موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

قیمت تتر

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 20 دی 1399 ساعت 11:03

451-Top-2.jpg

misaghi.jpgنویسنده : نیلوفر میثاقی

قصد خرید تتر USDT دارم

قصد فروش تتر USDT دارم

مقدار ریالی که پرداخت خواهید کرد

singlepageslide.png اتریوم که با نماد ETH نمایش داده می‌شود، یکی از ارزهای رمز پایه است که در حال حاضر پس از بیت کوین بالاترین ارزش معاملاتی را دارد.

تتر (USDT Tether) یک ارز دیجیتال است که در کیف پول اینترنتی شما ذخیره می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید هزینه‌های مورد نظر خود را به صورت آنلاین و بین‌المللی پرداخت کنید. شما می‌توانید خرید و فروش و شارژ این ارز را از طریق تهران پرداخت انجام دهید.

تتر با هدف طراحی یک ارز پایه معادل قیمت دلار که نوسان قیمت قابل توجهی نداشته باشد، در سال 2014 با نام ریل کوین (Realcoin) و توسط براک پیرس، ریو کالینز و کرگ سلارز ایجاد شد. ارزش تتر کاملاً به دلار وابسته است و از آنجایی که کاربرد آن مانند سایر ارزهای دیجیتال می‌باشد، می‌توانید با خرید آن از مزایای ارزهای دیجیتال نیز برخوردار شوید.

مثلاً اگر 10 دلار سرمایه داشته باشید، قادر خواهید بود که حدود 10 Tether را در کیف پول اینترنتی خود ذخیره کنید.

تتر (USDT Tether) چیست؟

به طور ساده می‌توان گفت که تتر مانند دلار، یورو و ین یک ارز بدون پشتوانه (فیات) است که ارزشی معادل دلار دارد؛ با وجود این که این ارز پایدار (Stable Coin)، امکانات ارزهای دیجیتال را دارا می‌باشد و بلاک چین محور است، ولی نوسان قیمت سایر ارزهای دیجیتال در آن وجود ندارد.


تتر با نماد USDT نیز نمایش داده می‌شود.

نابراین اصلی‌ترین ویژگی تتر ثبات قیمت آن است؛ این بدین معنی است که این ارز مانند بیت کوین دارای نوسانات قیمت شدیدی نمی‌باشد و داشتن آن مشابه داشتن دلار است؛ به همین دلیل نیز برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی و حفظ ارزش سرمایه، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

بزرگترین مزیت Tether قابلیت سریع و آسان تبدیل آن به سایر رمز ارزها یا بالعکس می‌باشد که با توجه به ثابت بودن تقریبی قیمت آن، باعث می‌شود ابزار بسیار مناسبی برای خرید و فروش سریع بیت کوین، اتریوم و سایر ارزها در وب سایت‌های مربوطه باشد.

تمامی معاملات تتر در بلاک چین ثبت می‌شوند و حساب‌های ارزی آن نیز به طور پیوسته بررسی می‌گردند که این موضوع، قابل اطمینان بودن این ارز را نشان می‌دهد.

451-1.jpg

همچنین مشابه سایر ارزهای دیجیتال، هزینه‌هایی مانند کارمزد بانکی در پرداخت و انتقال تتر از کیف پول اینترنتی ناچیز می‌باشد و پرداخت و انتقال ارزی با استفاده از آن از سرعت مناسبی برخوردار است.


تتر با سایر ارزهای دیجیتال چه تفاوتی دارد؟

تتر در اصل، یک معادل برای ارزهای بدون پشتوانه می‌باشد که از بستر بلاک چین استفاده می‌کند. بنابراین دارنده آن در واقع ارز دلار دارد که می‌تواند از امکانات ارزهای دیجیتال از جمله ذخیره ارز در کیف پول اینترنتی، امکانات بلاک چین، کارمزد پایین و سرعت در انتقال و پرداخت نیز استفاده کند.

همچنین تتر بر خلاف بیت کوین، یک ارز متمرکز به شمار می‌رود و دولت می‌تواند بر روی آن تاثیر بگذارد. در صورت تمایل به خرید و فروش بیت کوین و خرید و فروش اتریوم می‌توانید به صفحات مربوط به آن مراجعه کنید.


USDT Tether چگونه کار می‌کند؟

توکن Tether برای اولین بار با استفاده از پلتفرم Omni Layer بر روی بلاک چین بیت کوین منتشر شد؛ البته پس از آن، این توکن بر روی بلاک‌ چین اتریوم (Ethereum)، ترون (Tron)، ایاس (EOS) و الگوراند (Algorand) نیز نصب شده است.

به ازای هر توکن تتر به عنوان یک رمز ارز ترکیبی ارز فیات و دیجیتال، یک دلار توسط شرکت نگهداری می‌شود. همچنین جهت حفظ شفافیت مالی، حسابداری و انطباق موارد با تبادلات ثبت شده در بلاک چین انجام می‌گردد. بنابراین هر فردی می‌تواند با استفاده از ابزارهای موجود، مقدار تتر در گردش بر روی بلاک چین بیت کوین را بررسی کند.

کیف پول‌های متعددی برای نگهداری Tether وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کیف پول رسمی سایت تتر (Tether Wallet) که در سایت اصلی تتر موجود می‌باشد. البته به دلیل محدودیت کاربران ایرانی، امکان ثبت نام در این سایت وجود ندارد.

  • کیف پول‌های تحت وب مانند CoinPayment ،MyEtherWallet و OmniWallet

  • کیف پول‌هایی مانند Coinomi که مخصوص سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌باشد و Freewallet که مخصوص اندروید است.


چگونه از طریق تهران پرداخت تتر خریداری کنیم؟

شما می‌توانید با استفاده از خدمات تهران‌پرداخت، تتر (USD Tether) خریداری نمایید و کیف پول خود را شارژ کنید.

در صورت تمایل برای شارژ کیف پول Tether خود با استفاده از خدمات تهران‌پرداخت، می‌توانید فرم موجود در انتهای این صفحه را تکمیل نمایید و قیمت خرید USDT را از طریق فرم مشاهده کنید تا پرداخت شما ظرف حداکثر 3 ساعت انجام شود.

نکات پیرامون

  • حداقل حجم خرید تتر توسط شما برابر با 50 USDT می‌باشد.
  • در شارژ تتر، حساب تتر مورد نظر شما معادل میزان ارز وارد شده در فرم ثبت سفارش، شارژ خواهد شد.

فروش Tether به تهران پرداخت چگونه انجام می شود؟

اگر شما هم دارای کیف پول تتر هستید و درآمدهای ارزی خود را به Tether دریافت می‌کنید یا به هر ترتیبی موجودی تتر دارید و می‌خواهید این درآمد را به فروش برسانید و به ریال تبدیل نمایید، می‌توانید با تکمیل فرم موجود در انتهای این صفحه، درخواست فروش خود را ثبت نمایید تا هماهنگی‌های لازم جهت دریافت تعداد USDT مورد نظر و واریز معادل ریالی آن به شما صورت پذیرد.

نکات پیرامون

  • حداقل حجم خرید تتر از شما برابر با 50 USDT می باشد.
  • معادل ریالی Tether خریداری شده، ظرف مدت حداکثر 24 ساعت کاری به حساب بانکی شما واریز می‌شود.
  • پر کردن این فرم، به منزله قطعی شدن خرید تتر شما به قیمت ذکر شده نیست؛ برای این کار با شما تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی های لازم صورت می‌پذیرد.

برای مطالعه ادامه این مقاله کلیک نمایید

شما می توانید سفارش خود را به روش (های) زیر انجام دهید:

help1.png

ثبت سفارش

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 26 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر