موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

محاسبه درآمد بیت کوین

محاسبه درآمد بیت کوین

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 13 دی 1399 ساعت 12:51

ماینینگ یک سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال است. برای ورود به این سرمایه گذاری، ماینرها باید هزینه و درآمد خود را محاسبه کنند تا در نهایت بتوانند تخمین بزنند که در هر لحظه، انجام ماینینگ مفید است یا باعث ضرر؟ هزینه هایی که یک ماینر باید پرداخت کند کم نیست! از هزینه خرید دستگاه ماینینگ گرفته تا برق مصرفی و مودم و خرج های اضافی دیگر. درآمدی که یک ماینر دارد به شاخص های زیادی بستگی دارد. یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار در این سرمایه گذاری، محاسبه درآمد خالص استخراج است. یعنی اینکه هر دستگاه ماینر با توجه به هزینه برق مصرفی، چقدر درآمد دارد. محاسبه سود استخراج آنقدر مهم است که ماینرها با توجه به هزینه برق و قیمت فروش ارزهای استخراج شده، گاهی تمام دستگاه‌های خود را خاموش می‌کنند و بعد از مدتی دوباره راه اندازی می‌کنند.

محاسبه سود استخراج چیست؟

ماشین حساب استخراج بیت کوین یا ماشین حساب سود استخراج، ابزاری کارآمد برای محاسبه درآمد ماینرهای مختلف است. با توجه به علاقه‌ی شدیدی که این روزها نسبت به بیت کوین و استخراج بیت کوین وجود دارد، مردم به دنبال راهی آسان برای محاسبه درآمد حاصل از استخراج بیت کوین و سایر بیت کوین و مدت زمان بازگشت سرمایه خود هستند. ماشین حساب ماینینگ برای محاسبه سود استخراج بیت کوین و بیت کوین راه اندازی شده است. شما می‌توانید میزان درآمد ماهانه، مدت زمان بازگشت سرمایه و همچنین میزان سوددهی ماینینگ خود را به صورت کامل محاسبه نمایید. پارامتر نرخ هش و مصرف دستگاه، جز پارامترهای دستگاه ماینر شما می‌باشد. توجه داشته باشید چنانچه شما برای مثال، از 5 دستگاه ماینر از یک نوع خاص استفاده نمایید، باید پارامتر نرخ هش و مصرف دستگاه را در این ماشین حساب، 5 برابر واحد وارد نمایید. هزینه برق به تومان بسته به قوانین و محل استخراج، می‌تواند متفاوت باشد. کارمزد پول (استخر) نیز جز پارامترهای استخر استخراجی است که ماینرها به آن متصل هستند و توسط آن استخر، اعلام می‌شود.

ماشین حساب استخراج ابری

حسابگر ماینینگ، برنامه ای برای محاسبه سود دریافتی از اجاره قدرت هوشیاری برای استخراج است. که باکمک آن شما میتوانید درآمد بالقوه حاصل از ابر را یاد بگیرید. این ابزار هم برای ماینری مبتدی و هم برای مشتریان عادی مناسب است.

نحوه استفاده از ماشین حساب

محاسب سود آوری استخراج ابری نیاز به در نظر گرفتن هزینه Crypto currency عناصر بسیاری دارد،هزینه نگهداری جهیزات – نرخ hash-شرایط قرار داد – مشکل ماینینگ – مشتری نیازی به در نظر گرفتن یک ماشین حساب ساده و قرار دادن داده ها در یک فرمول پیچیده ندارد . حسابگر سودآوری پس از تنظیم چندین پارامتر اولیه محاسبات لازم را انجام می دهد این برنامه کلید عوامل مرتبط با وضعیت فعلی در بازار رمز نگاری را در نظر می گیرید.

چه برنامه ای را محاسبه می کند؟

محاسبه سود آوری ماینینگ ابری برای دیدن سود آوری بالقوه همکاری و تعیین ارتباط سرمایه گذاری ها ضروری است. باید با در نظر گرفتن Hash mart  خریدار اختیارات خدمات وضعیت فعلی بازار هزینه خدمات و توان ارائه شده از قبل را تعیین کند .

زمینه های ماشین حساب چیست؟

هنگام محاسبه سود آوری ماینینگ ابری ،فقط پارامترهای مربوطه در نظر گرفته می شوند. که به صورت دوره ای به روز می شوند. ما در مورد پارامترهایی مانند شکل و ارزش بیت کوین صحبت می کنیم.برای راحتی ماشین حساب در قالب دو بخش مجازی ارائه می شود. زمینه هایی برای ورود اطلاعات و بخشی که نتایج محاسبه در آن ارائه شده است. عوامل زیادی وجود دارد که در سود آوری ماینینگ شما تاثیر می گذارد اما دو عامل اصلی موثر بر سود آوری شما عبارت اند از :

قیمت بیت کوین

کل نرخ Hash شبکه  

نرخ Hash شبکه و نرخ بیت کوین هر روز در حال رشد است  این بدان معناست که اگر شما 50 سخت افزار ماینینگ خریداری کنید، سهم کل شبکه هر روز در مقایسه با کل نرخ Hash شبکه کاهش می یابد.

آنچه ماشین حساب فرض می کند ؟

فرض می کنیم پاداش بلوک 12.5 باشد. ما همچنین در محاسبات خود از قیمت فعلی بیت کوین استفاده میکنیم، اما شما می توانید قیمت بیت کوین را به هر چیزی که مایل هستید داده های بهتری دریافت کنید، تغییر دهید.

حسابگر ماینینگ بیت کوین چگونه کار میکند؟

این ماشین حساب بیت کوین ماینینگ به شما کمک می کند تا بر اساس فاکتورهای مفیدی که بر عملکرد ماینینگ تاثیر می گذارد، میزان سود خود را پیش بینی کنید. این یک اصل ساده است. مقدار ورودی سخت افزار ماینینگ شما را می گیرد و ان را به آلگوریتم استخراج بیت کوین محاسبه می کند. سود و درآمد را پیش بینی می کند.

استخراج ماین ها چیزی بیش از کاری است که شما برای به دست آوردن بیت کوین انجام می دهید. این یک سرمایه گذاری مناسب است و نیاز به تفکر تفصیلی دارد. معمولا بدون در نظر گرفتن سود آوری، هیچ سرمایه گذاری صورت نمی گیرد و ماشین حساب های بیت کوین ماینینگ به شما کمک می کند تا سود آوری عملیات ماینینگ خود را تعیین کنید.

محاسبات ریاضی بیت کوین ماینینگ به چه صورت است؟

سناریویی را متصور می‌شویم که در آن مهاجم سعی می‌کند زنجیره‌ی جایگزینی سریعتر از زنجیره‌ی معتبر تولید کند. حتی اگر این سناریو قابل دستیابی باشد، سیستم را به سمت تغییرات دلخواه مانند تولید ارزش از هیچ و یا دریافت پولی که متعلق به مهاجم نبوده است، سوق نمی‌دهد. نودها تراکنش‌های نامعتبر را برای پرداخت نمی‌پذیرند و نودهای معتبر بلوک‌های حاوی این تراکنش‌ها را قبول نخواهند کرد. یک مهاجم تنها می‌تواند سعی بر تغییر یکی از تراکنش‌های خود کند تا پولی که اخیرا خرج کرده است را پس بگیرد. رقابت بین زنجیره‌ی معتبر و زنجیره‌ی مهاجم را می‌توان به عنوان گشت تصادفی دو جمله‌ای توصیف کرد. پیروزی، طویلتر شدن زنجیره‌ی معتبر به اندازه‌ی یک بلوک، به اندازه 1+ افزایش می‌یابد و شکست، طویلتر شدن زنجیره‌ی مهاجم به اندازه‌ی یک بلوک، به اندازه 1- کاهش خواهد یافت.

احتمال اینکه مهاجم بتواند با این کسری به زنجیره معتبر برسد، مشابه مساله Gambler`s Ruin  (نابودی قمارباز) است. تصور کنید یک قمارباز با موجودی نامحدود شروع به زیان می‌کند و با تعداد ذاتا محدودی از آزمایش برای رسیدن به نقطه سر به‌ سر بازی می‌کند. ما می‌توانیم احتمال اینکه آیا هیچگاه به نقطه سر به سر می‌رسد و یا اینکه یک مهاجم می‌تواند به زنجیره معتبر برسد را به شکل زیر محاسبه کنیم:

P= احتمال پیدا کردن بلوک بعدی توسط یک نود معتبر

q= احتمال پیدا کردن بلوک بعدی توسط مهاجم

qz= احتمال اینکه مهاجم بتواند در صورت عقب بودن چندین بلاک از زنجیره درستکار دوباره به آن برسد

با توجه به فرض اولیه‌ی ما که p بزرگتر از q است، با افزایش تعداد بلوک‌هایی که مهاجم باید بگذراند تا به زنجیره معتبر برسد، احتمال آن به صورت نمایی کاهش پیدا می‌کند. اگر شرایط بر وفق مراد مهاجم نباشد و نتواند به سرعت پیش برود، هر چه از زنجیره عقبتر بیفتد، شانس او بسیار کم و ناچیز خواهد شد. حال بررسی می‌کنیم که دریافت کننده‌ی یک تراکنش جدید چه مدت باید صبر کند تا بتواند به قدر کافی از عدم امکان تغییر تراکنش توسط فرستنده اطمینان حاصل کند. ما فرض می‌کنیم که فرستنده یک مهاجم است که قصد دارد دریافت کننده را در رابطه با پرداخت برای مدتی فریب دهد؛ سپس بعد از گذشت مدتی پرداخت را برای خود بازگشت بزند. در این حالت به گیرنده اخطار داده خواهد شد، اما فرستنده امیدوارست که کار از کار گذشته باشد. گیرنده یک جفت کلید جدید تولید می‌کند و کلید عمومی را قبل از امضای آن در اختیار فرستنده قرار می‌دهد. این کار از آماده‌سازی زنجیره‌ای از بلوک‌ها پیش از زمان مقرر توسط فرستنده جلوگیری می‌کند و او باید برای این کار به طور مداوم تلاش کند تا زمانی که به اندازه کافی خوش شانس بوده و به اندازه مورد نیاز جلو بیفتد؛ سپس در آن زمان تراکنش را اعمال کند. وقتی که تراکنش ارسال شد، فرستنده‌ی متقلب مخفیانه شروع به تلاش در زنجیره‌ی موازی که حاوی نسخه‌ی جایگزین تراکنش اوست، می‌کند.

گیرنده تا وقتی که تراکنش به یک بلوک اضافه شود و تعداد z بلوک به آن متصل شود، منتظر می‌ماند. او از پیشرفت دقیق مهاجم بی اطلاع است؛ اما تخمین می‌زند که بلوک‌های معتبر زمان متوسط مورد انتظار بر حسب هر بلوک را طی کرده‌اند؛ پتانسیل پیشرفت احتمالی مهاجم با توزیع پواسون (Poisson)، با ارزش مورد انتظار خواهد بود:

حاال به منظور دستیابی به احتمال رسیدن مهاجم، ما تراکم پواسون را در هر مقدار پیشرفتی که مهاجم ممکن است با احتمالی که از آن نقطه به بعد به دست آورده باشد، ضرب می‌کنیم :

معادله را برای جلوگیری از جمع کردن دنباله نامحدود توزیع مجدد مرتب می‌کنیم :

فرمول های بالا را به زبان C تبدیل می‌کنیم :

نتایج را اجرا می‌کنیم؛ کاهش احتمال به شکل نمایی با متغیر z مشاهده می‌شود:

حل برای P کمتر از 0.1 % …

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر