موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

بهترین سایت بیت کوین رایگان 2019

بهترین سایت بیت کوین رایگان 2019

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 13 شهریور 1400 ساعت 04:55

با رشد قیمت بیت کوین در سال های اخیر و سهم عمده این ارز دیجیتال در کل فناوری بلاک چین، خرید Bitcoin به اولین شاخصه برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. با این وجود خرید بیت کوین برای همه آسان نیست و برخی به دنبال روشهای جایگزین برای کسب بیت کوین رایگان و دسترسی به بازارهای جهانی از طریق این کریپتوکارنسی هستند.

یکی از راههای مستقیم برای کسب رایگان بیت کوین استفاده از سایت های فاست بیت کوین (Bitcoin Faucet) است که از طریق آنها می توان به نوعی به صورت مجانی BTC بدست آورد. استفاده از این سایت ها راه خوبی برای تازه واردها برای آشنایی با این ارز قرن ۲۱ است، زیرا آنها می توانند روش باز کردن کیف پول بیت کوین و مدیریت آن را نیز یاد بگیرند و بیشتر با بیت کوین و روشهای استفاده از آن آشنا شوند.

در این مقاله می خواهم شما را با بهترین سایت های فاست برای کسب بیت کوین رایگان در سال ۲۰۲۰ آشنا کنم. امیدوارم که بتوانم کمکی به دوستانی که تازه می خواهند وارد دنیای بیت کوین و ارزهای دیجیتال شوند کرده باشم.

فاست بیت کوین چیست ؟

در یک تعریف ساده از فاست های بیت کوین می توان گفت که، آنها وب سایت هایی هستند که در ازای فعالیت های کوچک کاربران به آنها بیت کوین پرداخت می کنند. به آنها می توان به چشم مکانیزم های خودکار پرداخت پاداش به صورت ساتوشی پس از تکمیل یک کار ساده نگاه کرد. ( ساتوشی واحد خرد بیت کوین است و معادل ۱۰۰ میلیونیوم یک بیت کوین است. )

%D8%B3%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86.png

حالا ممکن است که با خود فکر کنید این سایت ها چگونه ممکن است که بیت کوین رایگان یا همان ساتوشی رایگان بدهند؟

جواب به این سئوال آسان است و در یک عبارت خلاصه می شود : درآمد تبلیغات. ما قبلا درمورد سایت های کسب درآمد با دیدن تبلیغات صحبت کرده بودیم و همچنین بهترین سایت های کلیکی خارجی را معرفی کردیم. سایت های فاست بیت کوین نیز چنین مکانیزمی دارند، البته با تفاوت هایی که در اینجا به آنها خواهیم پرداخت.

برای اینکه بتوانید کمی ساتوشی از فاست های بیت کوین بدست بیاورید ابتدا باید یک کیف پول بیت کوین برای خود بسازید تا از اطریق آن بتوانید آدرس دریافت BTC خود را در این سایت ها برای پرداخت به آن به اشتراک بگذارید. بیت کوین رایگان شما به این کیف پول واریز می شود. البته نگران نباشید زیرا اغلب سایت های فاست به شما اجازه انبار کردن ساتوشی را قبل از اینکه کیف پول بسازید را می دهند. همچنین اگر می خواهید آموزش ساخت کیف پول بیت کوین را ببینید روی این لینک کلیک کنید.

این موضوع را در ذهن خود داشته باشید که اغلب این سایت ها برای اینکه میزان ساتوشی شما را به حساب بیت کوین تان واریز کنند یک موجودی حداقلی مانند ۰٫۰۰۰۰۵ بیت کوین را در نظر می گیرند و وقتی که با این حد نصاب رسیدید می توانید درآمد خود را به کیف پول بیت کوین خود واریز کنید.

بهترین سایت های فاست برای کسب بیت کوین رایگان در سال ۲۰۲۰

۲- FreeBitcoin

%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-FreeBitcoin.png

یکی از بهترین فاست ها برای کسب بیت کوین رایگان سایت FreeBitcoin می باشد. این سایت فاست از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و می توان گفت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین ها در حوزه فعالیت خود است.

شما می توانید با عضویت رایگان در این سایت، ساعتی یک بار شانس خود را برای کسب بیت کوین رایگان امتحان کنید. جایزه های این سایت اغلب نسبت به سایت های مشابه بالاتر می باشد و شما حتی امکان برنده شدن تا سقف ۲۰۰ دلار با یک کلیک را خواهید داشت. جوایز این سایت واقعی هستند و افراد زیادی از طریق این فاست بیت کوین جایزه های خوبی دریافت کرده اند. در عکس زیر می توانید ملاحظه نمایید که با یک کلیک ۲۰ دلار جایزه دریافت شده است.

reward.jpg

همچنین این سایت مسابقات زیادی را بصورت ماهیانه برگزار می کند که جوایز آن هزاران دلار است و همه در این مسابقات شانس برنده شدن دارند.

عضویت در FreeBitcoin برای کسب بیت کوین رایگان

۲ – Cointiply

Cointiply.png

وقتی که صحبت از فاست بیت کوین می شود Cointiply حرف اول را می زند و اغلب آن را بهترین سایت فاست برای کسب بیت کوین رایگان میدانند. دلیل این موضوع هم سابقه درخشان این سایت برای پرداخت های به موقع ساتوشی ها بوده است.

یکی از دلایلی که این سایت بیش از ۳۵۰٫۰۰۰ کاربر فعال دارد، شانس آنها برای برنده شدن ۱۰۰٫۰۰۰ ساتوشی در هر چرخش فاست است. Cointiply همچنین برای کسب بیت کوین رایگان امکان های دیگری را نیز مانند بازدید از وب سایت ها، تماشای ویدئو، نصب اپلیکیشن و غیره را نیز در اختیار کاربران می گذارد.

برای عضویت در این سایت فاست، ابتدا نیازی به کیف پول بیت کوین نخواهید داشت و بعد از اینکه بخواهید ساتوشی های خود را به حساب بیت کوین خود واریز کنید می توانید آدرس دریافت بیت کوین خود را به سایت اضافه کنید.

در انتها همچنین باید به سیستم ریفرال Cointiply اشاره کنم که در آن شما از درآمد افرادی که به سایت معرفی می کنید ۲۵% درآمد کسب می کنید. با اینکه این سایت چندان قدیمی نیست ولی تا به امروز بیش از ۸۵ بیت کوین پرداخت کرده است. برای آشنایی بیشتر با این سایت می توانید مقاله ما درباره آموزش سایت Cointiply را مطالعه فرمایید.

%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-cointiply.jpgپرداختی های جدید سایت Cointiply

عضویت در Cointiply برای کسب بیت کوین رایگان

۳ – FreeBitcoin.io

FreeBitcoin.io_.jpg

یکی دیگر از بهترین سایت های فاست برای کسب بیت کوین مجانی، FreeBitcoin.io است. یکی از مزایای این سایت میزان کم حداقل برداشت است که کاربران می توانند با رسیدن درآمدشان به ۱ دلار، آن را به حساب کیف پول بیت کوین خود واریز کنند.

این سایت بیش از ۱۰۰ هزار کاربر ثبت شده دارد و از ابتدای فعالیت خود تا به امروز ۱۴۲ بیت کوین پرداخت کرده است. می توان گفت که فعالیت این سایت بسیار بالا بوده است زیرا افتتاح آن در ماه جوئن سال ۲۰۱۸ بوده است و در مدت کوتاهی تعداد بیت کوین زیادی را بعنوان پاداش پرداخت کرده است.

روش های مختلفی برای کسب بیت کوین رایگان در این سایت وجود دارد که کاربران پس از آشنایی با این سایت می توانند از آنها استفاده کنند. این سایت پیشنهاد می کند که کیف پول خود را در Blockchain.info بسازید.

عضویت در FreeBitcoin و کسب بیت کوین رایگان

۶ – Bitcoin Aliens

Bitcoin-Aliens.png

این سایت یکی از قدیمی های فاست است که کار خود را از سال ۲۰۱۴ شروع کرده است. هم اکنون Bitcoin Aliens با پرداخت ساعتی ۴۰۰۰ ساتوشی، بیشترین پرداخت را بین سایت های مشابه دارد. با این محاسبه می توان گفت که تا حالا Bitcoin Aliens حدود ۱۱۰۰ بیت کوین رایگان به کاربران خود پرداخت کرده است که با قیمت امروز بیت کوین چیزی حدود ۱۰ میلیون دلار بوده است.

اما بهترین قسمت Bitcoin Aliens نوع کسب درآمد در این سایت است. برخلاف دیگر سایت های فاست که برای کسب بیت کوین مجانی باید کارهای کوچکی را انجام دهید، در این سایت برروی موبایل خود یک اپلیکیشن بازی را نصب می کنید و با کشتن بیگانه ها یا همان Aliens ساتوشی رایگان جایزه میگیرید.

همچنین شما می توانید ارزهای دیجیتالی دیگر مانند Litecoin را در این فاست جمع آوری کنید. از محاسن Bitcoin Aliens امکان نصب آن برروی تلفن های همراه است.

عضویت در Bitcoin Aliens و کسب litecoin رایگان

در واقع می توان اینگونه بیان کرد که بیت کوین الینز برای بازی کردن به شما بیت کوین پرداخت می کند و این موضوع می تواند برای شما هم بازی باشد و هم درآمد اینترنتی از طریق موبایل.

Bitcoin Aliens بازی های مختلفی برروی اپل و اندروید مانند Alien Run دارد که با دانلود و بازی کردن آنها می توانید درآمد به صورت ساتوشی داشته باشید.

عضویت در Bitcoin Aliens و کسب بیت کوین رایگان

۴ – Moon Bitcoin

Moon-Bitcoin.png

این سایت خود را بعنوان یک “فاست بیت کوین متفاوت” معرفی می کند که به کاربران خود اجازه می دهد از روش های مختلف بیت کوین رایگان بدست بیاورند. با وجود اینکه اغلب سایت های Faucet Bitcoin به اعضا این اختیار را می دهند که به صورت ساعتی یا برخی روزانه ساتوشی درخواست کنند، Moon Bitcoin از این حد پا فراتر گذاشته است و شما می توانید در آن پاداش خود را در بازه های زمانی دلخواه درخواست کنید.

برای اینکه کاربران بتوانند درآمد خود را از این فاست دریافت کنند باید کیف پول بیت کوین خود را در Coinpoint بسازند در غیر اینصورت ساتوشی های خود را دریافت نخواهند کرد.

۵ – Satoshi Quiz

Satoshi-Quiz.png

یکی از بهترین سایت های فاست برای کسب بیت کوین رایگان در سال ۲۰۲۰، Satoshi Quiz است که چیزی شبیه بازی ” چه کسی می خواهد میلیونر شود ” است. در این سایت از افراد سئوال هایی پرسیده می شود که در صورت پاسخ صحیح، به آنها ساتوشی پرداخت می شود. کاربران در یک زمان محدود باید پاسخ سئوال را بدهند. این زمانبندی برای جلوگیری از استفاده از جستجوی گوگل برای پاسخ به سئوال هاست.

برای اغلب سئوال هایی که به درستی پاسخ دهید، حدود ۱۰۰ ساتوشی به شما پرداخت می شود که مهلت شما برای پاسخ به سئوال ۶۰ ثانیه است. پس می شود حدود ۶۰۰۰ ساتوشی در ساعت از این سایت درآمد کسب کرد.

پرداخت های بیت کوین رایگان هر هفته در روزهای یکشنبه انجام می گیرد که حداقل برداشت در آن ۱۱۰۰۰ ساتوشی می باشد. این سایت بیشتر شبیه سرگرمی و بازی فکری است که پاداش آن بیت کوین است.

سخن پایانی :

در این پست ما سعی کردیم که ماهیت سایت های فاست بیت کوین را برای شما شرح دهیم و بهترین سایت های کسب بیت کوین رایگان در سال ۲۰۲۰ را نیز معرفی کردیم.

برای انباشته کردن ساتوشی و انتقال آن به کیف پول بیت کوین باید زمان صرف کنید و همانگونه که قبلا نیز در پست های دیگر عرض کردیم ، اگر می توانید از زمانتان استفاده بهتری کنید و درآمد بیشتری داشته باشید به شما پیشهاد می کنیم که زمان خود را برای آن کارها صرف کنید. درآمد از طریق سایت های فاست بیت کوین در ابتدا چندان سودآور نیست و برخی از افراد ممکن است به حداقل درآمد برای برداشت در چندین روز هم نرسند، اما اگر به دنبال کمی تفریح و همزمان درآمد اینترنتی هستید این سایت ها می تواند برای شما مفید باشد.

تمام سایت هایی فاست که در اینجا معرفی شده، معتبر هستند و پرداخت های خود را تا به امروز انجام داده اند. وقتی که می خواهید در اینترنت درآمد داشته باشید حتما این حقیقت را در نظر بگیرید که سایت های کلاه برداری زیادی وجود دارند که شما را درگیر خود می کنند و در انتها چیزی از آنها نصیب شما نمی شود. پس در انتخاب آنها دقت کنید.


بهترین سایت های فاست برای کسب بیت کوین رایگان در سال ۲۰۲۰ 


خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا سه‌شنبه 18 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر