کنید.  به این ترتیب می‌توانید افزایش قیمت بزرگی که در ارزهای دیجیتال دیگر رخ می‌دهد سود بدست آورید.

صفحه دیده‌بان بازار

صفحه دیده‌بان بازار (Marketview Page)، قابلیت پیاده‌سازی ابزارهای تحلیل تکنیکال، معاملات دستی، مشاهده اندیکاتورها و حتی مشاهده چندین بازار را بصورت همزمان را در اختیار شما می‌گذارد.

ربات‌های ثبت سفارش دلخواه

ربات‌های ثبت سفارش نوعی از ربات‌های بیت‌کوین هستند که می‌توانند برای سناریوهای مختلف، شخصی سازی شوند. برای مثال می‌توانید به ربات این دستور را بدهید زمانی که قیمت بیت‌کوین به پایین‌تر از 15000 دلار رسید آنرا خریداری کند و سپس اگر قیمت به بیش از 16000 دلار رسید آنرا بفروشد.

اقدامات محافظه‌کارانه

علاوه بر معاملات براساس اندیکاتورها و سایر اقداماتی که برای حفظ امنیت سرمایه‌تان می‌توانید انجام دهید، ارسال سفارشات توسط ربات Haasbot را می‌توان طوری تنظیم کرد که در صورت رخدادی خاص، کارمزد معاملات پوشش داده شود.

قابلیت برنامه‌نویسی

می‌توانید از فریم‌ورک ربات Haasbot برای نوشتن ربات‌های کاملا شخصی‌سازی شده با استفاده از زبان برنامه‌نویسی #C بهره بگیرید.

برای مشاهده سایر جزییات از ربات معاملات خودکار بیتکوین و قیمت‌ها روی تصویر زیر کلیک کنید

این نرم افزار با لایسنس‌های مختلف برای معامله‌گران حرفه‌ای در دسترس است. برای مشاهده قیمت‌ها و سایر جزییات، اینجا کلیک کنید

توجه: امنیت ارز دیجیتال‌تان را حفظ کنید تا در آینده حسرت نخورید. با این کیف پول از بیت‌کوین و سایر ارزهایتان محافظت کنید:

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 23 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر