موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

حداقل سرمایه برای بیت کوین

حداقل سرمایه برای بیت کوین

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 07 آذر 1399 ساعت 00:10

حداقل میزان خرید بیت کوین ، بسیاری فکر می کنند باید پول زیادی داشته باشند تا بتوانند بیت کوین بخرند و با مبالغ پایین امکان خرید بیت کوین نیست و حالا که قیمت هر بیت کوین تا این میزان افزایش داشته است، دیگر فرصت ورود به دنیای بیت کوین را از دست داده اند. اما اینچنین نیست، حتی با صد هزار تومان هم می توان بیت کوین خرید و منتظر رشد قیمت در آینده بود.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

ویژگی های بیت کوین

یکی از ویژگی های بیت کوین قابلیت تقسیم شدن به واحد های کوچکتر است. کوچکترین واحد ساتوشی است هر ساتشوی معادل ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ بیت کوین است. به عبارتی هر ۱۰۰ میلیون ساتوشی معادل ۱ بیت کوین کامل می شود.

خرید بیت کوین هم مانند خرید طلا است که شما با توجه به بودجه خود می توانید یک شمش طلا بخرید و یا یک مثقال طلا بخرید.

بنابراین هنگام خرید بیت کوین می توانید کسری از یک بیت کوین را بخرید.

1 ساتوشی= 0.00000001 بیت کوین
10 ساتوشی= 0.00000010 بیت کوین
100 ساتوشی= 0.00000100 بیت کوین
1,000 ساتوشی= 0.00001000 بیت کوین
10,000 ساتوشی= 0.00010000 بیت کوین
100,000 ساتوشی= 0.00100000 بیت کوین
1,000,000 ساتوشی= 0.01000000 بیت کوین
10,000,000 ساتوشی= 0.10000000 بیت کوین
100,000,000 ساتوشی= 1.00000000 بیت کوین

با صد هزار تومان هم می توایند بیت کوین بخرید

به عنوان مثال فرضبا صد هزار تومان هم می توایند بیت کوین بخرید کنید قیمت بیت کوین الان ۱۰۰ میلیون تومان است و شما می خواهید ۱۰۰ هزار تومان خرید کنید. برای بدست آوردن میزان بیت کوینی که می توانید بخرید باید مبلغ خرید را تقسیم بر مبلغ بیت کوین کنید. به عبارتی شما با این مبلغ می توانید ۰.۰۰۱۰۰۰۰۰ بیت کوین بخرید.

اگر قیمت هر بیت کوین ۱۰۰ میلیون تومان باشد قیمت هر ساتوشی ۱ تومان (۱۰ ریال) است.

اگر قصد ورود به دنیای بیت کوین را دارید، خرید بیت کوین با یک مبلغ پایین، شروع بسیار خوبی است. مطلب راهنمای خرید بیت کوین به ریال نیز می تواند برای شما مفید باشد.

چرا حداقل میزان خرید بیت کوین ۰.۰۰۲۵ است؟

دلیل اینکه گفته می‌شود حداقل میزان خرید بیت کوین ۰.۰۰۲۵  است، محدودیت در تولید بیت کوین است. در سال 2009 که این ارز دیجیتال به جهان معرفی شد قرار بر این بود که بیش از 21 میلیون بیت کوین تولید نشود. با توجه به جمعیت جهان با یک حساب سرانگشتی ساده درمی‌یابید که حداقل میزان بیت کوین برای هر نفر در حدود ۰.۰۰۲۵ است.  

شما مجبور به خرید این میزان بیت کوین نیستید. اما در صورتی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال داشته باشید، توصیه می‌شود که حداقل مقداری که سهم شما از این بازار در سطح جهان است را خریداری کنید.

این مقدار بیت کوین برابر است با 250 هزار ساتوشی است که کمترین میزان منطقی برای شروع سرمایه‌گذاری است.

جالب است بدانید که بسیاری از افرادی که به طور تصادفی یا تفریحی در سال‌های اولیه بیت کوین به دست آوردند به دلایل مختلفی از جمله فراموشی رمز یا از بین رفتن هارد دیسکی که اطلاعات روی آن بود، آن را از دست داده‌اند. این یعنی یک چیزی حدود 7/1 درصد از میزان کل بیت کوین در جهان.

از طرفی برخی افراد و سازمان‌ها هستند که تعداد بالایی بیت کوین را در اختیار دارند (به این افراد نهنگ گفته می‌شود) که سهم بزرگی از بیت کوین‌ها را شامل می‌شود.

تصور کنید کسی که تعداد بالایی بیت کوین را یک‌باره جابه‌جا کند، چه تأثیری روی بازار جهانی می‌گذارد. از این رو پیش‌بینی می‌شود که در سال‌های آتی میزان عرضه و تقاضا برابر نباشد.

با این اوصاف خرید بیت کوین به میزان  ۰.۰۰۲۵ حداقل میزانی است که برای سرمایه‌گذاری روی بیت کوین نیاز دارید.

آیا ارزش دارد ۰.۰۰۲۵ بیت کوین بخریم؟

خرید ۰.۰۰۲۵  بیت کوین چقدر تضمین می‌کند که به سوددهی برسیم و ارزش آن افزایش پیدا کند؟

به هر روشی که عدد بیت کوین را به جمعیت حال حاضر جهان تقسیم کنید، بین 0.00175000 تا 0.0023188 بیت کوین نیاز دارید تا مطمئن شوید حداقل مقدار متوسط ​​هر نفر را در کره زمین در اختیار دارید.

ارزش ریالی این میزان را می‌توانید از سایت‌های خارجی به دلار و سپس به ریال تبدیل کنید. همچنین برخی سایت‌های داخلی هستند که به صورت شبانه روزی این اطلاعات را در اختیارتان قرار می‌دهند.

از این رو برای بازی ایمن و ایجاد حاشیه سود بسیار ناچیز می‌توانید سراغ عدد معروف ۰.۰۰۲۵ بیت کوین بروید که رند است و راحت به خاطر سپرده می‌شود.

اینکه آیا ۰.۰۰۲۵ بیت کوین ارزش خرید دارد یا نه را شما تعیین می‌کنید، اما باید در نظر داشته باشید که هزینه دلاری 1 بیت کوین در حال حاضر حدود 11 هزار دلار است.

با حسابی سرانگشتی ۰.۰۰۲۵ بیت کوین  مبلغی کمتر از یک گرم طلا در ایران در حال حاضر ارزش دارد (حدود 750 هزار تومان). حالا این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا ارزش دارد این میزان پول را روی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید؟

چرا باید بیت کوین بخریم؟

حالا که مشخص شد حداقل میزان خرید بیت کوین چقدر است؟ باید بدانیم که چرا خرید بیت کوین امری ضروری است؟

  • اولین دلیل همان‌طور که قبلاً گفته شد تعداد بیت کوین‌ها در جهان محدود است و این محدودیت ارزش آن را بالا می‌برد. به زودی استخراج آن محدودتر شده و به ارزی نایاب تبدیل می‌شود.
  • بیت کوین‌ها به راحتی از سراسر جهان قابل معامله و خریدوفروش هستند. این ارز جهانی به شما این امکان را می‌دهد که از سرمایه خود در برابر سیاست‌های مالی کشورها مراقبت کنید. همچنین بانک‌ها دسترسی به این سرمایه شما برای مسدود یا محدود کردن آن را ندارند.
  • بیت کوین قیمت مشخصی ندارد. این بدان معنی است که شما می‌توانید آن را به هر قیمتی که تمایل دارید بفروشید. از این رو می‌توانید با مشاهده نرخ جهانی خریدوفروش بیت کوین به صورت آنلاین آن را با قیمت مناسب جهانی فروخته و سود لازم را کسب کنید.

با توجه به آنچه گفته شد لزوم خرید بیت کوین به حداقل میزان ۰.۰۰۲۵ امروزه برای کسانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری امنی داشته باشند، ضروری است.

فراموش نکنید که همیشه سرمایه‌گذاری نیازمند اطلاع، پیگیری و رصد کردن قیمت‌ها است. همچنین شما به عنوان سرمایه‌گذار باید ریسک‌پذیر باشید تا بتوانید با دانش و اطلاعاتی که به دست می‌آورید، سرمایه خود را از طریق خرید بیت کوین افزایش دهید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا شنبه 31 شهریور


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر