ماینر m3

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 21:28

دستگاه استخراج بیت کوین پانگولین Whatsminer M3X

ارز دیجیتال شکل خاصی از پول الکترونیکی است که به صورت رمزنگاری شده در محیط اینترنت انتقال پیدا می کنند. برای استخراج کردن این نوع ارزها، افراد به تجهیزات خاصی به عنوان تجهیزات ماینینگ نیاز خواهند داشت. دستگاه ماینر مدل Whatsminer M3X یکی از محبوب ترین دستگاه های ماینینگ کمپانی Microbt است که در مارس سال 2018 تولید شده و با برند پانگولین ماینر (Pangolin Miner) به بازار عرضه می گردد. این دستگاه ماینر دارای 3 برد است که قابلیت پشتیبانی از 198 تراشه با سایز 28 نانومتری SMTI 1700 را داشته و ارزهایی که مبتنی بر الگوریتم SHA-256 هستند مانند بیت کوین کش، بیت کوین، اکوین، پیرکوین، ژول کوین، ایمارک، کیورکوین، آنبریکبل، کرون، تراکوین را استخراج می کند. دستگاه واتس ماینر M3X از نظر تعداد فن‌، اندازه چیپ، میزان نویز و سایر ویژگی‌ های آن همانند دستگاه ماینر Whatsminer M3 می باشد.

pangolinMiner-whatsminer-m3x-12.5th-miner-itbazar.com.jpg

بدنه ی این دستگاه Whatsminer M3X از جنس فلز مقاوم و مستحکم در ابعاد 340 * 200 *170 میلیمتر طراحی شده و با وزنی برابر با 7.5 کیلوگرم در بازار قطعات کامپیوتر با کیفیت ساخت عالی به فروش می رسد. دستگاه Whatsminer M3X در واقع یک نوع دستگاه استخراج ارز است که با حداکثر نرخ هش ریت 12.5 تراهش بر ثانیه امکان استخراج ارزهای دیجیتال را دارد و مجهز به دو عدد فن خنک کننده همراه با سرعت بالا می باشد که می تواند هوای خنک را وارد دستگاه نموده و همین امر مانع از بالا رفتن دما و حرارت داخل دستگاه می شود. دستگاه Whatsminer M3X دارای یک پورت شبکه LAN با سوکت RJ45 است که امکان اتصال به اینترنت از طریق کابل شبکه را برای کاربران فراهم می سازد. این دستگاه ماینینگ دارای 10 سیم بوده و از کانکتورهای 6 پین نیز برخوردار می باشد.

توان برق مصرفی دستگاه واتس ماینر M3X :

دستگاه استخراج Whatsminer M3X دارای یک منبع تغذیه با توان 2050 وات است که می تواند انرژی مورد نیاز خود را با ولتاژ 12 ولت تغذیه نماید. این مدل دستگاه واتس ماینر در محیط هایی عملیاتی که در محدوده دمای بین 10- تا 45- درجه سانتگراد هستند و از حداکثر رطوبت مطلوب 95 درصد بهره می برند، به خوبی کار می کند. میزان صدایی را که دستگاه واتس ماینر M3X تولید می کند برابر با 78 دسی بل می باشد.

pangolinMiner-whatsminer-m3x-12.5th-itbazar.com.jpg

تفاوت دستگاه ماینر Whatsminer M3X با Whatsminer M3 :

نرخ هش ریت دستگاه Whatsminer M3X نسبت به دستگاه Whatsminer M3، نیم تراهش در ثانیه بیشتر بوده که به عبارت دیگر نرخ هش ریت در دستگاه M3X برابر با 12.5TH/s و در دستگاه M3 برابر با 12TH/s می باشد. وزن این دستگاه واتس ماینر M3X حدود 600 گرم بیشتر از Whatsminer M3 بوده و همچنین 50 وات توان برق مصرفی آن بیشتر می باشد. از دیگر تفاوت های بارز دستگاه استخراج M3X می توان به پاور آن اشاره نمود که بر روی دستگاه متصل شده در حالی که پاور دستگاه M3 به صورت جداگانه نصب می گردد.

whatsminer-m3x-12.5th-pangolinMiner-itbazar.com.JPG

مزایای و معایب دستگاه استخراج پانگولین ماینر Whatsminer M3X :

از مزایای دستگاه ماینینگ Pangolin Miner مدل Whatsminer M3X می توان به استفاده از الگوریتم SHA-256، استخراج ارزهای متنوع و قیمت پایین دستگاه نسبت به دستگاه ‌های مشابه نیز اشاره نمود و از معایب آن می توان به مصرف برق نسبتا زیاد و سر و صدای زیاد این دستگاه نسبت به نمونه های مشابه نام برد.

سایر مشخصات فنی دستگاه استخراج پانگولین ماینر M3X :

  • وزن : 7.5 کیلوگرم
  • اندازه چیپ : 28 نانومتر
  • سطح نویز : 78 دسی بل
  • تعداد فن خنک کننده : 2 عدد
  • نوع ارز دیجیتال قابل استخراج : eMark, Bitcoin, BitcoinCash, Peercoin, Joulecoin, Curecoin, Acoin, Unbreakable, Terracoin, Crown

قیمت دستگاه ماینر پانگولین ماینر

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 1 مهر


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون