موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

اعتبار سایت نئوباکس

اعتبار سایت نئوباکس

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 16 آبان 1399 ساعت 18:27

زمانی که حرف از روش های کسب درآمد از راه تبلیغات کلیکی می شود، سایت نئوباکس به عنوان یکی از معروف ترین آن ها معرفی می شود. اما آیا معروف بودن یک سایت به معنای خوب بودن آن است؟ برای مثال در مقاله که چندی پیش منتشر کردیم، نتیجه بر آن شد که اگر چه پشت یکی از ICO های اخیر ارز دیجیتال دو شخصیت معروف حضور داشتند، با این حال آن ICO کلاهبردار از آب در آمد! البته قرار نیست زود نتیجه بگیریم، چرا که سایت نئوباکس کاربران زیادی دارد و در ادامه قصد داریم که ابتدا این وبسایت و خدماتی که ارائه می کند را معرفی کنیم و سپس درباره احتمال کلاهبرداری بودن آن و نظری که کاربران دارند، توضیح دهیم.

نئوباکس (Neobux) چیست؟

نئوباکس سایتی برای کسب در آمد از راه تبلیغات کلیکی (PTC) است که به کاربرانش به ازای کلیک کردن بر روی تبلیغات و بازدید از وبسایت های اسپانسر شده در یک بازه زمانی پول پرداخت می کند. بازه زمانی که شما مجاز به این کار هستید حدودا 12 ثانیه است، بنابراین نمی توان گفت وقت شما تلف می شود. پولی که از راه کلیک روی تبلیغات بدست می آورید قطعا قابل مقایسه با حقوق روزانه یک کار مشخص نیست ولی سایت نئو باکس روش های دیگری را برای بیشتر کردن درآمد های شما از طریق انجام دادن وظایف و شرکت در نظر سنجی ها و ارائه پیشنهاد ارائه می کند.

اگر بخواهیم در یک جواب کوتاه تکلیف کلاهبرداری بودن یا نبودن نئوباکس را مشخص کنیم، باید بگوییم طبق نظر برخی از کاربرانی که تجربه کار با سایت نئوباکس را داشته اند، باید گفت این سایت کلاهبرداری نیست ولی ممکن است نتوان روی آن به عنوان یک روش خوب کسب درآمد آنلاین حساب کرد. برای داشتن درآمد خوب از این وبسایت باید منبع خوبی از بازدید روزانه داشته باشید. برای مثال یک وبسایت، وبلاگ، کانال پر بازدید که بتوانید از این طریق روزانه بازدید بسیاری زیادی را روانه تبلیغات نئوباکس کنید.

پیشنهاد می کنیم در صورتی که می خواهید در سایت نئو باکس ثبت نام کنید، ابتدا هزینه ای برای خرید پلان های آن پرداخت نکنید تا بتوانید در طی مدت اولیه فعالیت خود با روش کاری آن به خوبی آشنا شوید.

ساز و کار سایت های تبلیغات کلیکی مانند نئوباکس

امروزه صاحبان کسب و کار به دنبال روشی های تازه ای هستند که با سرمایه گذاری کمتر بتوانند به مشتریان خود برسند. ایده تبلیغات کلیکی یکی از بهترین روش ها برای چنین افرادی برای رسیدن به کاربران مورد نظرشان با هزینه کم و در مدت زمان کوتاه است. سیستم تبلیغات کلیکی به این صورت است که صاحبان کسب و کار به سایت تبلیغات کلیکی مثلا Neobux.com پول پرداخت می کنند تا تبلیغاتشان به مشتریان جدید نمایش داده شود و در سمت دیگر کاربران (مثلا وبمستر ها) هم به خاطر دیدن این تبلیغات پول دریافت می کنند.

در صورتی که منبع بزرگی برای بازدید از تبلیغات نداشته باشید نمی توانید از سایت های تبلیغات کلیکی درآمد زیادی و چشمگیری داشته باشید. همان طور که پیش از این هم گفتیم البته این تمام کاری که نئوباکس می کند نیست. می توانید از طریق پر کردن یک سری فرم ها و انجام دادن وظایف ساده ای نیز کسب درآمد کنید.

از طرفی برای کسانی که می خواهند سایت های خود را تبلیغ کنند، سایت های تبلیغات کلیکی و به طور مشخص نئوباکس روش بسیار ارزان و نسبت به قیمتش کارآمدی به حساب می آید. نئوباکس روشی است که هر دو طرف بازدیدکنندگان از تبلیغات و صاحبان مشاغل را به سود و به یکدیگر می رساند.

neobux-work.jpgسایت تبلیغات کلیکی Neobux

البته ناگفته نماند که همچنان سوالاتی درباره فعالیت در سایت Neobux مطرح است که در ادامه قصد داریم درباره آن ها نیز توضیح دهیم.

اگر انتظار درآمد متوسط روزانه داشته باشید، نئوباکس برای شما که به دنبال پرداخت سریع هستید، جذاب به نظر نخواهید رسید. فقط 10 درصد از کل اعضای این سایت به حداقل مقدار قابل پرداخت این وبسایت می رسند و بقیه این سایت را ترک می کنند!

دلیل اصلی این موضوع این است که در نئوباکس هر کاربر روزانه با دیدن تبلیغات ارائه شده حدود 0.03 دلار می تواند درآمد داشته باشد. یعنی اگر بخواهید تنهایی برای این وبسایت کار کنید از قابلیت ارجاع این وبسایت برای جذب کاربران بیشتر استفاده نکنید بیشتر از این مقدار نمی توانید درآمد داشته باشید.

روش های کسب درآمد از نئوباکس

نئوباکس برنامه های ارجاع کاربر مختلفی دارد که می توانید از آن ها برای افزایش درآمد خود استفاده کنید. باز هم ساخت است که کاربرانی را جذب کنید که همچنان برای مدت طولانی فعال بمانند و بر روی تبلیغات روزانه کلیک کنند. در طی یک بررسی مشخص شده که فقط 20 درصد از کاربران ارجاعی شما به دلیل کم بودن درآمد کار در نئوباکس، فعال می مانند.

گزارش های منفی درباره نئوباکس

جدای از این که نئوباکس یکی از برترین سایت های کسب درآمد از تبلیغات کلیکی است، شکایت های زیادی درباره برنامه ارجاع اجاره ای و پشتیبانی این سایت از کاربران شده است. در طی جستجویی که درباره این شکایت ها داشتیم، برخی از حرف های کاربران این سایت را انتخاب کرده و در این جا آورده ایم.

حمله به رقیبان – نئوباکس متهم به حمله به سایت رقیبش، probux شده بود. این موضوع زمانی اتفاق افتاد که کاربرانی از نئوباکس با نصب تولبار سایت بر روی کامپیوتر خود استفاده می کردند. به احتمال زیاد نئوباکس در زمانی که کاربران هر دو سایت پروباکس و نئوباکس را در یک مرورگر باز می کردند، سعی در ایجاد اختلال در سایت پروباکس را داشته است. اعتراض بیشتر زمانی رخ داد که نئوباکس ادعای کاربران مبنی بر حمله نئوباکس به رقیبان را در فروم های گفتگو این سایت حذف کرد. از طرفی دیگر نئوباکس تبلیغات رقیبان خود را نیز حذف کرد.

neobux-attack.jpgحمله نئوباکس به پروباکس

حساسیت نسبت به تبلت و موبایل – گزارش هایی مبنی بر این وجود دارد که نئوباکس حساب های کاربری که بر روی تبلیغات با تبلت یا تلفن همراه اندرویدی خود کلیک کرده اند را حذف می کند. اگر نئوباکس درباره این موضوع به کاربران اطلاع دهد مشکلی نیست ولی موضوع این است که این حساب های کاربری در زمانی که به حداقل میزان قابل پرداخت می رسند، حذف می شوند!

مراجعه کنندگان اجاره ای ربات هستند – ارجاعات اجاره ای کاربرانی هستند که بدون اسپانسر در نئوباکس ثبت نام می کنند. هر کاربری می تواند مراجعه کننده اجاره ای از نئوباکس خرید کند و آن ها را به عنوان مراجعه کننده از طرف خود نگهدارد. ولی به نظر می رسد این برنامه که نئوباکس برای اجاره مراجعه کنند می دهد درست نیست و در واقع به شما ربات می دهد!

پشتیبانی بد – گزارش هایی هم وجود دارد که حاکی از این است که نئوباکس در پشتیبانی از کاربرانش بد عمل می کند و دیر پاسخ می دهد. تیم پشتیبانی این وبسایت به خوبی به کاربران پاسخ نمی دهد. یکی از کاربران که به عنوان مراجعه کننده در این سایت فعالیت داشته، می گوید که حساب کاربری اش بدون اطلاع قبلی حذف شده و هیچ کدام از ایمیل هایش را جواب نمی دهند.

البته باید بدانید که شاید بخشی از مشکلاتی که کاربران با سیستم تبلیغاتی نئوباکس دارند ناشی از نخواندن قوانین و ساز و کار این سایت است. برای مثال باید بدانید که در کار با این سایت نمی توانید از موبایل و تبلت استفاده کنید. یا برای این که کمیسیون خود را به ازای هر کلیک دریافت کنید می بایست هر روی روی تبلیغات کلیک کنید.

آیا شما تجربه کار با این سایت را دارید؟ از تجربیات خود به ما بگویید!

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا شنبه 31 شهریور


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر