موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

خرید و فروش دوج کوین

خرید و فروش دوج کوین

نویسنده : سحر | زمان انتشار : 21 آبان 1399 ساعت 00:24

دوج کوین چیست ؟

دوج کوین (dogecoin) یک ارز دیجیتال است. نماد این ارز شباهت زیادی به شیبا اینو (Shiba Inu) در یکی از meme های معروف اینترنتی به نام doge دارد. این رمز ارز در 6 دسامبر 2013 به عنوان “ارز شوخی” یا “joke currency” معرفی شد. دوج کوین به سرعت جامعه آنلاین خود را توسعه داد و در ژانویه 2014 به 60 میلیون دلار سرمایه رسید. (منبع: ویکیپدیا)

این ارز با نماد Ð در سال ۲۰۱۳ با هدف فعالیت به عنوان یک پول مجازی در فضاهای مجازی معرفی شد. حتی در سایت خود این ارز نیز گفته می‌شود که دوج برای سرگمی است (Doge is for fun)! با وجود چنین هدف جالبی، در حال حاضر این ارز دیجیتال به عنوان یک ارزهای شناخته شده برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کاربرد اولیه این ارز فرستادن پاداش برای افراد مختلف در شبکه‌های مجازی برای پاداش است. مثلا در حال حاضر می‌توانید در شبکه رددیت (Reddit) از این ارز استفاده کنید. برای مثلا علاوه بر این که می‌تونید پست یکی از دوستانتان را لایک (like) کنید، میتوانید برای او دوج هم بفرستید. در واقع علاوه بر تقدری و تشکر معنوی، میتوانید نشکر مادی هم از او بکنید. (منبع: ویکیپدیا)

دوج کوین یکی از قلمه‌های بیت کوین است که به لطف بازاریابی هوشمندانه خود به موفقیت رسیده. طی یک سال گذشته، بیش از صد ارز رمزنگاری جدید ایجاد شده است. اما تنها تعداد کمی از آن‌ها توانسته‌اند به سرعت رشد کنند.
Dogecoin چندین رویداد مشهور مانند تیم های Nascar (مسابقات اتوموبیل‌رانی) و بازی های المپیک زمستانی را حمایت مالی کرده است. بخاطر همین موضوع است که حتی با وجود آن که این ارز کاربردهای زیادی هم ندارد اما باز هم در اینترنت رایج شده است. (منبع:بایننس)

مزایا و ویژگی های قابل توجه دوج کوین

ارز اینترنتی

Dogecoin یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز و همتا به همتا است که به شما امکان می دهد به راحتی بصورت آنلاین برای دیگران پول بفرستید. می‌توانید این ارز را یک ``واحد پول اینترنتی`` بنامید.

ارز اینترنتی سرگرم کننده و دوستانه

Dogecoin خود را با جامعه شگفت انگیز و پر جنب و جوش خود که از افراد دوستانه‌ای درست مثل شما ساخته شده، از سایر ارزهای دیجیتال جدا می‌کند.

خرید دوج کوین | فروش دوج کوین | دوج کوین چیست ؟ | قیمت دوج کوین

برخی از سوالات متداول درباره دوج کوین ؟

خرید دوج کوین در ایران با ریال چگونه ممکن است؟

چند سالی است که امکان خرید رمزارزها در ایران با ریال فراهم شده است. صرافی‌های دیجیتال مختلفی این خدمت را ارائه می‌کنند. رابکس نیز برای مدت طولانی در این بازار فعالیت دارد. در این صرافی می‌توانید ارزهای معروف همچون بیت کوین یا تتر را با قیمت‌هایی مناسب خریداری کنید. دوج کوین یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که رابکس پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به خرید یا فروش آن بپردازید.

آیا خرید دوج کوین بدون احراز هویت ممکن است؟

خیر.  خرید و فروش ارزهای دیجیتال در حوزه‌ی سرویس‌های مالی و تکنولوژی ( Fintech ) است. بنابراین برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی مثل پول‌شویی و استفاده از کارت های سرقت شده، هویت کاربران باید کاملا مشخص شود.
به خاطر همین موضوع همه‌ی صرافی‌های دیجتال معتبری که در ایران فعالیت می‌کنند حتما کاربران خود را احراز هویت می‌کنند.

چه کسی دوج را به وجود آورده ؟

این ارز توسط شخصی برنامه نویس به نام بیلی مارکوس (Billy Markus) و شخص دیگری به نام فلان (Jackson Palmer) به وجود آمده. البته نام مستعار دیگری نیز در سایت این ارز به عنوان بنیان گذار معرفی شده است. شیبتوشی ناکاموتو (Shibetoshi Nakamoto). همانطوری که از نام این ارز هم میتوان فهمید، هدف اصلی این بنیان گذاران به وجود آوردن ارزی برای سرگرمی بوده است.

تنها در چند دقیقه دوج بخرید و یا دوج خود را بفروشید

خرید دوج کوین | فروش دوج کوین | دوج کوین چیست ؟ | قیمت دوج کوین
خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 28 شهریور


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر