موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

دانلود کتاب بیت کوین دامیز

دانلود کتاب بیت کوین دامیز

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 20 مهر 1400 ساعت 12:32

اگر دوست دارید بدانید بیت کوین چیست و برای به دست آوردن آن دقیقاً باید چه کنید بهتر است کتاب «بیت کوین» را مطالعه کنید. این اثر مزایا و معایب این پول دیجیتال را بررسی کرده و تاریخچه‌ی آن را تعریف کرده است. این پول تنها یک دهه است که ایجاد شده است ولی کنجکاوی بسیاری از افراد را برانگیخته است. کتاب «بیت کوین» همه چیز درباره‌ی بیت کوین و نحوه‌ی معامله و چگونگی تراکنش به‌وسیله‌ی آن را توضیح داده است.

Bitcoin_For_Dummiesbook.jpg.jpg

درباره کتاب بیت کوین

کتاب «بیت کوین» Bitcoin For Dummies در سال 2016 منتشر شد. این کتاب درباره‌ی اصول بیت کوین است. بیت کوین پول دیجیتال است که هنوز هیچ کشوری آن را به‌عنوان پول قانونی به رسمیت نشناخته ‌است. این پلتفرم توسط ساتوشی ناکاموتو در سال 2009 عرضه شد که تاکنون هیچ اطلاعات مشخصی از این شخص وجود ندارد. برخی از منابع و رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که ساتوشی ناکاموتو مردی ساکن ژاپن است و برخی معتقدند گروهی برنامه‌نویس و متخصص کامپیوتر این سیستم را پشتیبانی می‌کنند. ارزش بیت کوین در ابتدا ارائه‌ی این سیستم بسیار کم بود در حالی که باگذشت زمان بها آن افزایش پیدا کرد و در حال حاضر چند هزار دلار می‌ارزد. این پول بدون هیچ واسطه‌ای بین کاربران جابه‌جا می‌شود و برخی از سایت‌های بخت‌آزمایی از آن استفاده می‌کنند.

روزانه اخبار و اطلاعات زیادی درباره‌ی بیت کوین منتشر می‌شود که برخی از آن‌ها منابع موثقی ندارند. شرکت پریپتو برای اطلاع از چگونگی استفاده و بهره‌برداری از این پول دیجیتال کتاب «بیت کوین» را به نگارش درآورده است. در این کتاب درباره‌ی منشأ بیت کوین و آشنایی با نحوه‌ی استفاده از آن کامل و جامع صحبت شده و اطلاعات لازم در ارتباط با کسب درآمد از طریق آن ارائه شده است. همچنین این اثر درباره‌ی چگونگی عملکرد تراکنش‌های این پول دیجیتال نیز توضیحات مفصلی داده است. برخی از افراد به دلیل اینکه هیچ دولت و موسسه‌ی مالی از این سیستم پشتیبانی نمی‌کنند به آن اعتماد ندارند. کتاب «بیت کوین» در فصل نهم با عنوان رعایت جنبه‌ی حقوقی تمام ابعاد و زوایای این پول ازنظر حقوقی را بررسی کرده است. در این فصل از این کتاب می‌توانید درباره‌ی بیت کوین و وضع مالیات آن بخوانید زیرا هر کشور درباره‌ی این سیستم نظر جداگانه‌ای دارد. بامطالعه‌ی کتاب «بیت کوین» می‌توانید یاد بگیرید که:

  • از زیروبم بازار بیت کوین سر درآورید
  • کیف پول بیت کوین خود را نصب و کار با آن را شروع کنید
  • از بیت کوین در برابر سرقت و کلاه‌برداری محافظت کنید

پریپتو در کتاب «بیت کوین» از ده روش برتر برای استفاده از بیت کوین یا پول دیجیتال گفته است که عبارت‌اند از:

  • استفاده از بیت کوین به‌عنوان ابزار سرمایه‌گذاری
  • استفاده از بیت کوین به‌عنوان ابزار آموزشی
  • خرج کردن بیت کوین برای نیازهای روزانه
  • افراط در مخارج تجملی با بیت کوین
  • قماربازی آنلاین
  • سرمایه‌گذاری در فلزات گران‌بها: بازآفرینی استاندارد طلا
  • لذت هدیه دادن با بیت کوین
  • پرداخت قبوض
  • استفاده از بیت کوین به‌عنوان آزمایش اجتماعی

مروری بر فصل‌های کتاب بیت کوین

کتاب «بیت کوین» مطلب موردنیاز جهت استفاده از بیت کوین را به‌طور کامل در طی فصل‌های زیر شرح داده است که عبارت‌اند از:

  • اصول بیت کوین
  • بانکداری با بیت کوین
  • استفاده از بیت کوین در کسب‌وکار
  • بخش ده‌تایی‌ها

ترجمه کتاب بیت کوین به زبان فارسی

کتاب «بیت کوین» با ترجمه‌ی «بهروز خدا رحمی» از سوی انتشارات آوند دانش در سال 1397 منتشر شد که نسخه‌ی الکترونیک آن در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. این کتاب را شرکت پریپتو به نگارش درآورده است. این شرکت در سال 2013 باهدف ارائه‌ی راهکارهای نوین، ساده و مؤثر در خصوص بیت کوین تأسیس شد.

Bitcoin_For_Dummiesbooks.jpg.jpg

در بخشی از کتاب بیت کوین می‌خوانیم

شاید مهم‌ترین وجه بیت کوین، مفهومی باشد که در پس آن قرار دارد. بیت کوین را توسعه‌دهنده‌ای، به ‌نام ساتوشی ناکاموتو به وجود آورد. او به‌جای آنکه سعی کند یک شیوه‌ی پرداخت کاملاً جدید برای پایان دادن به روش‌هایی که همگی ما برای پرداخت‌های آنلاین از آن استفاده می‌کنيم طراحی کند. مشکلات خاصی را که در سیستم‌های پرداخت موجود مشاهده کرده بوده هدف قرار داد.

توضیح ‌دادن مفهوم بیت کوین تقریباً ساده است: طی بحران مالی سال ۲۰۰۸ مردم سراسر جهان تأثیرات تضعیف‌کننده‌ی آن بر اقتصاد را درک کردند و در زمان نگارش این کتاب (اوایل سال ۲۰۱۶) بسیاری همچنان آثار آن را به‌صورت تقلیل تدریجی ارزش ارز رایج درک کردند. از آنجا که سیستم مالی جهان تا مرز سقوط پیش رفت، بسیاری از بانک‌های مرکزی به‌سوی تسهیل کمی يا به عبارت ساده‌تر به چاپ اسکناس روی آوردند. بانک‌های مرکزی نقدینگی را به‌سرعت روانه‌ی بازارها کردند و نرخ‌های بهره را تقریباً به صفر رساندند تا مانع از تکرار رکود بزرگ‌سال‌های دهه‌ی ۱۹۳۰ شوند. تأثیر این اقدامات، نوسانات شدید در ارزهای رایج و چیزی بود که از آن پس، جنگ‌های ارزی نام گرفت؛ یک مسابقه‌ی کاهش ارزش ارز تا اقتصاد یک کشور بتواند به‌سادگی از طریق ارزان‌تر کردن کالاها و خدمات خود نسبت به کالاها و خدمات همسایگان و رقبای جهانی دوام بیشتری داشته باشد. واکنش بانک‌های مرکزی سراسر جهان مانند هميشه مشابه بود؛ دولت‌ها مجبور شدند بانک‌های متأثر را تحت پوشش طرح نجات مالی قرار دهند و پول بیشتری چاپ کنند که این مسئله باعث افت ارزش پول موجود شد.

در طرح نجات مالی بانک‌ها، یک خالص انتقال بدهی به خزانه‌ی ملی وجود داشت که بر مسئولیت‌های آتی پرداخت‌کنندگان مالیات می‌افزود. این مسئله در برخی مناطق، حسی از بی‌عدالتی اجتماعی به وجود آورد. صرف‌نظر از آن، هیچ‌کس به‌درستی نمی‌دانست که تسهیل کمی در بلندمدت چه آثاری خواهد داشت. ایجاد تورم در مقاطعی در آینده و ادامه‌ی کم‌ارزش ‌شدن همان ارزهای رایجی که درگیر این طرح‌ها شده بودند، از آثار احتمالی بود. آنچه بدیهی به نظر می‌رسید اين بود که صاحبان بانک‌های مرکزی که اقداماتشان مستقل از دولت‌ها تصور می‌شد در حال سوق دادن بسیاری از اقتصادها به سویی نامعلوم بودند و به اراده‌ی خود، برای کم‌ارزش ‌کردن ارزهای رایج خود مهیا می‌شدند تا صرفاً این چرخ‌ها را از حرکت بازدارند. به همین منظور بسیاری از همان موسسه‌ها و بانکدارانی را که در وهله‌ی اول رفتار بی‌ملاحظه‌شان باعث وقوع چنین بحرانی شده بود، در طرح نجات مالی وارد کردند. یگانه گزینه‌ی دیگر این بود که اجازه می‌دادند کل سیستم از هم فروبپاشد و پاک‌سازی شود، مثل آن چیزی که در ایسلند اتفاق افتاد. این کشور در پرداخت بدهی خود نکول کرد و در برابر آشفتگی اقتصادی بزرگ پس از آن واقعه دوام آورد.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر