موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

آینده ارز e2c

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 01 بهمن 1399 ساعت 15:44

E2C.jpg

در سال های اخیر ارز دیجیتال E2C در بین تریدرها (معامله گران) و سرمایه گذاران ایرانی مخاطبان زیادی پیدا کرده است.  E2C با هدف استفاده و جایگزینی از انرژی سبز و سوخت های غیر فسیلی ایجاد شده و اعلام کرده که برای گسترش فعالیت ها و پروژه های خود نیازمند جذب سرمایه می باشد، از همین رو بسیاری از مردم در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند. اگر شما در این پروژه سرمایه گذاری کرده اید و یا به دنبال سرمایه گذاری در این پروژه هستید، پیشنهاد می کنیم که این مقاله را از دست ندهید.



بسیاری از کارشناسان بر این باورند که ارزهای دیجیتال نسل آینده پول های فیات هستند و بزودی راه پیشرفت خود را پیدا می کنند. در این میان ارزهایی بوجود آمده اند که مرتبط با یک حوزه و صنعت خاص می باشند.

یکی از این موضوعات، بحث جذاب انرژی های سبز است که با فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال ترکیب شده است. در حال حاضر بیش از 20 نوع ارز دیجیتال مرتبط با انرژی های سبز طراحی و ارائه شده است که هر یک دارای ویژگی های مشترک و منحصر به فردی می باشند. با وجود این حجم از تعداد ارزهای دیجیتال در نهایت یک یا دو مورد از این کوین ها موفق خواهند شد که در موضوع توزیع انرژی های سبز جایگاه ویژه ای پیدا کنند.

اما برای اینکه بتوانیم تشخیص دهیم که چه کوینی آینده دار است و چه کوینی فقط جهت کلاهبرداری به وجود آمده، باید تعصب را کنار گذاشت و منطقی در مورد آن ها تحقیق و بررسی کنیم.



 ارز دیجیتال E2C متعلق به شرکتی به نام ورد واید انرژی (World Wide energy)  می باشد که ادعا می کند در زمینه سرمایه گذاری در راستای ارتقا و پیشرفت انرژی سبز و سوخت های زیستی و غیر فسیلی فعالیت می کند.

ارز دیجیتال E2C با ایده اتصال انرژی های نوین به فناوری بلاک چین به وجود آمده است. یک سیستم غیر متمرکز بر بستر بلاک چین اتریوم تا قراردادهای هوشمند بین خریداران و فروشندگان انرژی های سبز به راحتی انجام گیرد. تا اینجای کار کلیات ماجرا مفید و جذاب است. اما وقتی موضوع سرمایه گذاری مطرح می شود مسائل دیگری نظیر اسم و اعتبار شرکت، روش سرمایه گذاری، برنامه های شرکت، حجم معاملات و مسائل فنی یک ارز دیجیتال، نقش پر رنگ تری به خود می گیرد.

 بر اساس بررسی های انجام شده توسط مرکز تحقیقات بلاک چین، ارز دیجیتال E2C در هیچ یک از مراجع معتبر بین المللی مانند کوین مارکت کپ (coinmarketcap) و کوین کودکس (coincodex) وجود ندارد.


روش سرمایه گذاری آن از طریق سایت electronicenergycoin.com انجام می شود که با بررسی این وب سایت دو نکته مورد توجه قرار می گیرد:

  1. دامنه این سایت در تاریخ 5 اکتبر سال 2018 ثبت شده و قدمت چندانی ندارد.
  2. روش پرداخت در این سایت با بیت کوین بوده و هیچ شماره حساب و درگاه پرداختی برای پیگیری پرداخت ها وجود ندارد. علت این امر غیر قابل پیگیری بودن تراکنش های بیت کوین است. (اگر پروژه E2C قرار باشد در مقیاس جهانی مطرح شود، به نظر شما منطقی است که خریداری آن فقط از طریق بیت کوین امکان پذیر باشد)

E2C-2.jpg


از آنجایی که تراکنش های یک ارز دیجیتال بیانگر آینده و مقبولیت آن در بین مردم و سرمایه گذاران است، با بررسی تراکنش های غیر صفر ارز E2C از طریق سایت Etherscan، در میابیم  که آخرین تراکنش مربوط بهE2C ، 284 روز پیش اتفاق افتاده است! همچنین کوین E2C در بین بیست کوین با بیشترین حجم سرمایه گذاری در حوزه انرژی قرار ندارد و این یعنی حداقل 20 کوین دیگر در این زمینه وجود دارند که موفق تر بوده اند.



پروژه E2C مدعی شده است که در ازای سرمایه گزاری در این پروژه سودی 100 تا 200 در صدی نصیب شما خواهد!

این در حالی است که در بسیاری از کشورهای دنیا سود سپرده بانکی، سپرده سرمایه گذاری و موسسات مالی در حدود ۱ تا ۵ درصد بصورت سالانه می باشد. اگر شما در یکی از کشورهای اروپایی اعلام کنید که سود ۱۰ درصد سالانه به سرمایه گذاران خود پرداخت خواهید کرد، قطعا بسیاری از مردم برای سرمایه گذاری در شرکت یا موسسه شما روی می آورند. پس فقط با 10 درصد سود سالیانه بسیاری از افراد در اروپا و کشورهای مختلف متقاعد به سرمایه گذاری می شوند.

توجه داشته باشید که ما از سود 10 درصدی صحبت می کنیم نه سود 100 تا 200 درصدی که شرکت  world wide energy تبلیغ کرده است!

E2C-Alexa.jpg

بد نیست که نگاهی به آمار بازدید وب سایت ارائه دهنده این ارز دیجیتال world wide energy بیاندازیم. بر اساس تصویر ذیل مشاهده می کنید که این شرکت بین المللی، تقریبا 80 درصد ترافیک خود را از کاربران ایرانی به دست آورده!!

سوال اساسی اینجاست که شما اگر جای  شرکت world wide energy بودید به بازار 10 درصد سالیانه برای جذب مشتری وارد نمی شدید که 90 درصد یا 190 در صد از سود پروژه را در جیب خودتان بگذارید؟ سوال مهم تر این است که چرا باید از این سود 90 یا 190 درصدی بگذرید و وارد بازاری شوید که 100 سود سالیانه را به مردم ایران بدهد؟

اگر سازندگان این پروژه ایرانی نباشند، پس منطقی نیست که خدمات پروژه خود را در ایران ارائه دهند، بلکه اول باید در کشور خودشان این پروژه را معرفی کنند و اقدام به جذب سرمایه گذار نمایند. بر اساس خبر منتشر شده در سایت واجا (وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران) ذکر شده است که پروژه E2C کلاهبرداری است و از دستگیری 10 نفر از لیدرهای یک شبکه هرمی در استان های تهران، همدان و اصفهان خبر داده است. این شبکه هرمی تحت پوشش موسسه آکادمی خلاقیت (Creator Academy) فعالیت می کرده و پیش از این نیز نام هایی همچون وی‌ جی ‌ام ‌سی (VGMC)، ادروز (Adrows) و یونیفاندز (Unifunds) داشته است.



باید گفت که تبلیغات اغواگرایانه در مورد سودهای قطعی بالا، چیزی جز کلاهبرداری نمی تواند باشد. این گونه از پروژه های سرمایه گذاری با وعده سودهای قطعی چیز چندان جدیدی نیست و در سال های گذشته این شرکت ها با هدف فریب مردم وجود داشته اند و به تازگی با داغ شدن تب ارزهای دیجیتال راه جدیدی برای این گونه از شرکت ها باز شده است.

توصیه می کنیم که پیش از ورود به هر نوع سرمایه گذاری، حتما اطلاعات کافی جمع آوری کنید و فقط به حرف اطرافیان یا چند وبسایت بسنده نکنید، پروژه هایی که وعده سود قطعی چند ده برابری می دهند، بسیار مشکوک به کلاهبرداری هستند.

مطالب مرتبط:

بلاک چین و مبارزه با پول شویی

استاندارد ERC20 چیست؟

عرضه‌ اولیه‌ سکه (ICO) چیست؟

مفهوم کوین و توکن چیست؟


منبع: مرکز تحقیقات بلاک چین


خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر