موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

بهترین کارت گرافیک برای رندر

بهترین کارت گرافیک برای رندر

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 12 آذر 1399 ساعت 10:41

کارت گرافیک مدل GeForce GTX 1080 GAMING X 8G یک محصول گران قیمت و رده‌بالا از ام اس آی (MSI) محسوب می‌شود که برای کاربری‌های حرفه‌ای و سیستم‌های قدرتمند تولید شده است. در این کارت گرافیک از تراشه ۱۶ نانومتری GeForce GTX 1070 انویدیا استفاده شده که فرکانسی برابر با ۱۷۰۸ مگاهرتز دارد و به‌خوبی از پس سنگین‌ترین کاربری‌ها هم برمی‌آید. در کنار این تراشه شاهد ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5X با باس رابط ۲۵۶ بیتی و فرکانس موثر ۱۰۱۰۸ هستیم که ترکیب عالی را به‌وجود می‌آورند. برخلاف اکثر کارت‌های رده‌بالا که به سه فن برای خنک کردن کارت مجهز هستند، ام اس آی در این محصول خود از ۲ فن بزرگ استفاده کرده که درمجموع عملکرد خوبی برای خنک سازی تراشه و سطح کارت دارند. در بخش خروجی، این کارت گرافیک دارای سه پورت DisplayPort، یک پورت HDMI و یک پورت DVI-D است و می‌توان همزمان چهار مانیتور را به آن متصل کرد. این محصول قدرتمند از تکنولوژی‌های VR Ready و G-SYNC هم پشتیبانی می‌کند. توان رسانی به این محصول از طریق ترکیب یک سوکت ۸ پین و یک سوکت ۶ پین انجام می‌گیرد.

  • قدرت گرافیکی  عالی

  • مقدار حافظه    عالی

  • سیستم خنک‌کننده   خوب

  • تنوع پورت گرافیکی    خوب

  • ارزش خرید به نسبت کارایی  خوب

کارت گرافیک پی ان وای مدل QUADRO P4000

1-4.jpg

کارت گرافیک «QUADRO P4000» محصول برند «پی‌ان‌وای» (PNY) است. در این کارت گرافیکی از معماری «پاسکال» (Pascal) شرکت ان‌ویدیا استفاده شده‌ است و ۱۷۹۲ هسته CUDA در آن وجود دارند. این کارت گرافیک برای انیماتورها، متخصصان طراحی سه‌بعدی و مشاغلی در این سطح از مهارت و نیاز طراحی شده و توانایی پردازش به چنین زمینه‌هایی محدود می‌شود؛ به این معنی که نباید روی این کارت برای بازی‌کردن حساب باز کرد. توانایی پردازش چهار تصویر ۵K با نورپردازی HDR به صورت هم‌زمان از مواردی است که از هر کارتی برنمی‌آید و QUADRO P4000 می‌تواند در این زمینه واقعا موفق عمل کند. هشت گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی GDDR5 برای این محصول پرقدرت در نظر گرفته شده است که با باس رابط ۲۵۶ بیت فعالیت می‌کند. مجموعه‌ حافظه‌ی به‌کاررفته در QUADRO P4000 می‌تواند به پهنای باند حداکثری ۲۴۳ گیگابایت بر ثانیه دست یابد. چهار عدد پورت DisplayPort 1.4 در این محصول وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها تا چهار مانیتور را به کارت گرافیکی متصل کرد. با استفاده از کارت گرافیکی Quadro P4000 می‌توانید به رزولوشن‌های تصویر ۵K و حتی ۸K هم دسترسی داشته باشید. همراه با کارت گرافیک، یک تبدیل DP به DVI-I ارائه می‌شود تا امکان اتصال به مانیتورهای فاقد پورت DP هم وجود داشته باشد. در صورت نیاز به پورت‌های گرافیکی دیگر، می‌توانید از تبدیل‌های مجزایی موجود در بازار استفاده کنید. پی‌ان‌وای برای خنک‌کردن کارت گرافیک از سیستم active fansink استفاده کرده‌ است. در این سیستم با استفاده از فن‌های Radial، هوا با فشار بالا روی هیت‌سینک دمیده می‌شود تا هسته‌‌ی گرافیکی و قطعات را خنک کند.

  • قدرت گرافیکی  عالی

  • مقدار حافظه    عالی

  • سیستم خنک‌کننده   عالی

  • تنوع پورت گرافیکی    خوب

  • ارزش خرید به نسبت کارایی  خوب

کارت گرافیک گیگابایت مدل GeForce GTX 1070 Ti WINDFORCE 8G

1-1.jpg

کارت گرافیک «GeForce GTX 1070 Ti WINDFORCE 8G» شرکت «گیگابایت» (Gigabyte) از طریق رابط  PCI Express 3.0 به رایانه شما متصل می شود و دو اسلات را اشغال می کند. مقدار کل حافظه‌ی پشتیبانی شده توسط این کارت گرافیک ۸ گیگابایت است که می‌توانید به راحتی با آن به پردزاش‌های گرافیکی قدرتمند بپردازید. نوع حافظه‌ای که کارت گرافیک GeForce GTX 1070 Ti WINDFORCE 8G از آن بهره می‌برد، GDDR5 است. این کارت گرافیک از یک درگاه HDMI به همراه یک درگاه DVI-D بهره می‌برد که برای انتقال تصاویر شما را یاری می‌کنند. همچنین این محصول از سه درگاه Display Port برخوردار است. لازم است بدانید شرکت گیگابایت برای استفاده از این کارت گرافیک، یک منبع تغذیه‌ی ۵۰۰ واتی پیشنهاد کرده و از طرفی ۲ اسلات فضای خالی برروی سیستم اشغال می‌کند. کارت گرافیک‌ها معمولا هنگام انجام پردازش‌های گرافیکی گرمای زیادی تولید می‌کنند به همین دلیل تولید‌کنندگان سری‌های حرفه‌ای آن‌ها را به خنک کننده‌ تجهیز می‌کنند. کارت گرافیک GeForce GTX 1070 Ti WINDFORCE 8G شرکت گیگابایت دارای دو فن خنک‌کننده است که تا حد زیادی گرمای کارت گرافیک را به محیط بیرون منتقل می‌کند.

  • قدرت گرافیکی  خوب

  • مقدار حافظه    خوب

  • سیستم خنک‌کننده   خوب

  • تنوع پورت گرافیکی    خوب

  • ارزش خرید به نسبت کارایی  عالی

کارت گرافیک گیگابایت مدل GV-N108TGAMING OC-11G

1-2.jpg

کارت گرافیک «GV-N108TGAMING OC-11G» محصول برند «گیگابایت» (GIGABYTE) است. در این کارت گرافیک از پردازنده‌ی «GeForce GTX 1080 Ti» شرکت «ان ویدیا»(NVIDIAاستفاده شده ‌است. فرکانس پردازنده‌ی گرافیکی در حالت حداکثری به ۱۶۵۷ مگاهرتز می‌رسد و این فرکانس در حالت Boost اورکلاک به دست می‌آید. خود سازنده، هسته‌ی گرافیکی را تا حدودی اورکلاک کرده و توانسته این حداکثر را از ۱۵۸۲ مگاهرتز در مدل مرجع به ۱۶۵۷ مگاهرتز برساند. ۱۱ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی GDDR5X روی این کارت گرافیک نصب شده و فرکانس حافظه ۱۱۰۱۰ مگاهرتز است. سیستم خنک‌کننده‌ی این کارت گرافیک گیگابایت WINDFORCE 3X نام دارد و در آن از سه عدد فن برای خنک‌سازی استفاده شده ‌است. فن‌ها در ترکیب با رادیاتور آلومینیومی و لوله‌های خنک‌کننده‌ی مسی به دفع حرارت کارت گرافیکی کمک می‌کنند. برای لوله‌های مسی از نوع کامپوزیتی این لوله‌ها استفاده شده و تماس مستقیم این لوله‌ها با هسته‌ی گرافیکی، منجر به خنک‌سازی سریع GPU می‌شود. روی کارت GV-N108TGAMING OC-11G شاهد استفاده از سیستم نورپردازی خاص گیگابایت با نام RGB Fusion هستیم. در این سیستم با استفاده از LEDهای ۱۶٫۷ میلیون رنگ می‌توان ظاهر خاصی به کارت گرافیک داد. رنگ LEDها با استفاده از نرم‌افزار AORUSقابل‌تنظیم است. سه خروجی DP، یک خروجی HDMI و یک خروجیDVI-D  در پشت کارت گرافیک GV-N108TGAMING OC-11G وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان تا ۴ مانیتور را به کارت گرافیک وصل کرد و به رزولوشن ۸K دست یافت.

قدرت گرافیکی  عالی

مقدار حافظه    عالی

سیستم خنک‌کننده   عالی

تنوع پورت گرافیکی    عالی

ارزش خرید به نسبت کارایی  خوب

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا شنبه 22 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر