موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

بدست اوردن بیت کوین رایگان با گوشی

بدست اوردن بیت کوین رایگان با گوشی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 24 دی 1400 ساعت 15:09

رسانه کلیک – علاوه بر استخراج بیت کوین توسط سیستم های قدرتمند، راه های ساده تری هم برای این کار وجود دارد. در این مطلب به آموزش دریافت بیت کوین با گوشی می پردازیم.

بیت کوین یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتالی ساخته شده بود که افراد زیادی برای دریافت آن تلاش می کنند. اصلی ترین راه استخراج بیت کوین، استفاده از سیستم های قدرتمند مخصوص این کار است که برای تهیه آن ها باید هزینه نسبتا زیادی بپردازید (آشنایی با برخی اصطلاحات پایه بیت کوین).

علاوه بر فرآیند استخراج، کارهای ساده تری هم می توان برای بدست آوردن این ارز دیجیتالی انجام داد. سرویس هایی هستند که با انتشار برنامه های مختلف، شما را در بدست آوردن بیت کوین با دستگاه های ضعیف تر مانند گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر کمک می کنند (چگونه توسط کامپیوتر یا لپ تاپ بیت کوین استخراج کنیم؟).

در این مطلب شما را با چند اپلیکیشن محبوب برای دریافت بیت کوین با گوشی های اندرویدی آشنا می کنیم (چگونه به صورت رایگان بیت کوین بدست آوریم؟).

Bitcoin Billionaire

Bitcoin Billionaire در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازی های موجود در پلی استور گوگل بوده که به لطف آن می توانید در کنار لذت بازی، پول دربیاورید. وظیفه شما در این بازی ساخت یک مرکز استخراج است که مرحله به مرحله باید آن را ارتقا دهید. با توجه به میزان قدرت مرکزی که ساخته اید، Bitcoin Billionaire به شما بیت کوین می دهد.

placeholder-1920x1082.png

Storm Play

یکی از اپلیکیشن های جذاب ساخته شده برای دریافت بیت کوین با گوشی های اندرویدی، Storm Play است. در این اپ می توانید با دانلود بازی های مختلف، امتیاز کسب کنید و سپس ارزهای دیجیتالی مطرح مانند بیت کوین و اتریوم تحویل بگیرید. کار با Storm Play بسیار آسان بوده و برای استفاده از آن تنها به ایمیل و آدرس کیف پول نیاز خواهید داشت.

placeholder-805x452.png

Bitcoin Farm

برای بدست آوردن بیت کوین توسط Bitcoin Farm نیاز به اجرای بازی نیست. به ازای باز گذاشتن این اپلیکیشن در بازه های 30 دقیقه ای برای شما امتیاز در نظر گرفته شده و سپس شما می توانید آن ها را به بیت کوین تبدیل کنید. در Bitcoin Farm این امکان هم به کاربر داده شده تا با تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، امتیازهای دریافتی را افزایش دهد.

placeholder-573x318.png

BTC Safari

BTC Safari یکی دیگر از اپلیکیشن های ساخته شده برای دریافت بیت کوین با گوشی بوده که هر 15 دقیقه چیزی حدود 400 ساتوشی به شما می دهد. برای استفاده از BTC Safari کافی است برنامه را به مدت خواسته شده باز نگه دارید و پول دریافت کنید. همچنین با دعوت دوستان خود توسط کد اختصاصی، ساتوشی بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت.

placeholder-551x320.png

Claim Free Bitcoin

این اپلیکیشن شبیه بازی های بخت آزمایی بوده که توسط آن می توانید شانس خود را برای دریافت ساتوشی امتحان کنید. Claim Free Bitcoin در بازه های 30 دقیقه ای فعالیت می کند و به راحتی با کیف پول کاربر همگام می شود.

placeholder-525x315.png

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر