آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 22 آبان 1399 ساعت 12:06

موفقیت یک انتخاب است نه یک شانس پس بیایید با اموزش دنیایی بهتر بسازیم

معرفی دوره اطلس ارزدیجیتال

shutterstock-572571784.png

نوپایی و ماهیت بازار ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین باعث شده تا همواره نیاز به یک راهنمای کامل برای کاربرانی که قصد کسب سود از این بازار را دارند، حس شود؛ راهنمایی کامل برای علاقمندان و تازه‌کارانی که شاید تا به حال اسم بیت‌کوین را هم نشنیده باشند و یا افرادی که قصد ورود قدرتمند به این بازار جذاب و نامحدود را دارند. بارها دیده شده که افراد به صورت احساسی و صرفا با توصیه دوستانشان وارد حوزه ماینینگ یا تریدینگ شده‌اند و متاسفانه دچار ضرر‌های زیادی شده‌اند. از زمان راه‌اندازی سایت ارزدیجیتال، تلاش ما بر این بوده است که با انتشار مطالب کاربردی و اطلاع‌رسانی‌های سریع، اطلاعات مخاطبانمان را بروز نگاه داریم و از ضررهای ایشان جلوگیری نماییم، اما همواره خلاء یک دوره آموزشی مدون در بین خدمات ما احساس می‌شد، افراد زیادی جهت برگزاری دوره‌های حضوری و یا غیرحضوری آموزش ارزهای دیجیتال، تریدینگ و ماینینگ به ما مراجعه می‌نمودند و یا تماس می‌گرفتند و ما تا امروز پاسخ مناسبی برای این نیاز نداشته‌ایم.

به این جهت از مدت‌ها پیش تصمیم گرفتیم تا یک دوره غیرحضوری جامع در این راستا طراحی و تولید کنیم که برای طیف وسیعی از مخاطبان قابل استفاده و راهگشا باشد. اکنون این مژده را به شما همراهان همیشگی ارزدیجیتال می‌دهیم که پس از 8 ماه، طراحی و تولید مجموعه آموزشی «اطلس ارزدیجیتال» با همکاری مشترک تیم باسابقه اطلس‌تد AtlasTED و ارزدیجیتال ArzDigital به‌پایان رسیده و آماده عرضه می‌باشد.

از ویژگی‌های خاص و بارز این دوره آموزشی که 30 روز به طول می‌انجامد، تکالیف متعدد در تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال است و عملا شرایطی را مهیا می‌کند تا شما دانش خود را به بوته آزمایش ببرید و در بازار واقعی، مهارت خود را افزایش دهید. ما گذراندن این دوره را به تمام فعالان حوزه ارزهای دیجیتال توصیه می‌کنیم و امیدواریم پس از گذراندن این دوره آموزشی، تجربه شیرین‌تری در ماینینگ و تریدینگ ارزهای دیجیتال برای شما رقم بزنیم.

توصیفات بزرگان از بازار ارزهای دیجیتال

  • XpgonN0X_400x400-150x150.jpg

    به‌نظر من بیت کوین هیجان انگیز است، اما دولت‌ها می‌خواهند که بر حریم آن مسلط باشند. بیت کوین بهتر از ارزهای سنتی است؛ مجبور نیستیم آن را به‌صورت پول فیزیکی که البته برای معاملات بزرگ بسیار آزاردهنده است حمل کنیم.

    بیل گیتس – بنیانگذار مایکروسافت
  • Eric-Schmidt-Quote-CEO-Alphabet-150x150.jpg

    اگر بشود برای بیت کوین یک پاسخ فنی ارائه کرد، آن پاسخ این است: بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده‌ی موفق است. «بیت کوین» در دنیای ارزهای دیجیتال دستاورد بزرگی به‌حساب می‌آید، دستاوردی که پیش از این حاصل نشده است.

    اریک اشمیت – مدیر عامل سابق گوگل
  • one-of-milton-friedmans-central-assumptions-about-economics-appears-to-be-broken-150x150.jpg

    معتقدم که اینترنت یکی از نیروهای اصلی در کاهش نقش دولت است. یکی از چیزهایی که در نظر گرفته نمی‌شود اما به زودی توسعه خواهد یافت، پول الکترونیکی قابل اعتماد است.

    میلتون فریدمن – برنده جایزه نوبل
  • dan-morehead-810x456-150x150.png

    ارزش این بازار حداقل ۴ تریلیون دلار خواهد بود و احتمالا تا ۴۰ تریلیون دلار نیز افزایش می‌یابد. بازاری با ارزش ۴۰۰ میلیارد دلار، فراموش نمی‌شود. این اعداد کاملاً ممکنند، ولی نه در کوتاه مدت؛ باید به آن فرصت داد.

    دن مورهد – مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری پنترا کپیتال
  • brian-kelly-crypto-market-is-very-serious-150x150.png

    این بازار بسیار جدی است؛ میان رویدادهای چند سال اخیر نمی‌توان از تحولات بیت کوین چشم‌پوشی کرد. این بازار اخیرا کاهش رشد داشته، اما بارها به‌خاطر حجم کل بالایش مورد توجه قرار گرفته. فعالان بازار 500 میلیارد دلار سرمایه دارند.

    برایان کلی – تحلیلگر
  • putin-150x150.jpg

    عصر سنگ به دلیل کبود سنگ به پایان نرسید. بلکه آن دوران فقط به دلیل ظهور فناوری‌های جدید تمام شد. هم‌اکنون فناوری‌های جدیدتری در جهان ظاهر می‌شوند. ما نباید از رقابت در حوزه‌ی فناوری بلاک چین از دنیا جا بمانیم.

    ولادیمیر پوتین – رئیس جمهور روسیه
  • James-Rickards-150x150.png

    طلا یک راه عالی برای حفظ ثروت است، اما جابه جایی آن سخت است. دنیا به یک جایگزین برای طلا نیاز دارد و بیت کوین می‌تواند چنین جایگزینی باشد. اگر یک روز این اتفاق محقق بشود، من تعجب نخواهم کرد.

    جیمز ریکاردس – اقتصاددان
  • ma-150x150.jpg

    ارزهای دیجیتال و بلاک چین می‌توانند قدرت را از سیستم‌های متمرکز بگیرند به نزد مردم بازگردانند. من علاقه بسیاری به مطالعه‌ی نقاط ضعف و قوت آن‌ها، تحقیق گسترده، نگاه عمیق به هر دو و نهایتا استفاده حداکثری از آنها دارم.

    مارک زاکربرگ – مالک فیس‌بوک
  • jack-doresy-150x150.jpg

    دنیا سرانجام به یک ارز واحد خواهد رسید و اینترنت نیز یک ارز را به رسمیت خواهد شناخت. به شخصه معتقدم که ارز دیجیتال بیت کوین یک روز به عنوان چنین ارزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

    جک دورسی – مدیرعامل توییتر
  • photo_2018-05-10_11-34-56-150x150.jpg

    من تا ماه ژانویه امسال، فقط یک بیت کوین داشتم که آن را هم برای فان خریده بودم. اما وقتی آینده بیت کوین و بلاک چین به من ثابت شد، برای خرید و نگهداری ۱۰,۰۰۰ بیت کوین هدف گذاری کردم.

    کای ونشنگ – سرمایه گذار مطرح
  • KryptoMoney-180x180.jpg

    در پنج سال آینده، اگر به یک استارباکس یا مک دونالد بروید و قصد خرید یک برگر یا قهوه را با پول‌های سنتی داشته باشید، صندوقدار به شما خواهد خندید.

    تیم دراپر – کارآفرین و سرمایه گذار بزرگ
  • win-150x150.jpg

    ما معتقدیم که بیت کوین یکی از چیزهایی است که طلا را از گردش خارج خواهد کرد. بیت کوین‌هایتان را نگهدارید.

    دوقلوهای وینکلواس – ثروتمندان بیت کوین
  • cover1-180x180.jpg

    تا چند سال دیگر اثری از ارزهای سنتی نخواهد بود. قیمت بیت کوین تا سال 2020 به 1 میلیون دلار خواهد رسید. من روی این موضوع شرط می‌بندم.

    جان مکافی – برنامه نویس بزرگ
  • Al_Gore_Vice_President_of_the_United_States_official_portrait_1994-150x150.jpg

    به عقیده من این واقعیت که بیت کوین می‌تواند یک الگوریتم جایگزین برای اختیارات [دولت] باشد، بسیار عالی است. من از طرفداران بزرگ بیت کوین هستم.

    ال گور – معاون سابق ریاست جمهوری آمریکا
  • rick-falkvinge-150x150.jpg

    بیت کوین همان کاری را با بانک‌ها خواهد کرد که ایمیل با صنعت پست انجام داد.

    ریک فالکوینگ – ثروتمند سوئدی
  • kim-dotcom-150x150.jpg

    بیت کوین یک پیشرفت بسیار هیجان انگیز است و ممکن است به یک ارز جهانی ختم شود. من معتقدم در دهه آینده بیت کوین به یکی از مهمترین راه های پرداخت و انتقال دارایی ها بدل شود.

    کیم داتکام – کارآفرین
  • %D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AA-%DA%A9%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%A7%DA%A9%DB%8C.png

    کتاب آخر من «تقلب» نام دارد؛ دلار آمریکا از سال ۱۹۷۱ که با دستور رئیس‌جمهور نیکسون قابلیت تبدیل مستقیم به طلا را از دست داد، تقلبی شد. این پول‌ها جای خود را به ارزهای دیجیتال خواهند داد.

    رابرت کیوساکی - نویسنده‌ی کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»
  • %D8%AC%D8%A7%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%90%DA%AF.png

    بیت کوین می‌تواند تحول عظیمی در معاملات تجاری به وجود بیاورد. آنگاه که افراد به حد کافی این را باور داشته باشند که بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری ارزش حقیقی دارد، به «یک عصر نو» وارد شده‌ایم.

    جاد گِرِگ - سناتور آمریکایی
  • %D8%AC%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%86.png

    (بازار) ارز دیجیتال قبل از اپل و آمازون به ۱۰ تریلیون دلار خواهد رسید. خواهیم دید. زمان اثبات خواهد کرد.

    جاستین سان - بیانگذار ترون

سطح دوره و پیش نیازها

shutterstock-640012114.png

بازار ارزهای دیجیتال، جذابیت‌ها و مخاطرات زیادی را به همراه دارد. در این بازار کافی است تنها یک اشتباه انجام دهید تا سرمایه‌ای که با زحمت بدست آورده‌اید را از دست بدهید و یا اینکه یک اقدام و تصمیم مناسب می‌تواند سودی سرشار و غیر قابل مقایسه با شغل‌ها و سرمایه‌گذاری‌های دیگر را نصیب شما کند.

این ویژگی‌های بازار ارزهای دیجیتال ما را بر آن داشت تا دوره‌ای طراحی کنیم که حتی برای افرادی که هیچ اطلاعات و پیش‌زمینه‌ای در مورد ارزهای دیجیتال ندارند هم مفید و مناسب باشد و بتواند آنها را در طی 30 روز به فردی با دانش یک تریدر حرفه‌ای و نیز فردی صاحب صلاحیت برای تشخیص فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ماینینگ و یا تریدینگ تبدیل نماید.

به عبارت دیگر شما برای تبدیل شدن به یک صاحب‌نظر و تریدر حرفه‌ای، تنها به یک کامپیوتر، یک اتصال اینترنت و تصمیم‌گیری برای شرکت در این دوره فاخر و متفاوت آموزشی نیاز دارید. همین!

در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

shell.png

preview.png Your browser does not support HTML5 video.

هدف و مخاطبین دوره

shutterstock-622126607.png

این دوره برای چه کسانی توصیه می‌شود؟

  • برای افرادی که تمایل دارند بتوانند در ایران درآمد دلاری واقعی و مطمئن داشته باشند.
  • برای افرادی که هیچ شناخت و پیش‌زمینه‌ای از ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین ندارند، اما انگیزه و پشتکار لازم برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر حرفه‌ای در طی 30 روز را دارند.
  • برای افرادی که قصد دارند با ترید و یا ماینینگ ارزهای دیجیتال، آینده خود و فرزندانشان را بهبود بخشند.
  • برای اشخاصی که می‌خواهند تحلیل تکنیکال نوسانات ارزهای دیجیتال را به طور کامل یاد بگیرند، ضررهای احتمالی مصون بمانند و از سودهای احتمالی منتفع شوند.
  • برای تریدرهایی که هنوز جرئت باقی‌ماندن در سود و یا شهامت پذیرش ضرر و خروج از معامله را ندارند و در بسیاری از موارد، سود و ضرر آنها به وابسته به شانس آن‌ها است تا به دانش و مهارتشان.
  • برای علاقمندانی که مطالعاتی پراکنده در این زمینه‌ها داشته‌اند، اما نیاز به یک آموزش حرفه‌ای‌ دارند.
  • برای تریدرهایی که با بازار و ترید آشنایی داشته اما با اصول علمی و چارت‌خوانی آشنایی ندارند و تاکنون با استادی که بتواند ایرادات آنها را در ترید به ایشان گوشزد کند، ارتباط نداشته‌اند.
  • برای سرمایه‌گذارانی که نیاز دارند با اصول کلی ماینینگ و محاسبه سودآوری استخراج ارزهای دیجیتال آشنا شوند و بتوانند تصمیم بگیرند آیا بهتر است وارد حوزه ماینینگ شوند یا خود آن ارز را خریداری نمایند.
  • برای جوانانی که تمایل دارند به دانش و مهارتی برسند که اگر در هر جایی از این کره خاکی قرار بگیرند، تنها با داشتن یک کامپیوتر و یک اتصال اینترنت و سرمایه‌ای حدود 100 دلار، بتوانند از نیم ساعت بعد، درآمد خودشان را داشته باشند.
  • افرادی که می‌خواهند در خانه بنشینند و کسب درآمد آنلاین دلاری داشته باشند.

این دوره برای چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

  • کسانی که از درآمد کنونی خود رضایت کامل دارند و نیازی به ایجاد شرایطی برای بهبود آینده خود و فرزندانشان ندارند.
  • کسانی که هیچ اعتقادی به درآمد آنلاین دلاری ندارند.
  • کسانی که علاقه دارند تا با اتکا به شانس و اقبال خود در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت نمایند.
  • کسانی که دوستانی آگاه و خبره در حوزه ارزهای دیجیتال دارند و با توصیه آنها، در این حوزه فعالیت می‌کنند.

در این دوره به چه سوالاتی پاسخ داده می‌شود ؟

shutterstock-712979755-1.png

  • من مقالات زیادی خوانده‌ام، اما هنوز نحوه ورود مطمئن به بازار و معامله را یاد نگرفته‌ام.
  • آیا ماینینگ سودآوری دارد؟
  • چطوری و از کجا ارز دیجیتال بخرم و چه نکاتی را رعایت کنم که قربانی کلاهبرداری نشوم؟
  • بهتر است یک ارز را بخرم و نگه دارم یا اینکه با آن ترید کنم؟
  • آیا تریدینگ سودآوری دارد؟
  • کدام صرافی، کیف پول و یا ابزار را استفاده کنم؟
  • چگونه امنیت دارایی خود را حفظ نمایم؟
  • الان بهتر است ریگ ماینینگ بخرم یا خود ارزها را؟
  • پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست؟ آیا آن‌ها طرح‌های هرمی هستند؟
  • بیت‌کوین را از کجا بخرم و چطوری به ارزهای دیگر تبدیلش کنم؟
  • بهترین ابزار تحلیل تکنیکال چیست؟
  • برای تحلیل فاندامنتال باید به چه مراجع و سایت‌هایی مراجعه کنم؟
  • چطور تشخیص بدهم یک ICO کلاهبردار نیست و سودآوره؟
  • از کجا می‌توانم تغییرات و نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال رو ببینم؟
  • شمع‌های ژاپنی چه هستن و چه کاربرد و فایده‌ای دارند؟
  • چطور می‌توانم با کمک شمع‌های ژاپنی، رفتار آینده یک ارز دیجیتال را پیش‌بینی کنم؟
  • چطور می‌توانم الگو‌های مختلف شمع‌های ژاپنی را تشخیص بدم و مفهوم آن‌ها را درک کنم؟
  • نسبت ریسک به پاداش چیست و چرا باید حتما آن را در معاملاتم در نظر بگیرم.
  • وقتی در یک ترید سود می‌کنم، هیجان زده می‌شوم و بعضا در تریدهای بعدی‌ام دچار اشتباه می‌شوم و ضرر میکنم. چطور می‌توانم به احساساتم غلبه کنم و منطقی‌تر در معاملاتم تصمیم بگیرم.
  • من یک استراتژی در معاملاتم دارم و آن این است که هیچ وقت یک ارز رو با ضرر نفروشم. یعنی آنقدر صبر می‌کنم تا قیمت دلاری ارزی که دارم از نقطه خریدم بالاتر بره. به نظر شما این استراتژی، مناسبه؟
  • خرید و فروش پلکانی چیه و چطور باید نوسان‌گیری کرد؟
  • این‌همه الگو و اندیکاتور و اسیلاتور هست، بهتره از کدوم اونها برای معاملاتمون استفاده کنیم؟
  • چقدر طول میکشه تا اولین درآمد ماینینگم را به‌دست بیارم؟
  • آیا همیشه باید بالای سر ریگ‌های ماینینگ یا دستگاه‌های ایسیک باشم یا راهی برای مانیتور کردن اونها از راه دور وجود داره؟
  • بعد از خریدن و راه‌اندازی سیستم‌های ماینینگ، آن سیستم‌ها تا چند سال بدون دردسر کار میکنن؟ آیا رسیدگی به آن‌ها تخصص خاصی می‌خواهد؟
  • چه ارزی رو استخراج کنم که بیشتر سود کنم؟ ارزی که امروز بیشترین سود رو میده یا ارزی که آینده بهتری داره؟
  • آیا فرقی می‌کنه ارزی که آینده بهتری داره رو ماین کنم یا ارزی که سود بیشتری داره رو ماین کنم و بعد اون رو به ارزی که آینده بهتری داره تبدیل کنم؟
  • ماینینگ روی سیستم عامل ویندوز بهتره یا سیستم‌عامل‌های خانواده لینوکس؟
  • با دستگاهی که دارم، چه ارزهایی رو می‌تونم ماین کنم که مقرون به‌صرفه باشه؟
  • ربات تشخیص پامپ اطلس چیه و دقیقا چیکار می‌کنه؟
  • چطور می‌تونم در ساعاتی از شبانه‌روز که خوابم، از ضرر جلوگیری کنم و یا ارزهایی که شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارند رو بخرم؟
  • آیا نرم‌افزار یا ربات‌هایی هستن که بشه برای اونها یک استراتژی رو تعریف کنیم و بر اساس اون برامون خرید و فروش انجام بدن؟
  • کدوم ربات اتوتریدر بهتر و امن‌تره؟
  • آیا میشه ربات‌های اتوتریدر رو به تلگرام وصل کرد؟
  • چه نکاتی رو باید در تنظیمات ربات‌های اتوتریدر در نظر بگیریم که بهترین نتیجه رو داشته باشند؟

پشتیبانی توسط اساتید مجرب

shutterstock-622126598.png

در بازار ارزهای دیجیتال ، هیچ محدودیتی برای سود و ضرر وجود ندارد و عدم تشخیص نقطه مناسب ورود و یا خروج از یک معامله، می‌تواند شما را دچار زیان کند و یا از سود مناسبی که می‌توانستید کسب کنید، محروم نماید. علاوه بر سرعت عمل مناسب و توانایی در استفاده از اندیکاتورها و اسیلاتورها، حفظ دقت و آرامش و داشتن تجربه و توان تشخیص صحیح الگوها نیز نقشی تعیین کننده در تصمیم‌گیری مناسب شما دارد.

در طی این دوره آموزشی، اساتید و پشتیبان‌های آموزشی شما تلاش می‌کنند بدون به خطر انداختن سرمایه واقعی شما، موقعیتی را برایتان ایجاد کنند تا علاوه بر تجربه کردن استرس و شرایط ترید واقعی، سرعت‌عمل و دقت و توانایی شما را در تشخیص نقاط ورود و خروج صحیح افزایش دهند و با ارائه نکات کاربردی و انتقال تجربیات خود به شما، عملکرد شما را نقد نموده و اشتباهاتتان را اصلاح نمایند. این فرایند تا پایان دوره آموزشی 30 روزه و آماده‌سازی شما برای ورود به بازار واقعی ادامه خواهد یافت.

اضافه شدن بخش پشتیبانی آموزشی و تکالیف به این دوره آموزشی، تنها به این دلیل است که ما نگران دارایی‌های شما هستیم و تلاش می‌کنیم به گونه‌ای به شما آموزش دهیم که خیالمان از صلاحیت علمی و تجربه شما برای ترید در آینده راحت باشد. ما به شما اطمینان می‌دهیم اگر با ما هم‌دل و همراه باشید، خدماتی در شأن شما و نام و شهرت اطلس‌تد و ارزدیجیتال به شما ارائه خواهیم نمود.

7 روز ضمانت بازگشت وجه

shutterstock-788972002.png

به جرأت میتوان گفت این مجموعه، جامع ترین و فاخرترین مجموعه آموزشی تولید شده در این زمینه بوده و به شکلی بسیار ساده و روان، تمامی مفاهیم را بصورت ویدئویی برای شما تشریح خواهد نمود و با درنظر گرفتن پشتیبانی آموزشی 30 روزه و تکالیف مرتبط با مباحث، شما را به سرمنزل مقصود هدایت خواهد کرد. اما اگر به هر دلیلی، زحماتی که ما برای تولید این دوره آموزشی کشیده‌ایم نتواند رضایت شما دوست و همراه گرامی را تامین نماید، کافی است با ما شماره های پشتیبانی موجود در پکیج تماس حاصل نموده ، این موضوع را به ما اعلام نمایید و ما بدون پرسیدن هیچ سوالی و بدون هیچ قید و شرطی، مبلغ پرداختی شما بابت دوره آموزشی را به حسابتان عودت می‌دهیم. پس هم‌اکنون می‌توانید با خیال راحت اقدام به ثبت‌نام در این دوره آموزشی بنمایید و از محتوای آموزشی آن لذت ببرید.

 سوالات متداول

shutterstock-618349343.png

  • برای استفاده بهینه از این دوره آموزشی، باید چه دانش و یا مهارتی داشته باشم؟

برای شرکت در این دوره آموزشی، شما نیاز به هیچ پیش زمینه و دانشی ندارید. تمام آنچه نیاز دارید، با استفاده از فیلم‌ها و انیمیشن‌های جذاب به شما آموزش داده‌ خواهد شد.

این دوره به چه صورتی و در کجا برگزار می‌شود؟

این دوره به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار می‌شود. در ابتدا پکیج دوره الکترونیکی بر روی یک فلش‌مموری 8 گیگ برای شما ارسال می‌شود. سپس یک حساب کاربری بر روی LMS و یا سامانه مدیریت آموزشی اطلس ارزدیجیتال برای شما ایجاد می‌شود که تکالیف و پشتیبانی آموزشی در این سامانه ارائه خواهد شد.

بعد از یادگیری مباحث این دوره، می‌توان یک تریدر شد؟

بله. با مشاهده فیلم‌های آموزشی این دوره، شما دانش مورد نیاز یک تریدر حرفه‌ای برای تحلیل فاندامنتال و تکنیکال و ورود به بازار ارزهای دیجیتال را کسب می‌کنید. همچنین در طی 30 روز دوره آموزشی، اساتید مجربی در کنار شما خواهند بود و با طرح تکالیف مرتبط با مطالب آموزش داده شده، تلاش می‌نمایند مهارت شما را در استفاده از دانشی که کسب نموده‌اید بالا ببرند و با تشخیص نقاط ضعف شما، راهنمایی‌های لازم را جهت ارتقای مهارت‌های شما ارائه خواهند نمود.

با وجود این همه اطلاعات مفید و بروز در سایت ارزدیجیتال، چه لزومی به شرکت در این دوره آموزشی است؟

در این دوره آموزشی، مطالب از یک منطق و سناریوی آموزشی پیروی می‌کنند و با رعایت نظم و توالی مناسب سرفصل‌ها، شما را از فردی که هیچ پیش‌زمینه‌ای در مورد ارزهای دیجیتال ندارید به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل می‌کند. لذا از پراکنده‌گویی و اضافه‌گویی پرهیز شده و با تولید انیمیشن‌های مناسب و جذاب و ارائه مثال‌های واقعی و کاربردی از بازار ارزهای دیجیتال، مباحث به نحوی اثربخش و تاثیرگذار به فراگیران ارائه می‌شود. لازم به توضیح است مباحث تحلیل تکنیکال و ماینینگ این پکیج در سایت موجود نیست و صرفا در این دوره آموزشی ارائه شده است. یکی از قسمت‌های مهم این دوره، بهره‌مندی یک‌ماهه فراگیران از پشتیبانی آموزشی اساتید مجرب و خبره این حوزه است که نقشی کلیدی و اساسی در فرایند یادگیری ایشان دارد.

آیا ممکنه در آینده این دوره آموزشی به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم بشه و ما بتونیم فقط در بخش کوچکی از اون شرکت کنیم؟

در حال حاضر برنامه‌ای برای این کار نداریم.

آیا مطالب دوره به‌گونه‌ای آموزش داده شده که ملکه ذهن ما بشه و بتونیم در هنگام ترید از اونها استفاده کنیم؟

با توجه به هرم یادگیری ادگارد دیل، برای انتقال بهتر مفاهیم آموزشی دوره به فراگیران، ضمن استفاده از متخصصان طراحی آموزشی، تلاش نموده‌ایم با استفاده از جذابیت‌های صوتی و بصری، راندمان یادگیری فراگیران را به حداکثر میزان ممکن ارتقا دهیم. همچنین با تعیین تکالیف کاربردی مرتبط با مباحث آموزشی، امکان کسب تجربه را برای فراگیران مهیا کرده‌ایم تا بتوانند مباحث را بصورت عملی و کاربردی فرا بگیرند. لذا پیشنهاد می‌کنیم در طول دوره یک‌ماهه آموزشی، تکالیف طرح شده را با دقت و جدیت انجام دهید و مطابق توصیه‌های پشتیبان آموزشی و استاد راهنمای خود عمل نمایید.

اگر این دوره آپدیت و بروزرسانی شود، ما چطور می‌توانیم به اون‌ها دسترسی داشته باشیم؟

چنانچه در آینده این پکیج بروزرسانی شود، لینک دانلود نسخه جدید محصول آموزشی به‌صورت رایگان در اختیار خریداران قبلی قرار خواهد گرفت.

پشتیبانی آموزشی از فراگیران دوره به چه صورتی انجام می‌شود؟

فراگیران دوره می‌توانند از طریق تلگرام، تلفن و سامانه مدیریت آموزش با پشتیبان آموزشی خود در ارتباط باشند.

بهترین زمان ثبت‌نام در این دوره آموزشی چه زمانیه؟ بهتره وقتی مارکت صعودیه تو این دوره شرکت کنیم یا وقتی نزولیه؟

فارغ از اینکه مارکت صعودی باشه یا نزولی، بهترین زمان شرکت در این دوره آموزشی، قبل از ورود به بازار و سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هست تا بتونید با دقت و تحلیل صحیح، سرمایه‌گذاری مناسبی انجام بدین. اما در کل، استفاده از این دوره آموزشی برای تمامی فعالان قدیمی و تازه‌وارد بازار ارزهای دیجیتال مفید خواهد بود.

با توجه به شرایط تحریم‌ها ، آیا این دوره آموزشی برای ما ایرانیان کاربرد دارد و آیا ما ایرانیان می‌توانیم وارد این بازار شویم؟

بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای مالی جهان است و با توجه به ماهیت این ارزها، راه‌هایی برای ورود ایرانیان به این بازار وجود دارد. در این بسته برخی از این راه‌ها به شما آموزش داده شده و علاوه بر آن، راه‌کارهایی برای حفظ و افزایش دارایی‌ها و جلوگیری از ضرر به فراگیران آموزش داده شده که بسیار مفید و کاربردی هستند.

آیا قیمت این دوره مناسب است؟

این دوره با صرف زمان و هزینه‌های قابل توجه و تولید انیمیشن‌های اختصاصی و استفاده از گویندگان مطرح کشور تولید شده و برای افزایش اثربخشی آن، 30 روز پشتیبانی آموزشی در نظر گرفته شده. با توجه به حساسیت بازارهای مالی و بخصوص بازار ارزهای دیجیتال، تلاش ما بر این بوده محصولی تولید کنیم تا دانش و مهارت شما را به شیوه‌ای مناسب به سطحی برسانیم که از ضرر‌های احتمالی شما جلوگیری نماییم و کمک کنیم تا سودهای مناسب بدست آورید. با توجه به این شرایط، مبلغ شرکت در این دوره کمتر از هزینه‌ای است که شما برای یادگیری تحلیل و خرید و فروش در دوره‌های حضوری باید پرداخت کنید و با یادگیری درست تحلیل بازار و خرید و فروش به موقع، می‌توانید چندین برابر مبلغ این محصول را در کمتر از یک ماه بدست آورید.

مطالب آموزشی این دوره در چه قالبی ارائه میشه؟ آیا فقط فیلم هست یا مطالب متنی هم در اون هست؟

- محتوای آموزشی این دوره که بر روی فلش مموری 8 گیگ برای فراگیران ارسال می‌شود، به‌صورت فیلم‌ تهیه شده و در قالب یک نرم‌افزار ویندوزی به شما ارائه می‌شود. فیلم‌های تولید شده فاقد هرگونه حاشیه و اضافه‌گویی هستند. همچنین تلاش شده است که در آن‌ها به اصل موضوع آموزشی پرداخته بشود تا ذهن فراگیر را خسته نکنیم. سرفصل‌های آموزشی این دوره که در قالب دوره‌های حضوری 60 ساعته تدریس می‌شوند، با یاری تکنولوژیست‌های آموزشی دانشگاه خوارزمی و به‌کارگیری اصول هفتگانه ریچارد مایرز، به حدود 7 ساعت فیلم آموزشی کاربردی و تاثیرگذار تبدیل شده است.

محتوای آموزشی این دوره به چه زبانی ارائه میشه؟ آیا فیلم ها دوبله هستند یا تولید خودتون هستند؟

- محتوای آموزشی پکیج جامع «اطلس ارزدیجیتال» تالیفی از هیات مولفان مجموعه اطلس‌تد و ارزدیجیتال بوده و فیلم‌ها نیز همگی طراحی و تولید شده‌اند. همچنین در تولید این بسته آموزشی، از صدای گویندگان و دوبلورهای صاحب‌نام کشور استفاده شده تا محصولی دلنشین‌تر برای شما مخاطبان گرانقدر آماده نماییم. همچنین لازم به ذکر است که به‌زودی از نسخه انگلیسی و سپس نسخه عربی این محصول رونمایی خواهد شد.

چرا این دوره، پشتیبانی آموزشی داره و اون رو 30 روز کشش میدین؟ نمیشه ما فقط همین فیلم‌ها رو ببینیم و مطالب رو یاد بگیریم.

- قطعا شما با مشاهده فیلم‌های آموزشی این پکیج، دانش لازم برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال را در قالب ماینینگ یا تریدینگ به‌دست می‌آورید. اما پشتیبانی آموزشی این پکیج که مربوط به تریدینگ است، به شما کمک می‌کند تا علاوه بر دانش، مهارت خود را برای استفاده از اندیکاتورها و اسیلاتورها و تشخیص الگو‌ها بالا ببرید. به عبارت دیگر، 720 ساعت خدمات پشتیبانی آموزشی، می‌تواند تاثیر به‌سزایی در ارتقای سطح دانش و مهارت تریدینگ شما داشته باشد.

آیا ممکنه الان این بسته رو بخرم و از تخفیف عرضه اولیه استفاده بکنم، اما چند وقت دیگه اون رو نصب و فعال کنم؟

- بله، شما می‌توانید حداکثر تا 3 ماه پس از زمان خرید پکیج، درخواست فعال‌سازی خدمات پشتیبانی آنلاین را ارائه نمایید و پس از آن، تا 30 روز از خدمات پشتیبانی و مشاوره آموزشی آنلاین برنامه‌ریزی شده استفاده نمایید. تلاش و هدف ما در طراحی و تولید این دوره آموزشی این بوده که از دغدغه‌های شما بکاهیم، نه آنکه به آن‌ها بیفزاییم. لذا از هیچ تلاشی در راستای تامین رضایت شما عزیزان فروگذار نخواهیم کرد.

آیا امکان پرداخت وجه دوره بوسیله ارز‌های دیجیتال هم وجود داره؟

بله. شما می‌توانید مبلغ پکیج را به‌وسیله بیت‌کوین نیز پرداخت نمایید. قیمت این دوره آموزشی پس از اعمال تخفیف‌ها، در روز جمعه مشخص و عدد آن به ریال و بیت‌کوین اعلام خواهد شد.  آیا ما هر سوالی که مربوط به موضوعات ارز دیجیتال میشه رو میتونیم از پشتیبان آموزشیمون بپرسیم؟

پشتیبانی آموزشی این دوره محدود به محتوای آموزشی ارائه شده و تکالیف ارسالی خواهد بود. چنانچه در زمینه‌های دیگر نیاز به مشاوره دارید، میتوانید درخواست خود را برای تعیین زمان جلسه مشاوره حضوری مطرح نمایید. زمان و هزینه جلسه مزبور متعاقبا به شما اعلام خواهد شد.

بازخورد شرکت کنندگان

    • محمدامین جوان :

    • احمد همایون از هلند :

    • مهدی ساداتی :

    • جواد از خراسان جنوبی :

    • رامین از مازندران :

    • سعید از شیراز :

    • علی از قزوین :

    • فرهاد از تهران :

    • میلاد از تهران :

    • هادی اولیایی :

    • حید پورجوهری از اصفهان :

    • محمد امین خراسان رضوی :

    • محمد صادق بیدارمنش از تبریز :

    • اقای دیندوست از مهاباد :

    • آقای قارونی :

    بعدی قبلی

    • پویا از تهران

    • ارمین نوری از استان البرز

    • آقای حسین مشرقی

    • رسول ایزدی از استان چهارمحال بختیاری

    • نوید علی قلی وند از تبریز

    • با عرض سلام و خسته نباشید از زحمات همه گروه ارز دیجیتال کمال تشکر وقدر دانی من تو تخفیف یلدا این بسته رو گرفتم متاسفانه لپ تابی که میخواستم روش برنامه رو نصب کنم یه مشکل سخت افزاری داشت که نمیشد روش اجرا بشه وقتی با پشتیبانی تماس گرفتم اقای کاویانی پور که بازم بهشون دست مریضا میگم تو روزهای تعطیل هم باز سعی کردن مشکل بنده رو حل کنن تا اینکه بلاخره یه سری فایل جدید درست کردن که بشه این برنامه نصب بشه فقط میتونم بگم به عنوان کسی که از این بازار چیزی نمیدونستم الان با چند فصل از برنامه به یه تحلیل گر بازار تبدیل شدم اموزش ها بسسیار خلاصه و مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

      raw.jpg مهدی

    • مهمترین ویژگی مجموعه آموزشی اطلس این است که شما با استفاده از آموزش های کامل و بسیار مفید در مدت زمان کوتاه قادر خواهید بود اطلاعات و درک قابل قبولی در این زمینه بدست آورید و نیازی نخواهید داشت تا در منابع دیگر و اینترنت دنبال تکمیل آموخته ها باشید. تمرین های ارائه شده در این بسته‌ی آموزشی باعث می شود تا با اشکالات خود مواجه شده و با مشورت و راهنمایی اساتید مطالب را به خوبی درک کرده و به کار ببریم. من این مجموعه آموزشی را برای کسانی که مثل خودم که کوچکترین اطلاعاتی در این زمینه ندارند، بسیار توصیه می کنم.

      raw.jpg خانم پوراظهری از تهران

    • واقعیت اینه که اگه سایت های فارسی رو بچلونیم هیچی برای یادگیری تو حوزه ارز مجازی وجود نداره . موقعی که تبلیغشو دیدم با توجه به سرفصل های آموزشی گفته شده مطمئن بودم رقیبی نداره. وقتی خریدم باهام تماس میگرفتن که بدستت رسیده شروع کنیم آموزش رو واقعا فکر نمیکردم تو ایرانم همچین پشتیبانی وجود داشته باشه . بسته آموزشی ساده بود توضیحات و ویدئو هاش رازیم نکرد مثل کلاس درس مدرسه توضیح میدادن. ولی وقتی وارد فضای آموزش مجازیشون شدم واقعا تکمیل بود خلاصه بگم فلش مثل مدرسه بود و فضای آموزش مجازیشون مثل معلم خصوصی .اونم ازنوع 24 ساعته. من از خریدم راضی هستم چون اگر 10 برابر این مبلغ هم هزینه میکردم برای خرید حجم اینترنت مطمئنم نمیتونستم این اندازه تو ارز مجازی تبحر پیدا کنم.

      raw.jpg محمد مهدی از خراسان رضوی

    • من حامد هستم،پکیج آموزشی اطلس ارز دیجیتال تهیه کردم و جواب سوالهایی که داشتم پیدا کردم همچنین از پشتیبانی عالی دوره واقعا راضی هستم و برای دوستدارن و طرفداران بازار کریپتو کارنسی پیشنهاد میکنم که حتما در صورت نیاز تهیه کنند

      %D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%D8%B0%D8%B1%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%D8%B1%D9%82%DB%8C.jpg حامد از اذربایجان شرقی

    • خیلی خوشحالم که این پکیج رو برای آموزش ترید رمزارزها انتخاب کردم. می خواستم پکیج آموزشی اطلس تد رو در مورد آموزش ترید رمزارزها به ، هرکسی که میخواد این کار رو بصورت حرفه ای شروع کنه توصیه کنم. هر پکیج آموزشی ممکنه نقص یا ویژگی منحصر بفردی داشته باشه، اما مهمترین قسمت هر درس و آموزشی تمرینات و پشتیبانی اون پکیج هست. مسئله ی بعدی ساده توضیح دادن مطالبی هست که به نظر خیلی پیچیده به نظر میاد، اینکار هم در این پکیج به خوبی انجام شده. پیشنهادی که به ذهنم میرسه اضافه کردن تجربه ی تریدرها به آموزش هست تا افراد مبتدی هم بتونن از تکنیک های کار ترید و یا تبدیل رمزارزها استفاده کنند. امیدوارم از اطلس تد پکیج های آموزشی دیگری رو هم در رابطه با مشاغلمرتبط با رمزارزها یا بورس های مشابه ببینیم.

      raw.jpg ناصر از تهران

    • از جنابعالی و دست اندرکاران آموزشی اطلس تد ارزدیجیتال بابت ارائه پکیج مفید و کاربردی ارزدیجیتال و ایجاد محیط پشتیبانی و تمرین و یادگیری موثر تحت وب برای این حوزه بسیار جذاب و گسترده بسیار متشکر و ممنون هستم. من از هفته گذشته شروع کردم و این مجموعه آموزشی ترکیبی که بصورت دنباله دار و پیوسته و کاربردی تدوین شده است بسیار کمکم کرد تا مفاهیم و خیلی از نکات و مطالب را که در مقاله ها ی ارز دیجیتال و سایر سایت ها ی حوزه کریپتو کارنسی برداشت کرده بودم بصورت جمع بندی شده فرا گرفته و در ذهنم جا بیفتد و احساس میکنم که مفاهيم و نحوه تحلیل موضوعات در این حوزه جذاب و گسترده برایم بسیار ملموس شده است. البته نقش اجرای منظم و مرتب تمرین ها و حتی تکرار مطالب بسیار مهم بوده و تعیین کننده است. خلاصه کلام اینکه دست اندرکاران فرهیخته اطلس تد و ارز دیجیتال مجموعا توانسته اند روش و نحوه توانمند سازی ساختیافته و موثری را در حوزه رقابتی فعالیت و تریدینگ برای علاقمندان آن فراهم کنند و این مهم جای تشکر و سپاس فراوان دارد.

      %D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%B6%D8%A7%20%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85.jpgعبدالرضا مقدم

    • سلام و عرض ادب. من هم یکی از خریداران مجموعه اطلس ارزدیجیتال هستم. خسته نباشید میگم به همه عوامل تهیه و تولید این مجموعه. من مجموعه رو بیشتر به دلیل بخش آموزش تحلیل تکنیکال خریدم. بسیار خوب و کامل همراه با مثال انواع روندها در بازار ارزهای دیجیتال توضیح داده شده. به طور کلی با تهیه این دوره شما صفر تا صد ارزهای دیجیتال رو فرا خواهید گرفت. پشتیبانی مجموعه هم واقعا عالیه چه در زمان خرید چه نحوه ارتباط با استاد در زمان آموزش. آینده٬ متعلق به ارزهای دیجیتال خواهد بود اینو یادتون باشه ...!

      %D9%86%D9%88%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg نوید از تهران

    • سلام وقت بخیر جهت شرکت در نظر سنجی این دوره آموزشی لازم به ذکر است که مطالب آموزشی کاملا گویا و قابل درک میباشد و نقطه قوت این دوره تیم پشتیبانی صبور و خوش برخورد آن است که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات میباشند. اما من فکر میکنم برای شروع این دوره لازم است افراد به طور نسبی تسلط به کامپوتر و زبان انگلیسی داشته باشند.

      raw.jpg خانم هاشمی از رفسنجان

سفارش مجموعه آموزشی اطلس ارزدیجیتال

  • پرداخت آنلاین

  • تحویل سریع

  • ضمانت بازگشت وجه

  • ارسال به سراسر جهان

  • پشتیبانی 30 روزه

atlasarzdigital.png

مجموعه آموزشی اطلس ارزدیجیتال

Atlas Arzdigital Cryptocurrency Training Course
  • محتویات بسته : فلش 8 گیگابایت آموزشی

  • قابل نصب روی یک رایانه با سیستم عامل ویندوز 7 و بالاتر

  • روشهای ارسال : پست پیشتاز ، DHL

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید

  • 021-88999007
  • 021-88999208
  • 021-88989588

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا سه‌شنبه 18 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون