موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

سایت gvamoney چیست

سایت gvamoney چیست

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 18 آبان 1399 ساعت 18:18

Scam Sites

هرگز با چشم بسته قدم از قدم برندارید...!
در زیر لیست بلند بالایی از سایت های اسکم و کلاهبردار وجود دارد زیرا تقریبا 99 درصد سایت های کسب درآمد اسکم هستند و به دلیل گستردگی فضای اینترنت و صد البته اشتیاق کاربران به عضویت در سایت های کسب درآمد آنلاین روزانه ده ها سایت کلاهبردار بوجود می آیند که به هر طریقی کاربرانی را جذب سایت خود بکنند.
کلاه بزرگی که این نوع سایت ها بر سر کاربران خود میگذارند دزدیدن وقت گران بهای آنان میباشد و هیچگونه پرداختی در نهایت به کاربران خود نخواهند داشت و یا بعد از مدتی بسته خواهند شد.

روش های شناسایی سایت های اسکم

در هنگام بررسی سایت های اسکم و کلاهبردار به پسوند نام سایت ها نیز دقت داشته باشید چرا که گاها سایت های اسکمی وجود دارند که هم نام سایت های معتبر هستند اما پسوندشان متفاوت است. بطور مثال سایت neobux.com سایت معتبری میباشد اما سایت همنام neobux.lt اسکم میباشد. این مورد ممکن است باعث اشتباه برخی از کاربران گردد.
برای دانستن وضعیت سایت ها نام سایت مورد نظر خود را به انگلیسی در کادر جستجوی جدول زیر وارد کنید.
در صورتیکه نام سایت مورد نظرتان در لیست زیر قرار نداشت میتوانید در بخش سایت های اسکم انجمن سایت وضعیت آن را از کاربران دیگر جویا شوید.

وضعیت "اسکم": در این حالت  ادمین سایت هیچگونه پرداختی به کاربرانش ندارد و معمولا درخواست های برداشت درآمد کاربران در حالت انتظار باقی میمانند.

وضعیت "مشکوک": در این وضعیت ادمین سایت به برخی از کاربران پرداختی دارد و به برخی ندارد، به ندرت تیکت ها را پاسخ میدهد و مرتب قوانین سایت را تغییر میدهد.

وضعیت "پونزی": اکثر این سایت ها از پلن پونزی و ماتریکسی برای پرداخت سود به کاربرانشان استفاده میکنند و سود ها عملا از سرمایه های کاربران جدید تامین میشود.

وضعیت "بسته شد": آینده سه وضعیت بالا به این وضعیت ختم میشود و ادمین سایت در نهایت بعد از اینکه کلاهبرداری خود را از کاربرانش تکمیل کرد سایت را کلا منحل میکند.

توصیه بسیار مهم:
کاربران گرامی توصیه میکنیم به هیچ عنوان در سایت هایی که در جدول زیر قرار دارند فعالیت یا سرمایه گذاری نکنید همچنین توجه داشته باشید که تفاوتی بین وضعیت های اعلام شده در جدول وجود ندارد و ماهیت و هدف همه آنها در نهایت کلاهبرداری و سودجویی از کاربران میباشد. از این رو دسته بندی وضعیت ها صرفا به دلیل آگاهی از نوع رفتار سایت ها انجام شده است، به عنوان مثال اگر شما در یک سایت هایپ با سوددهی بالا سرمایه گذاری کرده اید و آن سایت احیانا به شما سود پرداخت میکند این موضوع نمیتواند اعتبار آن سایت را تایید کند چراکه مطمئن باشید به ازای آن سودی که به شما پرداخت شده است سوددهی به چند کاربر قدیمی تر متوقف شده و سرمایه آن کاربران به عنوان سود به شما و کاربران جدید به منظور فریب و ترغیب برای سرمایه گذاری بیشتر پرداخت میشود.
بنابراین وضعیت این نوع سایت ها در جدول به عنوان یک سایت پونزی اعلام میشود که شما بدانید اگر سودی پرداخت میشود به روش طرح پونزی صورت گرفته است.
برای تکرار و وضوح و برای گرفتار نشدن در دام کلاهبرداران اینترنتی توصیه میکنیم در سایت های موجود در جدول فعالیت و سرمایه گذاری نکنید.

(برای جستجو در جدول فقط نام سایت را وارد کنید و از وارد کردن پروتکل http و www خودداری کنید)

( رایگان...! )

در صورتیکه سایت مورد نظر در جدول بالا قرار نداشت میتوانید علاوه بر طرح سوال در انجمن، درخواست بررسی سایت را نیز ارسال کنید.

نکته مهم:

کاربران گرامی دقت داشته باشید که حتما قبل از ارسال درخواست، سایت مورد نظر خود را در جدول بالا جستجو کنید و اگر سایت مورد نظر در جدول قرار داشت " اکیدا " از ارسال درخواست برای آن سایت خودداری کنید، در غیر این صورت سیستم درخواست شما را به عنوان ( اسپم ) شناسایی خواهد کرد و درخواست های بعدی شما نیز در لیست اسپم قرار خواهند گرفت. بنابراین برای بهره مندی از این خدمت رایگان این نکته را حتما رعایت فرمایید.

دیدگاه هایی که تایید نمیشوند:
کاربران گرامی به دلیل تعدد زیاد دیدگاه در این برگه، دیدگاه های "نا مرتبط" با وضعیت سایت ها تایید نمیشوند.
همچنین دیدگاه هایی که با نام غیر واقعی و یا انگلیسی ارسال شوند تایید نخواهند شد.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر