موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

استخراج dogecoin

استخراج dogecoin

نویسنده : سحر | زمان انتشار : 19 آبان 1399 ساعت 17:41

اگر استخراج بیت کوین برای شما بسیار پیش پا افتاده است، آلتکوین‌‌ها را امتحان کنید. هزاران ارز رمزنگاری‌‌شده جدید هستند که می‌‌توان آن‌‌ها را از طریق استخراج به دست آورد و یکی از آسان‌‌ترین موارد، DOGE می‌‌باشد. هیچ شوخی یا طنزی وجود ندارد؛ نماد مشهور سگ به قدری محبوب شده که اکنون چهره یک ارز مجازی را به خود گرفته‌‌است.

چرا دوج کوین‌‌؟

پیش از اینکه درباره نحوه استخراج دوج کوین‌‌ صحبت کنیم، بیایید کمی درباره تاریخچه آن بدانیم. در سال ۲۰۱۳، دو دوست، یکی استرالیایی با نام جکسون پالمر و دیگری آمریکایی به اسم بیلی مارکوس، تصمیم گرفتند تا ارز رمزنگاری شده اختصاصی خود را بسازند که با بقیه سکه‌ها فرق داشته باشد. به همین خاطر بود که کاری غیرمنتظره انجام دادند؛ آن‌‌ها از سگ معروف شیبا اینو (یک نژاد بومی ژاپن) برای ارز خود استفاده کردند.

توضیح: سگ معروف شیبا اینو، نماد دوج کوین‌‌.

امروز دوج کوین‌‌ برای موارد خیریه و انعام‌‌ها به طور گسترده به کار می‌‌رود. این سکه در حال حاضر بیست و ششمین ارزش بازاری برتر در فضای کریپتو را دارد و ارزش آن روز به روز بیشتر هم می‌‌شود. به جز این، به دست آوردن این ارز به یکی از ساده‌‌ترین استخراج‌‌های ممکن تبدیل شده است. برای انجام استخراج دوج کوین‌‌، نباید مثل سگ کار کنید. روش‌‌های زیادی برای به دست‌‌آوردن دوج کوین وجود دارد.

استخراج DOGE

این استخراج، در حقیقت فرایند کسب پاداش در قالب سکه‌‌های DOGE به منظور تایید تراکنش‌‌های انجام‌‌شده در بلاکچین دوج کوین‌‌ محسوب می‌‌شود. رایانه شما به عنوان گرهی عمل می‌‌کند که وظیفه تایید و بررسی تراکنش‌‌ها را به عهده دارد؛ این مسئله به حل مشکلات پیچیده ریاضی هم مربوط می‌‌شود. این بلاک‌‌های تازه تاییدشده از تراکنش‌‌ها به بلاکچین اضافه می‌‌شوند. نقش شما در این فرایند چیست؟ باید سطح ثابتی از نیروی تهویه و عرضه برای سخت‌‌افزار مهیا کنید.

دقیقا مثل دیگر ارزهای رمزنگاری شده، استخراج سکه DOGE کمی مثل بخت‌‌آزمایی است؛ برخی از رایانه‌‌ها، محاسبات را سریع‌‌تر از دیگر رایانه‌‌ها انجام می‌‌دهند و فقط به سریع‌‌ترین و قوی‌‌ترین آن‌‌ها پاداش تعلق می‌‌گیرد. گرهی که یک مشکل ریاضی را زودتر از همه حل کند، پاداش می‌‌گیرد.

یکی از اصلی‌‌ترین دلایل برای استخراج دوج کوین‌‌ این است که به دست آوردن آن از بسیاری از آلتکوین‌‌های دیگر، ساده‌‌تر می‌‌باشد. به نحوه عمل استخراج دوج کوین‌‌ در مقایسه با دیگر ارزهای رمزنگاری‌‌شده نگاه کنید:

 BitcoinLitecoinEthereumDogecoin
الگوریتمSHA-256ScryptEtHashScrypt
سختی۳۵۱۱۰۶۰۵۵۲۸۹۹.۷۲۶۸۰۲۶۲۶.۰۹۵۵۳۲۵۲۲۴۵۹۷۶۷۶۵۰۹۰۲۷۹۸۲۵۲.۱۹۹۱
زمان بلاک۱۰ min۲.۵ min۱۵ seconds۱ min
پاداش به ازای هر بلاک۱۲.۵ (~$۱۵۰K)۲۵ (~$۳.۰۲۷)۳ (~$۶۷۵.۰۲)۱۰,۰۰۰ (~$۲۷,۳۶)

چگونه DOGE استخراج کنیم؟

اگر می‌‌خواهید استخراج‌‌کننده دوج کوین‌‌ باشید، سه گزینه پیش روی خود دارید:

  • استخراج انفرادی
  • استفاده از استخر استخراج دوج کوین‌‌
  • استفاده از استخراج ابری

گزینه‌‌های اول و دوم نیازمند استفاده از سخت‌‌افزار استخراج شخصی شما هستند. بیایید نگاهی دقیق‌‌تر به تجهیزات مورد نیاز بیاندازیم.

نرم‌‌افزار و سخت‌‌افزار استخراج دوج کوین‌‌

پیش از اینکه وارد استخراج شوید، به این چند مورد ضروری نیاز دارید:

۱- رایانه شخصی با سیستم عامل ویندوز یا لینوکس OS

۲- اتصال اینترنت

۳- چند GPU

۴- کیف دوج کوین‌‌ برای ذخیره کردن پول (به وبسایت دوج کوین‌‌ مراجعه و کیف را دانلود کنید).

هر چقدر سخت‌‌افزار مورد استفاده شما قوی‌‌تر باشد، شانس بیشتری برای کسب پاداش از چنگال رقبا خواهید داشت. بازه وسیعی از GPUها (واحدهای پردازش گرافیکی) برای بهبود اثربخشی رایانه شما وجود دارد. اگر تازه‌‌وارد هستید، این موارد برای شما مناسب خواهند بود:

  • (SAPPHIRE Pulse Radeon RX 580 ($426.98
  • (Nvidia GeForce GTX ($579.99
  • (ASUS RX Vega 64 ($944.90

اگر چند صد دلار بیشتر در اختیار دارید، به دنبال استخراج‌‌کننده Scrypt ASIC باشید؛ این استخراج‌‌کننده یک سخت‌‌افزار بسیار کوچک است که اختصاصا برای استخراج ارزهای مبتنی بر scrypt همانند دوج کوین‌‌ و لایت‌‌کوین به کار می‌‌رود. علی‌‌رغم اندازه کوچک آن، راه‌‌حلی بسیار موثر برای شما خواهد بود (در ذهن داشته باشید که چنین واحدهایی به سرعت داغ می‌‌شوند و باید از سیستم خنک‌‌کننده مناسب استفاده کنید). Bitmain Antminer, BW L21 Scrypt Miner و Innosilicon A2 Terminator برترین گزینه‌‌های شما در این زمینه هستند.

توضیح: Bitmain Antminer S9؛ غول استخراج برای شکارچیان رمز ارز

برای استفاده حداکثری از استخراج، به نرم‌‌افزار اختصاصی همانند موارد زیر نیاز خواهید داشت:

  • Cudaminer برای کارت‌‌های انویدیا
  • SgMiner یا CGMiner 3.72 برای ATI (به طور ویژه همین نسخه، نسخه‌‌های غیر از این کار نمی‌‌کنند)

استخراج تکی

به محض اینکه سخت‌‌افزارها و نرم‌‌افزارهای مورد نیاز را نصب کردید، می‌‌توانید شروع به استخراج DOGE کنید. نرم‌‌افزار استخراجی که نصب کرده‌‌اید را باز و فرایند را آغاز کنید. تعداد زیادی گراف نامشخص در صفحه خواهید دید؛ این گراف‌‌ها به شما نشان می‌‌دهند که فرایند استخراج چگونه انجام خواهد شد. به محض اینکه به بلاک رسیدید، پاداش به کیف شما منتقل خواهد شد. آماده فراهم کردن انرژی ۲۴ ساعته برای رایانه خود باشید.

در حقیقت، استخراج انفرادی به اندازه گذشته بازدهی ندارد؛ مشکلات محاسباتی سخت‌‌تر شده‌‌اند و شانس اینکه کسی پاداش بگیرد و به شما هیچ چیزی نرسد، بسیار بالا رفته است. استخراج‌‌کنندگان انفرادی یا تازه‌‌وارد و یا نخبه‌‌های حاضر در خود فرایند هستند. به این علت، مردم معمولا از روش دوم، استخراج جمعی استفاده می‌‌کنند.

استخرهای استخراج دوج کوین‌‌

به این معنا است که شما نیروی خود را با دیگر استخراج‌‌کنندگان، یکی می‌‌کنید و به صورت جمعی فرایند را انجام می‌‌دهید. رایانه‌‌های تیم شما با یکدیگر کار می‌‌کنند تا مشکلات محاسباتی را حل کنند و این کار باعث بهبود شدید عملکرد می‌‌شود. به محض اینکه بلاک به دست آمد، پادارش طبق مشارکت طرفین، بین آن‌‌ها تقسیم می‌‌شود و به همین خاطر عدالت نسبی در آن وجود دارد.

اینترنت پر از استخرهای استخراج متفاوت است؛ بهتر است که معتبرترین وبسایت‌‌ها با سابقه خوب را انتخاب کنید. همچنین باید کارمزدها را هم در نظر بگیرید، زیرا تفاوت بسیار زیادی بین آن‌‌ها وجود دارد. به محض اینکه در یک وبسایت ثبت نام کردید، باید با ورود و رمزعبور، یک کارگر بسازید. ما شدیدا توصیه می‌‌کنیم مع برداشت اتوماتیک پاداش‌‌ها به مقصد کیف را تنظیم کنید (اغلب اوقات پول هنگامی که به حد خاصی می‌‌رسد، به کیف شما اضافه می‌‌شود).

توضیح: استخرهای استخراج scrypt معتبر برای گرفتن DOGE انتخاب کنید

استخراج ابری

آیا آماده استخراج سنگین دوج کوین‌‌ نیستید؟ پس استخراج ابری گزینه مناسب برای شما خواهد بود. در این حالت، ظرفیت مورد نیاز را از یک ارائه‌‌کننده واسطه اجاره می‌‌کنید و به واسطه یک قرارداد، وام‌‌های رمز ارز دریافت می‌‌کنید. تمام کار برای شما انجام می‌‌شود، اما باید انتظار یک کارمزد بالا را داشته باشید. نقدهای مشتریان و همچنین پیشنهادهای اجاره‌‌ای را بخوانید؛ مطمئن شوید که کمیسیون با انتظار شما همخوانی دارد (به عنوان یک اصل، همه چیز به مدت قرارداد بستگی دارد). البته بهتر است که استخراج دوج را برای مدت طولانی‌‌تری انجام دهید (از ۶ ماه تا ۲ سال). در این حالت، می‌‌توانید بدون سرمایه‌‌گذاری جدی، رمز ارز کافی به دست آورید. وبسایت‌‌های بزرگ معمولا به مشتریان طولانی‌‌مدت، تخفیف زیادی می‌‌دهند. به طور ایده‌‌آل، باید گزینه‌‌ای برای برداشت فوری وجود داشته باشد. مطمئن‌‌ترین راه‌‌حل تا به اینجا، Eobot.com، Dogemining.info و چند گزینه دیگر هستند.

توضیح: اسکرین‌‌شات حساب DogeMining

جمع‌‌بندی

اگر می‌‌خواهید سوار این قطار شوید و رمز ارز به دست آورید، استخراج DOGE یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. این ارز کاربرپسند بوده و برای تازه‌‌واردین بسیار ساده است. بنابراین باید با اطمینان آن را به اوراق بهادار خود اضافه کنید. انتخاب روش استخراج به شما بستگی دارد؛ در هر حال، تلاش و زمان شما می‌‌تواند در طول مسیر به سرانجام برسد، زیرا دنیا همیشه درباره نماد دوج کوین‌‌ صحبت می‌‌کند و قیمت آن روز به روز بالاتر خواهد رفت.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا جمعه 8 تیر


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر