موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

علی اکبر توسل ایران کوین ماین

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 21 بهمن 1398 ساعت 20:28

ICMINTS.jpg
باز هم آرامشی برای سرمایه گذاران در خانواده ای به نام ایران کوین ماین. پروژه ای که به تازگی استارت خورده و در همین مدت کوتاه با توجه به جنبه های مثبتی که به نمایش گذاشته توانسته است توجه بسیاری از افراد را در این بیزنس پر مخاطره به سمت خود جلب نماید. پروژه ای که میتوان گفت کلیه ی فاکتورهای ثبات، ماندگاری و تداوم را دارا ست و در این وانفسای اقتصادی میتواند فرصتی باشد برای احیای مالی بسیاری از افراد. مصاحبه ای ترتیب دادیم با مدیر این مجموعه جناب آقای علی اکبر توسل و قبل از هر چیز از ایشان تشکر میکنیم که با توجه به مشغله ی بسیار زیادشون این فرصت رو در اختیار ما قرار دادند. در ادامه همراه ما باشید با این مصاحبه ی خواندنی.

با سلام خدمت شما مدیر محترم. ممکنه خودتان را برای خوانندگان ماین تریدر معرفی کنید و شاید مایل باشید بکگراندی از خود به ما بدهید.

باسلام خدمت شما و تمام مردم شریف. بنده علی اکبر توسل هستم. ساکن مازندران، شهرستان نور. متولد ۱۳۶۴ استان فارس، شهرستان فسا. حدود ۱۳ سال کارمند بانک صادرات استان فارس بودم و حدود ۳ ساله که مسئول گروه مردم نهاد جنگلسازان هستم.

سمت شما در ایران کوین ماین چیست؟ آیا ایران کوین ماین کارکنان دیگری هم دارد و در صورتیکه جواب مثبت است سمت آنها چیست؟

دوستان محبت دارن و بنده رو بعنوان مدیر مجموعه میشناسن. اما حقیقتا جز محبت و فروتنی دوستان چیز دیگری نیست و در واقع ما خدمتگزار هستیم و تیم ۲۵ نفره ایران کوین ماین در تلاش هستند، در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی مشکلات دوستان عزیز باشند. جا داره کمال تشکر را از ادمینهای عزیز که مستقیما روی سایت و در قسمت مدیریت زحمت میکشند و همچنین مدیر تیم برنامه نویسی و امنیت سایت داشته باشم. در این مجموعه مسئولیت هر شخص بخوبی مشخصه و مدیریت مالی سایت تنها بعهده شخص بنده هست.

در مورد منابع درآمدی ایران کوین ماین به خوانندگان ما توضیح می دهید؟ آیا تمام درآمد مجموعه از ماینینگ است یا فعالیت های دیگری هم در عرصه ی کریپتوکارنسی انجام می دهید؟

همانگونه که در سایت هم اشاره شده، به این صورت تصمیم گیر شده، حدود ۴۰ درصد از مبالغ سرمایه گذاری در بازار بورس بین المللی نیویورک، ۴۰ درصد در ترید و نگهداری ارزهایی که احتمال بالا رفتن قیمت در آنها بشدت وجود دارد و ۲۰ درصد باقیمانده، در زمینه ماینینگ با استفاده از سیستمهای ایسیک و ریگ های ماینینگ ، بکار گرفته خواهند شد که البته مسلما این ارقام ثابت نیستند و در آینده نچندان دور بسیار محتمل است که درصد بیشتری از سرمایه گذاری ها معطوف به ماینینگ شود.

مدل درآمدی در ایران کوین ماین چگونه است؟ در مورد نرخ سود آوری انتخاب شده برای پلن ها توضیح می دهید؟

در واقع این سوال رو کاربران محترم باید پاسخ بدهند تا بدونیم آیا راضی هستند یا خیر. به هر حال تلاش تیم بر این بوده که مبالغ و سود پلن ها رو جوری در نظر بگیریم که کاربران بتوانند خودشون رو پس از گذشتن تنها چند ماه از اولین سرمایه گذاری، براحتی از پلن های ابتدایی به پلنهای میانی برسونن و در واقع به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.

قابل درک است که ماه های ابتدایی کار بخواهید سیستم و توازن مالی را محک بزنید، چیزی که این روزها زیاد به گوش بنده میخورد این است که بازدهی و سود ایران کوین ماین نسبت به رقبا خیلی پایین تر است. آیا برنامه ای برای افزایش نرخ بازدهی سرمایه گذاری دارید؟

بله دقیقا همینطوره. در ابتدا سود پلنها رو حدودا یک و نیم برابر پلنهای فعلی در نظر گرفته بودیم. اما تصمیم بر این شد سود فعلی رو جایگزین کرده تا بتونیم EPS مالی رو، علاوه بر محاسبه در روش تئوری، بصورت عملی نیز محاسبه کنیم. چیزی که مسلمه این هست که سود پرداختی کنونی ارتقاء پیدا میکنه. هدف تیم پرداخت مستمر هست و از این رو شاید هیچگاه نتونیم به اندازه رقبا سودی رو پرداخت کنیم اما میتونیم کمتر و همیشگی پرداخت کنیم.

با توجه به بررسی هایی که روی پلن های درآمد زایی ایران کوین ماین انجام دادم ، پروژه ی شما را پروژه ای پایدار ارزیابی میکنم. در مورد ثبات و پایداری پروژه شاید شما توضیحات بیشتری برای خوانندگان ماین تریدر داشته باشید.

این نظر لطف شماست و همان طور که در پاسخ سوال قبلی به آن اشاره شد تیم در تلاش هست تا بتونه بصورت پایدار پرداختی داشته باشه. افق دید تیم ایران کوین ماین کوتاه مدت نیست و اهداف و برنامه ریزیهای طولانی مدت در نظر گرفته شده است. اگر به لول سایت توجه کرده باشید، مسلما متوجه لول بندی اون شدین و این نشون از اهداف بلند مدته تیم هست. لازمه اعلام کنم از الان تا لول ۴ رو از همین الان برنامه ریزی کردیم و دقیقا میدونیم در هر لول چه امکاناتی باید به سایت اضافه بشه. بنده همین جا به کاربران عزیز این نوید رو میدهم که در نسخه ی ۵ سایت، یک طرح بر مبنای عضوگیری و بسیار سود آور پیاده سازی خواهیم کرد که بیشتر کاربران رو به درآمد عالی میرسونه.

برای خوانندگان ماین تریدر نحوه ی پردازش درخواست های برداشت را توضیح می دهید؟ آیا درخواست ها بصورت دستی یا بصورت خودکار پرداخت می گردند؟ آیا ممکن است تاخیرهای طولانی در پردازش درخواست های برداشت وجود داشته باشد؟

پردازش درخواست های برداشت از سایت کاملا اتوماتیک هست و هیچیک از این مراحل بصورت دستی انجام نمیشه مگر در شرایط خاص. با این حال در مورد تاخیر در واریز و پرداخت هم باید بگم بله، اینکه زمانبر باشند غیر محتمل نیست. در واقع واریز به سایت با سرعت بیشتری نسبت به دریافت از سایت انجام میشه که بخشی از زمان به دلیل ساختار بلاکچین و عمده آن به دلیل سیستم امنیتی و رباتهای کنترل کننده سایت هستند. در واقع کلیه پرداخت و برداشت ها از رباتهایی هوشمند عبور میکنند و کندی این سیستم ممکنه یکم آزار دهنده باشه اما بنفع ما و کاربران سایت هست. نظر به مواردی که اشاره کردم بطور معمول این زمان چیزی بین ۱ تا ۳۰ دقیقه خواهد بود.

آیا می توانید به ما در مورد اقدامات امنیتی که برای حفاظت از وب سایت خود از هکرها و سایر تهدیدات انجام داده اید، بگویید؟

با توجه به دلایل امنیتی که وجود دارند، نمیتوان بطور کامل مراحل و سیستم امنیتی رو شرح داد اما بنده این تضمین رو میکنم حتی اگر سایت بطور کامل هک شود، به هیچ وجه منافع کاربران به خطر نخواهد افتاد، چرا که سایت از سطوح امنیتی بشدت بالایی برخوردار هست و طوری برنامه ریزی شده که اگر هکرها بتوانند به سایت نفوذ پیدا کنند، اصطلاحا تنها به کاهدان زدن و چیزی بدست نخواهند آورد.

آینده ی ایران کوین ماین را چگونه میبینید؟ آیا اهداف رشد خاصی را دنبال می کنید؟

بنده به شخصه آینده ای روشن و رو به رشد رو برای این سایت می بینم و این قاطعیت در گفتارم رو مدیون تیم قدرتمند و کاربران عزیزمون هستم.

آینده ی دوج کوین و سرمایه گذاری روی آن را چطور ارزیابی می کنید؟

این ارز یکی از ارزهای محبوب هست و در عین حال سرعت امنیت و کارمزد پایین رو هم به کاربراش ارائه میده. همچنین با توجه به رشد چشمگیری که از ۳ سال پیش تا الان داشته این نوید رو به کاربران عزیز میدم که از کار کردن با این ارز پشیمان نخواهند شد.

در پایان آیا مطلب دیگری وجود دارد که مایل باشید به خوانندگان ماین تریدر بگویید و من نپرسیده باشم؟

جمله پایانی چیزی نیست جز تشکر مجدد از شما و تیم ایران کوین ماین و بخصوص کاربران عزیزی که به ما اعتماد کردند. برای تک تک عزیزان آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم همیشه سالم، خوشحال و موفق باشند.

بنده هم از طرف خودم و کلیه ی مخاطبان ماین تریدر از جنابعالی سپاسگزارم که با تمام کمبود وقتی که داشتید این فرصت رو به ما دادید که اطلاعات بیشتری در مورد شما و مجموعه تون داشته باشیم. برای شما و سایر همکارانتون صمیمانه آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

ICM.gif

About Author

7e161c45ef2150fa522f77cb7083dc8e?s=85&d=mm&r=g

Admin

مانیتورینگ حرفه ای سرمایه گذاری در پروژه های با سود دهی بالا.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا شنبه 22 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر