موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

سایت ایران کوین ماین

سایت ایران کوین ماین

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 02 مهر 1400 ساعت 20:28

بسمه تعالی

مجموعه سرمایه‌گذاری ایران‌کوین‌ماین، یک وبسایت مستقل ایرانی و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است که با همت و دانش متخصصان داخلی، فعالیت خود را در بستر سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال آغاز کرده است.

تعهدنامه فعالیت در بستر سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال ایران‌کوین‌ماین

کاربران سایت متعهد می‌شوند که کلیه فعالیت‌های آن ها در ایران‌کوین‌ماین در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و هیچ گونه فعالیتی خارج از این چهارچوب انجام ندهند، ثبت اطلاعات صحیح برای استفاده از خدمات ایران‌کوین‌ماین ضروری بوده و کاربران موظف‌اند در هنگام ثبت نام، اطلاعات صحیح خود را ثبت نمایند، بدیهی است در صورت هر گونه تخلف در ثبت اطلاعات، مسئولیت به عهده فرد متخلف بوده و ایران‌کوین‌ماین، حق توقف ارائه خدمات به کاربر مزبور را خواهد داشت.

کاربران باید اعتبار ورود خود شامل، نام کاربری و رمز عبور خویش را به صورت محرمانه حفظ نمایند و مسئولیت هرگونه سهل‌انگاری در این خصوص به عهده کاربر بوده و ایران‌کوین‌ماین نمی تواند مسئول هر گونه سوء استفاده از اعتبار ورود کاربر به سیستم باشد، اکیداً توصیه می شود کاربران از گذرواژهای پیچیده استفاده نموده و در حفظ آن و سایر اطلاعات امنیتی خود کوشا باشند، در صورتی که اطلاعات شخصی شما در دسترس طرف‌های غیرمجاز قرار گرفت، علاوه بر تغییر رمز عبور خود، مراتب را به ایران‌کوین‌ماین جهت اقدامات لازم گزارش دهید.

کاربران ایران‌کوین‌ماین اذعان می دارند که از نوسانات بازار و ریسک های مربوط به سرمایه گذاری رمز ارزها مطلع بوده و با علم به این موضوع اقدام به سرمایه گذاری می نمایند، ایران‌کوین‌ماین به عنوان پروژه ای به مثابه بانک آنلاین سپرده گذاری ارزهای دیجیتال، هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت کاربران خارج از وبسایت و سود و زیان حاصل از معاملات آن ها ندارد.

عملیات برداشت از وبسایت توسط کاربر صورت می پذیرد و ایران‌کوین‌ماین موظف به تضمین یک پرداخت موفق و سریع به آدرس کیف پول مقصد ثبت شده توسط کاربر است، همچنین در صورت ظنّ فعالیت­های مجرمانه، ایران‌کوین‌ماین این حق را دارد که تراکنش ها را تا زمانی که خریدار با تلفن یا ایمیل تایید شود معلق و محفوظ نگه دارد.

در صورت تمایل برای برداشت رمزارزها از حساب کاربری، ارائه آدرس صحیح کیف پول به عهده کاربر خواهد بود. در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از اشتباه در ثبت آدرس صحیح، نقص آدرس، مشکلات کیف پول مقصد و بلوکه شدن موجودی کاربران در کیف پول مقصد، هیچ گونه مسئولیتی به عهده ایران‌کوین‌ماین نخواهد بود.

آدرس کیف پول ثبت شده در سایت جهت برداشت رمزارز مورد نظر می بایست متعلق به کاربر بوده و کاربران مجاز به دادن آدرس کیف پول متعلق به اشخاص دیگر نیستند. اگر کاربری برای یک کاربر دیگر سپرده باز نماید یا برداشت انجام دهد، هر دو حساب بدون بازپرداخت به تعلیق در خواهند آمد، کاربر می پذیرد که به جز در موارد مورد تعهد ایران‌کوین‌ماین حق هیچ گونه مطالبه و شکایتی از ایران‌کوین‌ماین، مدیران، کارمندان و افراد مرتبط با این سایت را نخواهند داشت.

در صورت استفاده از ولت‌های Coinpot و Dogechain و Atomic سایت هیچ گونه مسؤولیتی در قبال واریزی شما ندارد.

اگر ایران‌کوین‌ماین در محاسبات خود، هر نوع اشتباهی نماید و یا تحت هر عنوان اشتباها رمز ارزی را به حساب کاربر منظور نماید، در هر زمان مجاز است، مستقلاً و بدون هیچ گونه تشریفات قضائی و اداری و دریافت اجازه کتبی از صاحب حساب در رفع اشتباه و برداشت از حساب وی اقدام نماید و تشخیص ایران‌کوین‌ماین نسبت به وقوع اشتباه یا پرداخت من غیر حق و ضرورت برداشت از حساب معتبر خواهد بود و کاربر حق هر گونه ادعا و اعتراضی را در خصوص نحوه عملکرد ایران‌کوین‌ماین از خود ساقط می نماید.

کاربران جهت استفاده از امکانات وبسایت باید مراحل ثبت نام را کامل نموده و از ایجاد حسابهای تکراری با یک مشخصه جلوگیری نماید، درصورت تلاش برای باز کردن چند حساب، سیستم امنیتی سایت بطور خودکار حسابهای تکراری را مسدود کرده و از ادامه فعالیت حساب مورد نظر جلوگیری بعمل می­آورد.

ایران‌کوین‌ماین بخش قابل توجهی از درآمد خویش را مصروف امنیت این وبسایت و سایر اجزای وابسته به آن نموده و با افتخار اعلام می نماید که تا کنون با شکست امنیتی مواجه نشده و یکی از بهترین تیم های امنیت بین المللی با آن همکاری پیوسته دارد، محتوای وب سایت با بیشترین مراقبت از آن تشکیل شده است و تیم امنیت ایران‌کوین‌ماین به صورت شبانه روزی و مستمر از داده های آن و سایر اجزای وابسته حفاظت می نماید.

اطلاعات ثبت نام، فعالیت و به طور کلی کلیه اطلاعات اشخاص به طور کامل محرمانه بوده و وظیفه حفظ آن ها به عهده ایران‌کوین‌ماین است، ایران‌کوین‌ماین همچنین ممکن است اطلاعاتی در مورد نحوه دسترسی و استفاده از سرویس (“داده های استفاده”) جمع آوری کند. این اطلاعات ممکن است شامل (آدرس پروتکل اینترنت شما، آدرس آی پی، نوع مرورگر، نسخه مرورگر، صفحات سرویس ما که بازدید می کنید، زمان و تاریخ بازدید شما، زمان صرف شده در آن صفحات، دستگاه منحصر به فرد شناسه ها و سایر اطلاعات تشخیصی) باشد.

ایران‌کوین‌ماین این اطمینان را می دهد که سپرده کاربران را با بالاترین آیتم های امنیتی حفظ و نزد خود به امانت نگه دارد. درصورت بروز هرگونه مشکل امنیتی، ایران‌کوین‌ماین مطابق قواعد پذیرفته شده تجارت رمزارزها جبران خسارات خواهد نمود.

هرگونه تلاش توسط کاربران مبنی بر نفوذ امنیتی یا سوء استفاده منجر به مسدود شدن حساب کاربری می گردد و در صورت انجام تخلف ایران‌کوین‌ماین حق دارد نسبت به برداشت خسارات وارده از حساب کاربر اقدام نموده و خسارات وارده و جرایم رایانه ای را از طریق مراجع قانونی پیگیری نماید.

مبارزه با پولشویی هسته اصلی ایران‌کوین‌ماین است و این وبسایت دستورالعمل های مربوط به اقدامات ضد پولشویی را دنبال خواهد نمود و در صورت دستور مقام قضایی و یا ستاد مبارزه با پولشویی مبنی بر مسدود سازی حساب کاربر ما ملزم به اجرای آن خواهیم بود.

قوانین مربوط به اجزای کارکردی

ایران‌کوین‌ماین شامل اجزای کارکردی و قابلیت‌های مختلفی است که هر یک طبق قوانین و ملاحظات اطلاع‌رسانی شده برای آن‌ها مدیریت می‌شوند، برای اطلاع از این قوانین به کانال تلگرام ایران‌کوین‌ماین و صفحات مربوط به سوالات متداول ایران‌کوین‌ماین مراجعه نمایید.

تغییر در قوانین

ایران‌کوین‌ماین حق دارد در هر زمان شرایط و قوانین را تغییر یا به آن خاتمه دهد. ایران‌کوین‌ماین موظف است حداقل ۳۰ روز قبل از اتمام فعالیت یا دوره،  هرگونه تغییر در قوانین، شروط ارائه خدمات، کارمزدها و مقررات مشابه را از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی نماید تا کاربران خود تصمیم به ادامه فعالیت یا عدم ادامه فعالیت بگیرند.  در صورتی که کاربر تمایل به پذیرفتن تغییرات ندارد، حق دارد موافقت نامه را تا تاریخی که صلاح میداند اجرا نماید و اختیار خروج از وبسایت را بدون هیچ محدودیتی دارد.

با توجه به شناور بودن و نوسانات فعالیت به صورت کلی ایران‌کوین‌ماین حق خواهد داشت بدون اطلاع قبلی نرخ سود یا کارمزد و یا میزان پاداش در قبال عضوگیری کاربران را بنا به شرایط تغییر داده و در عین حال مکلف به رعایت حدود اختیارات خود می باشد و کاربر این اجازه و وکالت را به ایران‌کوین‌ماین جهت تغییر نرخ سود و میزان کارمزد تفویض نموده است و اعمال هرگونه تغییر در نرخ سود پلن­های فعال بنا به شرایط و حسب مورد توسط ایران‌کوین‌ماین نیز بلامانع می باشد.

کارمزدها

وبسایت سرمایه‌گذاری ایران‌کوین‌ماین کارمزد برداشت تتر را مشتمل بر سه بازه و براساس درصدی از مبلغ برداشت شده به شرح زیر تصویب نمود:

برداشت تتردرصد کارمزد
برداشت از ۱ تا ۱۰ تتر ۰٫۲ تتر
برداشت از ۱۰ تا ۱۰۰ تتر ۰٫۲ درصد
برداشت از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰۰ تتر ۰٫۵ درصد

تبصره: کارمزد برداشت از فرمول شیب پیروی می کند و بانوسانات قیمت ارز ارتباط مستقیم دارد و بنا به شرایط تغییر آن تا حداکثر ۲ درصد بلامانع است.

لغو پلن

وبسایت سرمایه گذاری ایران‌کوین‌ماین جرایم لغو پلن های سرمایه گذاری تتری و دوج کوین را به شرح زیر تصویب نمود:

لغو پلن جرایم
کارمزد لغو درصدی از مبلغ سرمایه گذاری بنا به مورد و شرایط
سود حاصل از سرمایه گذاری صفر شدن کل سود واریز شده در مدت فعالیت پلن
سود حاصل از معرفی کسر پاداش واریز شده به حساب معرف از حساب کاربر لغو کننده پلن

تبصره: کارمزد لغو پلن از فرمول شیب تبعیت می کند و بانوسانات قیمت ارزارتباط مستقیم دارد. به عبارت دیگر درصد کارمزد لغو پلن باافزایش قیمت ارز افزایش  و باکاهش قیمت آن کاهش می یابد.

تبصره: ایران‌کوین‌ماین حق دارد در صورت تلرانس تتر که معمولا هر هفت سال یکبار اتفاق می افتد،هرگونه تغییری در پلن های تتری و قوانین مربوط به آن اعمال نماید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا شنبه 22 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر