موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

ماشین حساب استخراج مونرو

ماشین حساب استخراج مونرو

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 15 اسفند 1400 ساعت 15:33

اگر واقعاً در مورد استخراج ارز دیجیتال جدی هستید و می خواهید از این کار سود کسب کنید، باید نحوه کار با ارز دیجیتالی را یاد بگیرید و در مورد تمامی راه هایی که می توانید سود حاصل از تجهیزات و منابع سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید، اطلاعات کسب کنید. اطلاع کافی نداشتن در مورد خرید تجهیزات و چگونگی بهینه سازی سود حاصل از این تجهیزات در دراز مدت می تواند باعث از بین رفتن سرمایه و سودتان شود. همچنین ، عدم اطلاع درست از میزان سودآوری حاصل از دستگاه های استخراج ممکن است باعث شود پول بیشتری را به اشتباه خرج کرده یا درآمد خود را بیش از حد ارزیابی کنید. این راهنما به شما کمک می کند تا به صورت حدودی قادر به محاسبه سود حاصل از استخراج با استفاده از بهترین ماشین حساب استخراج و از ابزارهای مورد نیاز جهت افزایش سود خود شوید.

عوامل تاثیر گذارنده بر سود حاصل از استخراج

عوامل بسیاری وجود دارد که می تواند بر نتیجه سودآوری استخراج شما تأثیر بگذارد. مهمترین عناصر عبارتند از: قیمت ارزهای دیجیتالی، الگوریتم استخراج، سخت افزار مورد استفاده برای استخراج و میزان کل هش شبکه.

ارز دیجیتال

استخراج ارز رمزنگاری شده فرایندی است که شامل حل الگوریتم های پیچیده ریاضی می باشد. در حال حاضر دو الگوریتم هشینگ اثبات کار وجود دارد که بطور گسترده در ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرند، این دو الگوریتم عبارتند از: SHA-256 و Scrypt.  ارزهای دیگری نیز وجود دارند که از پروتکل های دیگر استفاده می کنند، اما در این مقاله ما به این دو مورد اصلی خواهیم پرداخت.

SHA-256

SHA-256 الگوریتمی است که از قدرت زیادی برای پردازش معماهای پیچیده رمزنگاری استفاده می کند. در ابتدا بیت کوین می توانست به راحتی با کارتهای CPU و GPU (پردازنده گرافیکی) که در رایانه های شخصی معمولی استفاده می شود، استخراج شود. اما با گذشت سالها، سخت افزارهای استخراج با دشواری روز افزون استخراج بیت کوین به پیشرفت خود ادامه دادند و در نتیجه پردازنده های تخصصی موسوم به “برنامه های خاص تراشه های یکپارچه” (ASICs) ایجاد شدند. امروزه، تنها بیت کوین با استفاده از این نوع دستگاه استخراج می شود.

با افزایش دشواری شبکه بیت کوین،  مدلهای ASIC قدرتمندتر و سریعتر ساخته می شوند، این بدان معناست که حتی تراشه های اخیراً ساخته شده می توانند به سرعت بی فایده باشند.

Scrypt

الگوریتم scrypt از مقدار زیادی RAM و پردازش موازی برای استخراج ارزهای دیجیتالی استفاده می کند، این بدان معنی است که قادر به استفاده از GPU ها هم برای استخراج می باشید. در حال حاضر، ASIC های مبتنی بر scrypt ها آنقدرها هم محبوب نیستند، بنابراین سطح دشواری استخراج ارزهای قابل استخراج از این طریق به چنین سطح زمان طولانی مدتی مانند مورد بیت کوین نرسیده است.

سخت افزار استخراج

دو روش برای استخراج وجود دارد که عبارتند از:

ریگ استخراج

این مورد نیاز به استفاده از رایانه شخصی به همراه کارتهای گرافیکی (GPU) دارد که می توانند در ریگ نصب شوند. مزیت استفاده از هر دو CPU و پردازنده گرافیکی GPU این است که می توانند همزمان و بدون اینکه بر عملکرد هر یک از فعالیت ها تأثیر گذاشته شود، انجام شوند.

ASIC

ASIC واحدهای مستقلی هستند که دارای درگاه USB و / یا اترنت هستند و به محض وصل کردن آنها آماده استفاده می باشند. سخت افزار ASIC معمولاً گرانتر از ریگ های استخراج خود ساخته است. ASIC ها در محاسبه الگوریتم ها بسیار سریعتر عمل می کنند و به قدرت بسیار کمتری احتیاج دارند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که فقط در انجام آن کار تخصص دارند.

کارآیی استخراج سیستم های مختلف را می توان با در نظر گرفتن نسبت تعداد هش هایی که می تواند در یک ثانیه انجام دهد و تقسیم آن روی توان مصرفی محاسبه کرد: سرعت هشینگ / مصرف انرژی = راندمان استخراج.

ماشین حساب استخراج

سایت های بسیاری وجود دارد که سود حاصل از استخراج را برای ارزهای خاص با در نظر گرفتن تجهیزات  استخراج، مصرف برق، هزینه و سایر جزئیات آن محاسبه می کنند. ماشین حساب های ساده تر با فاکتورهای کمتر و حتی ماشین حساب های پیشرفته تر نیز وجود دارند که دارای فاکتورهایی همچون: میزان هش، مصرف برق، هزینه برق، هزینه استخر استخراج، سختی شبکه، پاداش هر بلوک و قیمت دلار هستند. با استفاده از  ماشین حساب استخراج سودآوری را می توانید برای زمان های مختلف ساعتی، روزانه، ماهانه و سالانه محاسبه کرد.

بهترین ماشین حساب استخراج

در ادامه به برخی از بهترین ماشین حساب های استخراج اشاره شده است:

cryptocompare

cryptocompare یک ماشین حساب استخراج است که برای بسیاری از موارد دارای مقادیر پیش فرض است، اما به شما امکان می دهد توان هش، مصرف برق، هزینه هر کیلووات ساعت و هزینه استخر استخراج را تنظیم کنید. با استفاده از این مقادیر می توانید سود روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه خود را تخمین بزنید. با این حال، تغییرات سختی شبکه و قیمت ارز دیجیتال مورد نظر در آینده محاسبه نمی شود.

CoinWarz

CoinWarz یک ماشین حساب شبیه به CryptoCompare است، اما دارای ویژگی هایی همچون سختی شبکه، پاداش هر بلوک، قیمت بیت کوین به دلار و هزینه های سخت افزاری نیز می باشد.

۹۹Bitcoins

۹۹Bitcoins یک ماشین حساب قابل تنظیم مشابه ارائه می دهد. این ماشین حساب نیز تمامی هزینه های مرتبط با سخت افزار، برق، پاداش هر بلاک و استخر استخراج را در نظر می گیرد.

My Crypto Buddy

این سایت هم نیز مانند سایت های فوق می باشد، اما گزینه ای برای قرار دادن قیمت ماهانه و همچنین تغییرات سختی شبکه را هم در اختیار شما قرار می دهد. این سایت همچنین براساس ورودی هایی که وارد کردید، نمودارهایی از درآمد احتمالی آینده شما ایجاد می کند و به شما این امکان را می دهد تا مشاهده کنید که چه عواملی می تواند در سودآوری آینده شما نقش داشته باشد.

جمع بندی

استخراج ارزها دیجیتالی می تواند یک راه عالی برای کسب سود به صورت غیرفعال باشد با این حال، با در نظر گرفتن عوامل مختلفی که می توانند در سودآوری استخراج تأثیر بگذارند، پیش بینی دقیق بسیار دشوار است، به ویژه هنگامی که برخی از عواملی وجود دارند که کاملاً تحت کنترل شما نمی باشند.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر