موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

پردرامدترین شغل اینترنتی دنیا

پردرامدترین شغل اینترنتی دنیا

نویسنده : سحر | زمان انتشار : 19 آبان 1399 ساعت 11:43

اگر خانه دار، دانشجو یا بازنشسته و به دنبال راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید، یا به هر دلیلی می خواهید اشتغال زایی در منزل داشته باشید، با ما همراه باشید تا با پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا آشنا شوید.

در حالی که بسیاری از افراد برای خرید، گشت و گذار و گپ زدن با دوستان از اینترنت استفاده می کنند، شما می توانید از اینترنت کسب درآمد کنید.

transparent.gif

اشتغال زایی در منزل

یک وبلاگ راه اندازی و اینفلوئنسر شوید.

اگر وبلاگی را راه اندازی کنید که قدرت و محبوبیت خود را به دست آورد، پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا است. حتی اگر دست از ایجاد پست های جدید بردارید، باز هم می توانید از وبلاگ خود حقوق شش رقمی کسب کنید.

با این حال، نمی توانید انتظار داشته باشید که وقتی برای اولین بار شروع به این کار می کنید، این پول را بدست آورید. معمولا حداقل شش ماه نوشتن به طور مرتب (حداقل دو پست در هفته، ترجیحاً بیشتر) در یک وبلاگ طول می کشد.

بازاریابی وابسته در وبلاگ یا وب سایت شما

وبلاگ نویسی شغل آنلاین معمولی شما نیست زیرا هنگام وبلاگ نویسی برای شخص دیگری کار نمی کنید. و انعطاف پذیری بیشتری دارد، اما بلافاصله حقوق دریافت نمی کنید. با افزایش ترافیک و مخاطبان خود می توانید به عنوان یک شرکت وابسته برای شرکت های دیگر درآمد کسب کنید.

اگر شما یک وبلاگ یا وب سایت کاری دارید، می توانید از بازاریابی وابسته برای افزایش درآمد خود استفاده کنید. می توانید تبلیغات یا مقاله هایی را برای ترویج محصولات و خدمات مختلف داشته باشید.

کارکردن در یوتیوب، پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا

transparent.gif

کارکردن در یوتیوب

بسیاری از مردم به عنوان سرگرمی، ویدیوها را در یوتیوب دنیال می کنند. اما برخی در حال کسب در آمد از یوتیوب، بزرگرترین و پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا هستند. شما می توانید ویدیو بسازید آن ها را تبلیغ کنید و سپس از طریق google Adsense درآمدزایی در خانه داشته باشید.

هربار که کسی روی تبلیغ روی ویدیوی شما کلیک کند، حقوق می گیرید. هرچه کلیک بیشتر باشد، پول بیشتری می گیرید. اگر چندین فیلم را پشت سر هم بگذارید، می توانید از منابع مختلف کسب در آمد کنید.

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. شاید محبوب ترین راه تبلیغ ویدیوهای موسیقی باشد. درآمد ویدئو با استفاده از موسیقی های محبوب می تواند سنگین باشد.

یک مسیر بهتر می تواند ارتقاء استعدادهای محلی باشد. اینها می توانند هنرمندانی کوچک باشند که به دنبال تبلیغ هستند. اگر آن ها موسیقی خوبی دارند و می توانید فیلم های قابل قبولی را برای آهنگ های آن ها ایجاد کنید، می توانید درآمد پایدار کسب کنید.

یک راه دیگر ایجاد ویدیو های آموزشی است. موضوع یا مهارت مورد نظر خود را انتخاب کنید و یک ویدئو با عنوان چگونه فلان کار را انجام بدهید، ایجاد کنید. همچنین می توانید از این نوع ویدئو برای تبلیغ محصول یا خدمات خاصی که ارائه می دهید استفاده کنید.

حساب دار مجازی

خدمات ارتباطی دفتر کار مجازی از تلفن ثابت تا منشی مجازی و ... با دفتر شما

برای شروع کار به عنوان یک حسابدار آنلاین الزامی نیست که شما سابقه مالی داشته باشید یا یک حسابدار واجد شرایط باشید. اگر علاقه ای به مدیریت معاملات مالی برای دارندگان مشاغل کوچک یا بزرگ در حین کار از خانه دارید، این گزینه شغلی بهترین است.

شما به عنوان حسابدار، پرداخت صورتحساب، ایجاد فاکتورها و تهیه صورتهای مالی مربوط به مشاغل را انجام می دهید. در کشورهای خارجی حقوق این کار ساعتی ۶۰ دلار است.

گرافیست

روی یک تکه کاغذ رسم کنید، آن را در دستکتاپ خود بارگذاری کنید، یک نسخه دیجیتالی درست کنید، کسب درآمد کنید.

این فقط یک توضیح ساده درباره شغل تصویرگران است. اگر شما یک فرد خلاق هستید و دوست دارید نقاشی کنید، چرا نقاشی های کاغذی خود را به هنر دیجیتالی تبدیل نکنید و از آن درآمد کسب کنید؟

به عنوان تصویرگر، می توانید کارت پستال های سفارشی، کارت های عروسی، عکس های زوج ها، کارت ویزیت یا حتی جلد کتاب را ایجاد کنید. حقوق آن، ۴۰۰۰ دلار در ماه است.

دستیار مجازی پینترست، پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا

transparent.gif

دستیار مجازی

با تبلیغ پینترست برای مشتریان حقوق دریافت کنید. به عنوان یک دستیار مجازی پینترست، کار شما، شامل تنظیم یک حساب کاری پینترست، ایجاد تصاویر پینترست، پیوستن به گروه ها و پین کردن محتواهاست.

شما می توانید از راه دور کار کنید و تمام کارها را در منزل با کامپیوتر انجام داد. قواعد کار با پینترست را به مدت یک ماه می توان کامل یاد گرفت. بعد از یادگیری می توانید خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید و از آن کسب درآمد کنید. حقوق آن تا ۵۰ دلار در ساعت است.

کمک به یک محقق

می توانید به عنوان کمک به یک محقق در پر کردن پاسخ نامه ها، از خانه درآمد کسب کنید. در مطالعات تحقیقاتی آنلاین شرکت کنید و در هر مطالعه ۳۰۰ دلار دستمزد دریافت کنید، که معمولاً در هر ساعت ۱۴۰ دلار درآمد دارد. می توانید درباره غذاها، فناوری ها یا محصولات روزمره نظر خود را ارائه دهید.
بازخورد شما می توانید به صورت نظرسنجی، تماس ویدیویی یا ضبط صدا باشد. این یکی از پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا در خانه است  و شما برای گرفتن این شغل می توانید بزرگ سال، دانش آموز یا حرفه ای، باشید.

درآمدزایی از کسب و کار اینستاگرام، پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا

transparent.gif

کسب و کار اینستاگرام

اگر علاقه مند به پست گذاشتن و تعامل با کاربران هستید، اینستاگرام پردرآمدترین شغل اینترنتی دنیا برای شما محسوب می شود. اگر بتوانید فالوور زیادی کسب کنید و راه های ارتیاط صمیمی با مخاطب را یاد بگیرید و استفاده کنید، فروش محصولات شما بسیار آسان می شود، و یا به عنوان فریلنسرها در اینستاگرام، مارک های تجاری برای همکاری پولی با شما همکاری می کنند و محصولات رایگان را به شما هدیه می دهند که برای آن ها تبلیغ کنید.

بیشتر بخوانید: آیا تلگرام و اینستاگرام واقعاً در رشد کسب و کار شما موثر هستند؟

شما به راحتی و در بعضی مواقع بدون هیچ مهارت و تجربه ای می توانید کسب و کار اینترنتی خود را داشته باشید، و با استمرار و پشتکار درآمدهای هنگفتی کسب کنید. شما چه شغل های اینترنتی پردرآمدی را می شناسید و یا تجربه کردید؟ با ما به استراک بگذارید.

با دفتر شما در 5 دقیقه تمام خدمات ارتباطی ات رو فعال کن

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر