موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

تاریخچه دگ کوین

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 19 آبان 1399 ساعت 23:03

۴ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «تاریخچه دگ کوین» ثبت شده است

کانال تلگرام دگ کوین با هدف آموزش ثبت نام در ارز دیجیتالی دگ کوین ایجاد شده است و این کانال اخبار لحظه به لحظه دگ کوین را در اختیار شما قرار میدهد.

البته در این کانال قیمت هر ماه دگ کوین نیز برای اطلاع شما گزاشته میشود و شما میتوانید از اخرین قیمت ارز دگ کوین در این کانال با خیر شوید

ممنون میشم کانال دگ کوین را به دوستان و علاقمندان به ارز های دیجیتالی معرفی کنید تا دوستان شما هم به کانال بیان و از آخرین اخبار و اطلاعیه های شرکت ساکسس فکتوری و نحوه خرید ارز دگ کوین با خبر شوند.

برای عضویت در کانال روی بنر زیر کلیک کنید.

%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84_%D8%AF%DA%AF_%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86.jpg

  • دگ کوین
  • جمعه ۲۲ فروردين ۹۹

%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87.jpg

یکی از ارزهای دیجیتالی که این روزها سر و صدای زیادی کرده، ارز دگ کوین هست که هر ساعت بر تعداد کاربران و استفاده کنندگان آن اضافه میشود و پیش بینی میشود که این ارز دیجیتالی به زودی در همه دنیای جایگزین پول شود.

دگ کوین بر خلاف ارزهای دیجیتالی دیگر بر بستر دگ چین می باشد و با شعار من برای مصرف آمده ام و نه بورس کار خودش را شروع کرده و تا کنون از پیشرفت بسیار خوبی هم برخوردار بوده است.

  • دگ کوین
  • جمعه ۲۲ فروردين ۹۹

%D8%AF%DA%AF_%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE.jpg

قبل از پرداختن به تاریخچه ارز دگ کوین میخاهم به خود ارز دیجیتال بپردازیم و به شما بگوئیم که چرا ارز دیجیتال به وجود آمد، و آیا میتوان به آن اعتماد کرد.

انسان های اولیه برای داد و ستد و خرید و فروش کالاها و مایحتاج خود مجبور بودند تا مبادله کالا به کالا انجام دهند، به عنوان مثال برای خرید چند عدد تخم مرغ، به طرف مقابل جو و گندم می دادند.

در صورت کلی محصولات و کالاهایی را که خودش تولید میکرد به طرف مقابل میداد و کالاها و محصولات طرف مقابل را میخرید که تقریبا کار مشکلی بودف چرا که باید مسافت طولانی یک کالای سنگین را با خوش حمل میکرد که کالای دیگری بخرد.

بعد از مدتی که طلا و نقره به عنوان فلزات گرانبها کشف شدند، خرید کالا با این سکه و طلا انجام میشد که به شکل سکه هم درآمدند و بعد کم کم دولت روی به ضرب سکه زدند.

  • دگ کوین
  • سه شنبه ۱۹ فروردين ۹۹

%D8%AF%DA%AF_%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86.jpg

دگ کوین اولین ارز دیجیتالی هست که برای مصرف ایجاد شده است و نه برای ترید شدن و این جمله ای است که در هنگام ورود به سایت دگ کوین با آن برخورد میکنید.

در این مقاله سعی بر آن شده است تا به سوالات شما در خصوص ارز دیجتالی دگ کوین پاسخ داده شود و همه آن چیزی را که در خصوص این ارز باید بدانید در یک بسته جامع در اختیار شما گزاشته شود.
 

از شما درخواست میکنم که این مقاله را تا پایان با دقت بخوانید و در نهایت خودتان در خصوص این ارز قضاوت کنید و با خواندن چند جمله ابتدایی اصلا قضاوت نکنید.

این مقاله حاصل تحقیق و بررسی چند روزه از سایت های معتبر انگلیسی و( نه فارسی ) و صحبت با استادان دانشگاه در حوزه ارز دیجیتال است و برای تهیه آن زحمت فراوانی کشیده شده است.

یک موضوعی که تمامی طرفداران و منتقدان ارز دیجیتالی دگ کوین بر آن اتحاد نظر دارند این است که شرکت ساکسس فکتوری دارای مجوز از اتحادیه اروپا می باشد.

  • دگ کوین
  • شنبه ۱۶ فروردين ۹۹

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 26 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر