موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 15 دی 1399 ساعت 14:27

desktop.png

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که از جهاتی شبیه به دیگر سیستم های پرداخت مانند وب مانی و پی پال (پی پل) است. با استفاده از سیستم پرداخت و خرید پرفکت مانی و یا خرید ووچر پرف خاب کند.

فروش پرفکت مانیخرید پرفکت مانیshape4.png

خرید و فروش پرفکت مانی در ایران به صورت آنی و اتوماتیک

با استفاده از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی ایکس نوین می توانید بدون نگرانی و در سریع ترین زمان ممکن حساب PerfectMoney خود را در هر ساعت شبانه روز به صورت خودکار شارژ کنید یا درآمد خود را از حساب پرفکت مانی به ریال تبدیل کنید.
برای مشاهده قیمت ارز مورد نظر ، از طریق پنل کاربری اقدام کنید.

سوالات متداول :

ابتدا در بخش عضویت ، یک حساب کاربری تازه برای خود ایجاد کنید و پس از ارسال مدارک احراز هویت ساده ، خیلی سریع اقدام به خرید کنید.

بله ، اپلیکیشن نسخه اندروید را میتوانید در گوگل پلی دانلود و نصب کنید و از تمامی خدمات ایکس نوین از طریق اپلیکیشن موبایل استفاده کنید. اپلیکیشن نسخه iOS به زودی منتشر می شود.

بله ، می توانید در بخش خرید گزینه ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید.

سفارشات خرید پرفکت مانی و ووچر ، بعداز پرداخت آنلاین به صورت خودکار پردازش میشود و سفارشات فروش پرفکت مانی و ووچر پس از ثبت سفارش و پرداخت دلار ، به صورت خودکار تایید میشود.

هیچگونه کارمزدی بابت شبکه و انتقال از سفارشات خرید و فروش کسر نمی شود و طبق قیمت در سایت محاسبه می شود.

sperfectred.png

افتتاح حساب پرفکت مانی

اگر حساب پرفکت مانی ندارید و قصد ورود به دنیای کسب و کار و پس انداز پول خود را در گستره سایر ارزهای خارجی دارید می توانید با کمک ایکس نوین یک حساب پرفکت مانی وریفای شده برای خود بار کنید.

ما تمام اقدامات لازم برای ایجاد یک اکانت پرفکت مانی تائید شده با مشخصات و ایمیل خودتان را در کمتر از 72 ساعت برای شما انجام می دهیم و اطلاعات مربوط به حساب و پنل بانکداری اینترنتی آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

ا می توانید با مراجعه به پنل بانکی خود نسبت به تغییر کلمه عبور و ایجاد یک بار رمز بروی شماره تلفن همراه خود امنیت آن را تضمین کنید.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص پرفکت مانی دارید به بخش آموزش های پرفکت مانی در وب سایت ایکس نوین مراجعه نمائید

فروش پرفکت مانیویدئوی آموزش افتتاح حساب پرفکت مانیperfectchargered.png

خرید پرفکت مانی و شارژ خودکار

دارندگان حساب پرفکت مانی می توانند به سادگی با استفاده از وچرهای الکترونیکی پرفکت مانی یا روش های پرداختی دیگر حساب پرفکت مانی خود را شارژ و برای ان اعتبار خریداری کنند. پرفکت مانی سیستم پرداخت پویا و مطمئن است که برای حواله ها با مبالغ بالا بسیار مناسب است و حداقل تا کنون مشکلی با ملیت و کاربران ایرانی نیز ندارد ام ولی با توجه به این که یک سیستم نوپاست هنوز خیلی میان کاربران اینترنتی به اندازه دیگر سیستم های پرداخت مانند وب مانی یا پی پال محبوبیت کسب نکرده است.

پرفکت مانی مشکلی برای افتتاح حساب برای کاربران ایرانی دارد اما با توجه به وجود تحریم ها امکان شارژ و خرید پرفکت مانی برای کاربران ایرانی کاری دشوار است و اما شما با ایکس نوین می توانید در سریع ترین زمان و مطمئن ترین روش اقدام به خرید پرفکت مانی برای حساب خود کنید.

تنها کافی است تا فرم درخواست خرید PerfectMoney را به صورت آنلاین تکمیل کنید و میزان شارژ پرفکت مانی درخواستی خود را در این فرم مشخص کنید. پس از پرداخت مبلغ برآورد شده توسط شما عملیات شارژ حساب پرفکت مانی شما به صورت آنی انجام می گردد و مبلغ مورد نظر به حساب PerfectMoney شما افزوده خواهد شد.

شارژ پرفکت مانیexperfectred.png

تبدیل و فروش پرفکت مانی

یکی از مزیت های بزرگ استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی استفاده از آن به عنوان یک روش پرداختی برای کسب درآمد های بین المللی است. در صورتی که بخواهید موجودی حساب پرفکت مانی خود را به ارز های رایج دیگری مانند ریال در کشور ایران یا دلار و یورو تبدیل کنید یا به اصطلاح اقدام به فروش پرفکت مانی و یا نقد کردن ووچرهای پرفکت مانی خود کنید، می توانید با استفاده از ایکس نوین این کار را در کوتاه ترین زمان با کارمزد بسیار پایین انجام دهید.

برای این کار کافی است تا فرم آنلاین درخواست فروش پرفکت مانی را تکمیل کنید و پس از آن مقدار مورد نظر را به حساب پرفکت مانی ایکس نوین انتقال دهید. سپس روند پرداخت مبلغ به شما آغاز می شود و پس از گذشت یک روز کاری تبدیل پرفکت مانی به تومان شما انجام می شود و پرداخت به شما صورت می پذیرد.

فروش پرفکت مانی

salb
خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر