موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

آخرین خبر از فوین

آخرین خبر از فوین

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 11 آذر 1399 ساعت 00:49

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز ، توکن فوین (FOIN) در حالی از ۳,۰۰۰ دلار به نزدیک صفر سقوط کرد که به گفته متخصصین، شرکت حامی این پروژه در حال اجرای یک طرح کلاه برداری است. این کلاهبرداری به گونه ای است که پس از خرید کالا یا توکن توسط کاربر، اجازه استفاده یا برداشت آنها به وی داده نمی شود.

با بررسی دقیق پروژه در ماه های قبل نیز می شد به مشکوک بودن آن پی برد. افزایش قیمت شدید توکن های فوین را می توان از جمله دلایل کلاهبرداری بودن پروژه عنوان کرد.

سقوط شدید توکن FOIN

در این سناریو که در هنگام نوشتن این خبر نیز در حال وقوع است، تعطیل شدن شرکتِ غیرقانونی فایننشال (Financial.org) باعث سقوط ارزش استارت آپ فوین شده است. نقشه ای که به نظر می رسد مربوط به طرحی از پیش برنامه ریزی شده از جانب این شرکت باشد. به همین دلیل، هم خریداران عرضه اولیه این توکن و هم سرمایه گذاران این دارایی، علی رغم قول های این شرکت برای آزادسازی کوین ها برای معامله، دستشان از دارایی های شان کوتاه ماند.

پیدایش فوین

فوین در ابتدا یک ارز دیجیتال نبود بلکه شرکتی بود با نام financial.org که قصد داشت با جمع آوری سرمایه ی سرمایه گذاران به آن ها سود دهد و تا مدتی همین کار را نیز کرد.این شرکت فعالیت خود را در سال ۲۰۱۶ در بریتانیا آغاز کرد. سرمایه گذاران زیادی به ویژه از کشورهای درحال توسعه ی آسیایی در این شرکت سرمایه گذاری کردند. این شرکت ادعا میکرد که یک موسسه ی آموزش عالی است و خود را یک نهاد آموزشی می داند این در حالی است که هیچ مجوز یا لایسنس آموزشی ندارد.

حتی در اساس نامه کارکرد خود را املاک و مستغلات (realstate) معرفی می کند. اندکی پس از شروع کار شرکت و سوددهی به سرمایه گذاران فایننشیال ارگ (financial.org) سوددهی را قطع کرد و اعلام کرد که به جای سرمایه ی سرمایه گذاران به آن ها ارز دیجیتال فوین ارائه می شود. پس به ازای هر ۲۰۰ دلار از سرمایه ی افراد به آن ها یک فوین داده شد. البته این فوین همچنان در اختیار شرکت بود و هیچ یک از سرمایه گذاران توانایی خرید و فروش این ارزها را در صرافی نداشتند. مدتی بعد اعلام شد سرمایه گذاران باید مبلغی را به بیت کوین به حساب شرکت واریز کنند تا فوین های خود را دریافت کنند! حتی خود شرکت در ازای فوین ها بیت کوین دریافت کرد و این نشان از عدم اعتماد آن هابه ارز دیجیتال خودشان بود. بعد از این که سرمایه گزاران فوین های خود را دوباره از شرکت خریدند فروش عظیم این کوین در بازار باعث افت شدید قیمت آن شد. آرنولد جورج مدیر اجرایی شرکت معتقد است یک سال دیگر سود زیادی بابت این کوین ها نصیب سرمایه گذاران می شود. وی همچنین به سرمایه گذاران شاکی هشدار داده که هر گونه شایعه پراکنی در این باره اقدامات قانونی شرکت را در پی دارد.

گزارشات رویترز درباره ی فوین

شایعات زیاد پیرامون فعالیت های شرکت financial.org آن را به یکی از سوژه های خبرگزاری رویترز تبدیل کرد. بعد از مراجعه ی خبرنگاران رویترز به محل شرکت اعلام شد که نام این شرکت به mythen تغییر یافت. رویترز سعی کرد پیگیری هایی از طریق تیم اتومبیل فرمول یک ویلیامز که فایننشیال ارگ اسپانسر آن بود انجام دهد ولی پاسخی دریافت نکرد. بنا به گزارشات رویترز دفتر اصلی این شرکت در ابوظبی هم اکنون تخلیه شده و اثری از مسئولان آن نیست.

جمع بندی:

رگولاتوری امور مالی بریتانیا (FCA) نام این شرکت را در لیست هشدار خود قرار داده و خرید این ارز دیجیتال در شرایط کنونی توصیه نمی شود.

ت کوینی که این برنامه به شما می دهد 20000 ساتوشی است.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 24 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر