موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

بهترین سایت های ایران از نظر طراحی

بهترین سایت های ایران از نظر طراحی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 29 اسفند 1400 ساعت 18:40

rncnojdjjcuf.png

بهترین سایت های ایرانی که میتوان از طراحی انها الگو گرفت کدامند ؟ و معرفی تکنولوژی هایی که در آنها استفاده شده است.

شرکت های طراحی سایت معمولا بهترین طراحی ها را برای خود انجام میدهند و اگر غیر از این باشد یعنی آنها خیلی به روز نیستند !! یا فروشگاه های اینترنتی که میخواهند کاربر دچار سردرگمی در کار کردن با سایت را نداشته باشد . اینها مواردی هستند که برای افرادی که میخواهند شرکت طراحی سایتی را انتخاب کنند مهم است . در ایران مقاله میخواهیم شما را با برخی از سایت هایی که از سبک طراحی خوبی برخوردار هستند آشنا کنیم ضمنا از نظر من فقط به گرافیک و جذابیت بصری توجه نمیکنم و اصول فنی هم در نقد و بررسی من مورد توجه است.

شرکت طراحی سایت وبینه

شرکت طراحی سایتی که از سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرده و برنامه های بلند مدتی برای توسعه و پیشرفت خود دارد این شرکت طراحی سایت ابتدا با وردپرس فعالیت خود را آغاز کرد و با مرور زمان و کسب تجارت عمیق در طراحی سیستم مدیریت محتوا امروزه جزو شرکت های اول در حوزه طراحی سایت با لاراول است و محصول خود را با برند webine CMS تولید کرده . وبینه از این محصول در سایت رسمی خود استفاده میکند و این کار موجب جلب رضایت مشتریانی که تصمیم به انتخاب این سیستم مدیریت محتوا ساخته شده با لاراول میشود. وبینه طی سالهای اخیر سبک های مختلف طراحی را انتخاب کرده و با استفاده از فریم ورکهای به روز توانسته استانداردهای فنی و طراحی را در پیاده سازی خود به کار بگیرد.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا

تقریبا همه ما دیجیکالا را می شناسیم برندی که تا چند سال گذشته محبوبیتی که امروز دارد را نداشت و با تغییرات زیادی که انجام داد توانست خود را از نظر گرافیکی و فنی بسیار توسعه دهد. تا چند سال گذشته این سایت با asp.net نوشته شده بود و تبدیل به مرجعی بزرگ برای انتخاب asp و php در میان برنامه نویسان بود اما امروز این سایت به asp کار نمیکند و ترجیح داد که به سمت php تغییر ساختار دهد و این کار هم مخاطرات و چالش های فراوانی را برای او ایجاد کرد اما با توجه به داشتن تیمی قدرتمند توانست از این مرحله با خوبی عبور کند.تیم طراحی دیجی کالا از تعداد افراد متعددی تشکیل شده که در حوزه وب و موبایل به صورت تخصصی فعالیت دارند شرکت دیجیکالا با جذب اسپانسرها توانست هزینه بالایی هم برای این پیشرفت بپردازد و امروز نتیجه آن را از نظر گرافیکی و اپ موبایلی شاهد هستیم .

سایت تخفیف و خرید گروهی گلدتگ

سایت گلدتگ از سایتهای قدیمی تخفیف گروهی است این سایت از ابتدای راه اندازی تا امروز خیلی کم دچار تغییراتی گرافیکی و ui/ux بود اما امسال با رونمایی از نسخه جدید نظر بسیاری از طراحان سایت را به خود جلب کرد . این سایت از سبک طراحی اختصاصی برای خود استفاده می کند و سیستم مدیریت محتوای مخصوص به خود را تولید کرده به نظر میرسد از تکنولوژی node.js در سمت سرور استفاده کرده است از مزیت های این سایت تطبیق مناسب رنگ ها و سرعت خود در بارگذاری میتوان اشاره کرد.

وب سایت فارسی علی بابا

وب سایت علی بابا از نمونه سایت های موفق از نظر ui/ux می باشد این وب سایت در زمینه فروش بلیط کار میکند و از تکنولوژی SSR و با کمک Nuxt.js طراحی سایت خود را انجام داده است . در طراحی این سایت پویایی و ترکیب رنگ ها بسیار ظریف و با دقت انجام شده است

وب سایت آروند کلود

این وب سایت مشابهه علی بابا از فریم ورک nuxt استفاده میکند باید در نظر داشته باشید که استفاده از nuxt به دلیل اینکه از فریم ورک محبوب vue.js استفاده میکند از نظر فنی تیم قوی را می طلبد که اکثر سایت هایی که با فریم ورک های جاوا اسکریپتی ساخته شده اند این ویژگی برخوردار هستند. در این وب سایت با ترکیب چند رنگ تیره و سبزآبی جلوه بصری زیبایی را به نمایش گذاشته است.

مارکت پلیس با سلام

طراحی وب سایت با سلام با کمک vue.js ساخته شده است و جزو اولین استارتاپهای موفق در در حوزه مارکت پلیس است . رابط کاربری این سایت بسیار ساده اما کارآمد است ترکیب رنگ ها در آن رعایت شده و به خوبی تضاد در میان رنگ های آن دیده میشود.

وب سایت و پنل کاربری زرین پال

با توجه به تجربیاتی که از استفاده از پنل های کاربری داشتم پنل کاربری زرین پال یکی از تمیز ترین و سبک ترین پنل هایی بوده که دیدم . جالب است که بدانید این پنل با کمک vue.js ساخته شده است و با توجه به اینکه پنل کاربری ارتباطی با seo وب سایت ندارد به صورت SPA پیاده سازی شده است

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 28 شهریور


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر