موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

دوره تخصصی ارزهای دیجیتال

دوره تخصصی ارزهای دیجیتال

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 12 آذر 1399 ساعت 10:40

لینک پایین جهت دوره تخصصی ارز های دیجیتال به صورت حضوری میباشد ، ضمنا دوره حضوری تهران بسیار لوکس و VIP میباشد 

لینک دوره حضوری ارزهای دیجیتال

resize,h_800

کسب درآمد دلاری در ایران:

وقتی به اندازه کافی پول در نمیاری که به خواسته هات برسی، خواسته هات رو کم نکن، در آمدت رو زیاد کن! ولی چطوری؟ مگه این دوره چیه؟ چرا این دوره؟

این یک دورۀ آموزشی معمولی نیست. شما با شرکت در این دورۀ تخصّصی و کاربردی صاحب یک شغل جدید با درآمد عالی میشوید. در دورۀ Crypto Experts شما دانش، مهارت، تخصّص و تجربۀ خوبی از بازار کریپتو کارنسی کسب میکنید و در این حوزه به یک کارشناس موفق تبدیل میشوید بطوریکه در ایران با درآمد جدید دلاری‌تان از مخارج و پرداختیهای ریالی لذّت خواهید برد!

چرا بازار ارزهای دیجیتال؟

برای اینکه با پتانسیل بالای درآمدزایی بازار ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوید کافیه  بدونید که:

 فقط در سال ۲۰۱۷ میلادی ارز SNT  به میزان ۷۰۰ % ، ارز ADA  به مقدار ۷۹۵%،  ارز ریپل  ۱۳۲۸%، ارز XRB  حدود ۷۷۷۵%  و ارز ترون ۹۷۸۸% رشد داشته اند.

این گوشه ای از پتانسیل بالای سودآوری در این بازاره که خب البته این بازار هم مثل بازارهای دیگه میتونه زیانبار و خطرناک باشه. در این دورۀ تخصصی یاد میگیرید که از یکطرف چطوری ضررهاتون رو کم کنید و به حداقل برسونید و از طرف دیگه چطوری با چه استراتژیها و روشهایی سودهاتون رو افزایش بدید.

ایجاد شغل دوم و درآمد اوّل به کمک همین دوره:

اگر از کار کردن برای دیگران خسته شده اید، اگر نمیتوانید با درآمد فعلیتان به رستوران یا سفر مورد علاقه تان بروید، لباس،گوشی یا ماشین دلخواهتان را بخرید و بدون دغدغه مالی در کنار خانواده یا عزیزانتان لذت ببرید، همین امروز اقدام کنید تا به کمک آموزشهای کاربردی، در کنار دوستان جدیدتان هر چه زودتر به آزادی مالی برسید!

 در این دورۀ  تخصصی شما با مطالب و نکات جدیدی در حوزۀ  ارزهای دیجیتال آشنا میشوید  که افراد موفق در این بازار هیچ وقت آنها را به شما نمی گویند.

 در نظر بگیرید که با روش ها و تکنیک های کسب درآمد در بازار ارز های دیجیتال آشنا شده اید و در کنار شغل فعلی تان تنها با صرف ۲ الی ۳ ساعت در روز همان درآمدی را دارید که یک کارمند در ایالات متحده آمریکا به دلار دریافت میکند!

 با توجه به اختلاف ارزش پول ملی  نسبت به ارزهای خارجی چرا نباید شما از  بازار به این بزرگی  سهمی داشته باشید؟

 تا حالا به این موضوع فکر کردید که تا کی می خواهید غر بزنید و به زمین و زمان ناسزا بگویید  و پدر و مادر، همسر، دولت یا حکومت را مقصر  وضعیت  مالی نامناسب تان بدانید؟؟

 تا کی میخواهید به انتظار  نتیجۀ برجام و  فرجام تحریم ها  باشید؟

 تا کی می‌خواهید که خودتان را در زندگی تکرار کنید  و در جا بزنید؟

 آیا میدانید همین الان که شما از وضعیت بد اقتصادی شکایت دارید خانم های خانه دار و آقایونی با حداقل تحصیلات هستند که  ماهانه از بازار ارز های دیجیتال سودهای دلاری خوبی  دریافت می کنند؟

 فقط کافیست که خودتان را در یک محیط آموزشی  زیر نظر مدرسین و مربیان با تجربه و در محاصرۀ آدمهای موفق جدید قرار بدید،  مطمئن باشید که  هم حالتون بهتر میشه و هم وضعیت مالیتون!

به جای پول دور ریختن،  پول بسازید!

 شما در یکی از دو گروه زیر قرار دارید:

گروه اول:  کسانی که اصلا تجربۀ  معامله کردن در بازار ارز های دیجیتال را ندارند

 گروه دوم: کسانی که  در بازار ارز های دیجیتال  از طریق خرید و فروش  ارزهای  گوناگون  سعی کرده اند که پول بسازند.

فرقی نمیکند شما چه در گروه اول باشید چه در گروه دوم، قبل از هر چیز باید برای این 4 مورد مهم اقدام کنید:

1)   بخوبی آموزش ببینید.

2)    یاد بگیرید که چگونه سرمایه تان را حفظ کنید.

3)    روشهای معاملاتی و سود گرفتن از بازار را بیاموزید.

4)   تکنیک ها و ترفندهای سود گرفتن و کسب درآمد را یاد بگیرید.

نگرانتان هستیم:

آیا تا حالا لایوها و فیلمهای مدرسین این دوره را دیده اید؟  مدرسین این دورۀ تخصصی  هم روزی در جایگاه شما به دنبال یادگیری و کسب درآمد بیشتر بوده اند، بنابراین طبق صحبتها و تاگیرهای مکرّر اساتید دوره، ما هم یکبار دیگه اینجا باز تاکید میکنیم که یادتان باشد، سرمایۀ اصلی شما انرژی، زمان و عمرتان است. با انتخاب درست و آموزش دیدن باید جلوی ضررهایتان را بگیرید.

بعد از انرژی و زمان، سرمایۀ بعدی شما میزان پولی است که به بیت کوین، اتریوم، داج یا هرنوع کریپتوکارنسی دیگر تبدیل میکنید و با آنها به امید دریافت سود در بازارها  و اکسچینج های مختلف به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مبادرت می کنید. هرچند که برای کسب تجربه و توانمند تر شدن در بازارهای مالی از هزینه کردن و ضرر دادن گریزی نیست، ولی با اینحال بهره مندی از یک دورۀ آموزشی مناسب می‌تواند جلوی ضررهای زیادی را بگیرد و شما را زودتراز دیگران به سود برساند.

حتی اگر بعد از اتمام یا تکمیل ظرفیت دوره، این بنر اطلاع رسانی را ملاحظه کردید به شما یادآوری می کنیم که لطفاً پولتان را دور نریزید و اگر مصمم هستید که از بازار ارزهای دیجیتال پول بسازید، حتما در انتخاب دوره و اساتید موارد مهم زیر رامد نظرتان قرار دهید:

A)  در یک دورۀ آموزشی مفید و کاربردی شرکت کنید

B)  از مدرسین با تجربه ای که خودشان تریدر هستند بهره مند شوید

C)  در دوره یا محیطی قرار بگیرید که بتوانید از تجربۀ تریدرهای گوناگون ایرانی و بین المللی هم استفاده کنید

D)  بهایش را بپردازید و هر طور که شده تکنیک ها و ترفند های کسب درآمد از بازار پرسود کریپتوکارنسی را یاد بگیرید

E)   به موازات افزایش دانش تحلیل و معامله گری خودتان به رشد فردی و شخصیتی تان هم بپردازید این مورد را جدی بگیرید

F)  در دوره ای شرکت کنید که هر چه زودتر بتوانید روشهای اشتباهی که به کسب درآمد و سود منجر نمی شود را متوقف کنید

G)  در دوره هایی که وقتتان را میگیرند و به شما چیزی یاد نمیدهند شرکت نکنید و بجایش در دوره ای شرکت کنید که در مدت زمان کوتاهتری شما را به درآمد می رسانند

H)  سعی کنید در دوره ای شرکت کنید که بتوانید از پشتیبانی ها و حمایتهای آتی هم بهره مند شوید.

resize,h_800

این دوره آموزشی به درد شما نمی خورد اگر:

 فکر می کنید  که میزان درآمدتان کافیست  یا اگر به ارزهای دیجیتال  اعتقاد ندارید و  فکر می کنید  که ارزهای دیجیتال آمده اند  تا روزی نابود شوند!  

پولم نمیرسه شهریه این دوره را بپردازم!

  نمیدونم آیا توی ماه های اخیر به خارج از کشور مسافرت رفتید؟  هزینه سفر به نزدیکترین کشوری که شما بتونید برای سه چهار روز با خانواده تون استراحت کنید و  روحیه تون رو عوض کنید، بخاطر گرون شدن ارزهای خارجی چند میلیون تومنی میشه!

 یعنی اگر دو یا سه نفری  به یک مسافرت خارجی برید  و خرید آنچنانی هم نکنید  حدود ۱۰ میلیون تومان  باید بپردازید.  قسمت تلخ داستان درست موقعیه که از سفر برگشتید و ۱۰ میلیون تومان هم خرج کردید و حالا دیگه پس اندازی هم ندارید  و با خودتون فکر می‌کنید که چند ماه طول میکشه تا دوباره من بتونم جای خالی اون۱۰ میلیون تومان رو پر کنم و دوباره پس انداز کنم؟

 البته این روزها منو شما  مخارج و هزینه های میلیونی زیادی داریم که هیچ یک از اون  مخارج میلیونی منجر به درآمدزایی نمیشن. ولی حالا  فرض کنید  شهریۀ  این دوره تخصصی  همان ۱۰ میلیون تومان مثال بالا باشه.  آیا شما حاضرید که قید یک مسافرت خارجی رو بزنید  و برای ساختن آینده  خودتون و خانوادتون  و برای رسیدن به استقلال مالی  یکبار برای همیشه ۱۰ میلیون تومان بپردازید؟

 اگر حاضرید؟  به شما تبریک میگیم  شما جزو  آدم های موفق  و با هوش  جامعه هستید  چون حاضرید برای رشد و پیشرفت خودتون  سرمایه گذاری کنید.

 یک مژده هم براتون داریم  و اون اینه که  شهریه این دوره  خیلی کمتر از ۱۰ میلیون تومان هست.

ضمانت نامه این دوره:

 باشگاه کسب و کار ایرانیان معتقد است که یک دورۀ آموزشی مانند همین دورۀ تخصصی ارزهای دیجیتال در مقطع Crypto Experts باید به گونه ای تدوین و ارائه شود که مطالب و محتوای دوره کاملا کاربردی باشد و در پایان دوره،  شرکت کنندگان  کاملا احساس رضایت داشته باشند.

به همین خاطر اساتید دورۀ تخصصی ارزهای دیجیتال مقطع Crypto Experts  این دوره را برایتان ضمانت رضایت کرده اند. 

این دوره به صورت حضوری در تاریخ 10 اسفند در تهران برگزار خواهد شد که لینک این رویداد در زیر برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته شده ، ضمنا دوره حضوری بسیار لوکس و VIP میباشد

لینک دوره حضوری ارزهای دیجیتال

resize,h_800

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر