موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

معایب دگ کوین

معایب دگ کوین

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 16 خرداد 1400 ساعت 18:11

dag-min-250x250.jpg

  • پیش گفتار و اهداف دگ کوین

اخیرا خیلی ها درمورد دگ کوین  که جزو ارزهای دیجیتال هسش ازم میپرسن و نظر من رو در ارتباط با اون میخوان. من هم با تحقیق درمورد دگ کوین و تفکر در سیستم کار اون  به نتایجی رسیدم و توی این پست اون ها رو با شما به اشتراک میزارم.

دگ کوین به گفته ی خود سازنده اش اولین ارزدیجیتال هستش که برای معامله و تریدینگ در بازار ها بین المللی ساخته نشده و بلکه هدف اونها این بوده که دگ کوین به دید پول دیده بشه و در خرید و فروش های روزانه در سوپرمارکت ها و جاهای دیگه استفاده بشه. ( منظورم اینه که به عنوان پول باشه و نه مثل سهام باشه که خرید و فروش بشه)

به گفته ی خود سازنده ی دگ کوین بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگه تبدیل به دارایی هایی برای خرید و فروش شدن و به علت نوسان بالای اون ها نمیشه از اون ها به عنوان پول در کار های روزمره استفاده کرد . دگ کوین قصد داره وارد هیچ صرافیی نشه و قیمتش برای کار های روزمره پایدار باشه.

  • قیمت دگ کوین رو چه کسی تعیین میکنه؟

به گفته ی سازنده ی دگ کوین ، هر چقدر مردم بیشتری از اون استفاده کنند قیمتش بالاتر میره و  سازنده ی دگ کوین ( Dagcoin ) بیشنر تلاش کرده تا خودش رو در فروشگاه ها و مکان هایی که برای خرید و فروش روزانه به کار میرن جا بندازه و باید بگم تقریبا موفق هم شده!

الان که دارم این مقاله رو مینویسم تقریبا دگ کوین رو جا های زیادی به عنوان پول قبول میکنن و یک نمونه اش هم در ایران هستش که اگر اشتباه نکنم یه شرکت عمرانی هستش که در ایران دگ کوین رو به عوان روش پرداخت خودش قبول کرده و همینطور باید بگم دگ کوین تقریبا در خارج جا افتاد است ( البته نه به اندازه ی بیت کوین)

همانطور که گفتم هر چقدر دگ کوین بیشتر توسط روش پرداخت قبول بشه ، قیمتش هم بالا میره. خوب پس چرا الان همه پولمو تبدیل به دگ کوین نکردم؟

  • بخش تاریک و ناخوشایند ماجرا ( نظر شخصیم )

اول بزارین با چند سوال شروع کنم : چرا شما بیت کوین  میخری؟ چرا سایت من رو چک میکنی؟ چرا اصلا به ارزدیجیتال علاقه داری؟ من مطمعنم تو بخاطر اینکه مثلا پسرخالت ارزهای دیجیتال رو ساخته اون رو نمیخری! من و تو دنبال پول هستیم . به دنبال کسب درامد از اون هستیم. وقتی میگم به دنبال سود هستیم منظورم 1% یا 2% سود نیست. تو به ارزدیجتال علاقه داری چون میدونی میشه باهاش تو مدت کم پولدار شد و کسب درامد کرد.

هیچ دلیل دیگری نداری. بیاین رک باشیم : من و تو واقعا به خاطر ایمان داشتن به بیت کوین یا حمایت از انجمن بیت کوین اون رو نمیخریم ; من و تو دنبال سودیم. که این خودش یکی از مشکلات دگ کوین هستش ! ما بیت کوین رو میخریم تا با خرید و فروش اون کسب سود کنیم ولی وقتی دگ کوین وارد بازار های سرمایه نشده چطور میتونیم از اون کسب سود کنیم؟

میدونم الان تو ذهنتون چی میگذره! دارین میگین نمودار چند برابر شدن قیمت دگ کوین رو مگه نگاه نکردی؟ ندیدی در چند سال اخیر چند برابر شده؟ خوب جواب من این هست که نمودار بیت کوین را نگاه بنداز و ببین توی چند سال گذشته چند بار بالا و پایین رفته؟ هر بالا و پایین رفتن یعنی فرصتی برای کسب سود. ارزون خریدن و گرون فروختن. در ضمن باید بگم قیمت دگ کوین درسته رشد داشته ولی کم و آهسته بوده و این آهسته بودن نمیتونه برای شما فرصت چند بار خرید یا پولدار شدن رو فراهم کنه.

در ضمن باید در نظر داشته باشیم که تبدیل شدن مثل قیمت از 1$ به 2$ خیلی آسون تره تا تبدیل شدن 1000 دلار به 1010 دلار. منظورم اینه هر چی قیمت بالاتر میره رشدش سخت تر میشه. چیز دیگه ای که با ذهن من جور در نمیاد اینه که حتی دلار آمریکا و یورو ی اروپا نیز توی بازار فارکس خرید و فروش میشن ولی دگ کوین نمیشه.

  • مشکلی که با ذهن من جور در نمیاد

خرید و فروش شدن باید وجود داشته باشه تا مردم خودشون با خرید و فروش و قانون عرضه و تقاضا قیمت رو تعیین کنن و نه اینکه شرکت بگه دگ کوین الان 100 دلار ارزش داره و همه هم قبول کنن. نکته ی دوم این هستش که فرض کنید فردا یک باگ کامپیوتری کشف شد و باعث شد که شبکه ی دگ کوین مشکل پیدا کنه و هر شخص بتونه دگ کوین های خودش رو دو برابر کنه.

خوب اگه همچین اتفاقی بیوفته خوب قیمت دگ کوین باید پایین بیاد چون باگ توش پیدا شده و مردم دوست ندارن که توش سرمایه گذاری کنن. ولی  وقتی خود شرکت قیمت رو تعیین میکنه و نه مردم چه اتفاقی میوفته؟ قیمت ثابت میمونه. قیمت چیزیه که مردم باید روش توافق کنن و نه چیزی که شرکتی بگه.

ارزهای فیات نیز همینطورن! فکر کن فردا آمریکا بمب اتم بندازه روی انگلستان . خوب چی میشه؟ قیمت پوند انگلستان به شدت افت میکنه . یا مثلا فکر کن انگلستان کشوری بد بخت شد و بیکاری در اون رشد کرد. چه اتفاقی میوفته؟ قیمت پوند میریزه.

  • مردم به دنبال تغییر نیستند

مردم بیت کوین رو نسبتا قبول کردن چون ویژگی هایی داشت که دلار نداشت. مثلا تراکنش ناشناس یا محدود بودن تعدادش. یا مثلا EOS رو قبول دارن چون کمسیون تراکنشش صفر هستش ولی وقتی مثلا دگ کوین ناشناس بودن تراکنش ها رو پشتیبانی نمیکنه پس من مگه دیوانه هستم که برم دگ کوین بخرم. چیزی که دارم سعی میکنم بهتون بگم اینه که دگ کوین هیچ ویژگی خواص چشمگیری رو به مردم ارایه نمیکنه.

خوب حتما تا الان میدونید که سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندن . وقتی شرکت های بزرگی مثل VISA یا Mastercard هستن که با پولی که دارن میتونن ارزدیجیتال خودشون رو بوجود بیارن و شاید در آینده بیارن . چرا باید مردم دنبال تغییر باشن و دگ کوین رو به شرکت های بزرگی مثل ویزا یا مستر کارت ترجیح بدن؟

فکر کنید فردا دگ کوین توی جهان جا افتاد و شرکت ویزا وقتی دید که چنین اتفاقی داره میوفته ; ارزدیجیتال خودش رو بوجود آورد . شما اگر خارجی باشید از دگ کوین استفاده میکنید یا ویزا؟

  • راه حل چیست؟

راه حل اینه که شما مثل خود من تریدینگ رو خیلی خوب یاد بگیرید و خودتون شروع به خرید و فرش سهام ها و ارزهای دیجیتال بکنید و کسب درامد کنید. من در سایت آلفاگیک دوره هایی رو قرار دادم که به شما از سیر تا پیاز تریدر شدن رو یاد میده و همچنین قصد داریم آلفاگیک رو به اولین اکادمی آموزش مجازی تریدر های بازار های بین المللی در کشور تبدیل کنیم.

لینک و عنوان دروه ها به شرح زیر میباشد  که میتونید با مراجعه به سایت ALPHAGEEK.IR اون ها رو تهیه کنید. ( دوره های بصورت ویدیویی میباشند و بعد از خریداری فایل های دوره به ایمیل شما ارسال خواهد شد.)

  1.  دوره ی “آموزش کسب درآمد دلاری با خرید و فروش ارزهای دیجیتال “ که در اون تحلیل تکنیکال و اصول ارزهای دیجیتال و استراتژی مخصوص خودم رو که حاصل سال ها کار خودم بوده و دارای درصد موفقیت بالا هست بهتون یاد میدم.
  2. دوره ی “فوت و فن روانشناسی بازار و آموزش پربازده بودن در همه ی بازار ها”  که در اون اشتباهاتی که 90 درصد تریدر های اول کار انجام میدن رو بهتون گفتم و بهتون راه اجتناب از این اشتباهات که برای خودم چیزی حدود 15 میلیون تومان آب خورد ( البته با دلار 3 تومن ) رو بهتون میگم و همچنین به روانشناسی بازار و روانشناسی تریدر ها و چگونگی پر سود بودن رو یاد میدهیم.

به جرات میتونم بگم این دو دوره تنها چیزیه که شما نیاز دارید تا به یک تریدر موفق بازار های بین المللی تبدیل بشین و بعد از اون میتونید شروع به کسب درامد کنید.

  • پشتیبانی و عذرخواهی

میدونم خیلی ها هستن که کل پولشون رو به دگ کوین تبدیل کردن و الان به هر قیمتی شده میخوان ازش حمایت کنن و بگن حرف های من نادرسته. خوب اول از این عده مردم عذرخواهی میکنم ولی میدونم این مقاله ای که نوشتم به خیلی ها کمک بیشتری خواهد کرد و نمیتونستم بشینم و ببینم که مشتری های من هر روز میان و یک اشتباهی که میشه ازش جلوگیری کرد رو انجام بدم.

در صورتی که از مقاله لذت بردید یادتون نره اون رو با دیگران به اشتراک بزارین و نظراتتون  و سوالاتتون رو به ما در بخش کامنت بگین و همچنین یادتون نره که مارو لایک کنید و اینستاگرام و آپارات و یوتیوب مارو دنبال کنید تا از مقاله هایی اینگونه بیشتر بیینید  و در آخر هم باید بگم بعضی از تخفیف های دوره های سایت فقط در اینستاگرام قرار میگیره.

برچسب‌ها:

bitcoin

,

btc

,

dagcoin

,

ETH

,

scam

,

successfactory

,

XRP

,

اتریوم

,

ارزدیجیتال

,

ارزمجازی

,

بیت کوین

,

بیتکوین

,

دگ کوین

,

دگکوین

,

ریپل

,

ساکسس فکتوری

,

سرمایه گذاری

,

سکسس فکتوری

,

فرصت

,

کریپتوکارنسی

,

کلاهبرداری

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 26 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر