موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

پرفروش ترین کالای اینترنتی

پرفروش ترین کالای اینترنتی

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 17 دی 1399 ساعت 13:32

پرفروش ترین محصولات اینترنتی کدام است؟ 

 عطر و ادکلن

 عطر و ادکلن در میان همه ی مردم از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و فروش این محصولات به صورت آنلاین به تازگی در میان مردم جایگاه خوبی پیدا کرده است. 

 محصولات  آرایشی و بهداشتی

 توجه عمده مردم، خصوصا بانوان در زمینه بهداشت و زیبایی سبب شده است، ساخت فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی،به ویژه اگر کیفیت بالا و ضمانت اصالت کالا داشته باشند؛ جزو پرفروش ترین ها به حساب بیایند.

 اکسسوری ها

 به تمام لوازم جانبی در دنیای مد و فشن گفته می شود، که می تواند شامل: جواهرات و زیورآلات، کمربند، کراوات،ساعت و… باشد. درخواست بالای  این مدل از محصولات به صورت آنلاین بسیار قابل توجه است.

 لوازم جانبی  موبایل و قطعات الکترونیکی

تنوع بالای این نوع محصولات، سبب شده است که فروش اینترنتی خوبی داشته باشند؛زیرا در یک فروشگاه اینترنتی، مشتری امکان دیدن همه مدل ها را به آسانی خواهد داشت و اگر فروشگاه شما امکان مقایسه و جستجو  محصولات را داشته باشد در جذب مشتری بسیار موثر خواهد بود. 

 کتاب و سرگرمی

 فروش کتاب های  الکترونیکی و صوتی، امروزه به دلیل مشغله زیاد مردم و قیمت بالای کاغذ، در میان مردم دارای محبوبیت ویژه ای است. وسایل سرگرمی که می تواند شامل: بازی های فکری، بازی های رایانه ای و … باشد نیز به دلیل اینکه متناسب با گروه سنی کودکان  و نوجوانان و بزرگسالان است، گزینه ی خوبی برای فروش به صورت آنلاین است.

 سخت افزار و نرم افزار های کامپیوتر

 این وسایل نیز جزو پرفروش ترین محصولات اینترنتی  در ایران هستند و در واقع دسترسی  سریع به  نرم افزارها و مشاهده لیست  سخت افزارهای موجود  در فروشگاه شما، می تواند به فروش بیشتر این نوع محصولات  کمک کند.

 پوشاک 

این نوع محصولات جزو یکی از اصلی ترین نیاز مردم است و اگر امکان مرجوعی داشته باشد و از کیفیت بالا نیز برخوردار باشد، جزو پرفروش ترین محصولات به حساب می آید.

 خوراکی و دمنوش ها

 فروش آنلاین هر نوع خوراکی از جمله خشکبار، مواد پروتئینی،شکلات های خاص و زیبا  و …. . همچنین دمنوش های لاغری و درمانی جزو محصولات مناسب برای فروش آنلاین هستند. 

بمب حمام و صابون

یکی از محصولاتی که به راحتی متوانید آن را درست کنید و بصورت اینترنتی بفروشید، بمب حمام و صابون است. با کمی جستجو در اینترنت نحوه ساخت این محصول برای شما نشان داده میشود.

جعبه های کادویی

جعبه های کادویی امروزه طرفداران زیادی دارد. مهم ترین نکته در فروش این نوع محصول، خلاقیت در نحوه چیدمان محصولات است. این محصول در مناسبت های مختلف بصورت اینترنتی فروش زیادی خواهد داشت.

کیک و شیرینی

کیک و شیرینی و به طور کلی دسر ها، فروش خوبی در اینترنت دارند. این را در نظر بگیرید که برای هر کاری خلاقیت داشته باشید. این خلاقیت در تزیین کیک و دسر ها و یا حتی در نحوه بسته بندی محصولات میتواند باشد.

محصولات هنری

این نوع محصولات شامل شمع های دستساز، قاب های نقاشی شده، مجسمه های هنری و .. میباشد. فروش این نوع محصولات در وب سایت خود گزینه خوبی برای جذب مشتری از همه قشر و سنی خواهد بود.

تیشرت و محصولات چاپی

یکی از جدیدترین محصولات پر فروش اینترنتی، تیشرت های چاپی میباشد. کافیست کمی طراحی گرافیکی بلد باشید و طرح های خلاقانه آماده کنید. این طرح ها را نیز میتواند علاوه بر تیشرت، بر روی محصولات مختلفی دیگری مانند ماگ چاپ شود.

 

چه محصولاتی را در اینترنت بفروشیم؟

 محصولات مورد علاقه خود برای فروش:  در واقع علاقه ی شما برای فروش این نوع محصولات و تهیه لیست از آن ها ، می تواند در فروش شما موثر باشد.

 مراجعه به فروشگاه های اینترنتی پر فروش: پس از مراجعه به این فروشگاه ها، باید محصولات موجود در آن ها را بررسی کرده و ببینید که کدام محصول امکان فروش به صورت تخصصی را دارد.برای مثال فروش تخصصی لوازم جانبی موبایل.

 فروش محصولاتی که در همه جا یافت نمی شود : مانند برخی صنایع دستی، لباس های خاص و یا سوغاتی های شهرهای مختلف که برای تهیه آن مجبوریم به آن شهر برویم. 

 فروش محصولاتی که در آن اطلاعات کافی دارید: هر کدام از ما در یک زمینه ای تخصص و استعداد داریم، بنابراین فروش این  نوع محصولات می تواند گزینه مناسبی باشد.

 فروش محصولات دوره ای یا فصلی: برخی محصولات مانند دمنوش های خاص برای لاغری یا زیبایی ، ترشیجات و برخی مواد غذایی و بهداشتی، محصولاتی هستند که مردم به صورت دوره ای از آن استفاده می کنند.فروش این محصولات به دلیل درخواست بالا می تواند مناسب باشد.

 شرایط تهیه و نگهداری محصولات را بررسی کنید.

پس از آنکه لیستی از محصولات احتمالی را تهیه کردید باید بررسی کنید که چگونه آن را تامین کنید.

گاهی تهیه یک محصول نیازمند صرف هزینه زیاد است که در این مرحله باید بودجه اولیه خود را بررسی کنید.گاهی برای نگهداری یک محصول به یک مکان خاص نیازمند هستید.بنابراین هر کدام از محصولاتی که در لیست خود دارید باید از نظر تهیه مواد اولیه و یا خود محصول و شیوه نگهداری آن مورد بررسی قرار بگیرد.

 بررسی چگونگی ارسال محصولات برای مشتری.

این نکته، یکی از مهمترین نکاتی است که باید آن را در نظر بگیرید. با توجه به این که فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات در شهر های مختلف است، پس باید بررسی کنید که آیا امکان ارسال محصول به این شهر هست یا نه؟ زیرا برخی از محصولات توسط اداره پست ممنوع شده و گاهی هزینه ارسال آن نیز زیاد می باشد و در نتیجه برای مشتری خرید آنلاین محصول سودآور نیست.

 آیا محصول انتخابی ما برای مردم ضروری است

هر چقدر وجود محصول انتخابی ما در زندگی مردم لازم و ضروری باشد، آن محصول فروش بیشتر و پایداری بیشتری نیز خواهد داشت. برای مثال: محصولات بهداشتی ،خوراکی ها و پوشاک

چقدر مردم محصول شما را به صورت آنلاین می خرند؟

در این جا باید بررسی کنید که محصول شما آیا به صورت حضوری در دسترس هست یا نه؟ اگر پاسخ مثبت باشد، کمی کار شما سخت می شود و برای فروشگاه خود نیازمند خلاقیت بیشتر در فروش و داشتن  امکاناتی برای مشتری هستید.علاوه بر آن تنها بسنده کردن به شبکه های اجتماعی کافی نیست و داشتن یک وب سایت فروشگاهی در جلب اعتماد مشتری و اعتبار کار شما تاثیر بیشتری خواهد داشت. ولی اگر درخواست غیر حضوری این محصول بیشتر باشد امکان رشد شما نیز بیشتر خواهد بود.

 

چه فضایی برای ایجاد فروشگاه اینترنتی مناسب تر است؟

همانطور که پیشتر گفتم، راه اندازی فروشگاه تنها در شبکه های اجتماعی کافی نیست.همانطور که می دانیم امکان فیلتر شدن شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است و همین امر می تواند تنها در یک شب تمام تلاش شما را نابود کند و علاوه براین،با  فروش در شبکه های اجتماعی امکانات شما محدود بوده و گاهی دیده شده است که محصولی را به اشتباه برای کسی ارسال کرده و یا حتی در محاسبات خود به اشتباه می افتند. همین موارد گفته شده، می تواند دلیل خوبی برای ساخت یک وب سایت فروشگاهی باشد.یک وب سایت فروشگاهی تمام امکانات شبکه های اجتماعی  را دارد و علاوه بر این ها امکان اتصال به درگاه های بانکی، مقایسه چندین محصول برای مشتری،عدم اشتباه در محاسبات و موجودی محصولات، امکان گرفتن نماد الکترونیکی برای جلب اعتماد مشتری، دسترسی 24 ساعته، سبد خرید و  بسیاری خدمات دیگر که در افزایش درآمد شما و بهبود کسب و کار خود می تواند موثر باشد.

چگونه یک وب سایت فروشگاهی داشته باشید؟

داشتن وب سایت فروشگاهی کار دشواری نیست و مشاوران ما شما را در این امر یاری خواهند کرد.برخی نمونه کارهای ما در زمینه فروش اینترنتی

نتیجه گیری : با توجه به مطالب گفته شده ، نتیجه میگیریم که تنها انتخاب پرفروش ترین محصولات کافی نیست و علاوه بر آن باید به تمام نکات گفته شده از جمله تهیه محصول، ارسال برای مشتری، نیاز جامعه به آن محصول، خدمات ارائه شده به مشتری و از همه مهم تر فضای فروش محصول مورد نظر توجه کنیم؛ پس با رعایت همه ی موارد ذکر شده میتوان یک فروشگاه اینترنتی پرفروش داشته باشید. اگر تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای هر نوع محصولی دارید، فروشگاه ساز وب پویا می تواند به شما کمک کند.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 26 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر