موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

معتبر ترین سایت سرمایه گذاری بیت کوین

معتبر ترین سایت سرمایه گذاری بیت کوین

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 20 آبان 1399 ساعت 00:15

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، خیلی از افراد به دنبال سرمایه گذاری در سایت های مربوط به دلار و ارزهای دیجیتال هستند. برای همکاری کردن با سایت های سرمایه گذاری ابتدا باید بدانیم آن ها با چه هدفی راه اندازی شده اند. سپس از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل کنیم. همچنین پیش از شروع سرمایه گذاری لازم است نکاتی را مدنظر قرار دهیم. در این مقاله به شکلی مفید به این موضوع می پردازیم.

سرمایه گذاری در سایت چیست؟

منظور از سرمایه گذاری در سایت سرمایه گذاری این است که شما بخشی از سرمایه ی خود را به آن ها می سپارید. سایت های مذکور نیز با انجام یک سری از فعالیت ها در بازه های زمانی 1 روزه تا یک ساله به شما سود پرداخت می کنند. به افرادی که در این گونه سایت ها فعالیت می کنند اینوستر (Invester) می گویند.

ریسک سایت های سرمایه گذاری

ریسک عضو جدانشدنی از سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری های مختلف همواره با ریسک همراه بوده است. مقدار این ریسک از یک تا 99 درصد متغیر است. بنابراین اگر آدم ریسک پذیری نیستید می توانید دور این گونه کارها را خط بکشید.

نکاتی درباره ی سرمایه گذاری

در ابتدای کار با مبالغ کم سرمایه گذاری خود را شروع کنید و کم کم این مبالغ را افزایش دهید. تجربه ثابت کرده سایت هایی با بازپرداخت کم تر ( سود کمتر) احتمال دوام بیشتری دارند. همچنین پلن هایی با مدت زمان کوتاه و پرداخت روزانه احتمال پایداری بیشتری دارند. اگر قصد سرمایه گذاری دارید بهتر است سرمایه ی خود را تقسیم کرده و سپس در چند پروژه سرمایه گذاری را انجام دهید. سرمایه گذاری در پروژه ای که ۱ تا ۲۰ روز از شروع آن گذشته بسیار کم ریسک تر است از پروژه ای که ۹۰ روز است شروع شده. مواردی هم هست که پروژه ها طول عمر بالایی دارند و بیش از ۲۰۰ روز است که فعال هستند. معمولا این پروژه ها بسیار قوی هستند و مدت بسیار زیادی دوام خواهند داشت.

irancoinmine

ارز قابل سرمایه گذاری در این سایت دوج کوین است. واریز سود به صورت دستی انجام می شود. حداقل مفدار سرمایه گذاری 300 دوج کوین عنوان شده است. پلن این سایت پرداخت به صورت 7% تا 12.5% ماهانه برای 1 تا 6 ماه (بازگشت سرمایه آخر دوره).

Mizes

یکی دیگر از سایت های خوب سرمایه گذاری برای ارزهای دیجیتال mizes است. پلن این سایت پرداخت به صورت 1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام است. ارزهای قابل سرمایه گذاری در این سایت پرفکت مانی ، بیت کوین ، اتریوم و دوج کوین هستند. واریز سود به صورت دستی است و حداقل سرمایه گذاری به نوع ارز بستگی دارد. اخیرا از تعدادی از کاربران گزارشاتی دریافت شده که سرمایه گذاری های بیش از 500 دلار منجر به بسته شدن اکانت آنها گردیده. لذا از سرمایه گذاری های سنگین در این سایت اجتناب کنید.

Mr Currency

حداقل سرمایه گذاری در این سایت 5 دلار است. پرداخت های Mr currency به شکل 13% تا 37% ماهانه برای 1 تا 6 ماه (بازگشت سرمایه آخر دوره) است. ارزهای قابل سرمایه گذاری در مستر کارنسی پرفکت مانی، بیت کوین، لایت کوین و دوج کوین هستند. واریز سود نیز به صورت دستی است.

Pico Invester

یک سایت سرمایه گذاری با حداقل مبلغ 20 دلار برای شروع است. پلن این سایت واریز 0.16% تا 0.33% روزانه برای 30 تا 365 روز (بازگشت سرمایه آخر دوره) است. پرداخت سود به صورت دستی است. پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و دوج کوین ارزهای قابل سرمایه گذاری در Pico Invester هستند.

Coinfarm

در کوین فارم به محض ثبت نام ۳۰۰سکه نقره رایگان به عنوان جایزه ثبت نام به شما تعلق میگیرد و روزانه هم از قسمت Daily bonus به صورت تصادفی می توانید بین ۱۰ تا ۱۰۰ سکه نقره رایگان بدست آورید و درآمد خود را گسترش دهید ، اما نهایتا جهت برداشت و احراز هویت حساب شخصی خود بایستی حداقل یک دلار را وارد سایت کرده باشید پس بهتر است در همین ابتدا یک دلار را خرید کنید. کسب درآمد از این سایت با انجام بازی ممکن می شود.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا شنبه 22 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر