موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

زیباترین وب سایت های ایرانی

زیباترین وب سایت های ایرانی

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 20 آذر 1400 ساعت 17:48

در این مقاله می خواهیم درباره ی زیباترین سایت های جهان صحبت کنیم ، توجه داشته باشید که  درست است که  بیش تر معیار ما بر روی زیبایی یک وب سایت است ولی معیار های دیگری مثل : سرعت ، واضح بودن و کاربر پسند بودن را نیز ملاک انتاخب خود قرار داده ایم در پایان این مقاله شما با زیبا ترین سایت های جهان در سال ۲۰۱۹ آشنا خواهید شد و اگر خودتان نیز تمایل به داشتن سایت های زیبای همانند این سایت های و طراحی سایت تخصصی داشتید می توانید به متخصصین تیم ما اعتماد کنید.

زیباترین سایت های جهان عبارت اند از :

۱- اپل

سرعت بالا ، زیبایی منحصر به فرد ، استفاده از عناصر و انیمیشن های گرافیکی که همگی به کاربر حس خوب را القا میکنند از دلایل انتخاب اپل و قرار گرفتن در این لیست بود ، یکی از بهترین ویژگی های این سایت این است که درکنار زیبایی به توضیح کامل محصولات می پردازد و فرد از دیدن تصاویر و عکس های بیشتر محصولات لذت میبرد ( به دلیل زیبایی ) و در نهایت تمامی توضیحات یک محصول را با دقت می خواند.

۲- مرسدس بنز

مرسدس بنز در عالی بودن شهرت دارد و به همین دلیل از وب سایت زیبایی نیز برخوردارد است ، در سایت مرسدس بنز شما می توانید با تمامی ماشین های این شرکت به طور کامل آشنا شوید و از زیبایی ماشین ها و گرافیک سایت لذت ببرید ، یکی از بهترین نمونه های طراحی سایت تخصصی برای شرکت ها همین نمونه میباشد.

simplychocolate.dk

این سایت برای یک تولید کننده  شکلات به نام است simplychocolate ، با مراجعه به این سایت متوجه ی استفاده از تکنولوژی های جدید و پیشرفته ای که در آن به کار رفته می شوید ، این سایت رابط کاربری بسیار زیبا و جذابی دارد که تمامی محصولاتش را در زیبا ترین و حرفه ای ترین حالت ممکن به بازدید کنندگان معرفی میکند و حتی به آن ها پیشنهاد خرید هم می دهد برای همین است که در این لیست قرار گرفته است

۴- wozber

این سایت در زمینه ی رزومه ی کاری می باشد ، افراد با پرداخت مبلغ کمی میتوانند به راحتی برای خود رزومه طراحی کنند این سایت شاید آنقدر زیبا نباشد که در این لیست قرار بگیرد ولی ما به دلیل سادگی و مبهم نبودن سایت و استفاده از عناصر گرافیکی و انیمیشنی و سرعت لود نسبتا خوب آن را در این لیست قرار دادیم.

مقاله پیشنهادی : راهنمای انتخاب پالت های رنگی مناسب برای ساخت نام تجاری و یا استفاده در طراحی

۵- toggl.com

اول از همه برای باز کردن این سایت زیبا نیاز به قند شکن دارید ، از نظر شرکت ما این سایت نمونه ی کاملی از یک سایت شرکتی بسیار تمیز و زیبا می باشد ،  قالب این سایت یکی از بهترین انتخاب ها برای یک وب سایت شرکتی می باشد.

۶- zillow

عملکر این سایت مشابه سایت های دودوتا یا ihome.ir  می باشد که در زمینه ی خرید و فروش ملک فعالیت می کنند ، این سایت طراحی بسیار ظریفی دارد و شما از گشتن در این سایت لذت می برید ، سادگی یکی از بهترین ویژگی های این سایت می باشد.

۷- woven magazine 

این سایت همان طور که از نامش پیداست یک مجله می باشد ، طراحی زیبا و ساده ی این سایت حس آرامش را در درون به وجود می آورد و همچنین رابط کاربری زیبا و تمیزی دارد، همچنین این سایت یک بخش فروشگاه نیز دارد که کالا ها به شیوه ی بسیار تمیزی در آن قرار داده شده اند که به مخاطب حس خوبی می دهد.

۸- سایت شرکت لکسوس

این سایت به نسبت سایت مرسدس بنز سایت بسیار زیباتر و بهتری هست ، در این سایت تمامی مدل های خودرو به خوبی شرح داده شده و از لحاظ طراحی و سادگی بسیار قوی عملکرده است ، ترکیب رنگ های به کار برده شده به بهترین نحو ممکن انتخاب شده و فضای سایت را زیبا تر نشان می دهد.

۹- رستوران le-mugs

یکی از زیبا ترین نمونه های طراحی شده برای رستوران ها همین نمونه  می باشند ، این سایت به خوبی خدمات و غداهایی که این رستوران عرضه می کند را با چندین عکس و به شیوه ای لذت بخش توصیف کرده یکی از ضعف های این سایت نداشتن منو و همچنین بخشی برای سفارش به صورت آنلاین است ، تیم متخصصین وب ترا می توانند برای مجموعه ی شما سایتی به همین زیبایی ولی کامل تر طراحی کنند.

۱۰wealthsimple

روند فعالیت این سایت به گونه ای است که به وسیله ی سرمایه ی مردم سرمایه گذاری کرده و سود را به آن ها پس می دهد ، این سایت دارای رابط کاربری زیبا و ساده ای بوده و همچنین این سایت به طور کامل نحوه ی سرمایه گذاری و سودی را که به افراد پس می دهد را مشخص کرده و همین باعث زیبای بیش تر این سایت شده.

دقت کنید که در این لیست هدف ما صرفا نمایش دادن سایت های نیست که فقط زیبا هستند ، هدف ما نمایش سایت هایی است که هم زیبا و هم دارای رابط کاربری مناسب هستند که کاربر را به خوبی در آن کسب و کار راهنمایی کند ، تمامی  سایت های که در لیست بالا مشاهده کردید کسب و کار های موفقی هستند که حتی در مقاله های خارجی از لحاظ طراحی و رابط کاربری امتیاز بالایی دریافت کرده اند ، توجه داشته باشید که شما هم میتوانید برای کسب و کارتان سایت های با این کیفیت و زیبایی داشته باشید و اگر قصد طراحی سایت برای مجموعه ی خودتان را دارید می توانید به متخصصین ما برای طراحی سایت تخصصی مجموعه ی خودتان اعتماد کنید.

جهت در خواست مشاوره و طراحی سایت لظفا فرم مشاوره و درخواست را پر کنید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر